JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240112/0003269601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851665249</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzesko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 146 631 221</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargizdp@onet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zdp.powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarządzanie drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00032696</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ec852f52-b12d-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Adres poczty elektronicznej: przetargizdp@onet.pl (za wyjątkiem składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzesku , ul. Stefana Wyszyńskiego 6 , 32-800 Brzesko;<br/>b)	w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony P. Artur Kuchno pocztą elektroniczną na adres e-mail: artur.kuchno@gmail.com, tel. 501 172 741.<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania p.n.: „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>d)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz przez dalszy okres wymagany odrębnymi przepisami w szczególności dotyczącymi przechowywania dokumentacji związanej z projektem finansowanym ze środków UE lub budżetu Państwa oraz przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, a jeśli Pana/Pani oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dane osobowe będą przetwarzane ponadto przez cały okres obowiązywania umowy oraz przez dalszy okres niezbędny do ewentualnego dochodzenia roszczeń i obowiązkowego przechowywania przez administratora dokumentacji księgowej ;<br/>f)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>g)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h)	Posiada Pan/Pani:<br/>-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.ZP.271.1.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Czchów.<br/>Zadanie: Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1410 K Iwkowa – Czchów - Zdonia w msc. Czchów; km 6+130,00 ÷ 6+865,00 /0,735 km/ str. prawa.<br/>Zakres robót:<br/>I.)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; wycinka drzew, karczowanie pni, rozbiórka przepustów, murków czołowych; odwóz gruzu z rozbiórki.<br/>II.)	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- usunięcie humusu, wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, przebudowa przepustów, odmulenie rowu, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, zasypka kolektora, zasypka muru oporowego, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu z gruntu rodzimego leżącego na odkładzie.<br/>III.)	chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, humusowanie.<br/>IV.)	zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V.) poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, ułożenie geosiatki polipropylenowej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, profilowanie - uzupełnienie poboczy kruszywem, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych<br/>VI.) przebudowa zjazdów: przebudowa 3 zjazdów wg technologii z przedmiaru robót </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Dębno.<br/><br/>Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1407 Biadoliny Szlacheckie - Łopoń w miejscowości Biadoliny Szlacheckie; 0,535 km - str. lewa km 2+184,50 - 2+401,70; str. prawa km 1+905,00 - 2+223,00<br/>Zakres robót:<br/>I.)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie nizinnym; rozbiórka przepustów pod zjazdami wraz z nawierzchnią zjazdów; odwóz gruzu z rozbiórki.<br/>II.)	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie ścianek czołowych z betonu, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających ruch pieszy, zasypka kolektora, zasypka muru oporowego.<br/>III.)	chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.<br/>IV.)	zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V.)	poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.<br/>VI.)	wyniesione przejście dla pieszych z dedykowanym oświetleniem asymetrycznym, oznakowaniem aktywnym D6,ukształtowaniem wysokościowym nawierzchni dojścia oraz wykonaniem pasów wibracyjno-akustycznych km 2+210,00:<br/>- wykonanie oświetlenia przejścia, wykonanie aktywnego oznakowania przejścia, wykonanie oznakowania poziomego przejścia, wykonanie pasów wibracyjno-akustycznych na jezdni przed przejściem<br/><br/>Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1437 K Jadowniki – Porąbka Uszewska w msc. Porąbka Uszewska; km 5+519,20 ÷ 5+330,00 /0,189 km/ str. lewa<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie ścianek czołowych z betonu, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie konstrukcji oporowych, wykonanie murków z betonu, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających ruch pieszy, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu, umocnienie skarp wylotu kolektora płytami ażurowymi, ustawienie poręczy stalowych, ułożenie ścieku skarpowego.<br/>III.	krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej.<br/>IV.	zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V.	poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego.<br/><br/>Zadanie nr 3. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1434 K w msc. Maszkienice; km 2+320 ÷ 2+650 /0,330 km/ str. lewa<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; przebudowa ogrodzeń, rozbiórka istniejących przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych, odwóz gruzu z rozbiórki.<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, montaż korytek liniowych, wykonanie kolektora z rur PP, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III.	krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie palisady z krawężników beton., wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą /uzupełnienie nasypu/ za chodnikiem.<br/>IV.	zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V.	poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, ułożenie ścieku przykrawężnikowego, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istn. nawierzchni bitumicznej na głęb. 5 cm, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 3 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Brzesko.<br/>Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1340 K Mokrzyska – Radłów w msc. Wokowice; km 0+000 ÷ 0+ 355,00 /0,355 km/ str. prawa<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/> II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III. chodnik:<br/>IV. zjazdy: <br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1435 K Brzesko - Cerekiew w msc. Jasień; km 0+041,00 ÷ 0+257,50 /0,217 km/ str. prawa<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III.	chodnik:<br/>IV.	zjazdy: <br/>V.	poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 3. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1452 K Brzesko - Mokrzyska w msc. Brzesko; km 3+067,00 ÷ 3+380,50 /0,314 km/ str. lewa<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>IV. zjazdy: <br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 4. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1433 K w msc. Bucze, km 5+140 ÷ 5+300 /0,160 km/ str. prawa<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>IV. zjazdy: <br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 5. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1433 K w msc. Mokrzyska; km 0+415 ÷ 0+905 /0,490 km/ str. lewa<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>IV. zjazdy: <br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 6. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1444 K Uszew – Nieznanowice w msc.Poręba Spytkowska; km 0+208,00 ÷ 0+342,00,00 /0,134 km/ str. prawa<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III.	chodnik:<br/>IV.	zjazdy: <br/>V.	poszerzenie jezdni:<br/>Zadanie nr 7. Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową istniejących zjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 1430 K Brzesko – Szczepanów – Borzęcin w miejscowości Szczepanów; km 7+020 - 7+180 /0,160 km/ str. prawa	<br/>Zakres robót:<br/>I.	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>II.	roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>III.	krawężnik, chodnik:<br/>IV.	zjazdy: <br/>V.	poszerzenie jezdni: </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 4 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Gnojnik.<br/><br/>Zadanie nr 1. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1438 K w msc. Zawada Uszewska; km 7+215 ÷ 6+835 /0,380 km/ str. prawa<br/>	Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, rozbiórka umocnienia rowu, wycinka drzew i karczowanie pni.<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej na wylocie kanału, zasypka kolektora, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.<br/>IV. zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>- stabilizacja podłoża spoiwem hydraulicznym, wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych sztywnych zabezpieczających.<br/><br/>Zadanie nr 2. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1440 K w msc. Biesiadki; km 0+900 ÷ 1+820 /0,920 km/ str. lewa<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów pod zjazdami, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, karczowanie zagajników gęstych, przebudowa przepustu, umocnienie rowu korytkami beton.,<br/>umocnienie skarp rowu przydrożnego płytami, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, rury osłonowe na urządzeniach podziemnych<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej na wylocie kanału, zasypka kolektora, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.<br/>IV. zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej kolorowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, ustawienie poręczy ochronnych sztywnych zabezpieczających.<br/><br/>Zadanie nr 3. Budowa chodnika i ścieżki rowerowej z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1438 K w msc. Biesiadki; km 4+300 ÷ 4+400 /0,100 km/ str. prawa<br/>	Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka umocnień rowu korytkami beton., wycięcie drzew z wykarczowaniem pni.<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego, mech. formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III. krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.<br/>IV. poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie podbudowy zasadniczej, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 5 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Iwkowa.<br/><br/>Zadanie. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1446 K Iwkowa – Lipnica Dolna w msc. Iwkowa Nagorze polegająca na budowie ścieżki rowerowej w msc. Iwkowa; km 0+756,00 ÷ 1+456,00 /0,700 km/<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie podgórskim; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wycinka drzew i karczowanie pni, rozbiórka przepustów i zjazdów, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki, rozbiórka ogrodzeń posesji.<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- usunięcie humusu, wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, montaż korytek liniowych, wykonanie kolektora z rur PP, przykanaliki z rur PVC, umocnienie rowu korytkami betonowymi, dobudowa przepustu Ø800, przebudowa zjazdu indyw., umocnienie wylotów kanalizacji deszczowej płytami ażurowymi mech., zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III. chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, schody terenowe – stopnie z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa.<br/>IV. zjazdy, schody terenowe: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni na zjazdach z masy min-asfaltowej utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V. poszerzenie jezdni, kładka rowerowa:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego, profilowanie-uzupełnienie poboczy kruszywem, przebudowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w miejscach kolizji z projektowanym kolektorem deszczowym, ustawienie poręczy ochronnych zabezpieczających, kładka rowerowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 6 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Borzęcin.<br/><br/>Zadanie nr 1. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421 K Zaborów - Dębno w msc. Borzęcin w formule „zaprojektuj – wybuduj”.<br/>Zakres robót:<br/>I.	opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na realizację robót lub skutecznego zgłoszenia.<br/>II.	wykonanie robót budowlanych, w szczególności:<br/>- robót przygotowawczych i rozbiórkowych<br/>- robót ziemnych, urządzeń odwadniających<br/>- budowa chodnika<br/>- przebudowa/budowa zjazdów,<br/>- wykonanie poszerzenie jezdni<br/>- zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu,<br/>- wykonanie oznakowania poziomego,<br/>- wprowadzenie projektu organizacji ruchu.<br/>III.	uzyskanie pozwolenia/zgody na użytkowanie obiektu - jeśli wymagane jest przepisami prawa.<br/><br/>Zadanie nr 2. Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 250002 K ,,Borzęcin Górny - Czarnawa&#34; i nr 25000 K ,,Borzęcin Górny - Centrum&#34; z drogą powiatową nr 1421 K Zaborów – Bielcza -Wola Dębińska w msc. Borzęcin	<br/>	Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.<br/>II. rozbiórka elementów dróg i ulic<br/>- roboty remontowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki, wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami, rozebranie krawężników betonowych, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego mechanicznie, rozebranie nawierzchni z betonu na zjazdach, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, rozebranie podbudowy na zjazdach.<br/>III.	roboty ziemne:<br/>- roboty wykonywane koparką.<br/>IV.	odwodnienie- kanalizacja deszczowa:<br/>- roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami wraz z kosztami utylizacji, pełne umocnienie ścian wykopów, formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu piaszczysto -żwirowego, wykonanie ławy pod kolektor i przykanaliki, kanały z rur typu PP, studzienki ściekowe, studnie rewizyjne, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe, zasypanie kolektora gruntem, próba szczelności kanałów rurowych.<br/>V.	konstrukcja poszerzeń jezdni ,wykopów pod kanalizację i chodników:<br/>- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy pomocnicza i zasadnicza z kruszyw, mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, podbudowa z BA, mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową warstwa wiążąca z BA, nawierzchnie z mieszanki ba AC11 S warstwa ścieralna <br/>VI.	krawężnik, chodnik, zjazdy:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, ławy pod krawężniki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 7 – Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych - Gmina Szczurowa.<br/><br/>Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1426K Strzelce Wielkie - Niedzieliska w miejscowości Strzelce Wielkie w km 0+	<br/>	Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze:<br/>- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim, słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm 26-75 pojazdów na godzinę<br/>Przymocowanie tablic znaków drogowych, przymocowanie tablic znaków drogowych, zdejmowanie tablic znaków drogowych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), rury ochronne, uszczelnianie końców rur ochronnych, roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 12 cm z wywozem materiału z rozbiórki.<br/>II. roboty ziemne:<br/>- roboty ziemne wykonywane koparkami<br/>III.	kanalizacja deszczowa - przebudowa rowu:<br/>- ręczne rozebranie podbudowy betonowej, mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa, rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe betonowe, umocnienie wlotów do przepustów pod drogą 26-75 pojazdów na godzinę, rozebranie przepustów rurowych, kanały rurowe, rozłożenie geowłókniny, ułożenie drenażu z rur, drenaż, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe lub skosy umocnione kamieniem, wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, studzienki ściekowe uliczne, formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie, wykonanie murków z betonu, ścieki z prefabrykatów betonowych kolejowych, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi ,wbijanie kołków i słupków oporowych, poręcze ochronne sztywne.<br/>IV.	chodnik:<br/>- podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym, podbudowa z kruszywa łamanego, ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe, humusowanie skarp z obsianiem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, podbudowa betonowa z dylatacją.<br/>V.	poszerzeń jezdni drogi:<br/>- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; regeneracja nawierzchni bitumicznych, geosiatka do wzmacniania nawierzchni bitumicznych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa.<br/><br/>Zadanie nr 2. Budowa chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1425 K w msc. Strzelce Małe; km 8+131-8+331 /0,200 km/ str. prawa<br/>Zakres robót:<br/>I. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem pionowym na czas prowadzenia robót związanych z budową chodnika; roboty pomiarowe dla trasy dróg w terenie równinnym; sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, rozbiórka przepustów i zjazdów, rozbiórka murków czołowych beton., odwóz gruzu z rozbiórki.<br/>II. roboty ziemne, urządzenia odwadniające:<br/>- wykopy wykonywane koparką, wykonanie studni kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, wykonanie kolektora z rur PP, wykonanie ścianki czołowej – wylot kolektora, zasypka kolektora, uzupełnienie nasypu ziemnego formowanie i zagęszczenie nasypu.<br/>III.	krawężnik, chodnik:<br/>- ustawienie obrzeży betonowych, ustawienie krawężnika betonowego, wykonanie podbudowy pod chodnik i zjazdy z kruszywa, wykonanie naw. chodnika z kostki brukowej, plantowanie terenu, obsianie trawą.<br/>IV. zjazdy: <br/>- wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej, wykonanie nawierzchni na zjazdach z masy min-asfaltowej, utwardzenie terenu za chodnikiem.<br/>V. poszerzenie jezdni:<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa, ściek przykrawężnikowy, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, ułożenie geosiatki polipropylenowej, skropienie emulsją asfaltową powierzchni sfrezowanej i podbudowy, wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów we wszystkich częściach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:<br/><br/>1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku <br/><br/>2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku <br/><br/>3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku <br/><br/>4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>1)	Dla części nr 1:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli : <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej <br/><br/>2)	Dla części nr 2 <br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli: <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/><br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej<br/><br/>3)	Dla części nr 3:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli : <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/><br/>4)	Dla części nr 4:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli : <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/><br/>5)	Dla części nr 5:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli : <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/><br/>6)	Dla części nr 6:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli: <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.<br/><br/>7) Dla części nr 7:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie jeżeli: <br/>a) w okresie ostatnich 5-ciu lat, liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno (1) zadanie o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remontów chodników, placów, parkingów.<br/>b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą: <br/> - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zmawiający nie wymaga</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla części 1,2,3,4,5,6,7.<br/>-	wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale drugim podrozdział VII ust. 4 pkt 1-7a) SWZ.<br/>-	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;. <br/>Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w rozdziale drugim podrozdział VII ust. 4 pkt 1-7b) SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do przygotowania oferty wymagane jest wykorzystanie Formularza oferty, który stanowi Załącznik nr: 1 do SWZ .<br/><br/>Do złożenia oferty wymagane jest również złożenie formularzy cenowych/ kosztorysów ofertowych.<br/><br/>Dla części nr 1 - Załącznik nr 2.1;<br/>Dla części nr 2 – Załącznik nr 2.2; <br/>Dla części nr 3 – Załącznik nr 2.3; <br/>Dla części nr 4 – Załącznik nr 2.4; <br/>Dla części nr 5 – Załącznik nr 2.5; <br/>Dla części nr 6 – Załącznik nr 2.6;<br/>Dla części nr 7 – Załącznik nr 2.7. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>Część nr 1 - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).<br/>Część nr 2 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Część nr 3 – 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Część nr 4 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>Część nr 5 – 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Część nr 6 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>Część nr 7 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP nr 33 1020 2892 0000 5202 0678 1712 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr ZDP.ZP.271.1.1.2024 „Budowa dróg dla pieszych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Brzeskiego” – część nr … <br/>5.	W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 3 litera „b”-„d” zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji, w postaci elektronicznej. <br/>6.	Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku:<br/>-	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>-	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>-	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący zdolności, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/> Wzór oświadczenia o którym mowa w art.117 ust. 4 PZP stanowi załącznik nr 4 do SWZ<br/>Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe warunki zmiany umowy zostały określone w załącznikach nr 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6 oraz 8.7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-30 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com