JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/0055953201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych w 2024 roku w ramach programu &#34;Za życiem&#34; w dziewięciu częściach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. dr. Władysława Klementowskiego w Łupkach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001058473</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łupki 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łupki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">12-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">874234857</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">osw-lupki@powiat.pisz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.soswlupki.powiat.pisz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 280954484</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Pisz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">12-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">874254751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zeas@powiat.pisz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https:bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=305</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych w 2024 roku w ramach programu &#34;Za życiem&#34; w dziewięciu częściach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-595abc13-9b33-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00559532</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00062211/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych w ramach programu &#34;Za życiem&#34; w dziewięciu częściach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzeas.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma Przetargowa Powiatowego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego Szkół<br/>i Placówek w Piszu pod adresem:<br/>https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w SWZ, będzie odbywać się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy Przetargowej Powiatowego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego Szkół i Placówek w<br/>Piszu pod<br/>adresem: https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wykonawca<br/>zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy<br/>Przetargowej dostępnymi pod adresem<br/>https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy Przetargowej<br/>dostępny pod adresem:<br/>https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej oraz<br/>potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników Platformy Przetargowej. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy Przetargowej udziela jej dostawca, tj.<br/>Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od<br/>poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej<br/>zostały szczegółowo opisane w Dziale VI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej Rozporządzenie, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Powiat Piski- Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im.<br/>dr. Władysława Klementowskiego w Łupkach, oraz pełnomocnik Zamawiającego, tj. Powiat Piski- Powiatowy Zespół EkonomicznoAdministracyjny Szkół i Placówek w Piszu, adres kontaktowy: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. dr. Władysława<br/>Klementowskiego w Łupkach, 12- 200 Pisz, Łupki 15; Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ul.<br/>Warszawska 1, 12-200 Pisz,<br/>2) Administratorzy danych wyznaczyli Inspektorów ochrony danych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail:<br/>biuro@infoic.pl lub pisemnie na adres siedziby administratorów. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia, wynikającego z aktów prawnych związanych z realizacją zadań administratora, tj.<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych w<br/>ramach programu &#34;Za życiem&#34; w dziewięciu częściach,, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji stosownie do ustawy<br/>Pzp oraz innych obowiązujących przepisów prawa.<br/>4) W związku z przetwarzaniem danych w celach, wskazanych powyżej, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Udostępnianie<br/>protokołu postępowania oraz załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia<br/>zasady jawności, o których mowa w pkt 6 lit. c niniejszego ustępu i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla<br/>jakiego zostały zebrane, z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach archiwalnych oraz zgodnie z art. 78<br/>ustawy Pzp<br/>6)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>2. Zamawiający informuje, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 Rozporządzenia, w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp,do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:<br/>- przysługują Pani/Panu następujące prawa:<br/>a) dostępu do treści danych osobowych jej dotyczących, na podstawie art. 15 Rozporządzenia1);<br/>b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia2);<br/>c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia3), z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.<br/>18 ust. 2 Rozporządzenia3).<br/>- nie przysługują Pani/Panu prawa:<br/>a) usunięcia danych, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia;<br/>b) prawo do przenoszenia danych – na podstawie art. 20 Rozporządzenia;<br/>c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.<br/>1) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawienia, o którym mowa<br/>w art. 15 ust. 1–3 Rozporządzenia, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych<br/>informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>2) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/>postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników<br/>3) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole<br/>postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie<br/>udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SOSW.26.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie treningu umiejętności społecznych w wymiarze maksymalnie 76 godzin w okresie 190 dni od dnia podpisania<br/>umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej.<br/>Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia<br/>należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez specjalistę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w wymiarze maksymalnie 60 godzin w<br/>okresie 190 dni od dnia podpisania umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie<br/>indywidualnej lub grupowej. Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia. Zajęcia należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez specjalistę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w wymiarze maksymalnie 60 godzin w<br/>okresie 190 dni od dnia podpisania umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie<br/>indywidualnej lub grupowej. Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia. Zajęcia należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym<br/>Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez logopedę w wymiarze maksymalnie 64 godziny w okresie 190 dni od dnia podpisania umowy. W<br/>zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej. Szczegółowy opis<br/>zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia należy zrealizować na<br/>zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako logopeda</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez logopedę w wymiarze maksymalnie 64 godzin w okresie 190 dni od dnia podpisania umowy. W<br/>zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej. Szczegółowy opis<br/>zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia należy zrealizować na<br/>zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako logopeda</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez terapeutę terapii taktylnej w wymiarze maksymalnie 60 godzin w okresie 190 dni od dnia<br/>podpisania umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej.<br/>Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia<br/>należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako terapeuta terapii taktylnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez terapeutę integracji sensorycznej w wymiarze maksymalnie 64 godzin w okresie 190 dni od dnia<br/>podpisania umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej.<br/>Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia<br/>należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z terapii integracji sensorycznej lub innej terapii ruchowej dziecka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez terapeutę integracji sensorycznej w wymiarze maksymalnie 64 godzin w okresie 190 dni od dnia<br/>podpisania umowy. W zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej.<br/>Szczegółowy opis zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia<br/>należy zrealizować na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z terapii integracji sensorycznej lub innej terapii ruchowej dziecka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie zajęć przez psychologa w wymiarze maksymalnie 30 godzin w okresie 190 dni od dnia podpisania umowy. W<br/>zależności od potrzeb danej jednostki zajęcia prowadzone będą w formie indywidualnej lub grupowej. Szczegółowy opis<br/>zajęć został określony w Załączniku Nr 7 do SWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zajęcia należy zrealizować na<br/>zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">190 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane wg kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do<br/>100 pkt (100 pkt=100%)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziećmi jako psycholog</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczy Części 1 – Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje społeczno-emocjonalne, z elementami terapii ręki<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie oligofrenopedagogiki lub edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną <br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) tytuł trenera umiejętności społecznych zgodnie z metodologią TUS SST,<br/>d) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog.<br/>e) 3 stopniowy kurs terapii ręki<br/><br/>Dotyczy Części 2 – Prowadzenie zajęć przez specjalistę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub terapii pedagogicznej lub terapii rodzin,<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog.<br/><br/><br/>Dotyczy Części 3 – Prowadzenie zajęć przez specjalistę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika lub pedagogika specjalna, w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub posiada wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub terapii pedagogicznej lub terapii rodzin,<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagog lub pedagog<br/><br/>Dotyczy Części 4 – Prowadzenie zajęć przez logopedę:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) studia wyższe w zakresie logopedii lub studia wyższe i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii,<br/>b) przygotowanie pedagogiczne<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako logopeda.<br/><br/>Dotyczy Części 5 – Prowadzenie zajęć przez logopedę:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) studia wyższe w zakresie logopedii lub studia wyższe pedagogiczne i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe w zakresie logopedii,<br/>b) przygotowanie pedagogiczne<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako logopeda.<br/><br/>Dotyczy Części 6 – Prowadzenie zajęć przez terapeutę terapii taktylnej:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) wykształcenie wyższe<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) ukończony kurs terapii taktylnej<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć jako terapeuta terapii taktylnej.<br/><br/>Dotyczy Części 7 – Prowadzenie zajęć przez terapeutę integracji sensorycznej:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) wykształcenie wyższe<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) ukończony dwustopniowy kurs integracji sensorycznej lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej<br/>d) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z terapii integracji sensorycznej lub innej terapii ruchowej dziecka.<br/><br/>Dotyczy Części 8 – Prowadzenie zajęć przez terapeutę integracji sensorycznej:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) wykształcenie wyższe<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) ukończony dwustopniowy kurs integracji sensorycznej lub studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej<br/>d) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z terapii integracji sensorycznej lub innej terapii ruchowej dziecka.<br/><br/>Dotyczy Części 9 – Prowadzenie zajęć przez psychologa:<br/>Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą realizować zamówienie, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada:<br/>a) ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku psychologia,<br/>b) przygotowanie pedagogiczne,<br/>c) co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć z dziećmi <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) dokumentów wymienionych w pkt a dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, na których zdolnościach lub sytuacji<br/>polega Wykonawca.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykazu osób, o których mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 ppkt 2.4, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy [wg załączników Nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub1e i/lub 1f i/lub 1g i/lub<br/>1h i/lub 1i do SWZ].]. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu [na Załączniku Nr 2 i<br/>Załączniku Nr 3 do SWZ];<br/>2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby- tylko w<br/>przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby [na Załączniku Nr 4<br/>do SWZ];<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów- tylko w przypadku, gdy Wykonawca polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;<br/>4) dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, jeżeli umocowanie do ich reprezentacji<br/>nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- tylko w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy- w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia;<br/>6)dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisującą/-e ofertę - w przypadku<br/>podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, której/-ych umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert wspólnych. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego zgodnie z art. 58 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem<br/>(liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „np.<br/>nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika (lidera). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:<br/>1) Zmiany terminu obowiązywania umowy, w następstwie:<br/>a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i<br/>zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności,<br/>a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej<br/>Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu<br/>swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,<br/>b) wystąpienia innych szczególnych okoliczności za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, do których należą m.in.<br/>długotrwała choroba członka rodziny, śmierć członka rodziny, inne uzasadnione okoliczności nie pozwalające Wykonawcy<br/>realizować umowy,<br/>c) zmiany przewidywanego okresu realizacji programu „Za życiem”-– skrócenie lub przedłużenie terminu realizacji programu<br/>w następstwie okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności, gdy konieczność wprowadzenia zmian<br/>będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w<br/>szczególności Skarbem Państwa, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na<br/>realizację zamówienia,<br/>d) wstrzymania, przerwy w realizacji programu „Za życiem”, wystąpienie innych sytuacji nieprzewidzianych w trakcie<br/>realizacji programu, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć w następstwie okoliczności<br/>nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>2) Zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym<br/>wpływ na realizację przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3) Zmiana umowy w przypadku zmiany (podwyższenia lub obniżenia) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,<br/>każdorazowo w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego<br/>Wykonawcy w przypadku zaistnienia tej przesłanki będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy<br/>zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku<br/>od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od<br/>towarów i usług. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 3, dla swej ważności nie wymaga pisemnej zmiany umowy (aneksu).<br/>2. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub<br/>do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia.<br/>3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy każda ze Stron może wystąpić z<br/>wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności<br/>warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania<br/>zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zespołu Ekonomiczno- Administracyjnego Szkół i Placówek w Piszu adresem: https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-27 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com