JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231211/0054502001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 850400804</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zossip@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/zossiprzedszkoli</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> samorządowy zakład budżetowy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f9882f17-983e-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00545020</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00060816/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9882f17-983e-11ee-9ee7-e2087ac16d09 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl, zossip@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest<br/>dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku<br/>załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być<br/>opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu<br/>(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub<br/>dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7) Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert):<br/>a) w sprawach proceduralnych i dotyczących przedmiotu zamówienia:<br/>Maksymilian Żołądź – Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie ul. Rynek 29, 33-240 Żabno, w godz. 7.30 –<br/>13.00, tel. +48/14 645 63 87<br/>8) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>10) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,<br/>.pdf, .doc, .docx, .odt..</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.b) Dane<br/>osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług<br/>transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2022 roku&#34;<br/>c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a<br/>także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. d) Odbiorcami<br/>przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie<br/>udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art.<br/>6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. e) Dane osobowe wykonawcy<br/>zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.f) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13<br/>ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 10 do SWZ.g) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych<br/>osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane<br/>osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem<br/>poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych<br/>stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.h) Wykonawca jest zobowiązany, w<br/>związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny<br/>przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub<br/>dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14<br/>RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to<br/>dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego. i) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz<br/>ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z<br/>udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 5 do SWZ. Sposób<br/>i zasady udostępnienia danych osobowych określają zapisy SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOSSiP.271.2.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> a)	Część 1 - (Trasa I) dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Publicznego Przedszkola nr 1 w Łęgu Tarnowskim oraz Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim w okresie od 2 stycznia 2024 r. do 22 grudnia 2024 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauką zdalną. <br/>a)	Część 1 pn. „Trasa I ”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie<br/>•	I część trasy: Łęg Tarnowski ul. Zaszkolna 51 - ul. Dąbrowska przystanek koło sklepu - ul. Nowa - ul. Zamościa 92 - przystanek koło kościoła Łęg - Zamościa przez Łęg Dolny - przystanek Łabuz – Skrabacz - Żołądź – przystanek środkowy Publiczne Przedszkole nr 1 Łęg Tarnowski - (wysiadają dzieci z I części trasy). <br/>•	liczba dzieci przewidzianych do dowozu na I części Trasy I wynosi – 12<br/>•	II część trasy: Publiczne Przedszkole nr 1w Łęgu Tarnowskim - Partyń przystanek sklep GS Łęg Tarnowski – ul. Przedmieścia – ul. Tarnowska - przystanek ul. Górna - przystanek ul. Warzały – ul. Kolejowa – przystanek koło torów - przystanek ul. Krótka – ul. Witosa, przystanek Jurczak – Szkołą Podstawowa w Łęgu Tarnowskim – (wysiadają dzieci z drugiej części trasy)<br/>•	liczba dzieci przewidzianych do dowozu na części II Trasy II wynosi - 32<br/>	Łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania na Trasie I (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) - 33,3 km, <br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 183,<br/>	Ostateczna listę przystanków na trasie przekazana zostanie Wykonawcy po zawarciu umowy przez dyrektora szkoły.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>4)	Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.<br/>5)	W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>6)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>7)	Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ.<br/>8)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>9)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób. <br/>10)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.<br/>11)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>12)	W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji, <br/>w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny rozpoczęcia świadczenia usługi w danym dniu.<br/>13)	Dokumenty wymienione w ust. 9, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2) Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:<br/>a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40<br/>punktów,<br/>b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20<br/>punktów.<br/>c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> b)	Część 2 - (Trasa II) dowozu uczniów z terenu Gminy Żabno do Szkoły Podstawowej <br/>w Żabnie w okresie od 2 stycznia 2024 r. do 22 grudnia 2024 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauką zdalną.<br/>b)	Część 2 pn. „Trasa II”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie Podlesie Dębowe (przystanek) - ul. Warszawska (przystanek) - ul. Kościuszki (przystanek Garbarz) - przystanek koło cmentarza – zatoka byłego gimnazjum w Żabnie <br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 18, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe)- 9,2 km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 183.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>4)	Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.<br/>5)	W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>6)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>7)	Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ.<br/>8)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>9)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób. <br/>10)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.<br/>11)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>12)	W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji, <br/>w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny rozpoczęcia świadczenia usługi w danym dniu.<br/>13)	Dokumenty wymienione w ust. 9, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2) Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:<br/>a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40<br/>punktów,<br/>b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20<br/>punktów.<br/>c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> c)	Część 3- (Trasa III) dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Żabno do Specjalistyczne Ośrodka Szkolno– Wychowawczego - ul. Romanowicza 9, Zespołu Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego, Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych Tarnów - ul. Okrężna 4a, w okresie od 2 stycznia 2024 r. do 21 czerwca 2024 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauka zdalną. <br/>c)	Część 3 pn. „Trasa III ”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej autobusem na trasie Otfinów – Gorzyce - Żabno (ul. Tarnowska) - Niedomice (ul. Długa) - Ilkowice (ul. Nowa) - Łęg Tarnowski (ul. Parkowa) - Ilkowice (ul. Rudno)- Łęg Tarnowski (ul. Zborowskiego) - Bobrowniki Wielkie (ul. Bobrowska), Łęg Tarnowski (ul. Górna, ul. Witosa), Zespół Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego, Specjalistyczny Ośrodek Szklono – Wychowawczego ul. Romanowicza 9 - Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych Tarnów - ul. Okrężna 4a, <br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 13, <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe)- 93,4 km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 105.<br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>4)	Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.<br/>5)	W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>6)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>7)	Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ.<br/>8)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>9)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób. <br/>10)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.<br/>11)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>12)	W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji, <br/>w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny rozpoczęcia świadczenia usługi w danym dniu.<br/>13)	Dokumenty wymienione w ust. 9, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2) Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:<br/>a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40<br/>punktów,<br/>b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20<br/>punktów.<br/>c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> d)	Część 4 - (Trasa IV) dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Żabno do Przedszkola i Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego ul. Zbylitowska 9a oraz Zespołu Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego, <br/>w okresie od 2 stycznia 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r. z wyjątkiem dni wolnych i gdy dzieci są objęte nauka zdalną. <br/>d)	Część 4 pn. „Trasa IV”<br/>	Przedmiotem zamówienia w tej części jest wykonanie usługi transportowej pojazdem na trasie Odporyszów (ul. Lipowa) – Chorążec - Łęg Tarnowski (ul. Zamościa) - Zespół Szkół Specjalistycznych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących - ul. Lippóczy’ego, Specjalistyczny Ośrodek Szklono – Wychowawczego ul. Romanowicza 9, Przedszkole i Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy ul. Zbylitowska 9a,<br/>	liczba dzieci przewidzianych do dowozu - 6 <br/>	łączna ilość kilometrów przewidzianych do przejechania (jednodniowy przejazd z dziećmi w pojeździe) – 58,8 km,<br/>	Liczba dni dowozu dzieci w tym okresie wynosi 135.<br/>	Wykonawca zapewnia opiekuna, który musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu pierwszej pomocy, <br/>	pojazd służący do przewozu musi być odpowiednio wyposażony do przewozu osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim w pozycji odchylonej oraz musi posiadać możliwość swobodnego włożenia i wyciągnięcia osoby przewożonej z pojazdu, <br/>	pojazd powinien być wyposażony w minimum najazdy umożliwiające wjechanie wózkiem inwalidzkim do pojazdu.<br/><br/>Dla wszystkich części: <br/>3)	Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny.<br/>4)	Pojazdy muszą wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących, zapewniając bezpieczny transport wszystkich dzieci oraz opiekuna.<br/>5)	W każdym pojeździe, na każdej trasie, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej jednej osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad przewożonymi uczniami. <br/>6)	Do obowiązku osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało:<br/>a)	sprawdzanie stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu,<br/>b)	pilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe,<br/>c)	ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy,<br/>d)	zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przewozu,<br/>e)	zapewnienie bezpiecznego wsiadania, wysiadania z pojazdu,<br/>f)	w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenie do ich przewozu.<br/>7)	Wykonawca określi w Formularzu ofertowym ryczałtową cenę brutto za 1 km wykonania dowozu oraz całkowitą szacunkową cenę za realizację danej części zamówienia, na którą składa ofertę, ustaloną zgodnie z wzorem określonym <br/>w Rozdziale II ust. 12 SWZ.<br/>8)	Wykonawca może przewozić tylko dzieci z terenu Gminy Żabno wskazane przez Zakład Obsługi Samorządowych Szkół i Przedszkoli w Żabnie – nie dopuszcza się przewozów łączonych.<br/><br/>UWAGA!<br/> Dla poszczególnych tras podano ilość efektywnych przejechanych kilometrów, tj. kilometrów przewozu dzieci. Nie uwzględniono kilometrów „pustego przebiegu”, tj. przejazdu bez dzieci.<br/><br/>9)	W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie pojazdów, które są dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadają ważne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC i NNW (również dla pasażerów), jak również przystosowane są do przewozu osób. <br/>10)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia osobowe oraz mienia w trakcie realizacji.<br/>11)	Wykonawca w celu zapewnienia sprawności technicznej pojazdów, zobowiązany jest przestrzegać przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022).<br/>12)	W przypadku awarii pojazdu, którym Wykonawca świadczy usługę, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego będącego w jego dyspozycji, <br/>w czasie nie dłuższym niż 60 minut, liczonych od godziny rozpoczęcia świadczenia usługi w danym dniu.<br/>13)	Dokumenty wymienione w ust. 9, Wykonawca udostępni Zamawiającemu na każde jego wezwanie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-02 do 2024-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej z części zamówienia zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2. Termin płatności wynagrodzenia 40 punktów<br/>Razem 100 punktów<br/>2) Sposób dokonywania oceny:<br/>a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/>b) Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności wynagrodzenia (Pt):<br/>Wykonawca który zadeklaruje w ofercie:<br/>a) Termin płatności wynagrodzenia do 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 40<br/>punktów,<br/>b) Termin płatności wynagrodzenia do 21 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 20<br/>punktów.<br/>c) Termin płatności wynagrodzenia do 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury – otrzyma 0 punktów.<br/>c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pt, gdzie:<br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena<br/>Pt - liczba punktów uzyskanych w termin płatności wynagrodzenia<br/>3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia oraz terminu realizacji.<br/>Szczegółowe opis okoliczności które powodować mogą zmiany oraz zasady ich wprowadzenia opisane zostały w<br/>Projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-19 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com