JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231208/0054181601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych<br/>od Zadanie I do Zadanie VI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wodynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582664</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Siedlecka 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wodynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-117</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wodynie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wodynie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych<br/>od Zadanie I do Zadanie VI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b8f3f8b5-95c0-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00541816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00068179/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja, w tym składanie ofert (oferta +załączniki), wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <br/>•	za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej Platformą. <br/>•	poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@wodynie.eu(z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">.Zamawiający zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem&#34; określa dopuszczalny format podpisu:<br/>- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- podpisem zaufanym,<br/>- lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie, ul. Siedlecka 43,08-117 Wodynie, tel./fax 25 631 26 58,e-mail: gmina@wodynie.eu<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych<br/>Zadanie od I do VI; IGR.271.16.2023<br/>•	Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>•	Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGR.271.16.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE I: MODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SEROCZYNIE <br/><br/>Budynek ZS pełnił będzie w dalszym ciągu funkcję szkoły. Istniejące pomieszczenia oraz ich rozkład pozostają bez zmian. Gruntownej modernizacji podlegają jedynie pomieszczenia higieniczno-sanitarne.<br/>Pozostałe pomieszczenia wewnątrz budynku projektuje się poddać pracom modernizacyjnym. Budynek tzw. nowej szkoły i sali gimnastycznej z łącznikiem zostanie docieplony wraz z izolacją ścian fundamentowych, częściowo piwnicznych, wymienione zostanie pokrycie dachowe oraz zostanę przeprowadzone prace remontowe wewnętrzne.<br/>Elewacja budynku tzw. starej szkoły zostanie wyremontowana poprzez wykonanie przecierki, odbić i uzupełnień zewnętrznych tynków cementowo-wapiennych i pomalowaniem hydrofobową, paroprzepuszczalną farbą silikonową. Ściany fundamentowe zostaną odkopane i zaizolowane oraz dodatkowo zabezpieczone folią kubełkową.<br/>Prace remontowe dotyczące budynku tzw. ”starej szkoły” obejmują jedynie parter i piętro, dachu i elewację budynku.<br/>Poza opracowaniem pozostają kondygnacje nieużytkowane przez szkołę tj. podpiwniczenie oraz poddasze. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I do Zadania IV Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał poszczególne Zadania od I do IV odrębnie <br/><br/>Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.<br/>1.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/>C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/>2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach<br/><br/>1)	Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>2)	Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: <br/>Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt<br/>Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt <br/>Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt<br/>KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”<br/>Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. <br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo <br/>punktowany. <br/>4)	Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. <br/>3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów <br/>w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI” <br/>K=KC+KG <br/>K – suma punktów przyznanych wykonawcy <br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, <br/>KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE II: MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDZIE WOLIŃSKIEJ <br/><br/>Budynek pełnił będzie w dalszym ciągu funkcję szkoły. Istniejący pomieszczenia oraz ich rozkład pozostają bez zmian. Gruntownej modernizacji podlegają jedynie pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla dzieci na parterze oraz dla personelu na piętrze. Pozostałe pomieszczenia wewnątrz budynku projektuje się poddać pracom remontowym. Budynek od zewnątrz zostanie docieplony wraz z izolacją ścian fundamentowych, częściowo piwnicznych.<br/><br/>Łączne zestawienie powierzchni w budynku<br/>Powierzchnia zabudowy budynku: 487,57 m2<br/>Razem łączna pow. Użytkowa budynku: 927,69 m2<br/>Razem łączna pow. Wewnętrzna budynku:1045,29 m2<br/>Razem łączna pow. Całkowita budynku:1249,73 m2<br/>Kubatura brutto budynku:4767,10 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45422000-1 - Roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.<br/>1.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/>C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/>2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach<br/><br/>1)	Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>2)	Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: <br/>Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt<br/>Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt <br/>Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt<br/>KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”<br/>Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. <br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo <br/>punktowany. <br/>4)	Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. <br/>3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów <br/>w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI” <br/>K=KC+KG <br/>K – suma punktów przyznanych wykonawcy <br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, <br/>KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE III: PRZEBUDOWA DROGI W M. WOLA SEROCKA DZ.270, DZ. 269<br/><br/>Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Wola Serocka zlokalizowana jest w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie.<br/>Opracowanie swym zakresem obejmuje:<br/>- wykonanie przebudowy nawierzchni,<br/>- wykonanie przebudowy poboczy,<br/>- wykonanie przebudowy zjazdów zwykłych.<br/>Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych i powiatowych.<br/><br/>Parametry techniczne drogi wewnętrznej:<br/><br/>- klasa techniczna - wewnętrzna<br/>- kategoria ruchu – KR0<br/>- grupa nośności podłoża – G3<br/>- prędkość projektowa – 30 km/h<br/>- przekrój szlakowy 1x1<br/>- szerokość jezdni – 4,00 m,<br/>- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,<br/>- szerokość poboczy 2x0,75m<br/>- długość odcinka 1323,00m<br/><br/>Zestawienie powierzchni:<br/>Powierzchnia nawierzchni drogi: 5 350 m2,<br/>Powierzchni poboczy utwardzonych: 1 350 m2.<br/><br/>Zakres robót do wykonania <br/><br/>Projektowana konstrukcje nawierzchni<br/>W związku z projektową przebudową drogi - z uwagi na jej stan, zaprojektowano wzmocnienie części konstrukcji. Projektując konstrukcję jako pakiet warstwy asfaltowej i warstwy wyrównawczej kruszywowej o łącznej grubości 25cm dla przedmiotowej drogi uwzględniono parametry techniczne jakim powinny odpowiadać drogi wewnętrzne i związane z nią urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie.<br/>Zostały uwzględnione wymagania dotyczące:<br/>- bezpieczeństwa użytkowania ,<br/>- nośności i stateczności konstrukcji,<br/>- bezpieczeństwa ze względu na pożar lub inne zagrożenia,<br/>- ochrony środowiska.<br/>Projektowana konstrukcja drogi wewnętrznej:<br/>3 cm – warstwa ścieralna z AC11S 50/70<br/>5 cm – warstwa wiążąca z AC16W 50/70<br/>10 cm – warstwa wyrównawcza z kruszywa 0/31,5 mm związanego, stabilizowanego mechanicznie<br/>15 cm - kruszywo związane cementem C5/6<br/>10 cm – warstwa odsączająca z piasku<br/>30 cm – istniejąca nawierzchnia<br/><br/>Projektowana konstrukcja poboczy:<br/>10 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie<br/><br/>Projektowana konstrukcja zjazdów:<br/>20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie<br/>Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu.<br/><br/>Odwodnienie<br/>Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na jezdni do istniejącego systemu rowów drogowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I do Zadania IV Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał poszczególne Zadania od I do IV odrębnie <br/><br/>Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.<br/>1.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/>C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/>2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach<br/><br/>1)	Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>2)	Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: <br/>Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt<br/>Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt <br/>Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt<br/>KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”<br/>Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. <br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo <br/>punktowany. <br/>4)	Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. <br/>3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów <br/>w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI” <br/>K=KC+KG <br/>K – suma punktów przyznanych wykonawcy <br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, <br/>KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE IV: PRZEBUDOWA DROGI W M. MŁYNKI NA DZ. 620<br/><br/>Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Młynki zlokalizowana jest w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie.<br/>Opracowanie swym zakresem obejmuje:<br/>- wykonanie przebudowy nawierzchni,<br/>- wykonanie przebudowy poboczy,<br/>- wykonanie przebudowy zjazdów zwykłych.<br/>Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych i powiatowych.<br/><br/>Parametry techniczne drogi wewnętrznej:<br/><br/>- klasa techniczna - wewnętrzna<br/>- kategoria ruchu – KR0<br/>- grupa nośności podłoża – G3<br/>- prędkość projektowa – 30 km/h<br/>- przekrój szlakowy 1x1<br/>- szerokość jezdni – 4,00 m,<br/>- przekrój daszkowy o pochyleniu 2%,<br/>- szerokość poboczy 2x0,75m<br/>- długość odcinka 900,00m<br/><br/> Zestawienie powierzchni:<br/>Powierzchnia nawierzchni drogi: 3 660 m2,<br/>Powierzchni poboczy utwardzonych: 1 350 m2.<br/><br/>Zakres robót do wykonania <br/>Projektowana konstrukcje nawierzchni<br/><br/>W związku z projektowaną przebudową drogi- z uwagi na jej stan, zaprojektowano wzmocnienie części konstrukcji. Projektując konstrukcję jako pakiet warstwy asfaltowej i warstwy wyrównawczej kruszywowej o łącznej grubości 25cm dla przedmiotowej drogi uwzględniono parametry techniczne jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nią urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie.<br/><br/>Zostały uwzględnione wymagania dotyczące:<br/>- bezpieczeństwa użytkowania ,<br/>- nośności i stateczności konstrukcji,<br/>- bezpieczeństwa ze względu na pożar lub inne zagrożenia,<br/>- ochrony środowiska.<br/><br/>Projektowana konstrukcja drogi wewnętrznej:<br/><br/>3 cm – warstwa ścieralna z AC11S 50/70<br/>5 cm – warstwa wiążąca z AC16W 50/70<br/>10 cm – warstwa wyrównawcza z kruszywa 0/31,5 mm związanego, stabilizowanego mechanicznie<br/>30 cm – istniejąca nawierzchnia<br/><br/>Projektowana konstrukcja poboczy:<br/>10 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie<br/>Projektowana konstrukcja zjazdów:<br/>20 cm – nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie<br/>Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu.<br/><br/>Odwodnienie<br/>Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na jezdni do istniejącego systemu rowów drogowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania I do Zadania IV Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał poszczególne Zadania od I do IV odrębnie <br/><br/>Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „okres gwarancji” – 40 pkt.<br/>1.	Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/>C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/>2. Kryterium „okres gwarancji” w miesiącach<br/><br/>1)	Oferty z najdłuższym okresem gwarancji otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>2)	Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: <br/>Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy – 0 pkt<br/>Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie – 20 pkt <br/>Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie – 40 pkt<br/>KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”<br/>Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. <br/>3)	Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo <br/>punktowany. <br/>4)	Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ. <br/>3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów <br/>w kryterium „CENA” i kryterium „OKRES GWARANCJI” <br/>K=KC+KG <br/>K – suma punktów przyznanych wykonawcy <br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, <br/>KG – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „okres gwarancji”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE V: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADAŃ OD I DO II<br/><br/>Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektor nadzoru nad realizacją inwestycji: Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych<br/>Zadanie I:Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Seroczynie <br/>Zadanie II: Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rudzie Wolińskiej <br/><br/>1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, określonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania od I do II odrębnie, w tym wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) <br/><br/>2.Zadaniem Wykonawcy będzie:<br/><br/>1)	kompleksowe zarządzanie wykonywanymi robotami budowlanymi w ramach inwestycji dla Zadania I i II. Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach: <br/>•	Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej, <br/>•	Inspektor nadzoru branży sanitarnej,<br/>•	Inspektor nadzoru branży elektrycznej, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania V Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria<br/>Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „ doświadczenie zawodowe ” – 40 pkt.<br/><br/>2.Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/> <br/><br/> C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/><br/>2.	Kryterium pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zamówień o wartości inwestycji nie mniejszej niż 500 000,00 zł- „ doświadczenia zawodowego” ilość wykonanych nadzorów.<br/><br/>1) Oferty z największym doświadczeniem zawodowym otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium: <br/>Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - „NB<br/>doświadczenie zawodowe dla 2zamówień – 0 pkt<br/>doświadczenie zawodowego dla 3 zamówień - 10 pkt <br/>doświadczenia zawodowego 4 zamówień i więcej – 20 pkt<br/>NB - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ doświadczenie zawodowe”<br/><br/>Inspektora nadzoru branży sanitarnej skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - „NS<br/>doświadczenie zawodowe dla 2 zamówień – 0 pkt<br/>doświadczenie zawodowego dla 3 zamówień – 5 pkt <br/>doświadczenia zawodowego 4 zamówień i więcej – 10 pkt<br/>NS - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ doświadczenie zawodowe”<br/><br/>Inspektora nadzoru branży elektrycznej skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - „NE”<br/>doświadczenie zawodowe dla 2 zamówień – 0 pkt<br/>doświadczenie zawodowego dla 3 zamówień – 5 pkt <br/>doświadczenia zawodowego 4 zamówień i więcej – 10 pkt<br/>NE - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ doświadczenie zawodowe”<br/><br/>3)	Brak wskazania przez wykonawcę „ doświadczenia zawodowego” w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SWZ.<br/>4)	Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium „CENA” i kryterium „DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO” <br/>K=KC+NB+NS+NE<br/>K – suma punktów przyznanych wykonawcy <br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, <br/>NB – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „doświadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w branży ogólnobudowlanej<br/>NS – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „doświadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w branży sanitarnej<br/>NE – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „doświadczenia zawodowego” inspektor nadzoru w branży elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe -inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe -inspektor branży sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe -inspektor branży elektrycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE VI: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU PRZY REALIZACJI ZADAŃ OD III DO IV<br/><br/>Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na Pełnieniu funkcji Inspektor nadzoru nad realizacją inwestycji: Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez modernizację dróg gminnych i podniesienie jakości usług edukacyjnych<br/>Zadanie III: Przebudowa drogi w m. Wola Serocka dz.270, dz. 269<br/>Zadanie IV: Przebudowa drogi w m. Młynki na dz. 620<br/><br/>1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, określonymi w dokumentacji technicznej dla danego Zadania od III i IV odrębnie, w tym wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">19 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Zadania VI Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań od III do IV<br/><br/>1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla Zadania VI Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria<br/>Kryterium „cena” – 60 pkt.<br/>Kryterium „ doświadczenie zawodowe ” – 40 pkt.<br/><br/>2.Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: <br/><br/>1) Oferta z najniższą ceną łączną otrzyma maksymalnie 60 punktów <br/>2)Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. <br/><br/> C1<br/>------ x R = KC<br/> C2 <br/><br/>KC – ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”, obliczana do dwóch miejsc po przecinku <br/>R – ranga w ocenie, tj. 60 pkt. <br/>C1 – cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) <br/>C2. – cena oferty badanej <br/><br/>3.	Kryterium pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zamówień o wartości inwestycji nie mniejszej niż 500 000,00 zł- „ doświadczenia zawodowego” ilość wykonanych nadzorów.<br/><br/>1) Oferty z największym doświadczeniem zawodowym otrzymają maksymalnie 40 punktów <br/>5) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium: <br/>Inspektora nadzoru branży drogowej skierowanego przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - „ND”<br/>doświadczenie zawodowe dla 2zamówień – 0 pkt<br/>doświadczenie zawodowego dla 3 zamówień - 20 pkt <br/>doświadczenia zawodowego 4 zamówień i więcej – 40 pkt<br/>ND - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „ doświadczenie zawodowe”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>a)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>b)	zdolności technicznej lub zawodowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji <br/>i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>2)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis spełnienia tych warunków zawarty jest w SWZ rozdział VI</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wniesienie wadium.<br/>1.1.	Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:<br/>a) 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla oferty składanej na realizacje Zadania I <br/>b) 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla oferty składanej na realizacje Zadania II<br/>c) 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla oferty składanej na realizacje Zadania III<br/>d) 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla oferty składanej na realizacje Zadania IV<br/>1.2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp). <br/>1.3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych; <br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2080) <br/>1.4.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>c)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>d)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4)	Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. <br/>5)	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1)	Zamawiający wypłaci Wykonawcy wkład własny (zaliczkę) w wysokości nie mniejszej 5 % wynagrodzenia na początku inwestycji, po zawarciu Umowy, nie wcześniej jednak niż w czerwcu 2024 r. po otrzymaniu od Wykonawcy prawidłowo wystawionej faktury VAT. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3a lub Załącznik 3b lub 3c do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com