JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240109/0002180001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 192953946</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstania Styczniowego 9b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-519</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@ucmmit.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ucmmit.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW DEZYNFEKCYJNYCH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7c17f508-aee6-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00021800</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084<br/>2.	Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania. <br/>3.	Za datę wpływu ofert, informacji, dokumentów lub oświadczeń, przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej. <br/>4.	Wykonawca, za pośrednictwem Platformy, może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować) przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>5.	Zamawiający dopuszcza składanie pytań drogą e-mailową, na adres: dzp@ucmmit.gdynia.pl, ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania. Maksymalna wielkość załączonego pliku do pojedynczej wiadomości: 30 MB<br/>6.	Zamawiający zaleca przekazywanie pytań również w formie edytowalnej.<br/>7.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 z późn.zm.).<br/>8.	W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.<br/>9.	Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:<br/>	stały dostęp do sieci Internet,<br/>	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i późniejsze lub Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze, <br/>	włączona obsługa JavaScript,<br/>	oprogramowanie służące do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>	zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf.<br/>10.	Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf<br/>a)	maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,<br/>b)	informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>	oferta załączona przez Wykonawcę na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Możliwość otworzenia oferty dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert,<br/>	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).<br/>11.	Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, złożenia oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>12.	W sprawach technicznych związanych z obsługą platformy należy korzystać z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>Administrator danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl<br/>Inspektor ochrony danych<br/>We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;<br/>Cel przetwarzania<br/>Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej będzie przetwarzać dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.<br/>Podstawa przetwarzania danych<br/>Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (PZP), tj. w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.<br/>W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu.<br/>cd pkt XXIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.282.04.2024.TP-fn</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Gotowy do użycia bezapachowy preparat do szybkiej dezynfekcji wyrobów medycznych oraz małych i trudnodostępnych powierzchni poprzez spryskiwanie, na bazie alkoholu etylowego do 70g/100g skażonego. Spektrum działania B, F, Tbc-1 min, V (HIV, HCV, HBV, Vaccina-30s Adeno, Noro-30s) , V (Polio) w czasie 5min. dopuszczony do dezynfekcji powierzchni kontaktujących się z żywnością. Dostarczany w butelkach z atomizerem o poj. 1L.Wyrób medyczny kl. II a i produkt biobójczy kat. I gr. 2 i 4.	opakowanie	1 500,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Preparat alkoholowy w płynie do higienicnej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Przebadany zgodnie z normą EN 1500 oraz EN 12791.Spektrum działania bakterie,prątki,grzyby(C.albicans)Wirusy(HIV,HBV,HCV).Nie pozostawia uczucia lepkości dłoni,na bazie etanolu.Preparat w systemie zamkniętym poj 700ml.pełne spektrum biobójcze w czasie 1min(Polio,Adeno,Noro).Nie zawiera konserwantów,subst zapachowych,barwników).Wyrób medyczny i produkt biobójczy	opakowanie	2 200,00<br/>2	Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu(zwartość min 75%)Postać wodno-alkoholowego żelu.Nie zawiera barwników , substancji zapachowych.Zawiera emolienty i glicerol.Hypoalergiczny.Czas dezynfekcji chirurgicznej i działanie przedłużone określane zgodnie z metodyką EN12791-3 min.Produkt biobójczy.Spektrum działania B,F,Y-30s,Virusobójczy(Polio,Adeno,Noro-30s,wirusy BVDV(HCV),Vaccinia,Rota,HIV,HBV-15s.Opakowanie 500ml z wbudowaną pompką dozujacą.	opakowanie	300,00<br/>3	Syntetyczne mydło do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk i ciała.Przebadane zgodnie z normą EN 1499.Zawierająca środki pielęgnujące,ph 5,5.Konfekcjonowany w worki o pojemności 700ml z zastawką zapobiegającą zasysaniu powietrza i zanieczyszczeń z otoczenia.Przebadane dermatologicznie Opakowanie kompatybilne z dozownikiem łokciowym systemu sterisol.Kompatybilność między produktami dezynfekcyjny i pielęgnacyjny.	opakowanie	2 200,00<br/>4	Dozownik łokciowy ramieniowy,ścienny do dozowania preparatów konfekcjonowanych w jednorazowe opakowania sterisol.Przeznaczone do dozowania płynnychi żelowych preparatów do dezynfekcji rąk.Kompatybilność z poz 1 i 3 pakietu	opakowanie	600,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Bezzapachowy preparat myjąco-dezynfekcyjny do dużych powierzchni, do wszelkego rodzaju wodoodpornych powierzchni wrazliwych na działanie alkoholu(w tym powierzchni kontaktujących się z żywnością)Preparat na bazie QAV, chlorków, kationowych środków powierzchniowo czynnych i niejonowych środków powierzchniowo czynnych ,bez zawartości fenoli, chloru,substancji nadtlenowych, glukoprotaminy.Skuteczność w stęż 0,5% wobec B( w tym legonella)grzybów drożdzopodobnych(C.albicans)prątków(M.avium oraz M.terrae)wirusów HIV,HBV,HCV,Vaccina,Rota z mozliwością poszerzenia działania wobec Noro,Adeno oraz grzybów A.niger(5min)Stabilnoąć roztworu roboczego 28 dni.Konfekcjonowany w opakowaniach a 5L kanister.Produkt biobójczy	opakowanie	100,00<br/>2	Preparat na bazie stabilizowanego aktywnego chloru w postaci tabletek do dezynfekckcji sprzętu, powierzchni i przedmiotów.Jedna tabletka zawiera 1,5g aktywnego chloru-100g produktu zawiera 99g dichloroizocyjanuranu sodu.Opakowanie 300 tabletek.Produkt biobójczy Spektrum :War.czyste:B,F,V 1000ppm-15min.B,F,Tbc,V-2000ppm-15min,B,F,TBC,V,S(Clostridium dificile -10000ppm-15min.	opakowanie	50,00<br/>4	Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji endoskopów i narzędzi medycznych.Skład 0,55%aldehydu ortoftalowego.Zachowuje aktywność przez 14 dni.Do użycia manualnego oraz w półautomatycznych i automatycznych myjniach do endoskopów giętkich.Nie powoduje korozji.Spektrum działania B(Pseudomonas aeruginosa,Staphylococus aureus,Enterococus hirae)-5min,Grzyby (Candida albicans,Aspergillus niger)5min,Prątki -5 min,Wirusy(HIV,HBV,HCV,BVDV,Vaccina,Adeno,Polio-5 min, S-5min(EN13704).Opakowanie a 5L	opakowanie	45,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1	środek na bazie poliaminy w postaci chusteczek nasączonych środkiem do dezynfekcji wyrobów medycznych (m.in.. Głowic USG) i małych powierzchi,Chusteczki 400-450sztuk w opakowaniu- do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu wszelkich powierzchni. Spektrum działania B, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), F, Tbc, S w czasie max do 5 min. posiadający dobre właściwości myjące, rozpuszczający krew, białko, wydzielinę, ropę. Nie zawierający alkoholi, kwasu nadoctowego. Wymiary chusteczki: min. 115x220mm.Opakowanie a 400-450 chusteczek w wiaderku z wieczkiem	opakowanie	60,00<br/>2	2%- gotowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, do stosowania zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych, na bazie chlorheksydyny w alkoholu izopropylowym, spektrum działania: B, F, drozdże, V (Rota, HBV, HCV, HIV) w czasie max do 1 min., opakowanie 250ml. opakowanie	60,00<br/>3	Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji wysokiego poziomu, powierzchni, narzędzi i wyrobów medycznych. Dostarczany w postaci koncentratu o zapachu lawendowym lub innym łagodnym niedrażniącym. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Spektrum Działania roztworu 5%: B (Clostridium difficile, MRSA, Tbc), F, V (HBV, HCV, HIV, Polio, Adeno), S w czasie, 1) nie dłużej niż 5 minut przy myciu i dezynfekcji powierzchni, 2) nie dłużej niż 10 minut przy myciu i dezynfekcji narzędzi. Aktywność roztworu roboczego: niezanieczyszczonego do dnia ważności koncentratu z którego został przygotowany dany roztwór roboczy. Rr. do używania po sporządzeniu przez min 14dni. Opakowanie koncentratu: 5 litrów. Załączony do każdego opakowania koncentratu dozownik lub dodadkowa pusta butelka 1,0L z dozownikiem. opakowanie	130,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Koncentrat płynu zapachowego w posatci gotowych do sporządzenia r.r. saszetek, do mycia i dezynfekcji powierzchni, w tym do dezynfekcji podłóg, ścian, sprzętów, wyposażenia medycznego, łóżek szpitalnych, na bazie dwutlenku chloru, o przyjemnym, nie drażniącym zapachu. Nie wymagający po wykorzystaniu spłukiwania i nie pozostawiający śladów i osadów na powierzchniach. Nie zawierający aldehydów, fenoli, kwasu nadoctowego, QAC, z możliwością stosowania w obecności pacjentów. Spektrum działania: sporobójcze (Clostridium difficile), bakteriobójcze (MRSA), prątkobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze (Adeno, HBV, HCV, HIV, Polio), w czasie nie dłuższym niż 5 min. Aktywność roztworu roboczego min. 12 godzin. 1 opakowanie/saszetka koncentratu wystarczające na przygotowanie min.5 litrów kompletnego (opakowanie / saszetka zawiera wszystkie niezbędne składniki potrzebne do sporządzenia roztworu roboczego) i gotowego do użycia roztworu roboczego o ww. spektrum. saszetka	500,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> CPV: 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne<br/><br/>Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory. Opakowanie o pojemności 1L	opakowanie	160,00<br/>2	Płyn do płukania ran,ran oparzeniowych 1 i 2 stopnia na bazie kwasu podchlorawego o ph 7,3.Spektrum działania bakterie G+, G-, w tym MRSA, wirusy,grzyby i spory.Opakowanie o pojemności 0,25L ze spryskiwaczem	opakowanie	100,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Detergent do procesu PAA do myjni endoskopowej Olympus ETD . Skład: niejonowe środki powierzchniowo czynne, środek wspomagający czyszczenie, Mycie w temp min ETD2-40 stopniC i 43 stopnie CETD4. Dozowanie min stężenie ETD2-7ml/l i ETD4-6ml/l. Wielkość opakowania handlowego 3 x 5L.	opakowanie	23,00<br/>2	Środek do dezynfekcji do procesu PAA do myjni endoskopowej ETD Skład kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru, kwas octowy.Spektrum działania B,F,Tbc,,V,S.Dezynfekcja w temp min ETD2-35 stopni C, ETD4 -35 stopni C. Wielkość opakowania handlowego 3x 2,8L.	opakowanie	23,00<br/>3	Aktywator do poz wyżej do procesu PAA ,.Wiekość opakowania 3 x5L	opakowanie	18,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Antybakteryjna (w tym na MRSA) i przeciwgrzybicza emulsja myjąca do mycia ciała i włosów pacjenta, bez mydła, barwników i substancji zapachowych, zawiera octenidynę, alantoinę i kwas mlekowy, opakowanie 500ml	opakowanie	30,00<br/>2	Płyn do płukania jamy ustnej- gotowy preparat do płukania jamy ustnej o smaku mięty, bezbarwny, nie zawiera alkoholu i chlorheksydyny, na bazie octenidyny. Hamuje rozwój bakterii w jamie ustnej, stosowany do leczenia kandydoz w jamie ustnej. Butelka o poj. 0,25L.	opakowanie	40,00<br/>3	Antybakteryjne i przeciwgrzybicze rękawice do mycia ciała pacjenta bez użycia wody, mycie nie wymagające spłukiwania, rękawice nasączone preparatem zawierającym w składzie octenidynę i alantoinę, bez substancji zapachowych i barwników, możliwość podgrzania w kuchence mikrofalowej, skuteczne wobec bakterii (w tym MRSA/ORSA/ESBL) oraz grzybów, gotowe do użycia, 1 opakowanie zawiera min. 10 sztuk rękawic	opakowanie	300,00<br/>4	Gotowy środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, barwiony ale bez jodu, na bazie 3 substancji aktywnych -alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem	opakowanie	40,00<br/>5	Gotowy bezbarwny środek alkoholowy do dezynfekcji skóry, na bazie 3 substancji czynnych- alkoholi i nadtlenku wodoru, bez związków amoniowych i pochodnych chlorheksydyny. Skuteczny na bakterie z Tbc i MRSA, grzyby, wirusy (Adeno , Herpes simplex, Rota, HCV, HBV, HIV, Vaccinia), . Dobrze odtłuszczający skórę. Opakowanie 0,25L. z atomizerem	opakowanie	1 200,00<br/>6	Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny-na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelki o poj. 1l. opakowanie	350,00<br/>7	Gotowy preparat dezynfekujący do błon śluzowych, do pielęgnacji ran, oparzeń, bezbarwny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, na bazie octenidyny i fenoksyetanolu Spektrum B G(+), G(-), MRSA, Chlamydium, F, V (Herpes simplex, HBV, HIV). Butelka z atomizerem o poj. 0,250L	opakowanie	300,00<br/>8	żel do nosa przeznaczony do nawilżania i dekontaminacji przedsionków nosa poprzez czyszczenie fizyczne i do wspomagania leczenia ran w przypadku uszkodzeń nabłonka nosa, zawierający octenidynę	opakowanie	30,00<br/>9	Czyszcząco - pielęgnująca pianka przeznaczona do oczyszczania i pielęgnacji zanieczyszconej skóry Zawiera pielęgnujące i odtłuszczające składniki, jak również alkohol benzylowy i fenyloetylowy o właściwościach przeciwbakteryjnych i przeciwgrzybicznych. Pochłanania nieprzyjemne zapachy moczu i kałuPoj 500ml.	opakowanie	300,00<br/>10	Gotowy preparat nawilżający i oczyszczający przewlekłe rany, usuwający biofilm bakteryjny z ran, bezbarwny, bezwonny, bez pochodnych jodu, chlorheksydyny, zawierający octenidynę. Po otwarciu można używać min. 7 tyg.bez zmiany parametrów preparatu. Butelka o poj. 0,35L opakowanie	250,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Enzymatyczny preparat o neutralnym pH do manualnego mycia endoskopów, narzędzi manualnie lub w myjkach ultradziwiękowych w temp. do 35st. C . Dokładnie się spłukuje, ochrania sprzęt przed korozją. Preparat na bazie enzymów i niejonowych tenzydów. Opakowanie -2l	opakowanie	100,00<br/>2	Preparat w postaci proszku z zawartością nadwęglanu sodu i TEAD (substancja czynna kwas nadoctowy) do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Posiadający szerokie spektrum działania bez użycia dodatkowego aktywatora. Spektrum działania: B, F (C. albicans, A. niger), V (Polio, Adeno, Noro , Rota, HIV, HBV,HCV), Tbc (M. avium, M.terrae, M.tuberculosis), S (B.subtilis, C. difficile) w stężeniu 2% czasie 10min potwierdzone badaniami wg obowiązujących norm europejskich dla obszaru medycznego (faza 2 etap 2) . Preparat zachowujący stabilność roz. roboczego przez 36 godz. Opakowania – 6kg opakowanie	42,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Chusteczki- z włókniny wiskozowej nasączone preparatem dezynfekcyjnym na bazie alkoholu, bez związków amoniowych, pochodnych chlorheksydyny, chlorheksydyny, aldehydów i pochodnych jodu. Spektrum B, Tbc, MRSA, F, V (Adeno, Polio, Rota, Papova, Noro, HBV, HCV, HIV). Wymiar chusteczki min. 13cmx18,5cm, max. 20cmx27cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 200sztuk chusteczek	opakowanie	1 200,00<br/>2	Chusteczki bez zawartości alkoholu, aldehydów. Do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu np. głowice ultradźwiękowe, sondy. Spektrum B, Tbc, F, V (HIV, HBV, HCV, Rota, Papova, Vaccina). Wymiar chusteczki min. 14cmx20cm, max. 20cmx20cm. Pojemnik na chusteczki sztywny, po otwarciu z możliwością zamknięcia chroniącego przed wyschnięciem chusteczek; zawierający 100szt. chusteczek	opakowanie	1 200,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> CPV: 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne<br/><br/>Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Chusteczki do stosowania na sucho i mokro- wkłady, wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min. 250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm. Wkłady do wykorzystania w pojemnikach określonych w poz. nr 2.	opakowanie	800,00<br/>2	Chusteczki wkłady z pojemnikiem, do stosowania na sucho i mokro-pojemnik kompatybilny z wkładami z pozycji 1, chusteczki wykonane z włókniny niskopyłowej, chłonne i wytrzymałe na rozdarcie, o gramaturze 50g/m2, opakowanie min.250sztuk chusteczek o wymiarach min.18x39cm opakowanie	300,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 12</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Gotowy roztwór wodny PVP-jodu do dezynfekcji skóry, śluzówki, świeżych ran oparzeniowych i trudno gojących się. Stosowany do nawilżania środków opatrunkowych. Spektrum działania bakterie (w tym MRSA), prątki, pierwotniaki, grzyby, wirusy i spory. Butelka o poj. max 1 litr.	opakowanie	6,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 13</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	&#34;Preparat w koncentracie do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, zawierający kompleks enzymów (proteaza, lipaza, amylaza) i niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, bez pochodnych biguanidyny, alkoholu, chlorheksydyny, amin i pochodnych fenolowych, bez dodatków zapachowych, skuteczny wobec biofilmu, wykazujący działanie bójcze wobec B, F(C.albicans), V(HIV,HBV,HCV,Herpes,Vaccinia) w stężeniu 0,5% w czasie 10 minut, z możliwością rozszerzenia o Tbc, o potwierdzonej skuteczności wirusobójczej wg EN 17111, z możliwością zastosowania w myjkach ultradźwiękowych, o wysokiej kompatybilności materiałowej, potwierdzona analizą elektrochemicznej korozji wżerowej zgodnie z normą NF S94-402-1.<br/>Wyrób medyczny kl. II b&#34;	opakowanie	85,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 14</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> L.p.	Przedmiot zamówienia	Jednostka miary	Zamawiana ilość<br/>1	Preparat do dezynfekcji wysokiego poziomu i sterylizacji, na bazie kwasu nadoctowego i diazaadamantany (ISAZONE), zgodny z PN- EN 14937, przetestowany w warunkach brudnych i czystych zgodnie z wymogami PN- EN 14885.Sterylizacja sprzętu medycznego już w 10 minut Działanie sporobójcze w 5 minut. Pojemność opakowania a 5 l	opakowanie	240,00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 i 2 ilości produktów są maksymalnym szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że zamówieniem podstawowym objęte jest 90% zamówienia określonego w pakiecie, a pozostałe 10% objęte jest prawem opcji. Zamawiający wykorzysta 90% przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie. Pozostałe 10 % Zamawiający wykorzysta w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem zaistnienia zwiększonego zapotrzebowania na produkty w związku z rzeczywistymi potrzebami diagnostycznymi Zamawiającego. Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości zamówienia nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona badania i oceny ofert. Każdy pakiet będzie oceniany oddzielnie. Wykonawca określi cenę na każdy pakiet oddzielnie w formularzu Oferta<br/>2.	Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca, na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania składa wraz z ofertą Oświadczenia wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:<br/>1.	Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ.<br/>2.	Formularz/e asortymentowo-cenowy/e, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ na pakiety dowolnie wybrane przez Wykonawcę .<br/>3.	Pełnomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu składa każdy z ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawca. Oświadczenie te może być złożone<br/>przez pełnomocnika, jednakże musi dotyczyć wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci<br/>składają jedną ofertę, która musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie, występujących przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>dostarczona będzie Zamawiającemu umowa regulująca zasady współpracy uczestników postępowania w formie kopii<br/>poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania,<br/>sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do<br/>czasu wykonania zamówienia.<br/>4. W przypadku Wykonawców występujących w formie spółki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, dostarczona będzie Zamawiającemu umowa spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej Open Nexus; https://platformazakupowa.pl/transakcja/871084</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-19 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 9 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 10 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 11 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 12 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 13 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 14 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).<br/><br/>OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ<br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com