JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231220/0056375101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sekcja Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001784</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Nowoursynowska 166</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-787</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 59 313 93</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szp@sggw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sggw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9b1fdc6-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00563751</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00000321/50/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.67 Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b1fdc6-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b9b1fdc6-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2)Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.3)W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.4)Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.5)Korzystanie z e-Zamówienia jest bezpłatne.6)Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:-mgr Michał Komuda email: michal_komuda@sggw.edu.pl,-Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.7)Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”). 8)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.9)Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).10)Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.11)Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na e-mail:szp@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b9b1fdc6-9a8d-11ee-ba3b-4e891c384685</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego <br/>w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się <br/>pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;3)Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz <br/>na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /Dostawa elektrycznego sprzętu AGD dla SGGW SZP.250.33.2023/ prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp., zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:<br/>a)ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami; b)weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.<br/>4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;<br/>5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)posiada Pani/Pan:−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;−prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:9)	nie przysługuje Pani/Panu:−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">10)Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. <br/>Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>11)Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione interaktywnym formularzu ofertowym.<br/>12)Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.250.33.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu AGD dla Administracji Domów i Stołówek Studenckich: lodówki wolnostojące, kuchenki mikrofalowe, piekarniki do zabudowy, kuchenki elektryczne nastawne, płyty ceramiczne, żelazka, odkurzacze, okapy pod szafkowe, pralka, suszarki do włosów, olejaki, wentylatory, suszarki do ubrań. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39711360-0 - Piekarniki</p> <p class="mb-0">39711361-7 - Kuchenki elektryczne</p> <p class="mb-0">39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe</p> <p class="mb-0">39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)</p> <p class="mb-0">39712210-1 - Suszarki do włosów</p> <p class="mb-0">39713210-8 - Pralki i suszarki</p> <p class="mb-0">39713430-6 - Odkurzacze</p> <p class="mb-0">39713500-8 - Żelazka elektryczne</p> <p class="mb-0">39714110-4 - Wentylatory wyciągowe</p> <p class="mb-0">39715200-9 - Urządzenia grzewcze</p> <p class="mb-0">39717100-2 - Wentylatory</p> <p class="mb-0">39722000-9 - Części piecyków, kuchenek, podgrzewaczy oraz sprzętu gospodarstwa domowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lodówka, mikrofalówka i ekspres do kawy dla Działu Gospodarczego Nr 1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ekspres do kawy dla Działu Gospodarczego Nr 3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Ekspres do kawy, lodówka i żelazka elektryczne dla LZA PROMNI </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39711130-9 - Chłodziarki</p> <p class="mb-0">39713500-8 - Żelazka elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Kuchenki mikrofalowe dla Straży Akademickiej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Elektryczny sprzęt AGD dla Działu Gospodarczego Nr 2: lodówki, kuchenki elektryczne, kuchenki mikrofalowe, pralki, mopy na akumulator. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39711130-9 - Chłodziarki</p> <p class="mb-0">39711361-7 - Kuchenki elektryczne</p> <p class="mb-0">39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe</p> <p class="mb-0">42716120-5 - Pralki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">25 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:<br/>1 CENA: –__60___%, <br/>1 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: –__40___%, <br/>2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert<br/>a) W kryterium „CENA” – maksymalna liczba punktów: 60<br/><br/>Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za<br/>wykonanie niniejszego zamówienia.<br/><br/>Pc=Cof.min / Cof.bad × 60<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Pc ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena<br/>Cof.min cena oferty z najniższą ceną<br/>Cof.bad cena oferty badanej<br/>„60” maksymalna liczba punktów do uzyskania – znaczenie<br/> procentowe kryterium<br/><br/>W przypadku kryterium „CENA” ofert otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku sumaryczną ilość punktów Pc.<br/><br/>b) W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – maksymalna liczba punktów: 40.<br/><br/>W ramach kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA”, Zamawiający<br/>przyzna punkty w sposób następujący: Zamawiający dokona oceny na podstawie<br/>zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia wskazanego w<br/>formularzu ofertowym, przy czym kryterium to musi zostać określone w jednym z<br/>następujących wariantów (do wyboru) podanych poniżej w tabeli:<br/><br/>Czas realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>10 dni od podpisania umowy	40 pkt<br/>11 – 15 dni od podpisania umowy	30 pkt<br/>16 - 20 dni od podpisania umowy	15 pkt<br/>21 – 25 dni od podpisania umowy	0 pkt<br/><br/>Przez dni należy rozumieć dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem<br/>sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. <br/>Maksymalny wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia wynosi 25 dni licząc od dnia podpisania umowy.<br/><br/>W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje termin realizacji zamówienia krótszy niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do oceny oferty minimalny termin realizacji zamówienia wynoszący 10 dni, natomiast do Umowy wpisze termin rzeczywiście zaoferowany. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż 25 dni, lub nie złoży oświadczenia w zakresie terminu realizacji zamówienia lub brak zaznaczenia jednego z podanych wariantów, lub zaznaczenie kilku wariantów razem, będzie traktowane jako niezgodność oferty z SWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zamawiający wymaga określenia w formularzu ofertowym oferowanego terminu realizacji zamówienia – należy określić w pełnych dniach.<br/><br/>3) Punktacja końcowa – oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego według następującego wzoru: Pi= Pc+ Pt <br/><br/>gdzie:<br/> Pi suma punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena i kryterium<br/>termin realizacji zamówienia <br/>Pc ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium CENA<br/>Pt ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/><br/>Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda żadnych podmiotowych środków dowodowych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX i X SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W postaci dostarczenia kart katalogowych wraz z ofertą (dotyczy zadania nr.: 1,3,4,5,6). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W postaci dostarczenia kart katalogowych wraz z ofertą (dotyczy zadania nr.: 1,3,4,5,6). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: wskazanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com