JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231221/0056670601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i oprogramowania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570799480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">aleja Niepodległości 33/35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-920</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@powiat.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.powiat.pila.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i oprogramowania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e5df046-9fdd-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00566706</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00049051/28/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 Dostawa sprzętu i oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/867032 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/867032.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywała się w formie elektronicznej <br/>za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość <br/>do zamawiającego”. <br/>2.	Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>3.	Zalecenia:<br/>1)	formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”;<br/>2)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;<br/>3)	w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z ;<br/>4)	wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>5)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>6)	ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>7)	pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;<br/>8)	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; <br/>9)	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;<br/>10)	zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email;<br/>11)	osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji;<br/>12)	ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków;<br/>13)	podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1; <br/>14)	jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików; <br/>15)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;<br/>16)	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w pkt 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzibą przy alei Niepodległości 33/35, 64-920 Piła;<br/>2)	w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:<br/>−	drogą elektroniczną: iod@powiat.pila.pl;<br/>−	pisemnie: adres siedziby Administratora danych;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu prowadzenia zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.76.2023.II, zawarcia i wykonania umowy;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień, dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe;<br/>5)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; <br/>6)	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa;<br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.272.76.2023.III</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.<br/>2.	Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/>1)	zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,<br/>2)	zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,<br/>3)	uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,<br/>4)	zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.<br/>4.	Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:<br/>4.1.	Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem systemu internetowej rezerwacji wizyt z aplikacją mobilną oraz systemem kolejkowym.<br/>Przedmiot zamówienia zamontowany zostanie w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pile przy alei Niepodległości 33/35, Referacie Wydziału Komunikacji z siedzibą w Wyrzysku przy ul. Bydgoskiej 11 oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców Wydziału Komunikacji z siedzibą w Pile przy alei Poznańskiej 28.<br/>Świadczenie usług gwarancyjnych systemu przez okres min. 12 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.1. SWZ).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.1. do SWZ.<br/>5.	Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.<br/>6.	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.<br/>7.	Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.<br/>8.	Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na drugą, trzecią i czwartą część zamówienia.<br/>Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na pierwszą część zamówienia:<br/>1)	złożenie oferty na pierwszą część zamówienia musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej,<br/>2)	miejsce wizji lokalnej:<br/>-	aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła,<br/>-	aleja Poznańska 28,<br/>-	ul. Bydgoska 11, 89-30 Wyrzysk,<br/>3)	odbycie wizji lokalnej jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu, w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1430 ,<br/>4)	w celu umówienia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się z:<br/>-	Piotr Wojnar – Dyrektor Wydziału Informatyki w Starostwie Powiatowym w Pile, tel. 67 210 93 25,<br/>-	Tomasz Starszak – Z-ca Dyrektora Wydziału Informatyki w Starostwie Powiatowym w Pile, tel. 67 210 93 60,<br/>5)	z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona informacja z odbycia wizji lokalnej – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>6)	złożenie oferty na pierwszą część zamówienia bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32427000-2 - System sieciowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia usług gwarancyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.<br/>2.	Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/>1)	zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,<br/>2)	zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,<br/>3)	uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,<br/>4)	zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.<br/>4.	Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:<br/>4.1.	Druga część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem i uruchomieniem systemu kopii zapasowych:<br/>1)	serwer kopii zapasowych,<br/>2)	biblioteka taśmowa,<br/>3)	urządzenie do przechowywania kopii.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.2. do SWZ.<br/>Świadczenie usług gwarancyjnych dla sprzętu przez okres min. 36 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.2. SWZ).<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.2. do SWZ:<br/>1)	poz. 1 – serwer kopii zapasowych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>b)	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku,<br/>c)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>d)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>e)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>2)	poz. 2 – biblioteka taśmowa, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>b)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>c)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>3)	poz. 3 – urządzenie do przechowywania kopii, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>5.	Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.<br/>6.	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.<br/>7.	Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.<br/>8.	Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na drugą część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia usług gwarancyjnych dla sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kompatybilność serwera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.<br/>2.	Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/>1)	zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,<br/>2)	zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,<br/>3)	uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,<br/>4)	zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.<br/>4.	Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:<br/>4.1.	Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem serwera i silnika bazy danych – oprogramowania.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.3. do SWZ.<br/>Świadczenie usług gwarancyjnych dla sprzętu przez okres min. 36 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.2. SWZ).<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.3. do SWZ poz. 1 – serwer, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>2)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>3)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>4)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>5.	Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.<br/>6.	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.<br/>7.	Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.<br/>8.	Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na trzecią część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres świadczenia usług gwarancyjnych dla sprzętu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kompatybilność serwera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i oprogramowania.<br/>2.	Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój e-usług i e-zasobów publicznych w Powiecie Pilskim” dofinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027.<br/>3.	Przedmiotem zamówienia obejmuje:<br/>1)	zakup i wdrożenie systemu kopii zapasowych,<br/>2)	zakup i wdrożenie środowiska produkcyjnego,<br/>3)	uruchomienie systemu internetowej rezerwacji wizyt do Wydziału Komunikacji oraz elektronicznego systemu kolejkowego,<br/>4)	zakup i wdrożenie systemu monitorowania bezpieczeństwa klasy SIEM/SOAR.<br/>4.	Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części:<br/>4.1.	Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem i uruchomieniem platformy przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującej możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3.4. do SWZ.<br/>Świadczenie opieki serwisowej przez okres min. 12 miesięcy (kryterium oceny ofert – pkt. 16.3. SWZ).<br/>Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenia w zakresie użytkowania i administrowania wdrożonego systemu lub systemów. Szkolenie ma zostać przeprowadzone dla maksymalnie 5 osób i muszą być zakończone przyznaniem certyfikatu, potwierdzającego wspomniane umiejętności wydanym przez producenta systemu/ systemów.<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.4. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: dostęp do wersji demonstracyjnej systemu (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta).<br/>Oferowane rozwiązanie w wersji demonstracyjnej winno umożliwić weryfikację przez Zamawiającego wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3.4. do SWZ), co do których Zamawiający nie uzyskał wystarczających informacji potwierdzających ich zgodność z dostarczonych pozostałych przedmiotowych środków dowodowych (odpowiednia dokumentacja np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta). Rozwiązanie musi być skonfigurowane w sposób umożliwiający jego weryfikację z wymaganiami OPZ oraz pozwalać na zdalny dostęp. W ramach dostępu do rozwiązania, Wykonawca musi przygotować odpowiednią instrukcję oraz zapewnić wsparcie konsultanta technicznego.<br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>5.	Określone w Załączniku nr 3 do SWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.<br/>6.	Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku, montażu, wdrożenia oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego.<br/>7.	Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, musi posiadać wymagane przepisami prawa lub przez producenta certyfikaty, dokumenty dopuszczające go do użytkowania.<br/>8.	Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej na czwartą część zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres opieki serwisowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1)	W PRZYPADKU DRUGIEJ I TRZECIEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;<br/>2)	W PRZYPADKU PIERWSZEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał dwie umowy – dwa zamówienia, gdzie na przedmiot składała się dostawa wraz z wdrożeniem systemu kolejkowego wraz z systemem internetowej rezerwacji wizyt oraz aplikacją mobilną o łącznej wartości dwóch dostaw co najmniej 170 000,00 zł brutto;<br/>3)	W PRZYPADKU CZWARTEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał jedną umowę – jedno zamówienie, gdzie na przedmiot składała się dostawa wraz z wdrożeniem rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa IT o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2.4. SWZ dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: <br/>-	wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy:<br/>1)	w przypadku pierwszej części zamówienia – Załącznik nr 5.1. do SWZ – Wykaz dostaw – pierwsza część zamówienia,<br/>2)	w przypadku czwartej części zamówienia – Załącznik nr 5.2. do SWZ – Wykaz dostaw – czwarta część zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.2. do SWZ:<br/>1)	poz. 1 – serwer kopii zapasowych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>b)	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku,<br/>c)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>d)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>e)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>2)	poz. 2 – biblioteka taśmowa, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>b)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>c)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>3)	poz. 3 – urządzenie do przechowywania kopii, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>TRZECIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.3. do SWZ poz. 1 – serwer, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>2)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>3)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>4)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>CZWARTA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.4. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: dostęp do wersji demonstracyjnej systemu (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta).<br/><br/>Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> DRUGA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.2. do SWZ:<br/>1)	poz. 1 – serwer kopii zapasowych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>b)	wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku,<br/>c)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>d)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>e)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>2)	poz. 2 – biblioteka taśmowa, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>b)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>c)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>3)	poz. 3 – urządzenie do przechowywania kopii, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>TRZECIA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.3. do SWZ poz. 1 – serwer, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	oświadczenie od podmiotu realizującego serwis lub od producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego,<br/>2)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych,<br/>3)	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada autoryzację producenta urządzeń,<br/>4)	oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.<br/>CZWARTA CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA:<br/>W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Załączniku 3.4. do SWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: dostęp do wersji demonstracyjnej systemu (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci kart produktu, instrukcji obsługi, opisu producenta). <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	w przypadku pierwszej części zamówienia skan informacji z odbytej wizji lokalnej – Załącznik nr 6 do SWZ – dokument opatrzony przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;<br/>3)	przedmiotowe środki dowodowe:<br/>-	w przypadku części drugiej zamówienia zgodnie z pkt. 3.4.2. SWZ,<br/>-	w przypadku części trzeciej zamówienia zgodnie z pkt. 3.4.3. SWZ,<br/>-	w przypadku części czwartej zamówienia zgodnie z pkt. 3.4.4. SWZ,<br/>4)	zgodnie z pkt. 9.4. SWZ – oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z którego będzie wynikał podział i zakres usług wykonywanych przez poszczególnych wykonawców – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Oświadczenie to winno być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania konsorcjum lub spółki cywilnej;<br/>5)	Pełnomocnictwo – jeżeli zostało udzielone. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika który zakres zamówienia wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>5.	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania dostawy, którego konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Wykonawcy, o czas wynikający z tych okoliczności.<br/>2.	Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych. <br/>3.	Warunkiem wprowadzenia zmiany umowy jest złożenie przez Wykonawcę pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany zawierającego szczegółowe uzasadnienie. <br/>4.	Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/867032 na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-03 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com